loading...
پرهام رایانه1 (سایت دانلود)
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 161 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

به گارفیلد و دوستانش بپیوندید و جالبترین و هیجان انگیزترین مسابقات اتومبیل رانی را با آنها تجربه کنید . دوست دارید با چه شخصیتی در بازی شرکت کنید ؟ گارفیلد , جان , اودی و یا هر شخصیت مورد علاقه خود را می توانید به دلخواه انتخاب کرده و پا به میدان رقابت بگذارید . بازی کامپیوتر Garfield Kart رالی گارفیلد یکی از سری بازی های سبک مسابقه ای است که به تازگی منتشر شده است . شرکت در یک مسابقه دیوانه وار که این امکان را به شما می دهد تا به صورت تکنفره با کامپیوتر و یا چند نفره به مبارزه بپردازید . در طول مسابقه شما می توانید مهارت رانندگی خود را به رخ دیگران کشیده و جوایزی را در انتهای خط پایان به دست آورید . گرافیک بازی بسیار جالب و خیره کننده است زیرا به صورت ۳ بعدی طراحی شده و از جهان گارفیلد از جمله محله گارفیلد , سوپر مارکت مالی , مزرعه آفتاب و جاهای دیگر الهام گرفته شده است . یکی دیگر از ویژگی های بازی امکان بازی به صورت آنلاین است که این اجازه را به شما می دهد تا سقف ۵ نفر از دوستان خود را دعوت و به ضرب و شتم هم بپردازید.

Garfield Kart PC-SKIDROW

 

Garfield Kart pc cover small دانلود بازی Garfield Kart برای PC

 

 

admin بازدید : 126 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

در این بازی چیزی که بیشتر و قابل درک تر از دیگر بخش های مهم بازی است مرگ و باخت های پیاپی و اعصاب خورد کنی است که در طول مسابقات بارها و بارها گیمر را به مرز خورد کردن سیستم و کنترل ( GamePad ) سوق می دهد. با شروع این بازی حس خاصی خواهید داشت ، حسی آکنده از نفرت !! شاید تعجب کنید، ولی این بازی تا جایی که من تجربه کرده ام به سختی عنوانی همانند Dark Souls است که با روح و جان بازیباز مبارزه می کند و او را به فکر اینکه چرا این بازی را خریده است می اندازد!! از جایی که بازی دارای سختی های زیادی است (منجمله مرگ های پی در پی) سازندگان سیستم جالبی برای بازی در نظر گرفته اند، آنهم دریافت پول در هر صورت است!! اگر بازی را تا انتها به پیش بروید و در انتها به مقام اول برسید پول و امتیاز زیادی کسب خواهید کرد که در آپگرید و به روز کردن وسیله خود تاثیر زیادی دارد، در غیر اینصورت اگر در میانه راه شکست بخورید به میزات مسافتی که طی کرده اید و مقامی که داشتیه اید پول و امتیاز کسب می کنید، همین امر باعث می شود تا بازیباز خیلی زود از روند کند و روح خراش بازی خسته نشود و امیدی هر چند کوچک برای ادامه مسیر داشته باشد.

Gas Guzzlers Extreme PC-RELOADED

 

Gas Guzzlers Extreme pc cover دانلود بازی Gas Guzzlers Extreme برای PC

 

admin بازدید : 152 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

با گرافیک زیبا و با حجم بسیار کم

بازی های ماشین سواری در بین گیمرهای مبتدی و حرفه ای جایگاه بسیار ویژه و محبوبیت خاصی دارند و به خاطر هیجان ناشی از این سبک بازی ها، کاربران زیادی مجذوب گیم های ماشین سواری شده اند، به همین دلیل بازی زیبایی تحت عنوان ماشین سواری در شهر را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که با حجم کم خود می تواند شما را مجذوب سادگی و زیبایی خود بکند،

 

بازی ماشین سواری در شهر | CITY RACING

 

 این بازی City Racing نام دارد و همان طور که از اسم آن نیز پیداست شما در بازی به رانندگی در شهر مشغول خواهید شد. شما می توانید ماشین خود را ارتقاء دهید، رنگ آن را عوض کنید و برخی امکانات دیگر به آن بیافزایید، ولی برای این کار باید در مسابقات درون شهری و به طور غیرقانونی انجام می شود شرکت کنید و حتی می توانید مسافر جابجا کنید تا کسب درآمد کنید، پس از کسب درآمد کافی می توانید به یکی از کارگاه های مربوط به تعمیر ماشین رفته و طبق نیاز و علاه خود ماشینتان را ارتقاء داده یا تعمیر کنید.

 

بازی ماشین سواری در شهر | CITY RACING

 

علاوه بر همه این ها باید مراقب رانندگان وحشی که دیوانه وار در سطح شهر رانندگی می کنند باشید، تا به خودروی شما آسیب نرسد.

 

 

admin بازدید : 138 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

با حجم بسیار کم!!!!

 

مسابقات خیابانی | LA Street Racing

 

توضیحات بازی : مسابقات اتوموبیلرانی LA Street Racing یک مسابقه ی رانندگی آن هم در شب های خیابان های لوس آنجلس. بازی اتومبیل رانی پرهیجانی که با قرار دادن ۱۰ ماشین سواری زیبا و قدرتمند و در اختیار علاقمندان به بازی های اتومبیل رانی مسابقاتی، آن ها را برای هیجانی جدید آماده می سازد .بازیکنان می توان خودرو های خود را در جریان مسابقه تعمیر کنند یا به کل ارتقا قدرت دهند . شبیه سازی خود خیابانهای لوس آنجلس و خودرو ها در این بازی اتومبیل رانی از ویژگی های خوب آن است .

admin بازدید : 126 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

با حجم بسیار کم!!!

 

مسابقات موتورسواری 3 | Moto Racer 3

 

توضیحات بازی : بازی زیبای Moto Racer 3 که به جرات می توان بیان نمود یکی از بازی های زیبا و جذاب موتور سواری در نوع خود می باشد که لذت و احساس واقعی قرار گرفتن در جریان مسابقات موتور سواری و تلاش برای پیروزی در این مسابقات را در وجود کاربران زنده نموده و نسبت به حجم این بازی که دارای حجم بسیار کمی می باشد دارای قابلیت های زیادی بوده که به اختصار در ادامه به حضورتان می رسانیم. از جمله ویژگی های این بازی زیبا به نوع مسابقات مربوط بوده که در حین انجام مسابقه مانند مسابقات واقعی کوچکترین اشتباه و تصادفی شما را تا حد بسیار زیادی از مسابقه دور نمود و فاصله بین شما و رقبا را بسیار زیاد می نماید…

Moto Racer3 یک بازی فوق العاده زیبا در حیطه ی بازی های چند رسانه ای است . این بازی یک بازی قدیمی و در عین حال اعتیاد آورد است .احساس واقعی قرار گیری در پیست موتور سواری را با بازی Moto Racer 3 تجربه کنید .این بازی در عین واحد دو بازی می باشد .

 

admin بازدید : 117 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

off road racers دانلود بازی فوق العاده مهیج مسابقات جنگلی Off Road Racers

یکی از سبک هایی که در میان بسیاری از علاقه مندان به بازی های ورزشی محبوبیت خاصی دارد سری بازی های مسابقه ای در سبک ماشین سواری یا رالی می باشد. این بار از سایت بازی های رایگان یک بازی بسیار هیجان انگیز با حجمی کم در این سبک با نام Off Road Racers را به صورت رایگان برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم. در بازی Off Road Racers شما قادرید در ابتدا با انتخاب یکی از ماشین های معمولی به مسابقات در جنگل و بیابان بپردازید. سپس به مرور زمان و با کسب مقام در مسبقات , ماشین های پیشرفته تر و پر سرعت تری را در دست میگیرید که رمز موفقیت شما در مسابقات بعدی می باشند.

 

admin بازدید : 131 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

Super Motocross Deluxe دانلود بازی بسیار مهیج موتور کراس Super Motocross Deluxe   کم حجم

یکی از سبک هایی که در بین بازی های رایانه ای و ورزشی از محبوبیت خاصی برخوردار بوده , سبک موتور سواری است. در این زمینه بازی های بسیاری تولید شده که یکی از جذاب ترین آن ها سری بازی های Super Motocross است. این بار از سایت بازی های رایگان نسخه Deluxe این بازی فوق العاده مهیج و سرگرم کننده را به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده کرده ایم. هر چند این بازی دو بعدی بوده و در ظاهر کسل کننده به نظر می رسد ولی گرافیک بسیار خوبی داشته و می تواند شما را ساعت ها به خود سرگرم کند. هم چنین در طی مراحل بازی بایستی با استفاده از نیتروژن , پرش انجام دهید و با کسب امتیاز بیشتر به مراحل بالاتر صعود کنید. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

 

admin بازدید : 133 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)



Motoracing بازی کم حجم و فوق العاده جذاب موتور سواری Moto Racing

یکی از پر مخاطب ترین و محبوب ترین سبک هایی که در بخش بازی های کامپیوتری مطرح است , سبک موتور سواری است. به همین دلیل شرکت های بسیاری در رقابتند که با ارائه بهترین بازی ها , بیشترین فروش را داشته باشند. Moto Racing یکی از بازی هایی است که با حجم بسیار کم خود بازی خور ها را حیرت زده کرده و توانسته طرفداران بسیاری زا برای خود اختصاص دهد. همان طور که گفتیم یکی از مشخه های اصلی این بازی حجم بسیار کم و گرافیک مناسب آن نسبت به حجمش است. شما می توانید با سرعت موتور سواری کنید و با حرکات آکروباتیک خود دیگران را به حیرت وادارید ! بازی Moto Racing می تواند شما را ساعت ها پای سیستم کامپیوترتان سرگرم کند. هم اکنون می توانید این بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده را به صورت رایگان از سایت ” بازی های رایگان ” دریافت کرده و لذت ببرید.

 

admin بازدید : 141 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (1)

 

skytrack دانلود بازی Sky Track با گرافیک فوق العاده و حجم کم

همان طور که این بازی از اسمش پیداست یک بازی اتومبیل رانی فوق العاده جذاب  و  بالای آسمان است. هرچند این بازی بسیار حجم کمی دارد اما از گرافیک بسیار زیادی برخوردار است. پیشنهاد سایت ” بازی های رایگان ” این است که این بازی را دریافت کنید تا لحظات بسیار خاطره انگیزی پشت سیستم داشته باشید !

 

admin بازدید : 156 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)
بازی F1 Race Stars یکی از جدیدترین بازیهایی است که در زمینه ماشین سواری توسط کمپانی نام آشنای Codemasters که خالق عنوانهایی همچون بازی dirt است روانه بازار شد .F1 Race Stars فضایی کارتونی دارد و خیلی از پیست‌های مسابقه‌ای معروف دنیا در آن شبیه سازی شده‌اند.هم‌چنین مسابقه دهندگان فرمول یک در دنیای واقعی نیز با چهره‌ای کارتونی در F1 Race Stars حضور دارند.در این بازی شما به عنوان یک راننده فرمول ۱ باید سعی کنید در مسابقات تور جهانی که در ایالتهای مختلف آمریکا برگزار میشود پیروز شده و رتبه اول را در دنیا کسب کنید . این بازی عنوانی خانوادگی محسوب می‌شود که حال و هوایی شبیه به Mario Kart دارد. برخی از پیست‌های معروف دنیا در این بازی وجود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به پیست موناکو اشاره کرد.

 

F1 Race Stars REPACK-FLT | 3.0 GB

 

F1 Race Stars دانلود بازی F1 Race Stars برای PC

 

admin بازدید : 112 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

فرنچایز Grid نیز در درجه ی اول تعریفی از واقعیت است و همواره تیم سازنده تفکری خارج از این محدوده نداشته است و امیدواریم از این پس نیز طبق این روال پیش رفته و از چارچوب تعریف شده ی Grid خارج نشوند. در بین کارهای Codemasters می توان به عنوان های مسابقه ای خوبی مثل سری Dirt اشاره کرد که توانست از جنبه های مختلف خوب باشد و نظر منتقدان را جلب کند. اما اکنون عنوانی با نام Grid پا به عرضه گذاشته است که یکی از مدعیان بهترین ریسینگ سال ۲۰۱۳ است و قصد دارد با بزرگان رقابتی نفس گیر داشته باشد. این عنوان با آوردن جزئیات جدید در سبک خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است. Grid 2 توسط Codemasters توسعه داده شده و مسابقاتش برگفته از رقابت های گروهی و تیمی خواهد بود و باید با تیم های مشخص شده از هر گروه مسابقه دهید. برای مشاهده ی ادامه ی نقد و بررسی بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

GRID 2 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳٫۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

GRID 2 pc cover small دانلود بازی GRID 2 برای PC

 

admin بازدید : 168 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
Woodcutter Simulator 2013 – یک بازی جذاب از سری بازی های شبیه ساز ماشین های سنگین به سبک های گوناگون است.در این بازی که ماشین آلات آن تنها به ۱۸ چرخ محدود نمی شود ، شما از ماشین آلات سنگین دیگری چون لودرهای ویژه ی قطع درختان و… نیز بهره می برید.شما در این بازی که با عنوان شبیه ساز هیزم شکن عرضه شده است مراحل گوناگون برش چوب و ساخت وسایل مختلف از آن را به عهده دارید.با استفاده از ماشین هایی که در اختیارتان قرار می گیرد درختان جنگل را بریده و درخواست مشتری هایتان را پاسخ می دهید.گفتنیست بهبود وضعیت گرافیکی بازی نسبت به نسخه های پیشین و افزایش امکانات آن کاملا قابل ملاحظه است.در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید…
WCutter Cover دانلود بازی شبیه ساز هیزم شکن Woodcutter Simulator 2013

 

admin بازدید : 166 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

Fast and Furious: Showdown – بازی مسابقه ای برگرفته از نسخه ششم فیلمی با همین عنوان است که هم اکنون نسخه ی PC آن نیز منتشر شده است و پلیرها می توانند نقش کاراکتری خود را بین راننده، تفنگدار، رزم آرا و شیطان صفت انتخاب کنند! وعده وعیدهای بسیار زیادی سازندگان تحویل بازیبازها داده اند. از جمله اینکه بازی دارای بهترین و قدرتمندترین ماشین های موجود در دنیاست و در بهترین لوکشین های دنیا مسابقات صورت می گیرد. این بازی از حالت های تک نفره ، ۲ نفره تیمی (Coop) و حالت چالشی (Challenge) بهره می برد. این بازی در حالی انتشار یافته است که تاریخ انتشار رسمی آن ۵روز دیگر یعنی ۲۲ می بوده و فیم این بازی که Fast & Furious 6 باشد در تاریخ ۶ ژوئن عرضه خواهد شد. برای دانلود بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Fast and Furious Showdown دانلود بازی Fast And Furious: Showdown برای PC

admin بازدید : 133 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

نسخه جدید بازی محبوب و فوق العاده جذاب Sonic All Stars Racing Transformed که در استودیو بازیسازی Sumo Digital ساخته شده و سپس کمپانی مطرح و قدرتمند SEGA آن را برای کنسول PC منتشر ساخته است ، این عنوان بسیار شبیه بازی قبلی این سری یعنی Sonic & Sega All-Stars Racing است ، اما با یک تفاوت مهم و بزرگ . در بازی وسایل نقلیه شخصیت ها قابل تغییر به ماشین های دیگر می شو د، برای مسابقه بر روی آب به قایق ، برای مسابقه در هوا به هواپیما و یا هلی کوپتر و … تبدیل می شوند که سبک جدیدی از سری بازی های سونیک را ارائه می دهد ، ابعاد جدیدی که از سونیک مشاهده می کنیم نمایانگر خلاقیت بسیار بالای سازندگان بازی است که دنیای گیمرها را بسیار زیباتر از گذشته خواهند کرد .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت پرهام رایانه 1 چیست؟
    درباره ما
    سایت پرهام رایانه 1 در روز دوشنبه 92/2/13 شروع به کارکرده و مرجعی از تمام بازی ها و نرم افزار های کامپیوتر و اندروید میباشد.
    بیشتر بازی های سایت هم دارای حجم کم و گرافیک فوق العاده میباشد.امیدوار هستیم که شما هم ازاین مطالب لذت ببرید.
    و در آخر هم من و اعضای تیم پرهام رایانه از سایت های سایت دانلود ها ، اندروید یو و یاس دانلود و mobinigi و گرند گیم و جناب آقای علی بهنام فر و سایت تم دیزاینر بقیه دوستان عزیز تشکر فراوان میکنیم
    مدیر وبلاگ: Admin

    اخبار سایت

    آخرین بروزرسانی سایت 29 / آذر / 92 ساعت 00 : 20



    آمار سایت
  • کل مطالب : 507
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,073
  • بازدید ماه : 1,073
  • بازدید سال : 14,155
  • بازدید کلی : 174,757