loading...
پرهام رایانه1 (سایت دانلود)
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 162 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

در يکي از مراحل بازي Grand Theft Auto Episodes From Liberty City  در Loading بازي گير ميکنه و جلوتر نميره. براي حل اين مشکل من براي شما کرک سالمي را ميگذارم که توسط MH12 اصلاح شده و مشکلاتي مانند هنگ کردن و گيرکردن در لودينگ بعضي مراحل مانند مرحله NO.3 و Momma’s boy در GTA TBOGT و يکي از مراحل ... بیشتر بخوانید »


EFLC

admin بازدید : 100 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

در Batman Arkham Origins همه ی شخصیت های افسانه ای داستان های بتمن بازگشته اند تا بار دیگر نام بتمن را به عنوان یکی از بزرگ ترین ابرقهرمان ها مطرح سازنند . داستان بازی به ۲۰ سال قبل از مرگ جوکر باز می گردد  و چند سال قبل از حوادث نسخه های Arkham Asylum و Arkham City روی می دهد ، Black Mask قصد دارد بتمن را به قتل برساند ، و بتمن جوان هم در طول بازی سعی دارد تا هدف وی را از این کار جویا شود که همین مسئله باعث می شود سر و کله ی دشمنان نام آشنایی همچون جوکر نیز پیدا شود . جوکر قدرتمند تر از همیشه سعی دارد تا باز هم مثل همیشه خفاش همیشه بیدار شهر گاتهام را  به دردسر بیاندازد . گیم پلی بازی دچار تحول نشده است و سیستم مبارزات بازی نسبت به نسخه ی پیشین تغییر چندانی نکرده است البته در بخش هایی مانند سطح دشواری مراحل بهبودهایی صورت گرفته است ، گیم پلی بازی به طور مستقیم وابسته به مهارت گیمر می باشد و هر چقدر مهارت گیمر بیشتر باشد ، گیم پلی بازی نیز پیشرفته تر خواهد شد . شهر گاتهام هم به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده که به وسیله ی یک پل بزرگ به یکدیگر مرتبط شده اند و شما می توانید برای صرفه جویی در زمان از قابلیت Fast Travel استفاده نمایید . بازی Batman Arkham Origins از موتور گرافیکی Unreal Engine 3 بهره می برد که برای این بازی جهش بسیار خوبی می باشد و نوید یک گرافیک بسیار عالی را می دهد . ترینر بازی Batman Arkham Origins امکانات بسیار زیاد و کاربردی در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید چالش های پیش روی خود را به آسانی پشت سر بگذارید . سلامتی نامحدود ، مهمات نامحدود و فریز تایمر از مهم ترین قابلیت های ترینر بازی Batman Arkham Origins می باشند . ترینر بازی Batman Arkham Origins را می توانید از سایت تخصصی ابزار بازی ، گرندگیم دریافت نمایید .

Batman Arkham Origins ترینر بازی Batman Arkham Origins

.

 

admin بازدید : 169 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

با استفاده از ترینر بازی Plants vs. Zombies می توانید با استفاده قدرت نامحدود گیاهان خود در برابر لشکر زامبی ها به آسانی پیروز شوید و به تمام آیتم های این بازی محبوب دست پیدا کنید . ترینر بازی Plants vs. Zombies قادر خواهد بود تا قدرت تهاجمی و تدافعی گیاهان شما را تا به میزان حداکثر برساند و تنها کاری که شما باید انجام دهید ، رهبری این گیاهان خواهد بود . ترینر بازی Plants vs. Zombies آفتاب نامحدود را در اختیار شما می سازد و بدین ترتیب شما قدرتمند ترین گیاهان خود را همیشه در اختیار خواهید داشت و می توانید بیشترین ضربه را به زامبی ها وراد نمایید . پول نامحدود نیز در این بازی بسیار کارآمد خواهد بود زیرا بواسطه ی آن خواهید توانست به آیتم های دلخواه خود دست یابید و یا قدرت خود را افزایش دهید همچنین به وسیله ی ترینر بازی Plants vs. Zombies می توانید زامبی ها را فریز کنید و از پیشروی آن ها ممانعت به عمل آورید یا می توانید تمام دشمنان خود را با یک ضربه از بین ببرید . ترینر بازی Plants vs. Zombies امکانات و آیتم های بسیار کاربردی دیگری نیز در اختیار شما خواهد گذاشت که می توانید از آن ها لذت ببرید . ترینر بازی Plants vs. Zombies را می توانید از سایت گرندگیم دریافت نمایید .

plants vs zombies ترینر بازی Plants vs. Zombies

 

.

 

admin بازدید : 126 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

بازی Pro Evolution Soccer 2014 را می توان یکی از بهترین شبیه ساز های فوتبال نامید . سری بازی های PES بعد سال ۲۰۱۱ توانست موفقیت چشمگیری کسب کند و در کنار رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا قرار بگیرد . بعد از این سال بود که با عرضه ی بازی PES 2012 شرکت Konami توانست قدم بزرگی در مسیر خود بردارد ، ولی حالا با عرضه ی بازی PES 2014 قصد دارد تا مرزها در هم بشکند و استانداردهای شبیه سازی یک بازی فوتبال را به بالاترین حد ممکن در این زمان برساند . در این نسخه به لطف موتور گرافیکی جدید و قدرتمند FOX Engine گرافیک بازی و جلوه های بصری به میزان بسیار بالایی بهبود پیدا نموده است . پیشرفت مواردی همچون گیم پلی و حرکات بازیکنان ، برخورد بایکنان در زمین بازی ، شبیه سازی استایل و چهره ی بازیکنان و ستاره های فوتبال ، پیشرفت جلوه های گرافیکی تماشاچیان و استادیوم و همچنین طبیعی تر شدن چمن زمین بازی از دیگر مواردی می باشد که به وسیله ی این موتور گرافیکی در PES 2014 کاملا آشکار می باشد ، همچنین سیستم Motion Animation Stability System که به اختصار M.A.S.S نامیده می شود و تاثیرات وضعیت روحی و روانی بازیکنان را بر روی آن ها به نمایش می گذارد نیز در این نسخه به طرز چشمگیری پیشرفت داشته است . ترینر بازی Pro Evolution Soccer 2014 به شما کمک می کند تا از امکانات موجود در بازی بهره بیشتری ببرید و به راحتی به آیتم های موجود در بازی دسترسی داشته باشید . با استفاده از ترینر بازی Pro Evolution Soccer 2014 خواهید توانست تا مدها و حالت های مختلف موجود در بازی را برای خود باز کنید یا از پول نامحدود بهره ببرید . ترینر بازی Pro Evolution Soccer 2014 را می توانید از سایت گرندگیم مرجع تخصصی بازی های رایانه ای دریافت نمایید .

Pro Evolution Soccer 2014 ترینر بازی Pro Evolution Soccer 2014

.

 

admin بازدید : 130 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

داستان بازی Battlefield 4 ، شباهت بسیاری به شوترهای امروزی دارد ، باز هم ایالات متحده آمریکا در یک سو و در سوی دیگر نیروهای روسیه قرار گرفته اند و این در حالیست که اتفاقاتی برای تیم Tombstone در شانگهای رخ می دهد . این تیم از چندین میهن پرست آمریکایی تشکیل شده است که به رهبری Daniel Recker اداره می شود ، همان کسی باکس آرت بازی به عکسش مزین شده و در تریلرها هم صدای او را شنیدیم . شما با رکر همراه خواهید شد و به همراه گروه سه نفره خود عازم شانگهای خواهید شد تا اعضای ارشد و پرنفوذ و برخی از ژنرال های آمریکایی که در شانگهای توسط سربازان چینی به گروگان گرفته شده اند پیدا کنید و آن ها را از این شهر شلوغ خارج نمایید که در حین این عملیات ، متوجه ماجراهای پیچیده تری خواهید شد و در ادامه مسائل شخصی و زندگی اعضای تیم سنگ قبر به عنوان مهم ترین رکن بازی ایفای نقش می نماید . بالاخره کرک بازی Battlefield 4 منتشر شد تا انتظار طولانی هواداران این بازی به پایان برسد و همگان بتوانند آن را تجربه نمایند . برای استفاده از کرک بازی Battlefield 4 باید آن را در محل نصب بازی خود کپی نمایید . کرک بازی Battlefield 4 را می توانید از سایت گرندگیم مرجع تخصصی ابزار بازی دریافت نمایید .

| کرک نسخه ی RELOADED اضافه شد |

Battlefield 4 کرک بازی Battlefield 4

.

 

admin بازدید : 158 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

سری بازی های فیفا را در حال حاضر می توان محبوب ترین بازی شبیه سازی مسابقات ورزشی دانست که نسخه ی جدید آن یعنی FIFA 14 بالاخره توسط EA Games منتشر شد تا انتظار طولانی همه ی گیمرهای طرفدار این بازی هم به پایان برسد . بازی FIFA 14 نسبت به نسخه ی قبلی خود تغییرات بسیار مثبتی داشته است که به هیجان آن افزوده است . FIFA 14 به لطف موتور گرافیکی قدرتمند خود یعنی Ignite توانسته است تا خود را به عنوان بهترین بازی شبیه ساز فوتبال در دنیا معرفی کند و گوی سبقت را از رقیب خود یعنی PES برباید و طبق رسوم سال های گدشته باز هم شاهد هستیم که این فیفا است که حرف اول را در تغییرات و نوآوری ها می زند . از مهم ترین تغییرات بازی فیفا ۱۴ می توان به توسعه سیستم دریبلینگ ، توسعه بخش Skill Games ، سیستم Protect The Ball ، سیستم Pure Shot و بسیاری تغییرات جزیی و کلی دیگر اشاره نمود . ترینر بازی FIFA 14 به شما کمک می کند تا از ین بازی مهیج لذت بیشتری ببرید و از آیتم های بیشتری در بازی استفاده نمایید . با استفاده از ترینر بازی FIFA 14 خواهید توانست پول خود را افزایش دهید و امتیازات نامحدود در بازی بهره ببرید . ترینر بازی FIFA 14 را می توانید از سایت گرندگیم مرجع تخصصی ابزار بازی دریافت نمایید .

fifa 141 ترینر بازی FIFA 14

.

 

admin بازدید : 110 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

Angry-Birds-Trainers

دانلود ترینر بازی Angry Birds

سیو و آنلاک بازی Angry Birds

پچ جدید بازی Angry Birds

 

امروز برای شما دوستان عزیز پست ویژه ای در نظر گرفتیم. این پست مخصوص کاربران و دوستان همیشگی یاس دانلود می باشد. دانلود ترینر بازی Angry Birds + سیو Save + آنلاک Unlock + پچ و کرک جدید تمام نسخه های انگری بردز رو آماده کردم. پچ جدید مناسب دوستانی است که با پچ قبلی مشکل داشتند.

با ترینر ها می توانید پرندگان رو بعد از پرتاب و حتی بعد از انفجار کنترل کنید. راه حل کامل تمام پچ ها ، ترینرها و سیوها در فایل دانلودی موجود هستش . شما هم اکنون می توانیداین پچ و ترینر بازی را از سایت پرهام رایانه 1 دریافت نمایید

 

 

 

 

 

admin بازدید : 127 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

درود دوستان. بعد از انتشار بازی Call Of Duty Black Ops 2 و مشکلاتی که برای کپی بازا ایجاد کرد اینبار ۳ ترینر سالم بازی Call Of Duty Black Ops 2 بهمراه یک ترینر سالم بخش Call Of Duty Black Ops 2 Zombie رو براتون جمع آوری کردم که امیدوارم مورد استفاده قرار بگیره

[تصویر: 11491381907620778964.jpg]


 

admin بازدید : 194 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

 

به وسیله ی ترینر بازی Dead Space 3 قادر خواهید بود تا سلامتی خود را در بازی بی نهایت کنید و به راحتی بر دشمنان خود پیروز شوید ، یا بدون وقفه دشمنان خود را به آتش ببنیدید و همه آن ها را قتل عام کنید ، از منبع نامحدود اکسیژن استفاده نمایید و دیگر دغدغه ی محدودیت زمان در مراحل را نداشته باشید یا زمان را در بازی منجمد کنید و سریع تر از زمان در بازی پیش بروید و در عین تمام مشخصه های سلامتی را در بازی به همراه مقدار زیادی امتیاز مهارت در بازی در اختیار داشته باشید . پس خود را آماده کنید تا در نسخه سوم بازی Dead Space 3 باز هم قدم به فضایی بگذارید که بوی مرگ را می دهد و کوچکترین نشانه ای از زندگی راحت و دوست داشتنتی زمین بر روی آن وجود ندارد و لحظه ای غفلت موجب مرگ شما خواهد بود . توجه داشته باشید که این ترینر برای آپدیت ۱٫۱ این بازی می باشد که شما می توانید این ترینر را با لینک مستقیم به صورت رایگان از سایت گرند گیم دریافت نمایید و از بازی خود لذت ببرید .

دانلود ترینر بازی Dead Space 3

 

||دانلود با لینک مستقیم||

 

 

همچنین در آخر این پست میتوانید مشاهده کنید:

 عکس بازی dead space 2 .3  و مشخصاتی از آن ها در ادمه مطلب

Dead Space 3

admin بازدید : 131 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

درود . در این پست قصد دارم بهترین ترینرهای بازی بسیار زیبای Assassin's Creed 3 رو برای شما جمع آوری کنم. این ترینر ها توسط خودم تست میشن و برای دانلود قرار میگرند. فعلا 2 ترینر ساخت Lingon و Fling رو براتون آماده کردم

برای دانلود ترینر بازی Assassin's Creed III به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

admin بازدید : 126 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

با یک ترینر از Hitman Absolution در خدمتتون هستم.این ترینر از گروه معتبری نیست و آپشن های زیادی نداره.پس اگر عجله ندارید بهتره منتظر ترینرهایی از LiNGON و FLiNG باشید.این ترینر ساخت گروه S0beit است.

برای دانلود ترینر سالم بازی Hitman Absolution به ادامه مطلب مراجعه کنید.

|آپدیت پست : ترینر معتبر LiNGON اضافه شد|

 

admin بازدید : 167 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

سری بازی های Mortal Kombat را می توان یکی از محبوب ترین و مشهورترین بازی ها در سبک مبارزه ای دانست ، این بازی تقریبا یکی از کهنه کاران سبک مبارزه می باشند و کمترین گیمری هست تا نام این بازی را نشنیده باشد یا یک بار آن را کنسول های مختلف تجربه نکرده باشد ،  اما در سال های اخیر بازی های Mortal Kombat با فراز و نشیب های بسیار رو به رو بوده اند ، پس از عنوان ناامید کننده MK vs. DC Universe حالا Mortal Kombat با عنوان جدیدی به نام Mortal Kombat Komplete Edition برگشته است تا شکوه از دست رفته خود را باز یابد ، مانند دهه نود میلادی که این بازی یکه تازی می کرد . بازی Mortal Kombat Komplete Edition بهبودهای زیادی به نسخه های قبل از خود دارد که چشمگیرترین آن ها گرافیک و گیم پلی بازی خواهد بود زیرا این بازی پس از عرضه نسخه های سه بعدی نتوانسته بود به موفقیت های زیادی برسد و اکنون این عنوان می تواند Mortal Kombat را باز هم سر زبان ها بیاورد . ترینر بازی Mortal Kombat Komplete Edition به شما کمک خواهد نمود تا به راحتی در این مبارزات پیروزی را از آن خود کنید . ترینر بازی Mortal Kombat Komplete Edition قادر است تا تایمر بازی را برای شما متوقف نماید و زمان را در بازی به سود شما کند همچنین می توانید با استفاده از ترینر بازی Mortal Kombat Komplete Edition پنج هزار سکه نیز دریافت نمایید . ترینر بازی Mortal Kombat Komplete Edition را می توانید از سایت گرندگیم دریافت نمایید .

Mortal-Kombat-Komplete-Edition

 

.

 

admin بازدید : 179 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

با استفاده از ترینر بازی Need for Speed Most Wanted می توانید در دنیای جذاب ماشین ها از خود عمل کرد بهتری نشان دهید . ترینر بازی Need for Speed Most Wanted به شما امکان نیترو نامحدود را می دهد تا بتوانید در سرعت حرف اول را بزنید و به هیچ وجه در مسابقات عقب نمانید . این ترینر امکان پول نامحدود را در اختیار شما می گذارد  تا با استفاده از آن بتوانید ماشین های خود را تقویت کرده و هر آپشنی را که دوست دارید به خوردوهای خود اضافه نمایید . ترینر بازی Need for Speed Most Wanted به شما امکان می دهد که تمام پلیس ها را نابود کنید ، همچنین با استفاده از این ترینر می توانید از قابلیت نگه داشتن زمان نیز استفاده کنید و زمان را در بازی به نفع خود مصادره نمایید ، همینطور ترینر بازی Need for Speed Most Wanted شانس اول شدن را از رقیبان شما خواهید گرفت و شما را به پیروز تمامی مسابقات تبدیل می کند . ترنیر بازی Need for Speed Most Wanted را می توانید از سایت گردند گیم مرجع دانلود بازی و ترنیر دریافت نمایید .

Need-for-Speed-Most-Wanted

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت پرهام رایانه 1 چیست؟
    درباره ما
    سایت پرهام رایانه 1 در روز دوشنبه 92/2/13 شروع به کارکرده و مرجعی از تمام بازی ها و نرم افزار های کامپیوتر و اندروید میباشد.
    بیشتر بازی های سایت هم دارای حجم کم و گرافیک فوق العاده میباشد.امیدوار هستیم که شما هم ازاین مطالب لذت ببرید.
    و در آخر هم من و اعضای تیم پرهام رایانه از سایت های سایت دانلود ها ، اندروید یو و یاس دانلود و mobinigi و گرند گیم و جناب آقای علی بهنام فر و سایت تم دیزاینر بقیه دوستان عزیز تشکر فراوان میکنیم
    مدیر وبلاگ: Admin

    اخبار سایت

    آخرین بروزرسانی سایت 29 / آذر / 92 ساعت 00 : 20



    آمار سایت
  • کل مطالب : 507
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 156
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,085
  • بازدید ماه : 1,085
  • بازدید سال : 14,167
  • بازدید کلی : 174,769