loading...
پرهام رایانه1 (سایت دانلود)
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 104 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

کسی نیست که طرفدار بازی‌های سبک Racing باشد و با بازی محبوب Asphalt که توسط شرکت Gameloft منتشر می‌شود آشنایی نداشته باشد. حالا نسخه‌ی هشتم این بازی باز هم با تغییرات و بهبودهایی همراه بوده تا تجربه‌ی بازی بهتری را برای شما رقم بزند. بازی Asphalt 8 که در سبک Arcade است بر خلاف بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی، تلاش می‌کند هیجان بازی را تا حدی که می‌تواند برای شما زیاد کند. در این بازی ۴۷ ماشین پرقدرت قرار داده شده است که ۸۰٪ آن‌ها ماشین‌های جدید هستند و ماشین‌هایی نظیر لامبورگینی، بوکاتی ویرون، فراری و پاگانی زندا در بازی قرار داده شده‌اند. در جاده‌ها قسمت‌هایی هستند که مانند سکوی پرش طراحی شده‌اند و با رفتن روی آن‌ها ماشین شما پرش‌های بلند و جذابی را تجربه می‌کند. همچنین در بازی ۹ محل متفاوت برای مسابقه دادن وجود دارد و در کل ۱۸۰ مرحله در حالت Career برای به پایان رساندن قرار داده شده است.

 

asphalt 8 android بازی جذاب و محبوب ماشین‌سواری Asphalt 8: Airborne   اندروید

 

admin بازدید : 129 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

همه‌ی ما بازی محبوب فیفا را می‌شناسیم. یکی از بهترین و قدیمی‌ترین بازی‌های فوتبال در جهان. بالاخره نسخه‌ی ۱۴ این بازی برای اندروید ارائه شد و می‌توانید آن را دانلود کنید. این بازی که به تیم‌های و بازیکن‌های لایسنس شده‌اش شهرت دارد در این نسخه ۳۳ لیگ، بیش از ۶۰۰ تیم و بیش از ۱۶۰۰۰ بازیکن را در خود جای داده است. همچنین ۳۴ استادیوم معروف جهان نیز در بازی گنجانده شده‌اند. در نسخه‌ی جدید گرافیک بازی و گیم‌پلی تغییراتی داشته‌اند تا تجربه‌ی کاربر از بازی بهتر شود. مثل نسخه‌ی قبلی قابلیت بازی آنلاین با دوستان نیز در این نسخه وجود دارد که می توانید دوست خود را به بازی دعوت کنید یا بگذارید خود بازی یک رقیب برای شما پیدا کند و با یکدیگر به بازی بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید. همچنین توجه داشته باشید برای نصب بازی نیاز به ۱.۳۵ گیگابایت فضای خالی بر روی دستگاه خود دارید.

 

fifa14 android بازی فوتبال محبوب FIFA 14 by EA SPORTS 1.2.8   اندروید

 

 

admin بازدید : 128 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

بازی Traffic Racer یک بازی اتومبیل‌رانی جذاب است. در این بازی شما باید در یک بزرگراه از میان باقی اتومبیل‌ها سعی کنید بدون تصادف کردن به‌مسیر خود ادامه دهید. بازی دارای گرافیک سه‌بعدی است. همچنین می‌توانید از بین ۱۷ اتومبیل گوناگون یکی را انتخاب کنید. ۴ فضای متفاوت شهری، کویر، برف و شب در بازی وجود دارد. همچنین این بازی دارای ۴ حالت گوناگون است (بدون محدودیت، دو طرفه، محدودیت زمانی و رانندگی آزاد). لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

traffic racer android بازی جذاب و سرگرم کننده Traffic Racer 1.6.5   اندروید

 

 

admin بازدید : 170 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

کسی نیست که طرفدار بازی‌های سبک Racing باشد و با بازی محبوب Asphalt که توسط شرکت Gameloft منتشر می‌شود آشنایی نداشته باشد. حالا نسخه‌ی هشتم این بازی باز هم با تغییرات و بهبودهایی همراه بوده تا تجربه‌ی بازی بهتری را برای شما رقم بزند. بازی Asphalt 8 که در سبک Arcade است بر خلاف بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی، تلاش می‌کند هیجان بازی را تا حدی که می‌تواند برای شما زیاد کند. در این بازی ۴۷ ماشین پرقدرت قرار داده شده است که ۸۰٪ آن‌ها ماشین‌های جدید هستند و ماشین‌هایی نظیر لامبورگینی، بوکاتی ویرون، فراری و پاگانی زندا در بازی قرار داده شده‌اند. در جاده‌ها قسمت‌هایی هستند که مانند سکوی پرش طراحی شده‌اند و با رفتن روی آن‌ها ماشین شما پرش‌های بلند و جذابی را تجربه می‌کند. همچنین در بازی ۹ محل متفاوت برای مسابقه دادن وجود دارد و در کل ۱۸۰ مرحله در حالت Career برای به پایان رساندن قرار داده شده است.

 

asphalt 8 android بازی جذاب و محبوب ماشین‌سواری Asphalt 8: Airborne   اندروید

 

admin بازدید : 136 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر به بیلیارد علاقه مند هستید حالا Doodle Pool را بر روی گوشی آندرویدی خود نصب و تجربه نمایید .  Doodle Pool این بازی زیبای بیلیارد در 3 سبک و قانون با گرافیکی فوق العاده و البته به سبک کارتونی قادر است ساعت ها علاقه مندان خود را سرگرم نماید . 

 

Doodle Pool HD 1.7

 

این بازی دارای ویژگی های زیر است :

** دارای گرافیک و رزلوشن بالا برای دستگاه های قدرتمند
** دارای سه سبک: US 8 Ball Rules UK 8 Ball Rules US 9 Ball Rules
** قابلیت بازی کردن به صورت تک نفره و یا دو نفره
** دارای اچیومنت های Openfeint
** پشتیبانی از دکمه سخت افزاری back
** دارای حالت Time Attack

تغییرات :

** پشتیبانی از دستگاه های غیر تبلتی
** پشتیبانی کامل بازی از جدیدترین نسخه های اندروید
** بهبود ثبات و پایداری بازی

 

admin بازدید : 136 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

نمی دانیم اهل کلوپ های بازی و کنسول پلی استیشن بوده اید یا خیر و آیا بازی ای که در این پست از سایت Apktops قصد معرفی آن را داریم می شناسید یا خیر ولی  سرانجام پس از مدت ها انتظار و شایعه بازی زیبای PlayStation All-Stars Island برای گوشی های آندروید منتشر شد . این بازی فوق العاده زیبا دقیقا سبک بازی Temple Run می باشد با این تفاوت که از محیط زیبا و گرافیک بالاتری برخوردار می باشد و تمامی شخصیت های موجود در آن برگرفته شده ازنسخه پلی استیشن بازی می باشد .

 

PlayStation® All-Stars Island 1.0

 

در این بازی زیبا باید قهرمان مورد علاقه خود را انتخای نمایید و از میان موانع عبور نمایید ، در طول بازی باید سعی سکه های بیشتری جمع نمایید تا بتوانید شخصیت ها و آیتم های بیشتری را باز کنید . از ویژگی های بازی می توان به گرافیک فوق العاده بالا و محیط جذاب ، صداگذاری عالی و گیم پلی فوق العاده روان بازی اشاره نمود . برای دانلود این بازی بسیار زیبا با لینک مستقیم و پر سرعت به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

 

admin بازدید : 120 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

پیشنهاد بسیار ویژه پرهام رایانه 1

لطفا برای حمایت از برنامه نویس محترم هموطنمان ، نسخه اصلی بازی را خریداری نمایید 

به راستی که انسان خوشترین لحظات را در دوران کودکی سپری می کند. انواع بازی ها در آن دوران دلچسب بود و خیلی از آنها را محال است فراموش کنیم. یکی از معروفترین بازی هایی که بدون تردید خیلی از ما آن را تجربه کردیم “مار و پله” نام دارد که این بار توسط شرکت توسعه مجازی کادوس، و استودیو بازی سازی غول آخر، در شکل و فرمی جدید برای گوشی های هوشمند و تبلت های اندرویدی شما تهیه شده است .

 

Mar o Pelle 1.0

بازی مار و پله آکواریومی بر روی تمامی گوشی ها و تبلت های اندرویدی که ورژن آنها بالاتر از 2.2 باشد، بدون مشکل کار کرده و بطور هوشمند با تمامی رزلوشن ها و ابعاد صفحه نمایش تنظیم می گردد. بنابراین هیچگونه نگرانی در اجرای بازی یا عملکرد آن نخواهید داشت .  نسخه رایگان این بازی هم اکنون از طریق وب سایت پرهام رایانه 1 منتشر می شود که می توانید آن را از ادامه مطلب همین پست دانلود نمایید .

admin بازدید : 147 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

امروز در سایت پرهام رایانه 1 نسخه جدید بازی معروف Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 مخصوص گوشی های اندروید نسخه ۱٫۶ به بالا را برای شما کاربران عزیز سایت دانلود ها تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . نکته جالب توجه در مورد این بازی اندرویدی گرافیک بالا بوده که لذت خاصی به بازی کننده می بخشد . در این بازی لیگ قهرمانان اروپا ، جام یوفا ، لیگ  و … گنجانده شده که می توانید از آن ها لذت ببرید . همچنین در این بازی مانند نسخه کامپیوتری آن قادر خواهید بود رنگ لباس تیم خود را انتخاب کنید و یا سیستم تیم خود را مدیریت نمایید . تیم دانلود ها دریافت این بازی را به دارندگان گوشی های اندروید پیشنهاد می کند . 

 

Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 برای گوشی های اندروید

 

admin بازدید : 144 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Re-Volt یکی از بازی‌های قدیمی و محبوب ماشین‌سواری برای کامپیوتر و کنسول‌ها به شمار می‌رود. در این بازی شما کنترل یک ماشین کنترلی را در اختیار دارید و با ماشین‌های دیگر به رقابت می‌پردازید. از نکات قابل توجه در این بازی می‌توان به محیط آن اشاره کرد که برعکس خیلی بازی‌های دیگر در این سبک، تجربه‌ی مسابقه در یک محیط باز را در اختیار شما قرار می‌دهد، همچنین طراحی محیط نیز جالب است و همین باعث می‌شود الزاماً همیشه نخواهید از مسیر اصلی مسابقه را دنبال کنید! در این بازی همچنین سلاح‌های گوناگون برای مبارزه با دیگر ماشین‌های مسابقه قرار داده شده است. این بازی دارای ۱۴ نقشه، ۴۲ ماشین کنترلی و ۵ حالت بازی است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

re volt classic android بازی ماشین سواری جذاب Re Volt Classic (Premium) 1.0.6   اندروید

 

admin بازدید : 102 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

نسخه هفتم بازی زیبا و دوست داشتنی ریسینگ آسفالت با عنوان Heat عرضه گردیده است. این بازی دارای بیش از ۶۰ اتومبیل گوناگون از برندهای مختلفی می باشد که با گرافیکی بالا، برای سیستم عامل آندروید عرضه شده است. مسابقه دادن در سراسر دنیا در ۶ حالت کاملا متفاوت بسیار هیجان انگیز است. جهت دریافت این بازی زیبا به همراه Data  لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

Asphalt 7 Heat بازی ماشین سواری محبوب آسفالت Asphalt 7: Heat v1.0.6 0 – آندروید

 

admin بازدید : 208 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

 

این نسخه ، نسخه مود شده با ویژگی پول و ستاره نا محدود است 

تغییرات این نسخه ذکر شد 

مطمئنا اگر پیگیر مطالب سایت پرهام رایانه 1 بوده باشید به خاطر دارید که در پست های قبلی سایت بازی فوق گرافیکی و واقعا زیبا با سبک ریسینگ و مسابقات اتومبیل رانی آسفالت 7 را معرفی کردیم که با استقبال بسیار زیادی از طرف دوستان روبرو شد و همچنین این بازی در گوگل پلی هم رقم فروش بسیار بالایی را داشت . 

 

Asphalt 7 Heat 1.0.6 Mod (Unlimited MoneyStars)

 

در این پست از سایت Apktops قصد معرفی نسخه مود شده از این بازی را داریم که در این نسخه شاهد تغییرات جدید به همراه ویژگی ” پول و ستاره ” نامحدود هستیم .

از تغییرات این نسخه از بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

** پول و ستاره نامحدود
** اتومبیل های فوق العاده و انواع رویداد
** آلپ جدید A110-50، یک چرخش مدرن در یک ماشین با سرعت کلاسیک

برای دانلود این نسخه از بازی به همراه فایل دیتا و مطالعه راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

admin بازدید : 114 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

Perfect Kick!1.0.4     

Perfect Kick یک بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز است که در آن باید در ضیافت پنالتی‌ها دیگران را شکست دهید تا قهرمان شوید!

Perfect Kick!1.0.4

 

 

شما در این بازی باید هم به عنوان زننده‌ پنالتی وهم دروازه‌ بان ظاهر شوید تا قابلیت های خود را به دیگران نشان دهید. در تورنومنت های مختلف مسابقه دهید و در صورت شایستگی قهرمان شوید.
باقابلیت تمرین آفلاین با مربی‌تان!
گرافیک جذاب و امکانات متنوع بازی از جمله ویژگی های برتر این بازی آنلاین است.
فوتبال دوستان، به هیج وجه این بازی را از دست ندهید 

 

 

admin بازدید : 134 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

این بار در سایت پرهام رایانه 1 ، بازی بسیار زیبا و جذاب Battle for Next Shot را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی باید با رقیب تان، سنگ کاغذ قیچی بازی کرده و او را شکست دهید. بازنده توسط اسلحه کشته خواهد شد! این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Battle for Next Shot بازی بسیار زیبا و جذاب سنگ کاغذ قیچی Battle for Next Shot   اندروید

 

admin بازدید : 112 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)
با نسخه دوم از سری بازی های Police Force در خدمت شما هستیم.از آنجا که نسخه پیشین این بازی با اقبال بازی باز ها روبه رو شد سازندگان این شبیه ساز پلیسی جذاب را بر آن داشت تا با رفع نواقص پیشین و تکیه بر نقاط قوت آن شماره ی دوم این بازی را با افزودن ویژگی های جدید و متنوع راهی بازار کنند.همچنانکه از نام بازی پیداست در این بازی در نقش پلیس به حفظ امنیت جامعه و برقراری قوانین و مقررات خواهید پرداخت.از جمله ماموریت های شما در این بازی حضور در تصادفات رانندگی و مقابله با هنجار شکنی هایی نظیر آدم ربایی و غیره خواهد بود.در این راستا شما با به همراه داشتن انواع اسلحه گرم و سرد ، دستبند ، بیسیم و… به انجام وظایف خود خواهید پرداخت.در این نسخه همچنین یک دفتر ویژه به عنوان محل کار ثابت برای شما در نظر گرفته شده و همچنین در تجزیه تحلیل پرونده هایی که به عهده می گیرید می توانید از پزشکی قانونی هم بهره ببرید.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی جذاب و مهیج را مشاهده کنید.
 
Police Cover دانلود بازی Police Force 2 برای PC

 

admin بازدید : 128 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

 

GT Racing: Hyundai Edition همانگونه از که نامش پیداست بازی ماشین سواری معروف GT Racing را این بار با طعم کمپانی هیوندای برایتان به ارمغان می آورد . در این ویرایش که به طور کلی با نسخه پیشین بازی متفاوت است می توانید از قدرت و سرعت اتومبیل های شرکت هیوندای برای شرکت در مسابقات و البته پیروزی در آنها بهره بگیرید .
شبیه سازی قدرتمند محیط بازی با بهره گیری از فیزیک واقع گرایانه شما را هر بیشتر غرق شدن در رانندگی کمک می کند !

 

بازی ماشین مسابقه با اتومبیل های هیوندا برای آندروید

 

admin بازدید : 125 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

سری بازی‌های بسکتبال ۲K یکی از قدیمی‌ترین و بهترین‌ مجموعه‌های موجود در زمینه‌ی شبیه‌سازی بسکتبال است. در ورژن ۱۳ این سری گرافیک بازی افزایش پیدا کرده است و انیمیشن‌های بازی نیز تقویت شده‌اند، همچنین کنترل در بازی از هر زمانی آسان‌تر شده است. در این نسخه از بازی امکان بازی چند نفره از طریق بلوتوث نیز اضافه شده است. بدون شک NBA 2K13 کامل‌ترین بازی بسکتبال برای شما خواهد بود. برای اجرای این بازی نیاز به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

nba 2k13 android بسکتبال حرفه‌ای و جذاب NBA 2K13 1.0.6   اندروید

 

admin بازدید : 127 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی Mini Motor Racing نوعی از ماشین‌سواری است که در آن شما ماشین‌ها را از بالا می‌بینید و باید با رقبای خود در زمین‌های مسابقه‌ی پیچ‌درپیچ مسابقه دهید و صدالبته، پیروز شوید! سبک بازی حالت کارتونی دارد و ماشین‌ها هم شبیه ماشین‌های کنترلی هستند. محیط بازی نیز زیبا است، خط ترمز ماشین‌ها و آتشی که از پشت ماشین‌ها خارج می‌شود باعث شده است تا محیط بازی زیبایی خاصی داشته باشد. در حین بازی به کسب مهارت‌های گوناگون می‌پردازید و با خرید ماشین‌های جدیدتر و بهتر می‌توانید مسابقات سخت‌تری را با پیروزی تمام کنید. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

mini motor racing android بازی ماشین‌سواری زیبای Mini Motor Racing 1.6.5   اندروید

 

admin بازدید : 117 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی Drag Racing یک بازی ماشین‌سواری سه‌بعدی و جذاب است که در آن قابلیت‌های متنوعی وجود دارد. در این بازی بیشتر از ۲۰ نوع ماشین وجود دارد که می‌توان هر خودرو را ارتقا داد. این بازی از گرافیک مناسبی برخوردار است و شما می‌توانید سطح گرافیک آن را بسته به قدرت موبایل خود تغییر دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

drag racing 3d android  بازی اتومبیل رانی Drag Racing 3D 1.5   اندروید

 

admin بازدید : 106 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

اگر طرفدار بازی ورزشی فوتبال هستید میتوانید این بازی زیبای فوتبال آمریکایی را دنبال کنید ، از علاقه مندان به ورزش فوتبال آمریکایی هستید ، از تنها بازی شبیه سازی و البته رایگان این ورزش غافل نشوید . این بازی که هم اکنون بسیار واقع گرایانه تر نسبت به نسخه پیشین و البته سریع تر و قدرتمند تر گردیده است را می توانید هم اکنون از اندرویدها دانلود کنید . بهره گیری از افکت های پویانمایی باعث شده است محیط بازی جذاب تر از گذشته به نظر بیاید . ویژگی جالب NFL Pro 2013 استفاده از دوربین اول شخص برای هر چه بیشتر غرق کردن شما در محیط بازی می باشد .

 

دانلود بازی فوتبال آمریکایی برای آندروید

 

admin بازدید : 115 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی مهیج باایجاد محیطی واقعی هیجان یک پرش نمایشی با اسکی را برای شما فراهم می آورد. افزون بر این کنترل تمام لمسی و تعیین زاویه قرار گیری بازو از ویژگی های خارق العاده این بازی مهیج می باشد ، لذت یک اسکی بر روی یخ ها را تخ ها را تجربه کنید. برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید .

 

بازی اسکی روی یخ برای آندروید

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت پرهام رایانه 1 چیست؟
    درباره ما
    سایت پرهام رایانه 1 در روز دوشنبه 92/2/13 شروع به کارکرده و مرجعی از تمام بازی ها و نرم افزار های کامپیوتر و اندروید میباشد.
    بیشتر بازی های سایت هم دارای حجم کم و گرافیک فوق العاده میباشد.امیدوار هستیم که شما هم ازاین مطالب لذت ببرید.
    و در آخر هم من و اعضای تیم پرهام رایانه از سایت های سایت دانلود ها ، اندروید یو و یاس دانلود و mobinigi و گرند گیم و جناب آقای علی بهنام فر و سایت تم دیزاینر بقیه دوستان عزیز تشکر فراوان میکنیم
    مدیر وبلاگ: Admin

    اخبار سایت

    آخرین بروزرسانی سایت 29 / آذر / 92 ساعت 00 : 20



    آمار سایت
  • کل مطالب : 507
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,086
  • بازدید ماه : 1,086
  • بازدید سال : 14,168
  • بازدید کلی : 174,770