loading...
پرهام رایانه1 (سایت دانلود)
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 305 شنبه 21 دی 1392 نظرات (2)

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 

kmplayer3 بهترین و پرسرعت‌ترین پخش کننده فیلم KMPlayer 3.8.0.117

 

admin بازدید : 247 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

WinMend File Copy نرم افزاری عالی و مهم برای مدیریت انجام امور copy و cut در ویندوز می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه میتواند تا ۳ برابر سرعت کپی و کات را در ویندوز افزایش دهد دارای قابلیت های است که مشکلات و دردسرهای رایج در هنگام کپی را از بین خواهد برد. همانطور که میدانید اگر در هنگام فرایند copy و cut خطایی رخ دهد ، نظیر تکراری بودن فایل یا در حال استفاده بودن فایل توسط نرم افزار ثانویه ، فرایند کپی مختل خواهد شد و حتماً بایستی در پشت سیستم حاضر باشید تا مشکل را رفع نمایید و این مسئله برای انجام کپی های با حجم سنگین مسلماً دردساز و وقت گیر خواهد بود. ولی این نرم افزار با داشتن ۳ حالت برای انجام کپی میتواند مشکل شما را حل کند. حالت اولیه skip کردن فایل های تکراری است که به صورت خودکار از آنها خواهد گذشت، حالت دوم overwrite کردن فایل ها و جایگزین کردنشان می باشد  و حالت سوم overwrite با نام جدید می باشد. همچنین برای وجود خطاها نیز نرم افزار از فایل های دارای خطا عبور می کند ولی آنها را در لیستی قرار خواهد داد تا کاربر با بررسی مشکل و مسئله بعداً نسبت به کپی آنها اقدام کند. تمامی این قابلیت ها در کنار افزایش سرعت کپی تا ۳ برابر میتواند نرم افزار WinMend File Copy بسیار کارآمد سازد. 

 

WinMend File Copy افزایش سرعت کپی و مدیریت کپی WinMend File Copy 1.4.2.0

 

 

admin بازدید : 280 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

Memory Optimizer Pro نرم افزاری کوچک و رایگان ولی با کاربرد مناسب برای افزایش سرعت حافظه Ram می باشد. همانطور که میدانید در برخی از موارد ویندوز از کل قابلیت حافظه رم استفاده نمی کند و برای استفاده از کل آن به صورت معمول نمیتوان راه حلی پیدا کرد. ولی با نرم افزارهای ویژه برای بهینه سازی حافظه رم میتواند این فرایند را انجام داد. Memory Optimizer Pro نرم افزار بسیار ساده است برای استفاده از کل قابلیت حافظه رم که تنها دارای یک کلید برای انجام این کار است و به همین دلیل تمام کاربران با سطوح فنی مختلف میتوانند از آن استفاده کنند. این نرم افزار با نمایش نموداری از وضعیت حافظه رم و نمایش حافظه در حال استفاده،حافظه cache شده و حافظه آزاد به شما نمایش میدهد که چه مقدار از حافظه آزاد باقی مانده است و استفاده نمی شود و سپس با فشرده دکمه Recover Free Memory حافظه آزاد بدون استفاده را وارد کار خواهد نمود و بدین ترتیب شما میتوانید از کل قابلیت حافظه ram استفاده کنید و در نتیجه سرعت ویندوزتان را افزایش دهید. 

 

Memory Optimizer Pro استفاده کامل از حافظه رم Memory Optimizer Pro 1.3.1

 

 

 

admin بازدید : 333 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

 

در این افزونه بازی جنگ ژولیوس سزار را در برابر قبایل Gallic Arverni, Germanic Suebi, Belgic Nervii و Rome است و بازیکن میتواند از بین چهار جناح, قدرت مورد نظر خود را انتخاب کند. در Total War ROME II Caesar in Gaul مناطق و استان های بیشتر و یک سری از ژنرال معروف و دولتمردان از تاریخ وابسته به انتخاب جناح شما به بازی اضافه میشوند. گرافیک این بازی در مقایسه با بازی های استراتژی اصلا قابل مقایسه نیست چراکه این بازی از همه ی لحاظ بصورت واقعی ساخته شده و از موتور گرافیکی قدرتمندی بهرمند است.

Total War ROME II: Caesar in Gaul PC-RELOADED

|این نسخه، نیاز به اصل بازی نداشته و دانلود همین نسخه برای اجرای بازی کافی است|

 

Total War Rome II Campaign Pack DLC cover دانلود بازی Total War ROME II: Caesar in Gaul برای PC

 

admin بازدید : 242 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

Photodex ProShow Gold حرفه ای ترین نرم افزار ممکن برای ساخت اسلایدشو به همراه عکس و فیلم های انتخابی شما می باشد. این نرم افزار هرآنچه یک برای ساخت یک اسلایدشو و درواقع کلیپ نیاز دارید را در اختیارتان قرار میدهد. مسلما یکی از اولین نیازها برای ساخت اسلایدشو ، افکت های بصری زیبا و متنوع است. افکت برای ویدیو و برای عکس ها که هنگام تغییر عکس صحنه ای دیدنی را رقم میزنند. این نرم افزار دارای بیش ۵۵۰ عدد افکت برای عکس ها و ویدیوها می باشد. امکان ویرایش عکس و ویدیو در همان لحظه ساخت اسلایدشو نیز یکی دیگر از امکانات بی نظیر نرم افزار محسوب می شود. میتوانید در همان لحظه عکس ها را ویرایش کنید و همچنین قرمزی چشم چهره ها را از بین ببرید و در مورد ویدیوها نیز میتوان قسمت های زائد را برید و دیگر قابلیت های ریز دیگر در زمینه ویرایش فیلم و عکس. اضافه کردن متن و موزیک به اسلایدشو نیز مسلما از قابلیت های Photodex ProShow Gold محسوب می شود. میتوان برای هراسلاید یک متن اختصاصی قرار داد و زمان نمایش آن را تنظیم کرد و میتوان برای صحنه های مختلف موزیک های دلخواه انتخاب کرد و زمان موزیک را نیز تنظیم نمود. بعد ساخت اسلایدشو میتوان آن را با فرمت ویدیو ذخیره کرد و یا اینکه روی دی وی دی به صورت ویدیو رایت نمود و در هنگام رایت برای دی وی دی مربوطه منو زیبا ساخت. اسلایدشو ساخته شده میتواند با کیفیت HD و ۱۰۸۰p ذخیره شود. برای امکانات جزئی تر شما را دعوت به مطالعه قابلیت های کلیدی در ادامه مطلب می نماییم. قابلیت های کلیدی نرم افزار Photodex ProShow Gold: – تنظیم زمان برای هراسلاید – امکان اختصاص افکت های جداگانه برای هر عکس و ویدیو – امکان قرار دادن موزیک به تعداد دلخواه برای اسلاید های متفاوت – پیش نمایش اسلاید انتخاب شده روی ویدیو و عکس مربوطه – ساخت اسلایدشو با عکس ، موزیک و ویدیوهای شما – دارای بیش از ۵۵۰ افکت برای عکس و ویدیو – ویرایش عکس نظیر crop کردن ، حذف قرمزی چشم ، تغییر سایز و تنظیم رنگ و… – ویرایش ویدیو نظیر بریدن قسمت های زائد و کروپ کردن – زوم کردن و چرخش اسلاید به دستور شما – ذخیره اسلایدشو ساخته شده با فرمت ویدیو و کیفیت hd روی کامپیوتر – رایت اسلایدشو ساخته شده روی دی وی دی به صورت معمولی و کیفیت hd و یا blu-ray – امکان ساخت منو برای دی وی دی در حال رایت – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸ – و…

 

PhotodexProShowGold حرفه ای ترین انتخاب برای ساخت اسلایدشو ProShow Gold 6.0.3392

admin بازدید : 140 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

اولین DLC رسمی بازی محبوب و پرطرفدار Assassins Creed IV: Black Flag با نام Freedom Cry عرضه شد. در این DLC که بیش از ۴ ساعت بازی مجزا می باشد، شما با شخصیت Adewale به بازی می پردازید. یک برده ی قدیمی که به یکی از Assassin ها تبدیل شده و برای آزادی خود با کمک دوستان خود تلاش می کند.این DLC شامل ۹ مرحله می باشد و به بررسی اتفاقاتی که درباره ی Adewale پس از ۱۵ سال آزادی از کشتی برده کشی Kenway است می پردازد. برای دانلود این DLC شما می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Assassins Creed IV Black Flag Freedom Cry PC-RELOADED

 

Assassins Creed Blackflag IV DLC 1 cover دانلود DLC بازی Assassins Creed IV Black Flag Freedom Cry برای PC

 

admin بازدید : 118 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

System Explorer نرم افزاری رایگان و البته کارآمد برای تحلیل عمیق کامپیوتر شما می باشد. این نرم افزار میتواند اطلاعات ارزشمندی در مورد سیستم به شما ارائه دهد. نظیر نرم افزارها و فایل های در حال اجرا،فرایندهای در حال اجرا و آنالیز و بررسی شبکه. رابط کاربری آسان و گرافیکی این نرم افزار قابلیت این را میدهد تا تمامی کاربران با سطوح فنی مختلف بتوانند با ان ارتباط برقرار نمایند. وجود امکاناتی برای نمایش اطلاعات نظیر نرم افزارهای فعال در استارت آپ،اتصالات به اینترنت،وضعیت سرویس ها،درایورهای سخت افزاری،شبکه، مرورگر wmi,تاریخچه ویندوز و اطلاعات امنیتی باعث می شود کاربر از این نرم افزار اطلاعات کاملی را در رابطه با سیستمش به دست آورد و اگر شما هم میخواهید اطلاعات خاصی را از سیستم بدست آورید System Explorer را نصب نمایید. یکی از قابلیت های نرم افزار توانایی نمایش تغییرات ویندوز در طول تاریخ می باشد که این قابلیت با آنالیز و بررسی عملکردهای ویندوز در طول نصب این نرم افزار می باشد. نمایش وضعیت استفاده از منابع سیستمی از طریق گرافیک و گراف و نمودار نیز از امکانات نرم افزار محسوب میگردد. یکی دیگر از امکانات مهم نرم افزار توانایی جستجو در وبسایت های VirusTotal و  Jotti service برای اطلاع از اینکه فایل مشکوک در حال اجرا برروی سیستم شما ویروس است یا خیر می باشد. بدین ترتیب به محض مشاهده فایل مشکوک در اجرا میتواند با جستجو در وبسایت های نامبرده شده از این موضوع مطلع شوید. قابلیت گزارش دهنده سیستم نیز با آنالیز روزانه سیستم شما را از تغییرات مطلع خواهد ساخت.

 

System Explorer نمایش اطلاعات زیر و کلی از سیستم System Explorer 4.5.0.5125

 

 

 

admin بازدید : 113 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Advanced Batch Converter نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت فایل های گرافیکی می باشد که از ۱۸۰ فرمت گرافیکی عکس و تصویر پشتیبانی می نماید و میتواند ضمن تبدیل فرمت آنها از ابزارهای ویرایشی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد استفاده نماید. این نرم افزار قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت های عکس می باشد چرا که از ۱۸۰ فرمت پشتیبانی میکند و بر این اساس نیازی به دیگر نرم افزارها نخواهد داشت. قابلیت اصلی این نرم افزار در توانایی انجام تمامی قابلیت هایش به صورت همزمان است ، یعنی هرانچه از قابلیت های این نرم افزار خواهیم گفت باید بدانید که میتواند به صورت همزمان برروی تعداد زیادی عکس اعمال کند و نیازی به انجام فرایندها به صورت یک به یک برروی هرعکس نخواهد بود و این مسلماً سرعت عمل را افزایش خواهد داد. این نرم افزار علاوه بر توانایی تبدیل فرمت میتواند تغییر اندازه،چرخش،برش،آینه کردن را دارد و در کنار این امکانات میتواند بر روی عکس ها واترمارک های مختلف قرار دهد و همچنین دارای قابلیت افکت گذاری نیز می باشد. افکت هایی نظیر negative, grayscale, equalize و sharpen, blur, emboss), morphing, distortion, black and white, masks (e.g. retro, clouds, sketch و… . قابلیت کشیدن اشکال مختلف نظیر مستطیل و دایره و خط نیز امکان پذیر است. تمامی فرمت های پشتیبانی شده را در ادامه مطلب قرار داده ایم.

 

Advanced Batch Converter تبدیل فرمت و ویرایش همزمان عکس ها Advanced Batch Converter 7.89

 

 

admin بازدید : 103 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

GIMP نرم افزاری رایگان و چند سیستم عامل (ویندوز،لینوکس و مک) می باشد که دارای قابلیت های اصلی فتوشاپ بوده و آن را جایگزین رایگان فتوشاپ می دانند. تمامی آنچه در زمینه ویرایش فایل های عکس نیاز خواهید داشت نرم افزار وجود دارد نظیر تبدیل فرمت،ویرایش،رتوش،اصلاح رنگ،بهینه سازی عکس،تنظیم نور کنتراست و vibration و… که مسلماً میدانید این امکانات درون فتوشاپ وجود دارد. پشتیبانی از براش و قابلیت استفاده از قلموها و دارا بودن قلموهای مختلف در نرم افزار تعبیه شده است. پشتیبانی از حالت layers و لایه بندی و همچنین پشتیبانی از فرمت های زیاد عکس نظیر  bmp, gif, jpeg, mng, pcx, pdf, png, ps, svg, tiff, tga, xpm و فرمت فتوشاپ یعنی psd از امکانات مهم نرم افزار تلقی می شود. دارا بودن امکانات gradient و blend و دارا بودن افکت ها و فیلترها نیز باعث مشابه شدن هرچه بیشتر به فتوشاپ خواهد بود. برخلاف فتوشاپ نرم افزار دارای محیطی ساده و کاربر پسند است و همچنین از منابع سیستمی کمتری استفاده می نماید. قابلیت استفاده از وکتورها و svg ها و همچنین داشتن بیش از ۱۰۰ پلاگین داخلی آماده برای ویرایش و روتوش هرچه بیشتر عکس ها یاری دهنده کاربر است. این نرم افزار رایگان بوده و دردسرهای کرکینگ را نخواهد داشت. 

 

GIMP ابزار قدرتمند ویرایش عکس جایگزین فتوشاپ GIMP 2.8.10 Final

 

 

admin بازدید : 121 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Avira Internet Security 2014 نرم افزاری کامل است که ضمن دارا بودن تمامی قابلیت های یک آنتی ویروس توانمند، امنیت کامل کاربر در جهان اینترنت را با ابزارهایی مانند دیوار آتش حفظ می کند. این نرم افزار مجهز به موتور قدرتمند حساس به ویروس ها و همچنین ابزارهای لازم برای حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از سرقت اطلاعات کاربر در دنیای اینترنت است. این نرم افزار علاوه بر مجهز بودن به آنتی فیشینگ، آنتی اسپم، آنتی ad (تبلیغات مزاحم) و مقابله با فایل های روت کیت ، مجهز به ضد جاسوس هم است که یکی از تفاوت نسخه Internet Security با Antivirus می باشد. فایروال یا دیوار آتش نیز دیگر تفاوت نرم افزار است که مطمئنا برای کاربرانی که مدام در دنیای اینترنت فعال هستند کاری ضروری می باشد. فایروال  یک لایه امنیتی جدید می باشد که از نفوذ هکرها و همچنین دسترسی های غیرمجاز جلوگیری نموده و همچنین در زمانی که درخواستی از جانب سیستم خودتان برای اتصال به اینترنت داده می شود، فایروال قادر است تا آن را کنترل کند. قابلیت دیگر این نسخه پشتیبان گرفتن از اطلاعات است که می تواند از اطلاعات حساس شما بک آپ تهیه کند.

 

Avira Internet Security  امنیت کامل در اینترنت با Avira Internet Security 2014 14.0.1.759 Final

 

 

admin بازدید : 137 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

Opera  نسخه نهایی مرورگر محبوب Opera 18.0.1284.63 Final

 

admin بازدید : 161 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

به گارفیلد و دوستانش بپیوندید و جالبترین و هیجان انگیزترین مسابقات اتومبیل رانی را با آنها تجربه کنید . دوست دارید با چه شخصیتی در بازی شرکت کنید ؟ گارفیلد , جان , اودی و یا هر شخصیت مورد علاقه خود را می توانید به دلخواه انتخاب کرده و پا به میدان رقابت بگذارید . بازی کامپیوتر Garfield Kart رالی گارفیلد یکی از سری بازی های سبک مسابقه ای است که به تازگی منتشر شده است . شرکت در یک مسابقه دیوانه وار که این امکان را به شما می دهد تا به صورت تکنفره با کامپیوتر و یا چند نفره به مبارزه بپردازید . در طول مسابقه شما می توانید مهارت رانندگی خود را به رخ دیگران کشیده و جوایزی را در انتهای خط پایان به دست آورید . گرافیک بازی بسیار جالب و خیره کننده است زیرا به صورت ۳ بعدی طراحی شده و از جهان گارفیلد از جمله محله گارفیلد , سوپر مارکت مالی , مزرعه آفتاب و جاهای دیگر الهام گرفته شده است . یکی دیگر از ویژگی های بازی امکان بازی به صورت آنلاین است که این اجازه را به شما می دهد تا سقف ۵ نفر از دوستان خود را دعوت و به ضرب و شتم هم بپردازید.

Garfield Kart PC-SKIDROW

 

Garfield Kart pc cover small دانلود بازی Garfield Kart برای PC

 

 

admin بازدید : 147 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

MPC-BE نسخه ی بهینه شده پلیر محبوب Media Player Classic می باشد که در این نسخه تغییرات فراوانی در آن صورت گرفته که از مهمترین آنها میتوان به ظاهر بسیار زیبای آن اشاره کرد، MPC-BE از بیشتر فرمت های صوتی تصویری پشتیبانی میکند و قادر است تا فایل ها را با کیفیت بسیار بالایی پخش نماید، همچنین کدکهای بسیار زیادی که در نرم افزار قرار داده شده است شما را از نصب برنامه های مختلف برای پخش فرمت های ناشناخته بی نیاز می نماید .

 

MPC BE  پخش انواع فایل های صوتی و تصویری با MPC BE 1.3.1.0 Build 3931

 

 

admin بازدید : 125 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

WinArchiverنر

م افزاری بسیار توانمند و پر کاربرد برای کسانی است که با انواع فایل های فشرده نظیر  ZIP, RAR, ISO, 7Z, CAB, TAR و GZIP سرکار دارند می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت فایل های فشرده سازی شده که در ادامه مطلب تمامی فرمت ها را نام برده ایم، میتواند فرایندهای زیادی را روی آنها انجام دهد. ساده ترین فرایند خروج از حالت فشرده سازی شده تمامی فرمت های فایل های فشرده و همچنین ویرایش آنها و قرار دادن پسورد و همچنین قابلیت مهم mount کردن آنها به صورت درایو مجازی می باشد. توانایی تقسیم کردن فایل های فشرده سازی شده به چند فایل جداگانه که امروزه متداول شده است و بسیار دیده می شود هم توسط این نرم افزار انجام می شود.  قابلیت تهیه فایل های ایمیج (iso) از روی لوح های فشرده cd و dvd و همچنین رایت فایل های ایمیج روی لوح فشرده نیز از دیگر امکانات نرم افزار می باشد. قابلیت قرار دادن پسورد برروی فایل های فشرده نیز امکان پذیر می باشد. 

 

WinArchiver مدیریت انواع فایل های فشرده WinArchiver 3.4

 

admin بازدید : 129 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

بی شک یکی از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۳ در سبک مبارزه به بازار عرضه می شود Injustice : Gods Among Us ساخته استودیو Netherrealm است، در این بازی دیگر بازیکنان مورتال کمبات به چشم نمی خورند بلکه ؛ قهرمانان خیالی داستان ها و فیلم ها نقش آفرینمی می کنند. دیگر در این بازی، بازیکنان مورتال کمبات امثال ؛ Raiden , Liu Kang , Scorpion و دیگر بازیکنان در این بازی حضور ندارند. بازیکنانی که در این قسمت حضور دارند، بتمن و سوپرمن و قهرمان های خیالی داستان ها و فیلم ها هستند. شخصیت ها و محیط بازی کاملا سه بعدی است ولی مبارزه و نبردها در راستا دو بعدی است، اما این دلیل بر آن نیست که گرافیک بازی پایین است بلکه ؛ گرافیک بازی بسیار زیبا و طبیعی رونمایی شده است. ادبون خالق و مالک سری های مورتال کمبات و این سری سعی کرده است که تکنیک ها و تکنولوژی های مورتال کمبات را در بی عدالت خدایان ما جای بدهد و محبوبیت زیادی را به کاربران ببخشید. هکتور سانچز، تهیه کننده بازی های مورتال کمبات و این بازی نیز حرف ها و صحبت های ادبون را تایید کرد و این را اضافه کرد ” که این بازی نیز همانند ؛ دو بازی قبلی استودیو ما یعنی مورتال کمبات ۲۰۱۱ و DC Universe دارای داستان ها و خط داستانی جالب و زیبا و خاطره انگیز است.

Injustice Gods Among Us Ultimate Edition PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۸.۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Injustice gods pc cover دانلود بازی Injustice Gods Among Us Ultimate Edition برای PC

 

 

admin بازدید : 113 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

Glary Utilities Pro نرم افزاری بسیار محبوب با ۴۰ میلیون کاربر در سطح دنیا جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز و رفع مشکلات و تعمیر آن می باشد. این نرم افزار حرفه ای میتواند ۸ برابر سرعت ویندوز کاربر را افزایش دهد و سازگاری آن با ویندوزهای تولید مایکروسافت از ویندوز ۸ گرفته تا ویندوز XP میتواند انتخاب بسیار خوبی جهت برنامه بهینه سازی باشد. نیاز ویندوزها به برنامه های بهینه سازی جهت رفع مشکلات ، تعمیر رجیستری و پاکسازی ویندوز باعث شده است که این نرم افزار با داشتن ۲۰ ابزار حرفه ای جهت بهینه سازی و امکانات دیگر انتخاب بسیار مناسبی باشد. نرم افزار دارای ۳ بخش اصلی است که شامل Overview جهت مشاهده وضعیت کلی سیستم است. ۱click maintensce که جهت بهینه سازی کامل با یک کلیک می باشد و بخش Advanced Tools که تمامی امکانات بهینه سازی در این بخش قرار دارد. این بخش خود به ۹ قسمت تقسیم می شود. Windows Registry شامل امکانات پاکسازی و یکپارچه سازی و تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری می باشد. Privacy تنظیمات حریم خصوصی و پاکسازی ردپاهای ویندوز و اینترنت را برعهده دارد. Hard Disk امکانات دیفرگمنت و یکپارچه سازی و رفع خطاهای هارد دیسک. Disk Space امکانات پاکسازی ، یافتن فایل های اضافی و پوشه های خالی را دارد می باشد. System Tweak که شامل آزاد سازی فضای حافظه رم و افزایش سرعت آن می باشد. بخش های دیگر که خود دارای امکانات زیرمجموعه ای زیادی هستند به این شرح هستند: System Control , Drivers , File management , System Status , Anti-malware , Program

 

Glary Utilities بهینه سازی قدرتمند و حرفه ای Glary Utilities Pro 4.1.0.61

 

 

 

admin بازدید : 104 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

Driver Genius Professional نرم افزاری بسیار عالی و کاربردی برای مدیریت درایورهای سخت افزاری سیستم می باشد. همانطور که میدانید سخت افزارهای نصب شده روی ویندوز نظیر مادربورد،کارت گرافیک،کارت صدا،پردازنده و… دارای نرم افزارهایی هستند که برای سازگاری با سیستم عامل کاربر در هنگام نصب سیستم عامل به طور اتوماتیک با به صورت دستی نصب می شوند. به این نرم افزارها به اصطلاح درایور گفته می شود. برخی از درایورها نیازمند هستند که به صورت اختصاصی نصب شوند و به روزرسانی گردند. نرم افزار Driver Genius Professional میتواند کاربر را در زمینه نصب درایورها و به روزرسانی آنها از طریق اینترنت یاری کند چرا که با ۸۰ هزار نوع سخت افزاری سازگاری دارد و با جستجو سریع میتواند نسبت به شناسایی دقیق سخت افزارهای سیستم کاربر اقدام و درایورهای آنها را بیابید. همچنین از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار توانایی تهیه نسخه پشتیبان از درایورهای دانلود و نصب شده و با قابلیت نصب مجدد و ریستور آنها در زمان دیگر می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند نسبت به حذف و نصب نسخه دیگری از درایورها نیز اقدام نماید. انواع سخت افزارهای مورد پشتیبانی این نرم افزار شامل Digital Cameras, MP3 Players, Motherboards, VOIP Phones, Video Cameras, Modem Cards, Printers, CD/DVD Drives, Video & Sound cards, Network Cards, Keyboard & Mouse, Hard Drives  و… می شوند. 

 

Driver Genius Professional پشتیبان گیری و به روزرسانی درایورها Driver Genius Pro 12.0.0.1328 Final

 

admin بازدید : 151 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

در بازی Young Justice: Legacy طرفداران این بازی می توانند به داستان اصلی این انیمیشن که روایت بین فصل ۱ و ۲ از سری تلویزیونی آن می باشد بپردازند. این روایت با همکاری نویسندگان اصلی سریال انیمیشنی آن، یعنی Greg Weisman و Brandon Vietti صورت گرفته است. بازی همراه با شخصیت های محبوب طرفداران این انیمیشن حاضر شده و قهرمانان و تبهکاران سری کارتونی عدالت جویان جوان در بازی حاضر شده اند. این بازی دارای حالت چند نفره ی آنلاین و آفلاین می باشد که گیمرها را برای تجربه ی یک بازی جذاب با یکدیگر مرتبط خواهد کرد.

Young Justice: Legacy PC-RELOADED

 

Young Justice Legacy pc cover دانلود بازی Young Justice: Legacy برای PC

 

 

admin بازدید : 162 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

در يکي از مراحل بازي Grand Theft Auto Episodes From Liberty City  در Loading بازي گير ميکنه و جلوتر نميره. براي حل اين مشکل من براي شما کرک سالمي را ميگذارم که توسط MH12 اصلاح شده و مشکلاتي مانند هنگ کردن و گيرکردن در لودينگ بعضي مراحل مانند مرحله NO.3 و Momma’s boy در GTA TBOGT و يکي از مراحل ... بیشتر بخوانید »


EFLC

admin بازدید : 181 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

Assassin's Creed IV: Black Flag PC-RELOADED

|نسخه فشرده بلک باکس با حجم ۶ گیگ در حال آماده سازی می باشد|

 

Assassins Creed IV pc cover small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

 

 

با داشتن دیدگاهی کلی و اجمالی می توان گفت که بازی همچنان چارچوب اصلی داستان سرایی و روند داستانی شماره های اولیه خود را حفظ کرده و به آنان پایبند است. بازی از لحاظ زمانی به دو بخش مجزا تقسیم شود: یکی زمان حال و دیگری زمان گذشته با محوریت Edward Kenway. حوادث بازی در ۳ شهر اصلی به نام های Hawana، Kingston و Nassau به وقوع می پیوندد و در همین راستا بازیباز می تواند به صورت آزادانه به گشت و گذار در این شهرها بپردازد. در کنار این ۳ شهر بیش از ۵۰ نقاط دیگر نیز در سرتاسر محیط عظیم بازی وجود دارد که هر یک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. به صورت کلی و با استناد به گفته سازندگان می توان محیط بازی را اینگونه بخش بندی کرد که حدود ۶۰% آن را آب های آزاد و حدود ۴۰% آن را خشکی ها فراگرفته اند. هر یک از این دو بخش زیر مجموعه های زیادی را شامل می شوند و به همین خاطر تنوع خاصی را به جهان بازی بخشیده اند. مناطق خشک بازی که بخش نسبتا کوچکی از آن محسوب می شوند شامل زیر شاخه های زیادی من جمله جنگل ها، قلعه ها، خرابه ها، روستاهای کوچک و … هستند. البته این تنها محیط خشک و ساحلی بازی نیست که از چنین تنوعی برخوردار است، در سویی دیگر از بازی، محیط های آبی نیز از چنین تنوعی برخوردارند و به دو قسمت زیر آب و روی آب ( گشت گذار و مبارزات ) تقسیم می شوند. محیط های زیر آب و غارهای نهفته در آن به صورت کاملا پویا ساخته و شبیه سازی شده اند تا جایی که امکان کاوش و کشف گنجینه های مدفون شده در آنها به بهترین شکل ممکن وجود دارد. البته کشف گنجینه ها و ثروتمند شدن در Assassin's Creed IV آنچنان کار ساده ای نیست زیرا در آب های نیلی رنگ جزایر کارائیب کوسه های گشنه انتظار شما را می کشند و آماده اند تا از وجود شما تغذیه کنند!

admin بازدید : 131 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

DVD Audio Extractor نرم افزاری فوق العاده برای ریپ دی وی دی های صوتی و همچنین استخراج صدا از دی وی دی های ویدیویی می باشد. این نرم افزار میتواند صدای فیلم های دی وی دی را استخراج کند و با فرمت صوتی نظیر MP3 و OGG ذخیره نماید. همچنین دی وی دی های صوتی که به صورت Audio رایت شده اند را ریپ کند و با فرمت mp3 روی هارد دیسک کاربر کپی نماید. این نرم افزار دارای قابلیت پیش نمایش یا پیش پخش است که این امکان را میدهد تا فقط قسمت های مورد نظر را به فرمت صوتی تبدیل کنید و ضمن صرفه جویی در وقت از نظر حجم فایل تبدیل شده نیز صرفه جویی صورت گیرد. تمامی مراحل در این نرم افزار به صورت مرحله به مرحله با کالا ویزاردی و به صورت ساده انجام خواهد شد. در نسخه جدید این نرم افزار میتواند ضمن پشتیبانی از فیلم های dvd از فیلم های blu-ray نیز صداهای مورد نظر را استخراج نماید.

 

dvd audio extractor استخراج صدا از فیلم های دی وی دی DVD Audio Extractor 7.1.3

 

 

 

 

 

 

admin بازدید : 118 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

|نسخه نهایی ویندوز ۸٫۱ به همراه فعال ساز رسمی ویندوز، آپدیت اکتبر ۲۰۱۳|

 

Windows 8.1 cover دانلود نسخه نهایی ویندوز ۸٫۱ – Microsoft Windows 8.1 AIO 7in1 x86/x64 Oct 2013

 

 

admin بازدید : 100 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

در Batman Arkham Origins همه ی شخصیت های افسانه ای داستان های بتمن بازگشته اند تا بار دیگر نام بتمن را به عنوان یکی از بزرگ ترین ابرقهرمان ها مطرح سازنند . داستان بازی به ۲۰ سال قبل از مرگ جوکر باز می گردد  و چند سال قبل از حوادث نسخه های Arkham Asylum و Arkham City روی می دهد ، Black Mask قصد دارد بتمن را به قتل برساند ، و بتمن جوان هم در طول بازی سعی دارد تا هدف وی را از این کار جویا شود که همین مسئله باعث می شود سر و کله ی دشمنان نام آشنایی همچون جوکر نیز پیدا شود . جوکر قدرتمند تر از همیشه سعی دارد تا باز هم مثل همیشه خفاش همیشه بیدار شهر گاتهام را  به دردسر بیاندازد . گیم پلی بازی دچار تحول نشده است و سیستم مبارزات بازی نسبت به نسخه ی پیشین تغییر چندانی نکرده است البته در بخش هایی مانند سطح دشواری مراحل بهبودهایی صورت گرفته است ، گیم پلی بازی به طور مستقیم وابسته به مهارت گیمر می باشد و هر چقدر مهارت گیمر بیشتر باشد ، گیم پلی بازی نیز پیشرفته تر خواهد شد . شهر گاتهام هم به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده که به وسیله ی یک پل بزرگ به یکدیگر مرتبط شده اند و شما می توانید برای صرفه جویی در زمان از قابلیت Fast Travel استفاده نمایید . بازی Batman Arkham Origins از موتور گرافیکی Unreal Engine 3 بهره می برد که برای این بازی جهش بسیار خوبی می باشد و نوید یک گرافیک بسیار عالی را می دهد . ترینر بازی Batman Arkham Origins امکانات بسیار زیاد و کاربردی در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید چالش های پیش روی خود را به آسانی پشت سر بگذارید . سلامتی نامحدود ، مهمات نامحدود و فریز تایمر از مهم ترین قابلیت های ترینر بازی Batman Arkham Origins می باشند . ترینر بازی Batman Arkham Origins را می توانید از سایت تخصصی ابزار بازی ، گرندگیم دریافت نمایید .

Batman Arkham Origins ترینر بازی Batman Arkham Origins

.

 

admin بازدید : 169 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

با استفاده از ترینر بازی Plants vs. Zombies می توانید با استفاده قدرت نامحدود گیاهان خود در برابر لشکر زامبی ها به آسانی پیروز شوید و به تمام آیتم های این بازی محبوب دست پیدا کنید . ترینر بازی Plants vs. Zombies قادر خواهد بود تا قدرت تهاجمی و تدافعی گیاهان شما را تا به میزان حداکثر برساند و تنها کاری که شما باید انجام دهید ، رهبری این گیاهان خواهد بود . ترینر بازی Plants vs. Zombies آفتاب نامحدود را در اختیار شما می سازد و بدین ترتیب شما قدرتمند ترین گیاهان خود را همیشه در اختیار خواهید داشت و می توانید بیشترین ضربه را به زامبی ها وراد نمایید . پول نامحدود نیز در این بازی بسیار کارآمد خواهد بود زیرا بواسطه ی آن خواهید توانست به آیتم های دلخواه خود دست یابید و یا قدرت خود را افزایش دهید همچنین به وسیله ی ترینر بازی Plants vs. Zombies می توانید زامبی ها را فریز کنید و از پیشروی آن ها ممانعت به عمل آورید یا می توانید تمام دشمنان خود را با یک ضربه از بین ببرید . ترینر بازی Plants vs. Zombies امکانات و آیتم های بسیار کاربردی دیگری نیز در اختیار شما خواهد گذاشت که می توانید از آن ها لذت ببرید . ترینر بازی Plants vs. Zombies را می توانید از سایت گرندگیم دریافت نمایید .

plants vs zombies ترینر بازی Plants vs. Zombies

 

.

 

admin بازدید : 126 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

بازی Pro Evolution Soccer 2014 را می توان یکی از بهترین شبیه ساز های فوتبال نامید . سری بازی های PES بعد سال ۲۰۱۱ توانست موفقیت چشمگیری کسب کند و در کنار رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا قرار بگیرد . بعد از این سال بود که با عرضه ی بازی PES 2012 شرکت Konami توانست قدم بزرگی در مسیر خود بردارد ، ولی حالا با عرضه ی بازی PES 2014 قصد دارد تا مرزها در هم بشکند و استانداردهای شبیه سازی یک بازی فوتبال را به بالاترین حد ممکن در این زمان برساند . در این نسخه به لطف موتور گرافیکی جدید و قدرتمند FOX Engine گرافیک بازی و جلوه های بصری به میزان بسیار بالایی بهبود پیدا نموده است . پیشرفت مواردی همچون گیم پلی و حرکات بازیکنان ، برخورد بایکنان در زمین بازی ، شبیه سازی استایل و چهره ی بازیکنان و ستاره های فوتبال ، پیشرفت جلوه های گرافیکی تماشاچیان و استادیوم و همچنین طبیعی تر شدن چمن زمین بازی از دیگر مواردی می باشد که به وسیله ی این موتور گرافیکی در PES 2014 کاملا آشکار می باشد ، همچنین سیستم Motion Animation Stability System که به اختصار M.A.S.S نامیده می شود و تاثیرات وضعیت روحی و روانی بازیکنان را بر روی آن ها به نمایش می گذارد نیز در این نسخه به طرز چشمگیری پیشرفت داشته است . ترینر بازی Pro Evolution Soccer 2014 به شما کمک می کند تا از امکانات موجود در بازی بهره بیشتری ببرید و به راحتی به آیتم های موجود در بازی دسترسی داشته باشید . با استفاده از ترینر بازی Pro Evolution Soccer 2014 خواهید توانست تا مدها و حالت های مختلف موجود در بازی را برای خود باز کنید یا از پول نامحدود بهره ببرید . ترینر بازی Pro Evolution Soccer 2014 را می توانید از سایت گرندگیم مرجع تخصصی بازی های رایانه ای دریافت نمایید .

Pro Evolution Soccer 2014 ترینر بازی Pro Evolution Soccer 2014

.

 

admin بازدید : 130 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

داستان بازی Battlefield 4 ، شباهت بسیاری به شوترهای امروزی دارد ، باز هم ایالات متحده آمریکا در یک سو و در سوی دیگر نیروهای روسیه قرار گرفته اند و این در حالیست که اتفاقاتی برای تیم Tombstone در شانگهای رخ می دهد . این تیم از چندین میهن پرست آمریکایی تشکیل شده است که به رهبری Daniel Recker اداره می شود ، همان کسی باکس آرت بازی به عکسش مزین شده و در تریلرها هم صدای او را شنیدیم . شما با رکر همراه خواهید شد و به همراه گروه سه نفره خود عازم شانگهای خواهید شد تا اعضای ارشد و پرنفوذ و برخی از ژنرال های آمریکایی که در شانگهای توسط سربازان چینی به گروگان گرفته شده اند پیدا کنید و آن ها را از این شهر شلوغ خارج نمایید که در حین این عملیات ، متوجه ماجراهای پیچیده تری خواهید شد و در ادامه مسائل شخصی و زندگی اعضای تیم سنگ قبر به عنوان مهم ترین رکن بازی ایفای نقش می نماید . بالاخره کرک بازی Battlefield 4 منتشر شد تا انتظار طولانی هواداران این بازی به پایان برسد و همگان بتوانند آن را تجربه نمایند . برای استفاده از کرک بازی Battlefield 4 باید آن را در محل نصب بازی خود کپی نمایید . کرک بازی Battlefield 4 را می توانید از سایت گرندگیم مرجع تخصصی ابزار بازی دریافت نمایید .

| کرک نسخه ی RELOADED اضافه شد |

Battlefield 4 کرک بازی Battlefield 4

.

 

admin بازدید : 158 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

سری بازی های فیفا را در حال حاضر می توان محبوب ترین بازی شبیه سازی مسابقات ورزشی دانست که نسخه ی جدید آن یعنی FIFA 14 بالاخره توسط EA Games منتشر شد تا انتظار طولانی همه ی گیمرهای طرفدار این بازی هم به پایان برسد . بازی FIFA 14 نسبت به نسخه ی قبلی خود تغییرات بسیار مثبتی داشته است که به هیجان آن افزوده است . FIFA 14 به لطف موتور گرافیکی قدرتمند خود یعنی Ignite توانسته است تا خود را به عنوان بهترین بازی شبیه ساز فوتبال در دنیا معرفی کند و گوی سبقت را از رقیب خود یعنی PES برباید و طبق رسوم سال های گدشته باز هم شاهد هستیم که این فیفا است که حرف اول را در تغییرات و نوآوری ها می زند . از مهم ترین تغییرات بازی فیفا ۱۴ می توان به توسعه سیستم دریبلینگ ، توسعه بخش Skill Games ، سیستم Protect The Ball ، سیستم Pure Shot و بسیاری تغییرات جزیی و کلی دیگر اشاره نمود . ترینر بازی FIFA 14 به شما کمک می کند تا از ین بازی مهیج لذت بیشتری ببرید و از آیتم های بیشتری در بازی استفاده نمایید . با استفاده از ترینر بازی FIFA 14 خواهید توانست پول خود را افزایش دهید و امتیازات نامحدود در بازی بهره ببرید . ترینر بازی FIFA 14 را می توانید از سایت گرندگیم مرجع تخصصی ابزار بازی دریافت نمایید .

fifa 141 ترینر بازی FIFA 14

.

 

admin بازدید : 136 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

SecretFolder نرم افزاری مناسب و کاربردی برای قفل کردن و پسورد گذاشتن روی فولدرها می باشد. این نرم افزار رایگان به سادگی هرچه تمام تر میتواند روی تعداد بی نهایت فولدر پسورد گذاشته و از دسترسی غیرمجاز به پوشه ها جلوگیری نماید. پشتیبانی از فایل سیستم های  NTFS, FAT32, exFAT و FAT که کاربر توانایی پسورد گذاشتن روی انواع هارد دیسک را داشته باشد. یکی دیگر از نکات قابل ذکر عدم وجود محدودیت حجمی برای فولدرها می باشد که مهم نیست فولدر مورد نظر کاربر برای محافظت چقدر حجم داشته باشد. نرم افزار با پسورد از خود محافظت خواهد کرد که کاربران غیرمجاز توانایی مدیریت و از بین بردن پسورد را نداشته باشد. جلوگیری از حذف شدن نرم افزار توسط افراد غیرمجاز و همچنین عدم قابلیت از بین بردن پوشه ها و محدودیت ها از طریق CMD از قابلیت های نرم افزار محسوب می شود.

 

SecretFolder قفل گذاشتن روی فولدرها SecretFolder v2.5.0.0 Final

 

admin بازدید : 127 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

 

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی، با کیفیت HD 720p می باشد|

|قسمت های ۱ الی ۱۰ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Angry Birds Toons PersianDubbed Glory small دانلود دوبله فارسی انیمیشن پرندگان خشمگین   Angry Birds Toons 2013

 

ام انیمیشن: Angry Birds Toons – پرندگان خشمگین

ژانر: انیمیشن، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲ دقیقه

حجم: ۲۲۳ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

دوبله فارسی گلوری – پخش اختصاصی دانلودها

خلاصه داستان: -

 

admin بازدید : 120 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

 

یکی از بهترین فعال ساز های ویندوز و مجموعه آفیس برنامه KMSpico است که مشکل خیلی از کاربرانی که داخل ایران از سیستم عامل ویندوز و مجموعه آفیس استفاده می کنند را حل می کند. با این فعال ساز حرفه ای می توانید ویندوز ۸ و آفیس ۲۰۱۳ را فعال کنید و البته لازم به ذکر است که این برنامه کارآمد به جز تمام ورژن های ویندوز ۸ ویندوز ویستا و ویندوز ۷ و مجموعه آفیس ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ را هم کرک می کند.برای راحتی کاربر رابط کاربری آسان و راحتی دارد که کاربر لازم نیست کار خاصی انجام دهد. تیم دانلودها امیدوار است این برنامه برای شما کاربران گرامی مفید واقع شود.

 

KMSpico v9.0.2 فعال سازی ویندوز و آفیس با KMSpico v9.0.2.20131025

 

ویژگی های نرم افزار KMSpico :

  •      فعال سازی ویندوز ۸
  •      فعال سازی ویندوز ۸٫۱
  •      فعال سازی مایکروسافت آفیس ۲۰۱۳
  •      فعال سازی Visio 2013
  •      فعال سازی Project 2013
  •      فعال سازی مایکروسافت آفیس ۲۰۱۰
  •      فعال سازی Visio 2010
  •      فعال سازی Project 2010
  •      فعال سازی ویندوز ۷ – Enterprise
  •      فعال سازی ویندوز ۷ – Professional
  •      فعال سازی ویندوز ویستا – Enterprise
  •      فعال سازی ویندوز ویستا – Bussines
  •      فعال سازی ویندوز سرور – 2008
  •      فعال سازی ویندوز سرور – 2008R2
  •      فعال سازی ویندوز سرور – 2012
admin بازدید : 112 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

BatteryCare نرم افزاری کارامد برای کسانی است که از لپ تاپ استفاده میکنند. این نرم افزار کاربردی با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار میدهد کمک میکند تا مصرف باتری لپ تاپ ضمن کاهش ، با مدیریت و زیر نظر کاربر صورت گیرد. اولین خدمت نرم افزار بررسی چرخه خالی شدن باتری لپ تاپ است. این نرم افزار با بررسی شارژها و دی شارژهای صورت گرفته و طبق الگوریتم به دست آمده از این تغییرات ، زمان مناسب برای شارژ و دی شارژ کامل را به اطلاع کاربر می رساند و از این طریق در صورت عمل به این راهنمایی عمر باتری افزایش خواهد یافت. نمایش اطلاعات دقیق از وضعیت باتری نیز دیگر قابلیت نرم افزار است. البته خود ویندوز چنین امکانی را به صورت ناقص انجام میدهد که BatteryCare این قابلیت را جزئیات بیشتر از وضعیت باتری نمایش خواهد داد. همچنین این نرم افزار دمای هارد و سی پی یو را نیز اندازه گیری خواهد کرد و دارای هشدارهایی در زمان افزایش بیش از حد دما و همچنین در زمینه باتری می باشد. لازم به ذکر است BatteryCare میتواند به طور اتوماتیک پلان مصرف برق سیستم را تعویض کند تا زمان استفاده از باتری مصرف کمتری صورت گیرد.

 

BatteryCare مراقبت و نگهداری از باتری لپ تاپ BatteryCare 0.9.15.0

 

 

 

admin بازدید : 104 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

BlazeVideo SmartShow نرم افزاری بسیار عالی و راه حلی ساده برای ساخت ویدیوهای زیبا و ویژه با استفاده از عکس،ویدیو،موزیک و صدای خود شماست. شما به وسیله این نرم افزار به صورت تایم لاین و خط زنده نسبت به ساخت و ویرایش ویدیوی خود اقدام کنید. قابلیت اضافه ساختن انواع افکت ها،افکت های انتقالی و عنوان ها و از همه مهم تر وجود قالب و تم و پوسته های آماده برای ساخت کلیپ های مناسبتی به سادگی توسط این نرم افزار کارامد تعبیه شده است. بنابراین توسط این نرم افزار کاربر میتواند به سادگی نسبت به میکس نمودن ویدیو و عکس های خود اقدام کند. کافیست عکس و ویدیوهای مورد نظر را وارد نرم افزار سازد و سپس با اضافه ساخت صوت و افکت های مورد علاقه اش ویدیو مورد نظر را آماده سازد. قابلیت استفاده از انواع مختلف افکت های انتقالی (transitions) و همچنین استفاده از چندین تم و پوسته امکان پذیر است. وجود چندین پوسته از قبل طراحی شده زیبا مخصوص تولد،عروسی،جشن ها،کریسمس و… باعث می شود کاربر در ساخت کلیپ بسیار آزاد باشد. قابلیت ویرایش عکس و ویدیو در خود نرم افزار نیز تعبیه شده است. برای مثال میتوانید نسبت به تنظیم روشنایی،کنتراست ویدیو و عکس اقدام کنید یا برروی آنها واترمارک و زیرنویس قرار دهید. برای خروجی گرفتن نیز قابلیت خروجی گرفتن با فرمت HD به صورت ویدیویی فراهم شده است.

 

BlazeVideo SmartShow ساخت کلیپ های ویدیویی زیبا BlazeVideo SmartShow 1.3.0.0

 

 

 

admin بازدید : 122 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

نسخه جدید بازی Angry Birds Star Wars II عرضه شد. در ورژن جدید بازی زیبای Angry Birds Star Wars II پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما در این نسخه جدید ۳۰ شخصیت جدید به شخصیت های نسخه قبلی اضافه شده که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر هستند. جایزه های جدید اضافه شدند تا از نسخه شماره ۱ جذاب ترشده است و گیم پلی بازی نیز بهبود یافته و از نظر گرافیک تغییرات قابل توجهی مشاهده می شود و همچنین فیلم های نمایشی با کیفیتی در بازی وجود دارد که میتوانید با مشاهده این ویدیو ها لذت ببرید. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی روی ویندوز ۸ نیز اجرا خواهد شد ، برای اجرای این بازی حتما لازم است که کارت گرافیک خود را به روزرسانی نمایید.

 

Angry Birds Star Wars 2 v1.0 نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars 2 v1.0

 برای دانلود این بازی بسیار جذاب و با گرافیک بالا به ادامه مطب بروید....

 

admin بازدید : 158 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

 

از روزی که شاهد رونمایی Battlefield 4  بوده‌ام نه تنها بر خلاف نسخه‌های قبلی از بازی دل زده شدم بلکه روز به روز به آن ایمان پیدا کردم.شوتری که چندین سال است انتظارش را می‌کشیم “در ظاهر” به خوبی در حال آنالیز شدن توسط تیم شوتر ساز الکترونیک آرتز یعنی DICE است.ما شوتر می‌خواهیم که استاندارد باشد.یک استاندارد با نام CoD داریم که هر شرکت ورشکسته‌ای هم شوترهای بی در و پیکر الگو گرفته از این فرنچایز را می‌سازد ولی در اصل استاندارد اصلی چیز دیگریست که لفظ آن به اشتباه در دهان سازندگان افتاده است.شوتری که ما از سازندگان می‌خواهیم باید علاوه بر بخش تک‌نفره، در بخش چندنفره نیز حرف اول را بزند.باید داستان قوی داشته باشد، کنترل شخصیت اصلی در بازی چه در PC و چه در کنسول عالی باشد، گرافیک در سطح قابل قبولی کار شده باشد یعنی نه انتظار بافت‌های عظیمی مثل Crysis 3 را داریم نه بافت‌هایی در حد بازی‌ها مستقل و دانلودی.میدان نبرد ۴ در ظاهر همه‌ی این استانداردها را رعایت کرده است ولی چیزی که از گذشته‌ی EA برداشت می‌شود نشان داده است که این شرکت همواره در خراب کردن خاطرات بازی‌کن‌ها با عناوین قدیمی یک فرنچایز تبحر خاصی دارد ولی برای قضاوت کمی زود است، بند پوتینت را سفت کن…

Battlefield 4 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۸٫۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Battlefield 4 pc cover small دانلود بازی Battlefield 4 برای PC

admin بازدید : 127 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

ی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد.

 

Winzip قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 18.0 Build 10661 Final

 

 

 

admin بازدید : 150 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.

Call of Duty: Ghosts XBOX360-POWER

 

Call of Duty Ghosts xbox360 cover small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای XBOX360

 

 

admin بازدید : 122 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

TwistedBrush

نرم افزاری گرافیکی و ویرایش و افکت گذاری و براش و طراحی عالی است که یکی از بهترین نرم افزارهای کاربردی همانند فتوشاپ با محیط و کاربرد پذیری ساده تر می باشد. این نرم افزار با دارا بودن بیش از ۷۰۰۰ براش و ابزار جهت ویرایش و افکت گذاری و… در نرم افزاری کاملی جهت ویرایش می باشد. پشتیانی از اکثر فرمت های عکس نظیر  JPEG, GIF, PNG, TIFF, TGA, PCX, PSD, BMP, PCD, WMF و EMF نرم افزار از دیگر ابزارها بی نیاز می کند.  نرم افزار رنگ آمیزی دیجیتالی با مجموعه کاملی از ابزارهای طراحی طبیعی، حالت روغن، پاستیل، زغال چوب و … است. TwistedBrush در عین سادگی و قدرتمندی برای طراحان حرفه ای، هنوز هم همان سادگی را برای تازه کاران دارد. این نرم افزار دارای یکی از روان ترین و قوی ترین موتورهای موجود در قلم زنی بوده و هنوز هم استفاده از آن بسیار آسان است. این نرم افزار نقاشی دارای ابزار طبیعی و فوق العاده ای برای هنرمندان بدون هیچگونه پیچیدگی می باشد. این نرم افزار کاربردی را در ادامه می توانید از دانلودها دریافت نمایید.

 

TwistedBrush طراحی و نقاشی حرفه ای TwistedBrush Pro Studio 20.05

 

 

admin بازدید : 164 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

داستان بازی خیلی عجیب و خنده دار است.یک شب که مرد عنکبوتی خرابکار ما به دنبال ونوم بود به صورت اتفاقی به سمت آزمایشگاه آسکورپ هدایت شده و در آنجا به جنگ می پردازند.جنگ آن ها بسیار طول کشید ولی ونوم شکست خورد و روی زمین افتاد،همان موقع اسپایدی دیوانه ی ما با مسخره بازی ونم را مسخره کرد و در همان موقع مشتی قوی از طرف ونوم نوش جان کرد.همان موقع بود که به بالاترین طبقه ی آزمایشگاه پرتاب شد و دشمن دیرینه ی خود را دید: میستریو!!!پس از مدتی اسپایدی شوخ طبع ما از دو دشمن خود شکست خورده و به سمت یک شیشه ی نورانی و عجیبی پرتاب می شود،همان موقغ انفجاری صورت می گیرد و اسپایدی وقتی به هوش می آید خود را در فضا و جایی خیلی دور تر از زمین می بیند.همان موقع موجودی با شاخ های طلایی و چشمان سبز نزدیک می شود و با صدایی سرد می گوید:ممنون که راهمان را باز کردی!و همان موقع اسپایدی خود را روی ساختمان امپایر استیت می بیند.فردای همان روز به آزمایشگاه بر می گردد و متوجه می شود که ش.ی.ل.د یک پایگاه در آن جا بنا کرده و به شدت از آن مراقبت می شود.برای همین از روی کنجاوی به هواپیمای شیلد می رود و نیک فیوری را عصبی تر از همیشه می بیند.او می گوید با کاری که اسپایدی دیشب انجام داد یک منبع انرژی بسیار قوی آزاد شده که خیلی ها دنبال آن هستند،و همان موقع بود که همان شاخ طلایی با هزاران موجود وارد زمین می شوند،و جنگ ما آغاز می شود.

LEGO Marvel Super Heroes PC-FLT

 

LEGO marvel super heroes pc cover small دانلود بازی LEGO Marvel Super Heroes برای PC

مشاهده عکس های مختلف بازی در  ادامه مطلب  ....

admin بازدید : 151 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

Opera نسخه نهایی مرورگر محبوب Opera 17.0.1241.53 Final

 

 

admin بازدید : 101 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Saving Private Sheep 2   بازی جذاب نجات گوسفندان برای آندروید

 

دانلود بازی Saving Private Sheep 2 برای آندروید

 

برای این ساعت و برای شما کاربران همیشگی یاس دانلود که از گوشی های با سیستم عامل آندروید استفاده می کنید بازی Saving Private Sheep 2 که همان بازی جذاب نجات گوسفندان می باشد را آماده کرده ایم . این بازی یکی از اعتیاد آور ترین بازی های گوشی های تلفن همراه می باشد که طرفداران بیشماری در سراسر جهان دارد . و ما امروز این بازی جذاب و دیدنی را به همراه دیتای آن به شما عزیزان تقدیم می کنیم . اگر دقت کرده باشید ، نسخه ی کامپیوتری این بازی نیز در سایت موجود است ، پس اگر از گوشی های آندروید ی استفاده نمی کنید ، نگران نباشید ، میتوانید نسخه ی کامپیوتری را از اینجا دانلود کنید . و اما یک خبر خوب ! برای کاربران عزیزی که از گوشی های آندروید استفاده می کنند داریم و آن هم امکان اجرای این بازی بر روی تمامی پردازشگر ها و رزولوشن هاست .

اگر بخواهیم شما را با داستان بازی آشنا کنیم باید عرض کنم که در این نسخه از بازی Saving Private Sheep 2 گوسفندان بر گرگ ها پیروز شده اند ولی گرفتار مکر و هوش بالای روباه خواهند شد ! شما باید در بین مراحل بازی مراقب روباه مکار باشید ، البته مشکلات گوسفندان به اینجا ختم نمیشود ! عبور از موانع سخت مانند ، آبشارها و یا گذر از دشمنان شما مانند ، عنکبوت ها، جوجه ها و … از دیگر مشکلات شما برای نجات گوسفندان است . می توانم این قول را به شما عزیزان بدهم که در هیچ یک از ۶۶ مرحله ی بازی ، خستگی را حس نخواهید کرد ! بازی انقدر جذاب طراحی شده است که متوجه گذر زمان نیز نخواهید شد . پس فرصت را از دست ندهید و بازی جذاب نجات گوسفندان برای آندروید ورژن ۲.۱ و بالاتر خود دریافت نمایید .

 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت پرهام رایانه 1 چیست؟
    درباره ما
    سایت پرهام رایانه 1 در روز دوشنبه 92/2/13 شروع به کارکرده و مرجعی از تمام بازی ها و نرم افزار های کامپیوتر و اندروید میباشد.
    بیشتر بازی های سایت هم دارای حجم کم و گرافیک فوق العاده میباشد.امیدوار هستیم که شما هم ازاین مطالب لذت ببرید.
    و در آخر هم من و اعضای تیم پرهام رایانه از سایت های سایت دانلود ها ، اندروید یو و یاس دانلود و mobinigi و گرند گیم و جناب آقای علی بهنام فر و سایت تم دیزاینر بقیه دوستان عزیز تشکر فراوان میکنیم
    مدیر وبلاگ: Admin

    اخبار سایت

    آخرین بروزرسانی سایت 29 / آذر / 92 ساعت 00 : 20



    آمار سایت
  • کل مطالب : 507
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,067
  • بازدید ماه : 1,067
  • بازدید سال : 14,149
  • بازدید کلی : 174,751