loading...
پرهام رایانه1 (سایت دانلود)
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 118 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

|نسخه نهایی ویندوز ۸٫۱ به همراه فعال ساز رسمی ویندوز، آپدیت اکتبر ۲۰۱۳|

 

Windows 8.1 cover دانلود نسخه نهایی ویندوز ۸٫۱ – Microsoft Windows 8.1 AIO 7in1 x86/x64 Oct 2013

 

 

admin بازدید : 111 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

Subtitle Edit نرم افزاری متن و باز رایگان جهت ویرایش و ساخت فایل های زیرنویس می باشد. ویرایش متن و زمان زیرنویس ها و هماهنگ سازی آنها با ویدیو با توجه به داشتن پلیر داخلی امکان پذیر است و کاربر به راحتی میتواند زمان شروع و پایان مکالمات را مشاهده نموده و متن را اصلاح نماید یا متن جدیدی و زیرنویس جدیدی بسازد. قابلیت ویرایش انواع زیرنویس ها نظیر srt و زیرنویس های sub/idx از قابلیت های نرم افزار محسوب می شود. همچنین نرم افزار میتواند زیرنویس های ریپ شده روی دی وی دی ها و ویدیوها و فیلم های divx و mkx را خروجی گرفته و ویرایش نماید. قابلیت اتصال مستقیم به گوگل ترانسلیت میتواند این امکان را فراهم کند تا کاربر به سادگی قابلیت ترجمه متن و کلمات را دارد. باتوجه به پشتیبانی از یونیکدهای utf-8 و ansi زبان فارسی را به راحتی پشتیبانی نموده و مشکلی با ویرایش آن ندارد.

 

Subtitle Edit ویرایش و ساخت زیرنویس Subtitle Edit 3.3.9 Final

 

 

admin بازدید : 122 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

TwistedBrush

نرم افزاری گرافیکی و ویرایش و افکت گذاری و براش و طراحی عالی است که یکی از بهترین نرم افزارهای کاربردی همانند فتوشاپ با محیط و کاربرد پذیری ساده تر می باشد. این نرم افزار با دارا بودن بیش از ۷۰۰۰ براش و ابزار جهت ویرایش و افکت گذاری و… در نرم افزاری کاملی جهت ویرایش می باشد. پشتیانی از اکثر فرمت های عکس نظیر  JPEG, GIF, PNG, TIFF, TGA, PCX, PSD, BMP, PCD, WMF و EMF نرم افزار از دیگر ابزارها بی نیاز می کند.  نرم افزار رنگ آمیزی دیجیتالی با مجموعه کاملی از ابزارهای طراحی طبیعی، حالت روغن، پاستیل، زغال چوب و … است. TwistedBrush در عین سادگی و قدرتمندی برای طراحان حرفه ای، هنوز هم همان سادگی را برای تازه کاران دارد. این نرم افزار دارای یکی از روان ترین و قوی ترین موتورهای موجود در قلم زنی بوده و هنوز هم استفاده از آن بسیار آسان است. این نرم افزار نقاشی دارای ابزار طبیعی و فوق العاده ای برای هنرمندان بدون هیچگونه پیچیدگی می باشد. این نرم افزار کاربردی را در ادامه می توانید از دانلودها دریافت نمایید.

 

TwistedBrush طراحی و نقاشی حرفه ای TwistedBrush Pro Studio 20.05

 

 

admin بازدید : 127 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

 

همانطور که میدانید در سیستم عامل جدید مایکروسافت یعنی ویندوز ۸ تغییراتی در ظاهر و اینترفیس ایجاد شده است و یکی از این تغییرات حذف شدن منوی محبوب استارت می باشد. این منوی عالی که کاربر میتواند از طریق آن به تمامی قسمت های ویندوز دست یابد و کنترل تمامی قسمت ها را برعهده داشته باشد ، در ویندوز ۸ وجود ندارد و به طریق دیگر نیازهای کاربر برآورده شده است. اما برخی از کاربران هنوز دوست دارند این منو را در ویندوز ۸ نیز داشته باشند. بنابراین بایستی از نرم افزارهای معتبر و مطمئن در این زمینه استفاده نمایند. Start8 نرم افزار معتبر و مطمئن برای برگرداندن منوی استارت به ویندوز ۸ می باشد. با نصب این نرم افزار کاربر میتواند به سادگی به منوی استارت دسترسی داشته باشد. فرایند بازگشتن منوی استارت به ویندوز ۸ توسط این نرم افزار بسیار حرفه ای انجام شده است و هیچ ظاهر منفی و زشتی بعد از گنجانده شدن منوی استارت به نوار وظیفه ویندوز ۸ رخ نخواهد داد. منوی استارت اضافه شده به صورت اتوماتیک به تم و پوسته ویندوز هماهنگ و همرنگ می شود و اندازه آن توسط کاربر قابل تغییر است. گزینه ای اضافی نیز در منو تعبیه شده است تا به استارت طراحی شده ویندوز ۸ نیز دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز از آن نیز استفاده کنید. نرم افزار کاملاً حرفه ای بوده و بعد از پاک شدن از روی ویندوز هیچ اثر منفی برجای نخواهد گذاشت.

 

Stardock Start8 ایجاد منوی استارت در ویندوز 8 با نرم افزار Start8 1.20 Final

admin بازدید : 108 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

Windows 7 Codecs Advanced مجموعه ای از کدک های مالتی مدیا مورد نیاز تمامی کاربران ویندوز ۷ می باشد که دیگر پیغام های خطای مربوط به پخش انواع فایل های ویدیویی و صوتی را مشاهده نخواهید کرد و به راحتی با تمامی پلیرها ، اکثر فرمت های صوتی و تصویری پخش خواهند شد. این کدک در پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب نیز توانمند بوده و با نصب آن به راحتی پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب میسر خواهد شد.

 

Windows7Codecs کدک های مالتی مدیا ویندوز سون Windows 7 Codecs Advanced 4.2.3

 

 

 

admin بازدید : 116 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

Abex Document Converter Pro نرم افزار تمام عیار در زمینه تبدیل فرمت انواع فایل های اسنادی مانند pdf , word , excel , powerpoint , access , html , text و فرمت های عکس به یکدیگر می باشد. این نرم افزار بدون نیاز به نصب بودن نرم افزارهای هر فرمت به راحتی تمام فرمت هایی که ذکر خواهیم کرد را به یکدیگر تبدیل خواهد نمود. فرمت هایی نظیر PDF, DOC, DOCX, DOCM, XLS, XLSX, XLSM, PPT, PPTX, PPTM, PPS, PPSX, PPSM, HTML, HTM, Text و فرمت های عکس نظیر JPG, JPEG, BMP, PNG, PSD, TIFF, GIF, EMF, WMF, JP2, J2K, PCX و… تماماً به یکدیگر تبدیل خواهند شد. در زمینه فایل های مربوط به نرم افزار Mircosoft office نرم افزار از ورژن های ۹۷ تا ۲۰۱۳ این نرم افزار به راحتی پشتیبانی می نماید و مشکلی در زمینه ناسازگاری این نرم افزار با نسخه های قدیمی آفیس وجود ندارد. تبدیل فایل های متنی و سند به فرمت عکس با حفظ کیفیت و بدون از بین رفتن لایه های گرافیکی از قابلیت های مهم نرم افزار به شمار می رود. در تبدیل فرمت توانایی انتخاب صفحات اسناد وجود دارد و از طرفی قابلیت تبدیل چندین فایل به یک فایل واحد نیز تعبیه شده است. تنظیم کیفیت dpi و ۱-۱۰۰ مربوط به عکس ها و صفحات pdf امکان پذیر بوده و همچنین در زمینه فایل های محافظت شده و پسورد نرم افزار بدون مشکل به تبدیل فرمت آنها اقدام خواهد نمود. در طرف مقابل نرم افزار میتواند برروی فایل هایی که تبدیل می شوند محدودیت در نظر بگیرد و از کپی شدن،پرینت شدن و ویرایش شدن انها جلوگیری به عمل آورد.

 

abex document converter تبدیل فرمت اسناد به یکدیگر Abex Document Converter Pro 3.5.0

 

 

admin بازدید : 113 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

شاید برای شما پیش آمده باشد که با دوربین عکاسی تصاویری را تهیه کرده باشد ولی تصاویر به شدت تاریک و تیره باشد. در این مواقع اولین چاره استفاده از نرم افزار معروف فتوشاپ است ولی همانطور که می دانید این نرم افزار پیشرفته پیچیده بوده و برای کار با آن نیاز به آموزش است و افرادی که آموزش ندیده بوده باشند بایستی ساعاتی بسیار را صرف انجام فرایندهای ساده آن کنند.  Brightness Guide نرم افزاری است که برای سهولت انجام کار در زمینه بهبود کیفیت و شفافیت و وضوح تصاویر تیره و تاریک ساخته شده است. به وسیله این نرم افزار دیگر نیازی به انجام فرایندهای پیچیده و صرف وقت بسیار جهت واضح کردن تصاویر نیست و به راحتی چند کلیک کاربر میتواند عکس تیره و تاریک خود را روشن نموده بدون اینکه از کیفیت و حالت طبیعی عکس اصلی دور گردد. در کنار این قابلیت اصلی نرم افزار توانایی تغییر سایز عکس،برش دادن عکس،نوشتن متن روی عکس و چرخش عکس را نیز انجام دهد.

 

Brightness Guide بهبود کیفیت تصاویر تاریک و تیره Brightness Guide 1.1

 

admin بازدید : 103 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

 

بهتر است هر روز نرم افزارهای رایگان را بیشتر بشناسید. کرک کردن نرم افزارها علاوه بر خلاف قوانین کپی رایت است از نظر اخلاقی نیز درست نیستند. در حالی برای جایگزینی نرم افزارهای نیازمند کرک ، نرم افزارهای قدرتمندی وجود دارد ، چرا از نرم افزارهای کرک شده استفاده میکنید؟

Freemake Video Converter نرم افزاری بسیار عالی جهت تبدیل فرمت فرمت های صوتی و ویدیویی با قابلیت های مناسب جهت ویرایش و رایت لوح های فشرده ویدیویی و ساخت اسلایدشو می باشد. این نرم افزار از ۲۰۰ فرمت صوتی و تصویری در هنگام ورودی جهت تبدیل فرمت پشتیبانی میکند و این یعنی کمتر فرمتی پیدا خواهد شد که در این نرم افزار پشتیبانی نشود. در ادامه مطلب لیست کامل فرمت های ورودی و خروجی را آورده ایم. این نرم افزار در تبدیل فرمت از دو تکنولوژی  CUDA و DXVA برای افزایش سرعت در تبدیل فرمت استفاده میکند. تبدیل فرمت ویژه دستگاه های مالتی مدیا و گوشی های موبایل نظیر  iPod, iPhone, iPad, PSP, Android نیز در زمره تواناهایی این نرم افزار محسوب می شود. دیگر ابزار مهم نرم افزار که شاید مهم باشد ، امکانات در زمینه چرخش ویدیوها ، بریدن ، چسباندن و کاهش حجم آنها می باشد که مسلما در هنگام تبدیل فرمت فایل های ویدیویی و صوتی میتواند کارامد باشد و تمامی نیازهای کاربر را رفع کند. چسباندن زیرنویس های SSA/SRT/ASS به فیلم ها نیز از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار محسوب می شود. تنظیم کیفیت صوت و تصویر و بیت ریت ویدیو و صوت در هنگام خروجی گرفتن نیز در نرم افزار میسر خواهد بود. در زمینه رایت ، نرم افزار میتواند ویدیوها را با فرمت بلو-ری برروی دیسک های بلو-ری رایت نماید. همچنین این نرم افزار قابلیت این را دارد که ویدیوها را تا سقف ۲۰ ساعت برروی لوح های فشرده dvd معمولی و تا سقف ۴۰ ساعت برروی لوح های فشرده دوطرفه dvd رایت کند و این یعنی رد کردن محدودیت هایی که در زمینه رایت ویدیو برروی لوح های فشرده لحاظ شده است. ساخت اسلایدشو استفاده از عکس ها و صوت و ویدیو و ذخیره انها نیز از توانای های مهم این نرم افزار در کنار قابلیت دانلود ویدیوهای آنلاین از سایت های اینترنتی مانند یوتوب ، گوگل ، فیس بوک و… می باشد. در ادامه مطلب با امکانات جزئی نرم افزار آشنا شوید.

 

freemake video converter تبدیل فرمت قدرتمند و رایگان Freemake Video Converter 4.0.3.2

 

admin بازدید : 115 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

VirtualBox نام نرم افزاری است که به کاربران اجازه استفاده از چندین سیستم عامل را به صورت مجازی به کاربر می دهد. این نرم افزار از بسیاری جهات از VMware Workstation بهتر عمل میکند. برای مثال حجم VMware Workstation حدودا ۵۵۰ مگابایت حجم دارد و به طبع هنگام نصب هم فضای نسبتا زیادی را نیاز دارد. بالعکس VirtualBox شرکت Sun تنها حدود ۳۵ مگابایت حجم دارد و اصلا قابل مقایسه با حجم VMware Workstation نیست

Virtualbox downloadha.com استفاده همزمان چندين سيستم عامل بر روي يك سيستم عامل با Virtual Box 3.0.4

 

admin بازدید : 214 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

 

MyPC نرم افزاری کم حجم و مجانی است که تمامی اطلاعات در مورد سیستم مثل تنظیمات ، ابزارهای نصب شده ، دستگاه ها و تمامی جزئیات آن را جمع اوری کرده و به نمایش آن ها می پردازد. توسط این برنامه و تنها با یک کلیک می توانید تمامی جزئیات کامپیوتر حتی اطلاعات مخفی و پنهان در مورد دستگاه های نصب شده را نیز به دست آورید.

 

MyPC نمایش مشخصات کامل رایانه شما توسط MyPC 3.2.0.0

 

admin بازدید : 147 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

HaoZip یکی از نرم افزارهای فشرده سازی و اکسترکت کردن ۴۹ فرمت مختلف از جمله RAR ، ZIP و ۷z می باشد . این برنامه قادر به فشرده سازی ۳۰ درصدی فایل های می باشد که با فشرده کردن و در پی آن کم حجم شده فایل ها ، می توانید سریعتر آن ها ربه به اشتراک بگذارید . توانایی تعمیر فایل های صدمه دیده ناشی از دانلود بد و یا فشرده کردن ناسالم ، حاشیه نویسی برای فایل های فشرده ، قابلیت رمزگذاری برای فایل ها ، سرعت بالا در فشرده سازی و … از سایر قابلیت های این نرم افزار می باشند.

 

HaoZip فشرده سازی و مدیریت فایل های فشرده با HaoZip 4.0.1.9350

 

 

admin بازدید : 105 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

FastStone Capture 7.6 – نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه Screen shot های دلخواه از پنجره ها و محیط های مختلف به صورت حرفه ایمی باشد. در این نرم افزار از ابزارهای متعددی برای راحتی کار کاربران استفاده شده است تا به کمک آن ها کاربران به راحتی و به صورت حرفه ای تصویر مورد نظر خود را تهیه نمایند. در این نرم افزار ویژگی های زیادی را می توان یافت که از این میان می توان به مواردی نظیر تهیه عکس از صفحات وب به صورت طولی و یا ارسال مستقیم عکس به نرم افزارهای Word و Power Point اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از کمپانی کوچک FastStone می باشد.

 

FastStone Capture عکس برداری حرفه ای از صفحه نمایش با FastStone Capture 7.6 Final

 

 

admin بازدید : 120 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در نرم افزار Movie Label می توان تصاویر مربوط به هر فیلم را در قسمت مخصوص آن ثبت نموده و جزئیات دیگر نظیر نوع فایل و فرمت آن، اندازه نمایش تصویر، Bitrate و ژانر فیلم، درج مشخصات شناسنامه فیلم، شماره ردیف آن و ... را بر روی آن قرار داد. همچنین می توان برای قسمت مربوط به هر فیلم جلد آن را نیز تهیه نموده و در بالای عنوان و نام فیلم قرار داد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار ویژگی جمع آوری اطلاعات از اینترنت می باشد.


قابلیت های نرم افزار Movie Label:
- آرشیو سازی تمامی کلکسیون های موسیقی و تصویری شما
- دانلود آهنگ های مورد نیاز ازCDDataBase2 و فیلمهای مورد نیاز ازIMDataBase و Amazon
- جستجو در میان آرشیو ها به روش های مختلف
- با سرعت بالا و گرفتن گزارش از آرشیو به فرمت های HTML و XML و XLS و ...
- مدیریت چندین کلکسیون
- پشتیبانی Tag
- نمایش آمار کلکسیون های شما
- توانایی تغییر نام همزمان چندین و چند فایل
- سازگاری با ویندوز های مختلف
- و ...

 

admin بازدید : 121 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ معمولاً کاربران به هنگام استفاده از چاپگرهای رنگی یا سیاه سفید همواره نگران مصرف بیش از حد جوهر و تمام شدن زود هنگام تونر چاپگر مخصوصاً در چاپگرهای رنگی هستند، چرا که این امر به نوبه خود بالا رفتن هزینه‌های چاپ و در نتیجه کاهش سود را به دنبال دارد. شرکت ادوبی به تازگی نرم‌افزاری تولید و عرضه کرده است که ادعا می‌شود استفاده از آن تا 40 درصد در مصرف جوهر چاپگر صرفه‌جویی می‌کند.

admin بازدید : 158 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ كيفيت بالا در ساخت و نمايش اسناد به همراه امكان تبديل به فرمت هاي مختلف و همچنين قابليت پرينت از جمله قابليت هايي هستند كه در اين ابزار به چشم مي آيند. گاهي لازم است تا حجم اسناد را كاهش دهيم اين كار با ابزار به نام PDF Optimize كه قابليتي ساده در نرم افزار Aloaha PDF Suite است فراهم مي شود؛  بهينه سازي نقشه مهمي را در سرعت بارگزاري هرچه سريعتر اسناد ايفا مي كند.
سازگاري با اكثر استانداردهاي موجود براي اسناد PDF‌ خصوصيت بسيار مهمي است كه كاربران حرفه اي اهميت زيادي به آن مي دهند. چراكه وقتي چنين نرم افزاري بتواند استانداردها را رعايت كند خيال كاربر راحت خواهد بود كه به واسطه سند توليد شده از اين نرم افزار به راحتي مي تواند آن سند را در هرجا كه خواست با هر نرم افزار گشوده و مشاهده نمايد. امنيت بالاي اين نرم افزار هم يكي ديگر از دلايل موفقيت آن محسوب مي شود.

 


قابليت هاي نرم افزار Aloaha PDF Suite:
- ساخت اسناد PDF
- تبديل به ديگرفرمت هاي رايج
- پشتيباني از آخرين استانداردها
- امنيت بالا در نرم افزار
- قابليت بهينه سازي اسناد PDF
- امكان پرينت با انواع تنظيمات
- نهايت كيفيت در هنگام تبديل و نمايش
- امكان ارسال اسناد به دوستان از طريق Email
- استفاده بسيار آسان از تمامي امكانات نرم افزار
- قابليت ويرايش اسناد به صورت مستقيم
- عدم نياز به كتابخانه هاي PDF
- سازگار با نسخه هاي مختلف از نرم افزار آفيس
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

 

 

admin بازدید : 118 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)
Windows 7 Manager نرم افزاری است که ویندوز 7 شما را مدیریت می کند همچنین این نرم افزار با بهینه سازی و افزایش سرعت و پاک سازی رجیستری و با حذف فایل های بیهوده سرعت چشمگیری به سیستم شما می دهد.
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نرم افزار Windows 7 Manager ابزاری قدرتمند در زمینه تنظیم، بهینه سازی و پاک سازی ویندوز 7 می باشد. این نرم افزار شامل 30 ابزار مختلف برای بهبود عملکرد و افزایش کارایی و افزایش امنیت ویندوز 7 می باشد. توسط این نرم افزار با یک کلیک تمامی اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری سیستم خود را مشاهده  نمایید. بهینه سازی و افزایش سرعت و پاک سازی رجیستری، مدیریت Startup، آزاد سازی فضای اشغال شده هارد دیسک با حذف فایل های بیهوده، تکراری و ...، ویرایش تنظیمات مربوط به نمایش منوها جهت افزایش سرعت و کارایی، حفظ امنیت با پاک سازی کلیدهای رجیستری، پسوردها و  اطلاعات شخصی، بهینه سازی تنظیمات شبکه ای جهت افزایش سرعت اتصالات شبکه از ویژگی های این نرم افزار می باشد.
قابلیت های نرم افزار Windows 7 Manager:

- مشاهده تمامی اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری سیستم
- قابلیت افزایش سرعت اینترنت
- بهینه سازی و افزایش سرعت با پاک سازی رجیستری
- قابلیت افزایش سرعت Start Up و Shutdown سیستم
- مدیریت Startup
- آزاد سازی فضای  اشغال شده هارد دیسک با حذف فایل های بی محتوی، تکراری و...
- ویرایش تنظیمات مربوط به نمایش منوها
- تغییر آیکون درایوها و درایو وسایل جانبی مانند Flash Memory ها
- حفظ امنیت با پاک سازی کلیدهای رجیستری، پسوردها و  اطلاعات شخصی
- بهینه سازی تنظیمات شبکه ای جهت افزایش سرعت اتصالات شبکه
- امکان دسترسی به بوت سیستم
- و ...


 

admin بازدید : 151 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

دیانا یک دیکشنری قدرتمند جهت ترجمه کلمات و همچنین تلفظ آن ها می باشد این دیکشنری فارسی بوده و بیش از ۵۲۰۰۰ لغت در آن ثبت شده است.

 

admin بازدید : 129 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

 

این نرم افزار جالب ، کم حجم و مفید در راستای یادگیری و شناخت ضرب المثل ها و احادیث امامان معصوم و پیامبران ساخته شده است.
این برنامه شامل ۵۰۰۰ ضرب المثل از کشورهای مختلف از جمله (ایران ، چین ، لهستان ، یونان و …) می باشد که با زبانی گیرا و جذاب خواننده را ترغیب به مطالعه ضرب المثل ها و احادیث بیشتر می کند.

 

zarbolmasal نرم افزار فارسی ضرب المثل و حدیث

admin بازدید : 119 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. حل کردن جدول علاوه بر بالا بردن سطح اطلاعات ، باعث جلوگیری از فراموشی در افراد می‌شود. نرم‌افزار رایا جدول ، شبیه‌ساز جدول کلمات متقاطع و سودوکو درون رایانه می‌باشد. شما توسط این برنامه قادر خواهید بود تا به سادگی و در محیطی کاملا فارسی، جدول کلمات متقاطع و سودوکو را حل نمایید. قابلیت راهنما و نمایش جواب جدول ، چاپ جدول کلمات متقاطع و سودوکو ، قابلیت ساخت جدول جدید و … از ویژگی‌های این نرم افزار میباشد.

 

نگارش ۵.۰ منتشر شد

 

Raya Jadval

 

ویژگی‌های کلیدی نرم افزار:
- محیط بسیار زیبا و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
- امکان ساختن جدولهای جدید
- قابلیت چاپ تمامی جدول‌ها
- قابلیت راهنمای حل جدول
و …

 

admin بازدید : 144 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی تلویزیون‌ من میباشند.

 

myTV 5.1 منتشر شد

 

myTV

ویژگی‌های کلیدی نرم افزار:
- محیط بسیار زیبا و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
- قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌کردن
و …

 

admin بازدید : 139 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

WinRAR نرم افزار مدیریت آرشیو قدرتمندی برای فایلهای با پسوند  RAR می باشد که بصورت معمولی محتوای موردنظر شما را ۸ تا ۱۵ درصد بیشتر از آرشیوهای زیپ فشرده سازی می نماید. این نرم افزار ابزار فشرده سازی قدرتمندی به همراه عملکردهای اضافی یکپارچه می باشد که به شما کمک می نماید تا آرشیوهای فشرده خود را سازماندهی نمایید. این نرم افزار می تواند از اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه نموده و حجم ضمایم ایمیل خود را کاهش داده، فایلهای RAR و ZIP  و سایر فایلهای دانلود شده از اینترنت را از حالت فشرده خارج نموده، و آرشیوهایی جدید به فرمت RAR و زیپ ایجاد نمایید. هنگامی که از این برنامه برای فشرده سازی فایلهای خود استفاده می نمایید مطمئن باشید که از کاربران سایر نرم افزارهای فشرده سازی موجود جلوتر می باشید، این برنامه توسط قابلیت ایجاد آشیوهای کم حجم تر، غالبا سریعترین روش فشرده سازی فایل را به شما ارائه می نماید. این امرموجب صرفه جویی در فضا و زمان، هزینه های انتقال و زمان ارزمند برای کار شما می شود.

Untitled 7 نسخه جدید قدرتمندترین نرم افزار فشرده سازی WinRar 3.93 (x86 – x64) Final Full Version

admin بازدید : 141 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار BlueStacks ، بهترین نرم افزاری است که هر دارنده موبایل اندرویدی می تواند روی کامپیوتر خود داشته باشد ! توسط نرم افزار BlueStacks می توانید برنامه ها و بازی های اندروید را روی کامپیوتر خود و در محیط ویندوز اجرا کنید.

 

admin بازدید : 150 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (2)

نرم افزار YouWave for Android رقیبی تازه برای BlueStacks است. این نرم افزار محیطی را در ویندوز ایجاد میکند که میتواند سیستم عامل اندروید را شبیه سازی کرده و برنامه و بازی های اندروید را در کامپیوتر اجرا کند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت پرهام رایانه 1 چیست؟
    درباره ما
    سایت پرهام رایانه 1 در روز دوشنبه 92/2/13 شروع به کارکرده و مرجعی از تمام بازی ها و نرم افزار های کامپیوتر و اندروید میباشد.
    بیشتر بازی های سایت هم دارای حجم کم و گرافیک فوق العاده میباشد.امیدوار هستیم که شما هم ازاین مطالب لذت ببرید.
    و در آخر هم من و اعضای تیم پرهام رایانه از سایت های سایت دانلود ها ، اندروید یو و یاس دانلود و mobinigi و گرند گیم و جناب آقای علی بهنام فر و سایت تم دیزاینر بقیه دوستان عزیز تشکر فراوان میکنیم
    مدیر وبلاگ: Admin

    اخبار سایت

    آخرین بروزرسانی سایت 29 / آذر / 92 ساعت 00 : 20



    آمار سایت
  • کل مطالب : 507
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,038
  • بازدید ماه : 1,038
  • بازدید سال : 14,120
  • بازدید کلی : 174,722