loading...
پرهام رایانه1 (سایت دانلود)
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 105 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

باز هم کمپانی Rockstar طرفداران بازی‌های خود را با یک نسخه‌ی تازه از سری بازی‌های GTA برای آیفون و آیپد خوشحال کرد. اینبار نوبت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این کمپانی یعنی GTA: San Andreas رسیده است. در این بازی زیبا شما در نقش Carl Johnson پس از مدت‌ها دوری از Los Santos، در حالی به آنجا بازگشته است که مادرش کشته شده و خانواده‌اش دچار مشکلات بسیاری است. او حالا به شهر و محله‌ی خود بازگشته و کارهای زیادی برای انجام دادن پیش روی خود دارد. در این نسخه از بازی، گرافیک برای آیفون ۵ و بالاتر و آیپد ۴ و بالاتر بهبود یافته است. برای اجرای این بازی به iPhone 4s و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید.  همچنین برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

gta sa بازی زیبا و محبوب Grand Theft Auto: San Andreas   آیفون و آیپد

 

 

 

admin بازدید : 150 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

باز هم Ubisoft دست به انتشار نسخه‌ای تازه از بازی Assassin's Creed اینبار برای دستگاه‌های قابل حمل زده. در این نسخه از بازی که Pirates یا دزدان دریایی نام دارد، تمرکز بازی بر روی نبردهای دریای کارائیب است. شما به‌عنوان یک کاپیتان جوان کار خود را شروع می‌کنید و باید تلاش کنید در دریایی که پر است از دزدان و سارقین، برای بقای خود تلاش کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPad و iPod Touch 5 و بالاتر نیاز دارید. البته سازنده‌ی بازی پیشنهاد می‌کند برای داشتن تجربه‌ی بهتری از بازی، از iPhone 4s و بالاتر استفاده کنید. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر (در نسخه‌ی کرک شده نسخه‌ی ۶.۰ و بالاتر) استفاده نمایید.

 

assassins creed pirates بازی زیبای Assassins Creed Pirates 1.0.2   آیفون و آیپد

 

admin بازدید : 143 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

این بار در سایت پرهام رایانه 1 ، بازی بسیار زیبا و جذاب Finger Slayer را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی باید انگشت خود را به زیر تیغ برده و قبل از پایین آمدن تیغ انگشت تان را برداشته تا قطع نشود! این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Finger Slayer بازی بسیار زیبا و جذاب Finger Slayer   اندروید

 

admin بازدید : 137 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

Pods Defense یک بازی سرگرم کننده و زیبا برای گوشی های آندروید می باشد که به تازگی منتشر شده است . در این بازی شما می بایست در یک جنگ واقعی میان Pods ها شرکت کنید و با تیراندازی های دقیق دشمنان خود را نابود کنید . این بازی برای اجرا نیازمند سیستم عامل آندروید نسخه ۱٫۶ و بالاتر می باشد .

 

Pods Defense بازي سرگرم كننده و زيباي Pods Defense v1.0   آندرويد

 

admin بازدید : 118 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

اگر از طرفداران بازی‌هایی باشید که در آن‌ها بتوانید آزادانه در شهر حرکت کنید و به انجام مأموریت بپردازید – که اصطلاحاً به این نوع بازی‌ها Open World گفته می‌شود – حتماً با سری بازی‌های Gangstar از کمپانی Gameloft آشنایی کامل دارید. این بازی‌ها به تعبیر بسیاری همان بازی GTA برای موبایل‌ها و دیوایس‌های iOS به شمار می‌رود. اما نسخه‌ی جدید این بازی قدرتمندتر از همیشه ظاهر شده است. با گرافیکی در سطح بسیار بالا، نقشه‌ای بسیار وسیع‌تر از نسخه‌ی قبلی و آزادی‌های بیشتر در انتخاب اسلحه و وسایل نقلیه. همه‌ی این موارد باعث شده است که این بازی تحسین بسیاری را برانگیزد و به یکی از بهترین بازی‌های Open World تا این لحظه تبدیل شود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی نیاز به فضای خالی تقریبی ۲.۵ گیگابایت بر روی دستگاه شما دارد.

 

gangstar vegas android بازی زیبای Gangstar Vegas 1.0   اندروید

 

admin بازدید : 140 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

در بازی Nun Attack دنیا در شرایط بحرانی قرار دارد و تاریکی بر جهان مسلط شده است. حالا چند زن راهبه هستند که می‌خواهند با مبارزه با تاریکی جهان را به حالت عادی برگردانند. شما در نقش این شخصیت‌ها به مبارزه با دشمنان خود می‌پردازید. بازی دارای چهار شخصیت راهبه است که هرکدام قابلیت‌های مختص به خود را دارند. همچنین این بازی دارای ۴۰ مرحله‌ی متفاوت است که در این مراحل بیش از ۱۵۰ نبرد در مقابل شما قرار گرفته است. همچنین بیشر از ۸۰ نوع اسلحه‌ی گوناگون برای استفاده‌ی شما در بازی قرار داده شده است. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

nun attack android بازی زیبا و سرگرم کننده Nun Attack 1.0.2   اندروید

 

 

admin بازدید : 106 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (1)

بدون شک سری بازی‌های Modern Combat از کامل‌ترین بازی‌های اکشن اول شخص یا FPS برای موبایل و تبلت به شمار می‌روند. اما آخرین نسخه از این بازی ساخت Gameloft همانطور که قول داده شده بود امروز برای iOS عرضه شد و این بازی هم سعی دارد با گرافیکی مثال‌زدنی و گیم پلی مناسب برای صفحات لمسی تجربه‌ی شیرین یک جنگ تمام عیار را برای شما رقم بزند. اگر علاقه‌مند به این سبک بازی هستید حتماً این بازی را امتحان کنید. این بازی بر روی iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر قابل اجراست. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

mc4 zh android بازی محبوب Modern Combat 4:Zero Hour – اندروید

 

admin بازدید : 114 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

اگر به پرواز بر فراز ابرها علاقه مندید بازی مهیج Air Patriots از دست ندهید. در این بازی که شامل ۱۲ مرحله با چالش های فروان است  شما باید با حرکت انگشتان خود مانع پشروی نیرو های دشمن شوید.
ویژگی های کلیدی
- جایزه های خارق العاده برای پیروزی در هر سطح
- امکان ارتقاء هواپیما ها برای تخریب بیشتر
- سه نقشه متفاوت

 

بازی زیبای هواپیما برای گوشی آندروید

 

 

admin بازدید : 121 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

Gangstar Rio: City of Saints سری بازی های تحسین شده ی Gangstar بازگشته است و برروی آندروید قابل اجرا می باشد . این بازی از نظر گیم پلی شباهت های زیادی به بازی GTA دارد به اینگونه که شما می توانید علاوه برطی کردن مراحل بازی ، به صورت آزادانه در شهر بگردید و از وسایل نقیله ، تانک ، هلیکوپتر و… استفاده کنید . بازی در شهر ریو در کشور برزیل در حال جریان می باشد . دارای بیش از ۶۰ مرحله ی مختلف است که ساعت ها شما را مشغول می کند . همچنین دسترسی به طیف گسترده ای از سلاح های مختلف مانند اسلحه ها ، تفنگ ها ، bazookas ، نارنجک و… در یک محیط ۳D بسیار جذاب و مهیج می باشد .

Gangstar Rio City of Saints دانلود بازی Gangstar Rio City of Saints v1.1.3   آندروید

 

admin بازدید : 357 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

شاید شما فیلم Iron Man با شخصیت معروف Tony Stark که سراسر نبردهای هیجان آور می باشد را دیده باشید، هم اکنون بازی Iron Man برای اندروید توسط شرکت موفق Gameloft تولید شده است. گیم لافت از برترین شرکت های تولید کننده ی بازی های اندروید می باشد که این بازی از آخرین تولیدات این شرکت می باشد و توانسته معنای حقیقی گرافیک فوق العاده را به شما ثابت کند! مرد آهنی برای حفاظت زمین ماموریت دارد و در این میان با نبردهای نفس گیر این ماموریت را به پایان می رساند. مرد آهنی در این بازی در سطح زمین یا در آسمان ها شناور می باشد که این در صورتی است که گیم پلی این بازی بسیار سریع می باشد که سرعت عمل بالای شما را می طلبد که به لطف کنترل بازی با سنسور های حرکتی، بازی جذاب تر و هیجانی تر شده است. از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک فوق العاده، صداگذاری دقیق و هیجانی، کشف ۳ مکان مختلف بازی، تغییر و ارتقاء قدرت و سلاح و ظاهر مرد آهنی اشاره کرد.

 

Iron Man 3 دانلود بازی مرد آهنی 3   Iron Man 3 v1.0.1 برای آندروید

 

admin بازدید : 134 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی Real Boxing یک تجربه‌ی زیبا برای دوست‌داران ورزش بوکس است. این بازی که از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است شما را در نقش یک بوکسور به رینگ مسابقه می‌برد! سیستم گرافیک سه‌بعدی بازی از تکنولوژی اختصاصی NVIDIA Tegra بهره می‌برد و به‌همین دلیل بازی دارای گرافیک و جلوه‌های زیبایی است. بر روی گیم‌پلی بازی نیز کار شده است و می‌توانید با استایل‌های متفاوت مبارزات خود را انجام دهید و بوکسور خود را تمرین دهید. بازی دارای حالت Career Mode نیز هست که در آن بیش از ۳۰ نبرد و ۲۰ رقیب وجود دارد که هرکدام قابلیت‌های خاص خودشان را دارند. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

real boxing android بازی بوکس Real Boxing 1.02   اندروید

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت پرهام رایانه 1 چیست؟
    درباره ما
    سایت پرهام رایانه 1 در روز دوشنبه 92/2/13 شروع به کارکرده و مرجعی از تمام بازی ها و نرم افزار های کامپیوتر و اندروید میباشد.
    بیشتر بازی های سایت هم دارای حجم کم و گرافیک فوق العاده میباشد.امیدوار هستیم که شما هم ازاین مطالب لذت ببرید.
    و در آخر هم من و اعضای تیم پرهام رایانه از سایت های سایت دانلود ها ، اندروید یو و یاس دانلود و mobinigi و گرند گیم و جناب آقای علی بهنام فر و سایت تم دیزاینر بقیه دوستان عزیز تشکر فراوان میکنیم
    مدیر وبلاگ: Admin

    اخبار سایت

    آخرین بروزرسانی سایت 29 / آذر / 92 ساعت 00 : 20



    آمار سایت
  • کل مطالب : 507
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,066
  • بازدید ماه : 1,066
  • بازدید سال : 14,148
  • بازدید کلی : 174,750