loading...
پرهام رایانه1 (سایت دانلود)
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 333 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

 

در این افزونه بازی جنگ ژولیوس سزار را در برابر قبایل Gallic Arverni, Germanic Suebi, Belgic Nervii و Rome است و بازیکن میتواند از بین چهار جناح, قدرت مورد نظر خود را انتخاب کند. در Total War ROME II Caesar in Gaul مناطق و استان های بیشتر و یک سری از ژنرال معروف و دولتمردان از تاریخ وابسته به انتخاب جناح شما به بازی اضافه میشوند. گرافیک این بازی در مقایسه با بازی های استراتژی اصلا قابل مقایسه نیست چراکه این بازی از همه ی لحاظ بصورت واقعی ساخته شده و از موتور گرافیکی قدرتمندی بهرمند است.

Total War ROME II: Caesar in Gaul PC-RELOADED

|این نسخه، نیاز به اصل بازی نداشته و دانلود همین نسخه برای اجرای بازی کافی است|

 

Total War Rome II Campaign Pack DLC cover دانلود بازی Total War ROME II: Caesar in Gaul برای PC

 

admin بازدید : 140 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

اولین DLC رسمی بازی محبوب و پرطرفدار Assassins Creed IV: Black Flag با نام Freedom Cry عرضه شد. در این DLC که بیش از ۴ ساعت بازی مجزا می باشد، شما با شخصیت Adewale به بازی می پردازید. یک برده ی قدیمی که به یکی از Assassin ها تبدیل شده و برای آزادی خود با کمک دوستان خود تلاش می کند.این DLC شامل ۹ مرحله می باشد و به بررسی اتفاقاتی که درباره ی Adewale پس از ۱۵ سال آزادی از کشتی برده کشی Kenway است می پردازد. برای دانلود این DLC شما می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Assassins Creed IV Black Flag Freedom Cry PC-RELOADED

 

Assassins Creed Blackflag IV DLC 1 cover دانلود DLC بازی Assassins Creed IV Black Flag Freedom Cry برای PC

 

admin بازدید : 129 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

بی شک یکی از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۳ در سبک مبارزه به بازار عرضه می شود Injustice : Gods Among Us ساخته استودیو Netherrealm است، در این بازی دیگر بازیکنان مورتال کمبات به چشم نمی خورند بلکه ؛ قهرمانان خیالی داستان ها و فیلم ها نقش آفرینمی می کنند. دیگر در این بازی، بازیکنان مورتال کمبات امثال ؛ Raiden , Liu Kang , Scorpion و دیگر بازیکنان در این بازی حضور ندارند. بازیکنانی که در این قسمت حضور دارند، بتمن و سوپرمن و قهرمان های خیالی داستان ها و فیلم ها هستند. شخصیت ها و محیط بازی کاملا سه بعدی است ولی مبارزه و نبردها در راستا دو بعدی است، اما این دلیل بر آن نیست که گرافیک بازی پایین است بلکه ؛ گرافیک بازی بسیار زیبا و طبیعی رونمایی شده است. ادبون خالق و مالک سری های مورتال کمبات و این سری سعی کرده است که تکنیک ها و تکنولوژی های مورتال کمبات را در بی عدالت خدایان ما جای بدهد و محبوبیت زیادی را به کاربران ببخشید. هکتور سانچز، تهیه کننده بازی های مورتال کمبات و این بازی نیز حرف ها و صحبت های ادبون را تایید کرد و این را اضافه کرد ” که این بازی نیز همانند ؛ دو بازی قبلی استودیو ما یعنی مورتال کمبات ۲۰۱۱ و DC Universe دارای داستان ها و خط داستانی جالب و زیبا و خاطره انگیز است.

Injustice Gods Among Us Ultimate Edition PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۸.۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Injustice gods pc cover دانلود بازی Injustice Gods Among Us Ultimate Edition برای PC

 

 

admin بازدید : 151 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

در بازی Young Justice: Legacy طرفداران این بازی می توانند به داستان اصلی این انیمیشن که روایت بین فصل ۱ و ۲ از سری تلویزیونی آن می باشد بپردازند. این روایت با همکاری نویسندگان اصلی سریال انیمیشنی آن، یعنی Greg Weisman و Brandon Vietti صورت گرفته است. بازی همراه با شخصیت های محبوب طرفداران این انیمیشن حاضر شده و قهرمانان و تبهکاران سری کارتونی عدالت جویان جوان در بازی حاضر شده اند. این بازی دارای حالت چند نفره ی آنلاین و آفلاین می باشد که گیمرها را برای تجربه ی یک بازی جذاب با یکدیگر مرتبط خواهد کرد.

Young Justice: Legacy PC-RELOADED

 

Young Justice Legacy pc cover دانلود بازی Young Justice: Legacy برای PC

 

 

admin بازدید : 162 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

در يکي از مراحل بازي Grand Theft Auto Episodes From Liberty City  در Loading بازي گير ميکنه و جلوتر نميره. براي حل اين مشکل من براي شما کرک سالمي را ميگذارم که توسط MH12 اصلاح شده و مشکلاتي مانند هنگ کردن و گيرکردن در لودينگ بعضي مراحل مانند مرحله NO.3 و Momma’s boy در GTA TBOGT و يکي از مراحل ... بیشتر بخوانید »


EFLC

admin بازدید : 181 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

Assassin's Creed IV: Black Flag PC-RELOADED

|نسخه فشرده بلک باکس با حجم ۶ گیگ در حال آماده سازی می باشد|

 

Assassins Creed IV pc cover small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

 

 

با داشتن دیدگاهی کلی و اجمالی می توان گفت که بازی همچنان چارچوب اصلی داستان سرایی و روند داستانی شماره های اولیه خود را حفظ کرده و به آنان پایبند است. بازی از لحاظ زمانی به دو بخش مجزا تقسیم شود: یکی زمان حال و دیگری زمان گذشته با محوریت Edward Kenway. حوادث بازی در ۳ شهر اصلی به نام های Hawana، Kingston و Nassau به وقوع می پیوندد و در همین راستا بازیباز می تواند به صورت آزادانه به گشت و گذار در این شهرها بپردازد. در کنار این ۳ شهر بیش از ۵۰ نقاط دیگر نیز در سرتاسر محیط عظیم بازی وجود دارد که هر یک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. به صورت کلی و با استناد به گفته سازندگان می توان محیط بازی را اینگونه بخش بندی کرد که حدود ۶۰% آن را آب های آزاد و حدود ۴۰% آن را خشکی ها فراگرفته اند. هر یک از این دو بخش زیر مجموعه های زیادی را شامل می شوند و به همین خاطر تنوع خاصی را به جهان بازی بخشیده اند. مناطق خشک بازی که بخش نسبتا کوچکی از آن محسوب می شوند شامل زیر شاخه های زیادی من جمله جنگل ها، قلعه ها، خرابه ها، روستاهای کوچک و … هستند. البته این تنها محیط خشک و ساحلی بازی نیست که از چنین تنوعی برخوردار است، در سویی دیگر از بازی، محیط های آبی نیز از چنین تنوعی برخوردارند و به دو قسمت زیر آب و روی آب ( گشت گذار و مبارزات ) تقسیم می شوند. محیط های زیر آب و غارهای نهفته در آن به صورت کاملا پویا ساخته و شبیه سازی شده اند تا جایی که امکان کاوش و کشف گنجینه های مدفون شده در آنها به بهترین شکل ممکن وجود دارد. البته کشف گنجینه ها و ثروتمند شدن در Assassin's Creed IV آنچنان کار ساده ای نیست زیرا در آب های نیلی رنگ جزایر کارائیب کوسه های گشنه انتظار شما را می کشند و آماده اند تا از وجود شما تغذیه کنند!

admin بازدید : 158 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

 

از روزی که شاهد رونمایی Battlefield 4  بوده‌ام نه تنها بر خلاف نسخه‌های قبلی از بازی دل زده شدم بلکه روز به روز به آن ایمان پیدا کردم.شوتری که چندین سال است انتظارش را می‌کشیم “در ظاهر” به خوبی در حال آنالیز شدن توسط تیم شوتر ساز الکترونیک آرتز یعنی DICE است.ما شوتر می‌خواهیم که استاندارد باشد.یک استاندارد با نام CoD داریم که هر شرکت ورشکسته‌ای هم شوترهای بی در و پیکر الگو گرفته از این فرنچایز را می‌سازد ولی در اصل استاندارد اصلی چیز دیگریست که لفظ آن به اشتباه در دهان سازندگان افتاده است.شوتری که ما از سازندگان می‌خواهیم باید علاوه بر بخش تک‌نفره، در بخش چندنفره نیز حرف اول را بزند.باید داستان قوی داشته باشد، کنترل شخصیت اصلی در بازی چه در PC و چه در کنسول عالی باشد، گرافیک در سطح قابل قبولی کار شده باشد یعنی نه انتظار بافت‌های عظیمی مثل Crysis 3 را داریم نه بافت‌هایی در حد بازی‌ها مستقل و دانلودی.میدان نبرد ۴ در ظاهر همه‌ی این استانداردها را رعایت کرده است ولی چیزی که از گذشته‌ی EA برداشت می‌شود نشان داده است که این شرکت همواره در خراب کردن خاطرات بازی‌کن‌ها با عناوین قدیمی یک فرنچایز تبحر خاصی دارد ولی برای قضاوت کمی زود است، بند پوتینت را سفت کن…

Battlefield 4 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۸٫۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Battlefield 4 pc cover small دانلود بازی Battlefield 4 برای PC

admin بازدید : 150 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.

Call of Duty: Ghosts XBOX360-POWER

 

Call of Duty Ghosts xbox360 cover small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای XBOX360

 

 

admin بازدید : 164 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

داستان بازی خیلی عجیب و خنده دار است.یک شب که مرد عنکبوتی خرابکار ما به دنبال ونوم بود به صورت اتفاقی به سمت آزمایشگاه آسکورپ هدایت شده و در آنجا به جنگ می پردازند.جنگ آن ها بسیار طول کشید ولی ونوم شکست خورد و روی زمین افتاد،همان موقع اسپایدی دیوانه ی ما با مسخره بازی ونم را مسخره کرد و در همان موقع مشتی قوی از طرف ونوم نوش جان کرد.همان موقع بود که به بالاترین طبقه ی آزمایشگاه پرتاب شد و دشمن دیرینه ی خود را دید: میستریو!!!پس از مدتی اسپایدی شوخ طبع ما از دو دشمن خود شکست خورده و به سمت یک شیشه ی نورانی و عجیبی پرتاب می شود،همان موقغ انفجاری صورت می گیرد و اسپایدی وقتی به هوش می آید خود را در فضا و جایی خیلی دور تر از زمین می بیند.همان موقع موجودی با شاخ های طلایی و چشمان سبز نزدیک می شود و با صدایی سرد می گوید:ممنون که راهمان را باز کردی!و همان موقع اسپایدی خود را روی ساختمان امپایر استیت می بیند.فردای همان روز به آزمایشگاه بر می گردد و متوجه می شود که ش.ی.ل.د یک پایگاه در آن جا بنا کرده و به شدت از آن مراقبت می شود.برای همین از روی کنجاوی به هواپیمای شیلد می رود و نیک فیوری را عصبی تر از همیشه می بیند.او می گوید با کاری که اسپایدی دیشب انجام داد یک منبع انرژی بسیار قوی آزاد شده که خیلی ها دنبال آن هستند،و همان موقع بود که همان شاخ طلایی با هزاران موجود وارد زمین می شوند،و جنگ ما آغاز می شود.

LEGO Marvel Super Heroes PC-FLT

 

LEGO marvel super heroes pc cover small دانلود بازی LEGO Marvel Super Heroes برای PC

مشاهده عکس های مختلف بازی در  ادامه مطلب  ....

admin بازدید : 103 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

حوادث و جنگ ها در Rome 2 در جزایر و دریا ها و در مکان هایی که کشتی ها در حال عبور از منطقه و نزدیک ساحل هستند، رخ خواهد داد.Al Bickham -مدیر عامل کمپانی مشهور Sega- نشان داد ناو های جنگی از قسمت های مختلف شروع به حمله میکنند که همان طور که از تریلر های منتشر شده از این بازی مشاهده شد، بسیار جالب و زیبا به آنها پرداخته شده که جای تشکر بسیار دارد. فرمانده ها به سرباز ها فرمان حمله می دهند، در این بین، جنگی عظیم و نفس گیر در سرزمین های امپراتوری روم و اطراف رخ می دهد، خون و صدای شمشیر ها و نیزه ها و گلوله های آتش همه جا را فرا گرفته، جایی برای پنهان شدن نیست، قسمتی از ارتش در محاصره دشمن هستند و گروهی در حال مبارزه برای زنده ماندن! این تصویری کلی از محیط بازی است که بارها و بارها به ارزش تکرار بازی میفزاید…

Total War: ROME II PC-RELOADED

 

Total War Rome II pc cover small دانلود بازی Total War: ROME II برای PC

 

 

در Rome II Total war میتوانید بسیاری از نمونه های یک جنگ خونین و بزرگ و نفس گیر را مشاهده کنید که سراسر امپراطوری را فرا گرفته است. چیزی که سازندگان می خواهند نمایش دهند یک جنگ بین سلسله Rome نیست بلکه بزرگ تر، عظیم تر و چندین برابر واقعی تر از آن و بهتر از آخرین بازی از این سری یعنی Shogun 2. سازندگان بازی در این باره می گویند که در بازی Shogun 2 به دنبال یک فرهنگ خاص بودند. آنها درباره ی بزرگی این عنوان به این نکته اشاره میکنند که محیط بازی Shogun II Total War تنها قسمتی کوچک بود، حال برای درک بزرگی و زیبایی کافی است که میخواهیم دوباره به مقیاس ها و جزئیات بزرگ تری بپردازیم و در این بازی به فرهنگ ملت ها پرداخته خواهد شد و در طول بازی شاهد انواع تناقض و تنوع و جزئیات فرهنگ ها در این بازی کاملا می توان مشاهده کرد که شامل مردم و ریشه های مختلف می باشد. وقتی که از طراح این بازی James Russell سوال شد که دنیای Rome 2 چقدر گسترده تر و متفاوت تر آنچه هست که قبلا در بازی های قبلی این سری شاهد بودیم و جزئیاتی که به آن اضافه شده تنها در یک کلام می گوید بسیار بزرگ و ما درباره یک نقشه بزرگ و جزئیات زیاد صحبت میکنیم و قطعا این شماره تنوع های زیادی نسبت به بازیهای قبلی دارد.

 

admin بازدید : 239 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

 

دانلود <a href=

بازی Teenage Mutant Ninja Turtles Out of the Shadows نسخه جدید بازی لاک پشت های نینجا ۲۰۱۳ در سبک اکشن است که توسط استودیو بازی سازی Red Fly Studio ساخته و توسط کمپانی Activision  برای  پلتفرم های PC / XBOX360 / PS3 و در شبکه های Steam / X-Box Live / PSN عرضه شده است . بازی لاک پشت های نینجا داستان چهار لاک پشت نینجا به نام های Leonardo, Donatello, Michelangelo, Raphael را روایت می کند.
ماجرا از این قرار است که گروهی فضایی از دریچه ای در سیاره خود وارد سیاره زمین و البته شهر نیویورک می شوند و می خواهند ماده ای را روی زمینی ها آزمایش کنند. این ماده صورتی رنگ چیزی است که باعث جهش هر انسانی می شود. بعد از اینکه گروه نینجای ما با این ها مواجه می شود ، تصمیم می گیرند … .

 

admin بازدید : 135 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

داستان بازی ادامه Saints Row The Third است.جایی که شما دیگر یک گانگستر یا یک هنر پیشه نیستید بلکه شما اکنون رئیس جمهور آمریکا هستید. آقای Scott Phillips کارگردان بازی در این باره می گوید:”شما گانگتسر و هنر پیشه بودید.خوب اکنون باید چی کار کنیم؟آیا همین قضیه را ادامه بدهیم.خیر،ما دنبال چیز جدید تری هستیم پس رفتیم سراغ تبدیل شدن به یک رئیس جمهور". البته این رئیس جمهوری زیاد برای شما خوش شانسی نمی آورد.زیرا سیاره شما در خطر است.تعدادی از فضایی ها به واشنگتن حمله می کنند و شما رو می دزدند و با خود به سیاره عجیبی به نام Dominatrix می برند که در آن سیاره شهر Steelport شبیه سازی شده است.اکنون نوبت شما است که حال این ادم فضایی ها را بگیرید و برای بازگشتن به دنیای واقعی تلاش کنید.

Saints Row IV PC-RELOADED

 

Saints row IV pc cover small دانلود بازی Saints Row IV برای PC

 

 

admin بازدید : 101 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)
بیگمان ژانر وحشت و ترس یکی از گونه های پر طرفدار دنیای بازیهای رایانه ای است.از مدت ها پیش بازی های گوناگونی در این ژانر ساخته شده و روانه بازار می گردد اما در این میان برخی عناوین به جهت سبک و سیاق خاص و محتوای منحصر به فردشان بیشتر مورد توجه و استقبال علاقه مندان قرار گرفته اند.سری بازی های دراکولا که همکنون با نسخه چهارم آن در خدمت شما هستیم ، یکی از برجسته ترین عناوین در دنیای بازی های ترسناک به شمار می روند.با وجود اینکه نام دراکولا یک موجود ترسناک و خون آشام را در ذهن به دست می دهد اما او به گونه شخصیت پردازی می شود که ابعاد دیگری از دراکولا را آشکار می سازد.در این بازی در نقش کاوشگری به نام النا به ماجراجویی های مهیجی خواهید پرداخت.چند ماه پس از غرق شدن یک کشتی مملو از مجموعه هایی ارزشمند از آثار هنری ، یکی از نقاشی ها در آبهای مجارستان یافت می شود. اکنون در نقش النا به عنوان ترمیم گر این اثر هنری از سوی موزه به ماموریت اعزام می شوید.در ادامه این ماموریت به یک ماجراجویی بی پایان در سراسر اروپا می انجامد که پیوندی اساسی با کنت دراکولا و اتمسفر وحشت انگیز بازی خواهد داشت.
 
Dracula 4: Shadow of the Dragon-FLT| 1.2 GB
 
Dracula Cover دانلود بازی Dracula 4: Shadow of the Dragon برای PC

 

 

admin بازدید : 138 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی The Raven یک بازی ماجراجویی می باشد که داستان آن مربوط به فردی است در سال ۱۹۶۰ میلادی که در طی داستان با دو نماد از کلاغ سیاه و کلاغ سفید در گیر می باشد. کلاغ سیاه نشان و نماد پلیدی می باشد که این فرد در مار خود یعنی تجارت کالا ها این را مشاهده می کنید. این فرد از کشور سوییس به مصر می رود تا از مجسمه ابولهول دیدن کند و با کلاغ سفید که نشان خوبی و زیبایی می باشد از یاقوت بنفش افسانه ای محافظت کند ! داستان این بازی بر پایه ی انیمیشنی در این باره است که شرکت Nordic Games Publishing به خوبی توانسه این بازی را بسازد. این بازی یک بازی اول شخص داستانی و ماجراحویی می باشد

The Raven Legacy of a Master Thief PC-RELOADED

 

The Raven pc cover دانلود بازی The Raven Legacy of a Master Thief برای PC

 

admin بازدید : 155 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

سفر خود را به عنوان قاتل افسانه ای، Daud، در DLC جدید بازی Dishonored ادامه دهید. به سلاح ها، گجت ها، روش ها و توانایی های فراانسانی Daud یک بار دیگر دسترسی پیدا کنید و داستان پیچیده ی او را که در بخش The Knife of Dunwall شروع شد را به اتمام برسانید. پس از کشف هویت و نیت های رئیس اصلی Brigmore Witch که Daliah نام دارد، شما باید جلوی فعالیت های وی را در زمینه ی تکمیل یک برنامه ی خطرناک که باعث نابودیتان خواهد شد را بگیرید. بدون در نظر گرفتن راهی که برای رسیدن به هدفتان انتخاب می کنید، یک چیز را باید مد نظر داشته باشید: سرانجام شما باید به خاطر فعالیت های خیانت آمیز و نابودگری های خود قبل از نابودی یا مجازات Corvo Attano راه حلی پیدا کنید.

Dishonored: The Brigmore Witches DLC PC-RELOADED

 

The Brigmore Witches pc cover small دانلود DLC بازی Dishonored: The Brigmore Witches DLC

 

admin بازدید : 102 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

شرکت Paradox Development یکی از خوشنام‌ترین شرکت‌ها د‌ر ساخت بازی‌های سبک Grand Strategy است. سال پیش این شرکت با ساخت بازی ۸۳ امتیازی Crusader Kings II یکی از موفق‌ترین سازند‌گان بازی محسوب شد‌ و امسال نیز این شرکت بازی Europa Universalis IV را برای عرضه عمومی آماد‌ه کرد‌ه است. شش سال از عرضه سومین نسخه از بازی Europa Universalis می‌گذرد‌. نسخه پیشین این بازی با کسب امتیاز ۸۲ یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های این سبک محسوب می‌شود‌ و به طور کلی یک الگوی موفق برای د‌یگر سازند‌گان بازی‌های استراتژی کلان است. د‌ر بازی‌های سبک استراتژی کلان، اتفاقات بسیار کلی به نمایش د‌ر می‌آید‌. د‌ر بیشتر بازی‌های این سبک از جمله بازی Europa Universalis IV همه چیز روی نقشه نمایش د‌اد‌ه می‌شود‌. حرکت لشکریان، مباد‌لات تجاری، ارسال سفرا و یا تصمیمات اجتماعی، اگر چه هر یک جزئیات فراوانی د‌ارند‌ اما به شکل کلی و با استفاد‌ه از آیکن‌های نسبتا ساد‌ه روی نقشه نمایش د‌اد‌ه می‌شوند‌. بازی Europa Universalis IV وقایع تاریخی سال‌های ۱۴۴۴ تا ۱۸۲۱ میلاد‌ی را به تصویر می‌کشد‌. د‌ر واقع بازی تکرار عینی تاریخ نیست و صرفا نام‌ها، مرز کشورها و انیمیشن‌های معد‌ود‌ بازی از این بازه زمانی خاص الهام گرفته‌ شد‌ه‌اند‌.

Europa Universalis IV PC-FLT

 

Europa Universalis IV pc cover small دانلود بازی Europa Universalis IV برای PC

 

admin بازدید : 192 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی با گرافیکی زیبا و حجم کم

بازی بی نظیر و فوق العاده اکشن توتال اور دوز |  Total Overdose

# برای دانلود پکیج بازی های سریالی اینجا را کلیک بفرمایید #

 

توتال اور دوز | Total Overdose

 

پرهام رایانه 1مفتخر است نسخه ی فوق العاده فشرده شده ی بازی بی نظیر و خاطره انگیر توتال اور دوز را برای دانلود آماده کرده است. آیا کسی در دنیای گیمر ها پیدا میشود که نام Eidos برایشان پر ابهت نباشد.بازی های جاودانه ای همچون Tomb Rider, Soul Reaver,Commandos روزگاری محبوب ترین نامها در دنیای بازی های کامپیوتری بودند.اما اکنون جای خود را به نسل جدید تر داده اند و کمپانیهای,کانادایی,آمریکایی و ژاپنی گوی رقابت را از این شرکت انگلیسی که پارسال خود را در آستانه ی ورشکستگی کامل میدید,ربو ده اند.

این بازی در سبک شاهکار های بازی چند سال اخیر، MAX PAYNE و GTA می باشد …

 

admin بازدید : 157 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

با گرافیک زیبا و حجم کم

بازی فوق العاده جذاب و به یادماندنی تکن ۳  | TEKKEN 3

این بازی استثنایی از گروه بازی های مبارزه ای سه بعدی است که در ابتدا برای پلی استیشن تولید شد ولی به علت طرفداران بیشمارش نسخه PC آن نیز تولید شد. در این سری از بازی ها مبارزات بسیار واقع گرایانه می باشد و بازی از یک سبک داستانی برای مبارزات پیروی می کند. Tekken 3نیز مانند نسخه های اول و دوم بازی از همان سیستم مبارزه ای پیروی می کند با این تفاوت که گرافیک و انیمیشن های آن بهتر شده و شخصیت های جدیدی به فهرست بازیکنان اضافه شده، به سرعت گیم پلی افزوده شده و موسیقی مدرن تری را دارا می باشد.

 

بازی یادماندنی تکن 3  | TEKKEN 3

 

 برخی از شخصیت های این بازی: Jack-5 با سبک مبارزه قدرت حیوانی، Asuka Kazama با سبک مبارزه هنر های رزمی سنتی کازاما، Ling Xiaoyu با سبک هنرهای مختلف رزمی چینی، Yoshimitsu با سبک نینجیتسو پیشرفته، Bryan Fury با سبک کیک بوکسینگ، Feng Wei با سبک کنپو چینی، Julia Chang با سبک کونگ فو و … می باشند که هریک ملیت های متفاوتی نیز دارند.

 

بازی یادماندنی تکن 3  | TEKKEN 3

 

admin بازدید : 150 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Alien shooter را می توان به عنوان یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین بازی های اکشن و استراتژیکی نام برد که در محیط آن بازیکن می تواند با بکارگیری بیش از ۲۰ سلاح قدرتمند و حیرت انگیز، اهریمنان و موجودات عجیب را نابود کرده و با کسب امتیاز به مراحل بالاتر را پیدا کند. دارا بودن بعد وسیعی از شخصیت های متنوع با توانایی های منحصر به فرد برای انتخاب در مسیر بازی یکی از ویژگی های خوب این بازی است. شما در Alien Shooter می بایست به نابودی موجوداتی ناشناخته بپردازید. 

 

بازی در سبک شوتینگ | AlienShooter

 

مراحل بازی بسیار متنوع و زیاد هستند و موزیک بازی بسیار عالی است. شیوه نمایش دوربین از بالاست (چیزی شبیه بازی های استراتژیک) که شاید در ابتدا زیاد برایتان جالب نباشد ولی مطمئناً پس از چند دقیقه بازی، روند بازی در دستتان خواهد بود و خواهید دید که این شیوه نمایش چقدر مفید است.در طول مراحل مختلف می توانید اسلحه، مهمات، جعبه های کمک های اولیه و پول جمع آوری کنید که گاهی این وسابل مخفی بوده و مثلاً در کمدها و یا دیوارها جاسازی شده اند. شما با جمع آاوری پول می توانید در ابتدای هر مرحله اسلحه های جدید، مهمات، جلیقه های ضد گلوله و ابزارهای کمکی مثل: جعبه کمک های اولیه، بالا بردن سرعت عمل کاراکتر، چراغ قوه و… خریداری کنید.

 

بازی در سبک شوتینگ | AlienShooter

 

admin بازدید : 147 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

تاریکی – Dark Pc Game

| دانلود بازی تاریکی – Dark برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

|نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی|

 

تاریکی   Dark

 

توضیحات بازی: عنوان Dark یکی از عناوین نقش آفرینی محسوب می شود که به سبک های مخفی کاری و اکشن توسط کمپانی Kalypso برای PC منتشر شده است، شخصی که درون تاریکی به صورت مخفی حرکت میکند و با جرم و فساد مبارزه میکند به نظر شما چه خصوصیات اخلاقی میتواند داشته باشد؟ فردی عادی و بسیار دلسوز یا پلیسی وظیفه شناس، اما جالب اینجاست که قهرمان و شخصیت اصلی بازی DARK دقیقا بلعکس تمامی ویژگی هایی است که در بالا ذکر کرده ایم، یک خون اشام بسیار خطرناک که برای ادامه زندگی اش باید از خون انسان ها تغذیه کند. اما چه دلیلی دارد که یک خون آشام قدم هایش را برای حفظ کردن آرامش مردم و شهر بردارد، این دقیقا سوژه ای است که استدیو Realmforge از آن برای خلق و ساخت بازی DARK استفاده کرده است.

 

admin بازدید : 160 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی با گرافیک زیبا و حجم کم

بازی Jurassic Park: Operation Genesis یک بازی لذت بخش است که با برخورداری از یک موتور گرافیکی جذاب و مشخصه های منحصر به فرد , کاربران را شگفت زده خواهد کرد. موتور گرافیکی این بازی قادر است تا با ایجاد تصاویری بسیار عالی از محیط آن که در یک جزیره گرمسیری اتفاق می افتد عمل ساخت تصاویر گرافیکی را به نحو احسن انجام دهد. مدل دایناسورها آنقدر خوب و واقعی طراحی شده اند که نه تنها بازیکنان آن را تحسین خواهند کرد، بلکه کسانی هم که اطلاعات کمی از زیست شناسی دارند تنها با یک نگاه ساده میتوانند تفاوت بین دوگونه Brachiosaurus و Camarasaurus (که با نام Brontosaurus هم شناخته میشود) را به راحتی متوجه شوند (تفاوت بین دو گونه شبیه به هم).

 

بازی پارک ژوراسیک | Jurassic Park: Operation Genesis

 

همچنین مدل ها به صورت برجسته طراحی شده اند که اینکار نیز به خوبی صورت گرفته. به طور مثال تفاوت بین گونه دایناسور کوچک Velociraptors و گونه Tyrannosaurs که دایناسوری بلند قامت است به خوبی قابل مشاهده است. جلوه های آب و هوایی مانند بارش باران، وزش باد، ایجاد رعد و برق و طوفان های شدید به زیبایی خلق شده اند که در سرتاسر بازی با آنها روبرو خواهید بود.

 

admin بازدید : 447 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی نسخه نهایی بازی جی تی ای 5 با گرافیکی زیبا و جحم کم

| نسخه نهایی جی‌تی‌ای ۵ | GTA 5: San Andreas Extreme Edition 2011 Pc Game |

| دانلود بازی جی تی ای ۵ نسخه ۲۰۱۱ | GTA 5: San Andreas Extreme Edition 2011 با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده به همراه راهنمای نصب واجرا و کد‌های تقلب |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود ورژن قدیمی تر این بازی و همچنین پکیج برترین بازی ها اینجا را کلیک کنید#

# برای دانلود تمام ورژن های این بازی اینجا را کلیک کنید#

# برای دانلود نسخه اصلی Gta 5ابنجا را کلیک نمایید #

 

نسخه نهایی جی‌تی‌ای 5 | GTA 5: San Andreas Extreme Edition 2011

 

توضیحات بازی : بازی فوق العاده جذاب و محبوب جی تی ای GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود، پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد. گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییران بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است. قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییرات این نسخه هستند.

در San Andreas شما به شهر سان آندریاس خواهید آمد اما توسط پلیس دستگیر می شوید و پس از مدتی آنها شما را در یک کوچه ای از ماشین به بیرون پرت خواهند کرد حال شما هیچ چیزی جز یک دست لباس که بر تن دارید ندارید و باید برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنید و با سیاستمداران ، بازرگانان ، باندهای خیابانی ، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و….رابطه برقرار می کنید. این بازی برای بسیاری از دوست داران سری GTA خاطره انگیز است ، اما در سال ۲۰۱۱ این بازی با تغییرات زیادی ، از جمله ماشین های جدید و سلاح های جدید و محیط کاملا متفاوت بازنگاری شد. نسخه نهایی این بازی که به GTA 5: San Andreas Extreme Edition 2011 شهرت یافته است برای شما عزیزان آماده دانلود قرار داده ایم.

admin بازدید : 243 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی جی تی ای با گرافیک بسیار زیبا و با حجم کم

جی‌تی‌ای ۵: نسخه برف | Gta 5: Snow Andreas Pc Game

| دانلود بازی جی‌تی‌ای ۵: نسخه برف | Gta 5: Snow Andreas با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده به همراه راهنمای نصب واجرا و کد‌های تقلب |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود ورژن قدیمی تر این بازی و همچنین پکیج برترین بازی ها اینجا را کلیک کنید#

# برای دانلود تمام ورژن های این بازی اینجا را کلیک کنید#

# برای دانلود نسخه اصلی Gta 5ابنجا را کلیک نمایید #

 

جی‌تی‌ای 5: نسخه برف | Gta 5: Snow Andreas

 

توضیحات بازی : بازی فوق العاده جذاب و محبوب جی تی ای GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود، پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد. گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییران بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است. قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییرات این نسخه هستند.

در San Andreas شما به شهر سان آندریاس خواهید آمد اما توسط پلیس دستگیر می شوید و پس از مدتی آنها شما را در یک کوچه ای از ماشین به بیرون پرت خواهند کرد حال شما هیچ چیزی جز یک دست لباس که بر تن دارید ندارید و باید برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنید و با سیاستمداران ، بازرگانان ، باندهای خیابانی ، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و….رابطه برقرار می کنید. این بازی برای بسیاری از دوست داران سری GTA خاطره انگیز است ، نسخه برفی این بازی را می توانید هم اکنون از سایت پاکت گیمز دانلود بفرمایید.

admin بازدید : 183 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

تبدیل شوندگان: جنگ اتصال‌ها  | Transformers: War Of Cybertron Pc Game

| بازی تبدیل شوندگان: جنگ اتصال‌ها  | Transformers War Of Cybertron با لینک مستقیم |

| نسخه کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

تبدیل شوندگان: جنگ سیبرترون | Transformers: War Of Cybertron

 

توضیحات بازی : Transformers War Of Cybertron – استودیوی High Moon از اینکه War for Cybertron مشکلاتی داشت نمی ترسد و آن را اعتراف می کند. آن ها به بازی ای که ساختند، افتخار می کنند و در همین حین اشتباهات خود را شناخته اند. با این بازی آن ها سعی دارند تمام ضعف های پیشین را به نقاط قوتی برای بازی خود تبدیل کنند. این یعنی تنوع بیشتر، دوربین بهتر و مهمات های گوناگون.

با ضربه زدن به یک دشمن می توانید او را به سمت دشمن های دیگر پرت کنید و با برخورد آن ها به هم، به دشمنان ضربه شدیدی بزنید. این قابلیت در صحنه ای جالب نمایش داده شد. جایی که Grimlock ضربه ای به Starscream می زند و او را به سمت یک ابرکامپیوتر پرتاب می کند. در این بخش با ضربه وارد کردن به دشمنان یک نوار در بالای صفحه پر می شود و وقتی این نوار پر شود، می توانید زمین و زمان را به هم بدوزید! بخش چندنفره Fall of Cybertron هم تغییراتی نسبت به قبل داشته است. بخش Co-op از بازی حذف شده، ولی در عوض یک بخش رقابتی به آن اضافه شده است. هر چند هنوز اطلاعات زیادی در این مورد در دسترس نیست. وارد بخش Customize کردن شخصیت ها می شوید و با یک قسمت غنی روبرو می شویم. دست ها، پاها، چرخ دنده ها، رنگ ها و… همه چیز قابل تغییر هستند و High Moon خیلی به این موضوع افتخار می کند.

 

admin بازدید : 156 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

|بازی استثنایی مدال افتخار: حمله متحد | Medal Of Honor: Allied Assault+ کم حجم شده+ تست شده|

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

مدال افتخار: حمله متحد | Medal Of Honor: Allied Assault

 

توضیحات بازی : بازی بسیار زیبا و جذاب Medal Of Honor: Allied Assault که توسط کمپانی مشهور و قدرتمند Electronic Arts در سال ۲۰۰۳ منتشر شد ، اگر اهل بازی هایی با سبک First-Person Shooter یا همان اول شخص اکشن هستید حتما با سری بازی های فوق العاده جذاب و فراموش نشدنی مدال افتخار آشنایی دارید ، سری بازی های مدال افتخار که از کنسول PS 1 به خانه ها راه پیدا کرد تاکنون ادامه داشته و می توان گفت که تمام آنها از موفقیت و جذابیت بسیار بالایی برخوردار بوده است ، در تمامی نسخه های منتشر شده از مدال افتخار یکی از نکات قابل توجه در آن توجه به جنگ جهانی اول و دوم می باشد که داستان ها و اتفاقات آن زمان را به شکل استثنایی و بسیار جذاب روایت می کند ، نسخه ی Medal Of Honor: Allied Assault داستانی از جنگ جهانی دوم و حمله ی متفقین را در بر دارد که شما به عنوان سرجوخه در آن انجام وظیفه می کنید و باید ماموریت های سخت و طاقت فرسا را با موفقیت انجام دهید در بازی شما را به شمال آفریقا ، سیسیل را، و در نهایت سرزمین اصلی ایتالیا منتقل می کنند که در هر سه ماموریت آن دارای شاهد مراحل هیجان انگیز و جذاب خواهید بود.

 

admin بازدید : 179 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

فرار از سلول: مامور دو جانبه | Splinter Cell Double Agant Pc Game

| دانلود بازی فرار از سلول: مامور دو جانبه | Splinter Cell Double Agant با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

فرار از سلول: مامور دو جانبه | Splinter Cell Double Agant

 

توضیحات بازی: بازی Splinter Cell Double Agent یک بازی در سبک ماجراجویی اکشن و مخفی کاری مدرن میباشد که توسط شرکت معروف Ubisof منتشر شد. داستان بازی بر اساس گفته های آقای Julian Gerighty که یکی از اعضای Ubisoft Montreal می باشد ، از این قرار است:شخصیت بازی یعنی Sam Fisher که در گروه Third Echelon مشغول فعالیت بود پس از مرگ دخترش Sara بر اثر تصادف که بوسیله یک گروه تروریستی بنام JBA اعمال شده بود بسیار افسرده و غمگین می‌شود و چون سازمان پلیس آمریکا که قادر به انحدام این گروه ها نبود، باعث شد تا سازمان NSA طرحی در مورد ورود به تشکیلات سری این گروه بکشد و در نتیجه Sam Fisher را با بهانه قرار دادن مرگ دخترش بوسیله گروه JBA ترغیب نمود تا بعنوان یک جاسوس مخفی در این گروه نفوذ و آنرا از درون نابود سازد. در حقیقت سام تنها فردی است که می تواند از پس این ماموریت بسیار خطرناک و خطیر برآید. در نهایت سام فیشر با ارتکاب جرم هایی مانند دزدی، آدم ربایی و … در تلاش برای ساخت مدارک جرم قلابی و سابقه خرابی بود تا از این طریق به زندان افتاده و با فردی بنام Jamie Washington که در گروه JBA فعالیت میکرده و اکنون به زندان افتاده ارتباط برقرار نماید تا بتواند در سازمان تروریستی JBA نفوذ کند. پس از این ارتباط Jamie با همکاری سام فیشر موفق به گریز از زندان می شوند. پس از فرار از زندان جیمی به او پیشنهاد میکند تا به گروه JBA ملحق شود.

از این به بعد سام وارد گروه JBA میشود؛ اما Moss که رییس گروه است برای اعتماد هر چه بیشتر از او میخواهد تا یک خلبان بیگناه را به قتل برساند. از این به بعد مفهوم مامور دوجانبه معنی می یابد. از حالا کار سام شروع میشود و روند داستانی بازی دیگر دست شماست. داستان بازی با پیچیدگی خاص خود زیبایی بخصوصی به بازی داده است. البته طبق گفته Ubisoft داستان بازی بسیار پیچیده تر از این خواهد بود و چندین پایان مختلف برای آن وجود خواهد داشت. درضمن بازی قابلیت ONLINE  و چند نفره بودن را نیز دارد.

 

admin بازدید : 198 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

شاهزاده ایرانی : شن‌های زمان | Prince Of Persia : Sand Of Time Pc Game

| دانلود بازی شاهزاده ایرانی  | Prince Of Persia : Sand Of Time |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

شاهزاده ایرانی: شن‌های زمان | Prince Of Persia : Sand Of Time

 

توضیحات بازی:  داستان Prince of Persia 3: sand of time که قسمت اول از بازی های شاهزاده ایرانی می باشد، از این قرار است که وقتی شاهزاده به شهر می رسد متوجه می شود که شهر غرق در آتش است. در نزدیکی شهر کشتی شاهزاده مورد حمله قرار می گیرد و کشتی غرق می شود و سربازانی که Babylon را تصرف کرده بودند Kaileena را با خود می برند. شاهزاده به کمک او می شتابد اما Vizier (عامل تمامی این مشکلات) که قول قدرت را داده است Kaileena را می کشد و به موجودی جاودانه تبدیل می شود و شن های زمان مجدداً آزاد می شوند. در این گیر و دار خنجر زمان (The Dagger of Time) به دست شاهزاده می افتد و به صورت ناگهانی خود شاهزاده هم تبدیل به یک نیمه Sand Creature می شود که فقط شکل و شمایل او عوض شده ولی عقل او سر جایش است. شاهزاده تصمیم می گیرد تا همه چیز را درست کند و شهر را به حالت اولیه ی خود در بیاورد ولی …

در طول بازی در نقش ۲ شخصیت بازی می کنید: یکی حالت عادی و دیگری Dark Prince. حالت عادی او درست مانند شماره های قبلی بازی است اما حالت Dark Prince تفاوت هایی دارد. مهمترین تفاوت این است که شما سلاح جدیدی در اختیار دارید که همان زنجیر شماست و سلاحی قوی برای از بین بردن دشمنان می باشد. از دیگر تفاوت های مهم این است که وقتی در حالت Dark Prince هستید ، عمر شما هر لحظه در حال کم شدن است و شما باید سریعاً توده های شنی را پیدا کنید تا عمر شما دوباره پر شود و این می تواند گاهاً دردسرساز باشد. همچنین شما نمی توانید به اراده ی خود به Dark Prince تبدیل شوید و این امر خود به خودی است. فقط وقتی که وارد آب می شوید به حالت اولیه ی خود باز می گردید.
از نکات دیگر اضافه شده به بازی صدای وجدان شاهزاده است که در جاهایی از بازی به گوش می رسد و شما را راهنمایی می کند. راهنمایی های او عمدتاً مفید و بعضی اوقات راهنمایی های او کلید حل مشکل هستند که در پیشروی در بازی به شما کمک می کند.

 

admin بازدید : 180 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

مکس پین ۳ – Max Payne 3 Pc Game Black Box

| دانلود بازی مکس پین ۳ – Max Payne 3 با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

مکس پین 3   Max Payne 3

 

توضیحات بازی: پس از سال ها انتظار بازی Max Payne 3 مکس پین ۳ از سری بازی های مکس پین وارد بازاز شد. حتما تمامی شما با بازی مکس پین آشنایی دارد و بازی کرده اید. بازی مکس پین ۳ ادامه روی بازی مکس پین ۲ می باشد و پس از هشت سال کارگاه بازنشته ی پلیس نیوروک مکس پین را باشخصی به نام رائول آشنا می سازد. رائول نیز یک کار جدید به مکس پین میشنهاد می دهد. مکس پین نیز با قبول این کار از شهر خود یعنی نیوروک به سائوپائولوی برزیل مسافرت می کنند. کار مکس پین در سائوپائولو محافظت از یک خانواده ی بسیار پول دار است. که دشمنان بسیاری دارد. بعد از مدتی فابیانا همسر رئیس جدید مکس پین روبوده می شود. و برای آزادی آن حدود ۳ملیون دلار تقاضا می کند. مکس پین نیز با پول ها سر قرار حاضر می شود اما یک تبهکار دیگر پول ها را از مکس پین می دزد و تمام قرارها بهم می خورد در ادامه مکس پین برای آزادی فابیانا مشکلات زیادی را متحمل می شود و در نهایت موفق به آزادی وی می شود.

از جالبیت های دیگر این بازی می توان به آهسته نمودن زمان اشاره کرد این قابلیت به مکس پین اجازه می دهد تا تیراندازی دقیتری داشته باشدو بهتر نشاگیری کند.همچنین می توان به قابلیت جدیدی اشاره نمود که پس از گشتن گروهی هنگامی که آخرین تیر را بر آخرین نفر شلیک می کند.دوربین به طور کامل حرفه ای مسیر گلوله را طی می کند وچگونگی کشته شدن فرد را به صورت  واضح به رخ می کشد. از دیگر امکانات این بازی می توان به وجود انیمشین های کاملا گرافیکی اشاره نمود که در نوبه ی خود منحصر به فرد می باشد و محیطی بسیار جالب را برای گیمر محیا می سازد. این بازی را می توان جز بهترین بازی های سال ۲۰۱۲ دانست زیرا هم داستان بازی بسیار زیبا و جالبی دارد هم از گرافیکی خوبی برخوردار است

 

admin بازدید : 178 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

 

فرار از زندان: محکومیت – Splinter Cell: Conviction PC Game

|دانلود بازی فرار از زندان: محکومیت – Splinter Cell: Conviction کامپیوتر با لینک مستقیم|

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

فرار از زندان: محکومیت   Splinter Cell: Conviction

 

admin بازدید : 172 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

فضای مرده ۲ – Dead Space 2 Pc Game

| دانلود بازی فضای مرده ۲ – Dead Space 2 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## بازی فضای مرده ۲ – Dead Space 2 Kaos PC Game ##

 

فضای مرده 2   Dead Space 2

 

admin بازدید : 110 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی شاهزاده ایرانی با گرافیک زیبا و حجم کم برای کامپیوتر

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> شاهزاده پارسی <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a>(جنگجو ی درون) Prince Of Persia Warrior Within

داستان بازی شاهزاده پارسی نسخه(جنگجو در درون) این قسمت پس از اتفاقات The Sands of Time به وقوع می پیوندد و شاهزاده ما به سرزمین مادری خود بابل برگشته است. اما هیچ چیز آن گونه که باید، پیش نمی رود و با توجه به اتفاقات رخ داده در The Sands of Time مشکلات بسیاری برای او پیش می آید او تحت تعقیب موجودی به نام Dahaka می باشد و جز یک راه، چاره ای دیگر برای خود نمی بیند!

 

admin بازدید : 136 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی شاهزاده ایرانی 3 با گرافیکی زیبا و با حجم کم برای کامپیوتر

 

<a href="http://bazikids.com" >بازی</a> شاهزاده پارسی 3  Prince of Persia III

نسخه سوم بازی یکی از زیباترین بازی های رایانه ای به شمار می رود.انصافا شاهزاده ایرانی 3 صحنه هایی را با خود به هماره دارد که من به شخصه در بازی نظیر آن ندیده ام.این بازی محصول سال 2005 است و در آن زمان یکی از بهترین و زیبارتین بازی های همان سال شناخته شود و توانست جوایز متعددی را از آن خود کند.بازی از هر لحاظ پیشرفت قابل توجهی داشته نظیر گرافیک بسیار عالی کار شده و واقعا صحنه های بکری را برای شما به وجود خواهد آورد.محیط بازی را شاید بتوان گفت بهترین رکن بازی محسوب  می شود به این دلیل که شهر بابل مکانی است که بازی در آن اتفاق می افتد و شما به طور کامل با جزییات شهر و عظمت ایران باستان آشنا خواهید شد.همیشه آخرین نسخه یک بازی سه گانه سازندگان از هر تلاشی فرو نمی گذارند تا یک اثر ناب را خلق کنند که باید گفت در این امر بسیار موفق بوده اند.شما در بازی یک همراهم خواهد داشت که در ادامه بازی به شما اضافه می شود و کمک های موثری را ایفا می کند.امکانات بازی بسیار زیاد است نظیر فنون جنگی که هرچه جلوتر میروید بیشتر فنون را فرا خواهید گرفت که تعداد آن ها از انگشتان دست هم فراتر می رود. داستان قسمت سوم از اين قرار است که وقتي شاهزاده به شهر مي رسد متوجه مي شود که شهر غرق در آتش است. در نزديکي شهر کشتي شاهزاده مورد حمله قرار مي گيرد و کشتي غرق مي شود و سربازاني که Babylon را تصرف کرده بودند Kaileena را با خود مي برند. شاهزاده به کمک او مي شتابد اما Vizier (عامل تمامي اين مشکلات) که قول قدرت را داده است Kaileena را مي کشد و به موجودي جاودانه تبديل مي شود و شن هاي زمان مجددا آزاد مي شوند. در اين گير و دار خنجر زمان (The Dagger of Time) به دست شاهزاده مي افتد و به صورت ناگهاني خود شاهزاده هم تبديل به يک نيمه Sand Creature مي شود که فقط شکل و شمايل او عوض شده ولي عقل او سر جايش است. شاهزاده تصميم مي گيرد تا همه چيز را درست کند و شهر را به حالت اوليه ي خود در بياورد ولي ...
بابل شهر خاطره ها در حال سوختن است و تنها کسی که می تواند شهر را نجات دهد شاهزاده است.کاملا مشخص است که سازندگان بازی چقدر به داستان و شهرهای مهم ایران اهمیت می دهند و با ظرافت خاص خود به طراحی آن می پردازند.به جرات بگم بزرگترین شرکت سازنده بازی های تاریخی ubisoft است که به تازگی فرقه اسسین را روانه بازار کرد که از لحاظ طراحی محیط سرامد تمام بازی های هم نسل خود به شمار می رود.

 

admin بازدید : 170 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

<a href="http://bazikids.com" >بازی</a> اسپیلینتر سل SplinterCell بالاخره بعد از چندین سال انتظار سم فیشر دوباره باز گشته تا باز هم به همگان ثابت کند که توانایی هایش و افکارش با دیگران متفاوت است ،بعد ار 4 سال تلاش یکی از بزرگترین و شاید محبوب ترین شرکت های بازیسازی در دنیا Ubisoft که سازنده سری شاهزاده پارسی است بالاخره ساخت این پروژه عظیم بازیسازی تمام شده و مدت کوتاهی است که روانه بازار گردیده است.سم اینبار پیرتر و خشن تر و با کوله باری ار تجربه بازگشته تا انتقام قتل دخترش را از زمین و زمان بگیرد.!!!
نسخه ی اول از مجموعه بازی های زیبای splinter cell که با جزییات بالایی طراحی شده است هم اکنون آماده دانلود از بازی کیدز می باشد.
ویژگی های بازی:
1.گرافیک شگفت آور
2.صداگذاری زیبا برای تمام کارکتر ها به خصوص سم
3.نورپردازی و سایه زنی مثال زدنی
4.قدرت فیزیکی بالای بازی
5.توجه کردن به خاصیت فیزکی تمامی اجسام در بازی اعم از برگ درخت تا ....
6.صحنه های مبارزاتی نفس گیر
7.قابلیت انتخاب مخفی کاری یا اکشن بنا به سلیقه فرد برای پیشروی در بازی
8.سیاه وسفید شدن سم در هنگام انجام ماموریت به صورت مخفی
9.حالت دونفره برای بازی که جدا از داستان سم دنبال می شود که تجربه متاوت را برای شما رقم می زند.
10.هوش مصنوعی فوق العاده حرفه ای برای تک تک کارکتر ها مطابق با سن و طرز روحیات آن ها

admin بازدید : 148 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Splinter Cell Chaos Theory

داستانهاي تام کلنسي اخت مثال زدني اي را با ubisoft دارد که داستانهاي آن حالا ميبايست آغاز کننده سومين دوره از اعمال جاسوسي و سري Splinter Cell 3 با هنرمندي شخصيت بي نظيري همچون سام فيشر باشد. سام فيشر يک مقام بلند پايه ي سري بود که در موقعيتهاي خطرناک و حساس دولت امريکا، براي به اتمام رساندن و نفوذ در کارهاي کثيف جنايتکاران و توطئه چينان مورد استفاده قرار ميگرفت. او از جاسوسان زبده Third Echelon بود که با عنوان زير مجموعه سازمان NSA کار ميکند و كه به نوعي جايگاه جاسوسان و هکران زبده ميباشد. داستان اين دوره با آمريکا ، چين ، ژاپن ، کره شمالي و کره جنوبي پيوند داده  ميشود.
برخي شخصيتهاي بازي
SAM FISHER+ :هميشه ساکت و تماشاگر است.اکنون جاسوسي جزئي از غريزه او شده و تا به حال زخمها و صدمات زيادي را ديده . سازمان اعتقاد دارد فقط سام فيشر از پس کارها و عمليات هاي آن بر مي آيد . او در شماره سوم پيرتر و البته زيرکتر شده و اصطلاحا به هيچ وجه مغرور نيست.
COLONEL+ : اين شخصيت يکي از روساي بخش ماموريتهاي Third Echelon و يکي از هوشمندان و باهوشان سازمان است. او در جنگ حمله طوفان صحرايي شرکت داشته و چند عمليات مخفيانه   را انجام داده .او در امريکا و در شهر واشنگتن زندگي ميکند و هميشه با سام ارتباط بيسيمي دارد.
ANNA +: زبده و زيرکترين فرد در امور رايانه و قطعات الکترونيکي است . او در بدست آوردن تکنولوژي جديد جاسوسي خبره است و اصليتش ايرلندي است و فردي متخصص در برنامه نويسي و اصطلاحآ هک به شمار مي آيد.
WILLIAM +: متخصص در امور اسلحه و فناوري ميباشد . او هوش بالا و هميشه از بهترين افراد سازمان در اين زمينه به شمار ميرود . پدر و مادرش آمريکاييست و پدرش اهل کاليفرنياست.
در قسمت تك نفره چه مي گذرد !
Splinter cell : chaos theory در بخش SINGLE PLAYER خيلي خوب موفق بود و توانست با سرلوحه قراردادن SPLINTER CELL 2  در کار خود و پيشرفت دادن به مراحل و وسيع کردن آن و ارتقاء گرافيک و حرکات تازه و ديدني ما را متعجب ساخت . اين قسمت از بازي شامل ده مرحله بود که همه وسيع و زيبا بودند. هر کدام از مراحل داراي چندين راه براي به پايان رساندن بازي بودند که UBISOFT هدف خود را از اين کار وسوسه كردن گيمرها براي اينکه دوباره بازي را امتحان کنند ، بود.
لذت بازي چند نفره !
اين بخش با اينکه در شماره دوم قدرت گرفت باعث شد تمجيدهاي زيادي از UBISOFT  شود . اين قسمت در  CHAOS THEORY کاملتر شده و بخشهاي VERSUS MODE و همچنين CO-OP نيز بعلاوه چندين تغييرات در STORY MODE را در خود ميبيند . بازي در قسمت MULTIPLAYER و در زير مجموعه OFFLINE PLAYERS را مي توان  از يك نفره  تا دو نفره بازي کرد . در سيستم لينک دو نفره تا چهار نفره  و در قسمت چند نفره آنلاين  از يک نفره تا 4 نفره خواهد بود .

 

admin بازدید : 117 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Splinter Cell Pandora Tomorrow

دومین بازی از سری اسپلینترسل است که توسط یوبی‌سافت تولید و انتشار یافته است. داستان این بازی توسط نویسنده آمریکایی تام کلنسی نوشته شده‌است. نسخه دوم Splinter Cell موسوم به Pandora Tomorrow، هجده ماه پس از نسخه اصلی آن انتشار یافته است. سام فیشر که قهرمان اصلی سری بازی های Splinter Cell می باشد، بعد از اولین بازی، دوباره و با ماموریت های جدیدی برای دولت ایالات متحده، بازگشته است. یکی از ویژگی های اضافه شده در این نسخه از بازی امکان انجام ماموریت ها در گروه های کوچک جاسوسی می باشد. مکان های مختلفی از جمله قطار مسافربری که در پاریس حرک می کند و اردوگاه نظامی در اندونزی، برای ماموریت ها در نظر گرفته شده است که هیجانات زیادی نیز به دنبال خواهند داشت. 8 ماموریت در این بازی وجود دارد که برخی از آن ها ممکن است بسیار طولانی باشد.

 

admin بازدید : 590 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی جنگ ستارگان با گرافیکی فوقالعاده برای کامپیوتر

و با حجم کم

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> جنگ ستارگان Star Wars Battlefront

بازی Star War یا جنگ ستارگان یکی از جذاب ترین و مهیج ترین بازی هایی است که در سبک ماجرایی و روبوتیک تا کنون ساخته شده است. در بازی Star Wars: Battlefront شما در نقش یک روبات فوق العاده پیشرفته به ماجراجویی های فراوانی رفته و با نابود سازی دشمنان به هدف اصلی خود می رسید. این بازی کاملا کم حجم بوده و از گرافیک فوق العاده زیبای و موسیقی های متن بسیار دلنشینی برخوردار می باشد.

admin بازدید : 249 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> فوق <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> God of War II

بازی God of War 2 بازی به سبک (Hack and slash, action-adventure) که توسط شرکت SCE Santa Monica Studio ساخته شده و با همکاری مشترک شرکت های Sony Computer ,Entertainment ,Capcom منتشر شد. این بازی به صورت فوق فشرده در سایت بازی کیدز آماده دانلود می باشد. داستان بازی از این قرار است که: کراتوس با وجود این که به مقام خدای جنگ دست یافته است،اما از آنجا که او یک انسان میرا بوده که با شکست  Ares به این مقام نائل آمد،لذا تمام خدایان ساکن کوه المپ به چشم تحقیر و سرزنش به او نگاه می کردند.اما کراتوس هیچ نیازی به آن ها نداشت و تمام وقت خود را بر روی زمین به لشکر اسپارتا اختصاص داده و در قساوت و خشونت حتی از Ares نیز پیشی جسته بود و... .

 

 

 

admin بازدید : 218 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> 4 شگفت انگیز Fantastic Four

دانلود بازي كامپيوتري جديد چهارشگفت انگيز Fantastic Four بازي كامپيوتري جديد بر گرفته از فيلم معروف چهارشگفت انگيز است كه در اين بازي تمام چهار شخصيت اصلي اين فيلم به شكل زيبايي به بازي گرفته شدن و امكان هدايت به شكل فوق العاده طبيعي همانند فيلم داده شده است در اين بازي شما همانند داستان اصلي فيلم به جنگ با اهريمن و دشمنان خود خواهي رفت و در مراحل مختلف باهر يك از شخصيت هاي بازي به صورت مجزا شما بازي خواهيد كرد.

 

admin بازدید : 423 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Spider Man Web of Shadows

داستان بازی جدا از سه فیلم تولید شده هست و بر پایه ی کمیک ها استوار شده بازی از جایی شروع میشه که Symbiote ها به نیویورک حمله می کنند و مقامات نیویورک شهر رو قرنطینه می کنند تا این موجودات فضایی به نقاط دیگه جهان نفوذ نکنند. از نقاط قابل توجه بازی یکی سیستم مبارزه هست که خیلی روش کار شده و دیگر هم انتخابهایی ست که در طول بازی می تونید بکنید که در انتها به بازی پایانهای مختلفی میده. در بازی لباس سیاه رو هم در اختیار دارید که می تونید هر وقتی که خواستید اونو حتی در حین مبارزه هم عوض کنید.بازی Free-Roam هست و همچنین هر چه قدر که بیشتر با سیستم مبارزه و اکشن کار کنید امتیاز بیشتری می گیرید که باهاشون می تونید قدرتهای خودتون رو از نظر مبارزه و حرکات جدید افزایش یا ارتقاء بدید یا باز کنید. در طول بازی هم با قهرمانهایی از دنیای مارول از جمله Wolverine و Moon knight کمک بگیرید البته بعضی از اونها توسط Symbiote آلوده میشن و علیه شما می جنگنند.

 

admin بازدید : 1229 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Spider Man3

بازی Spider Man3 مثل نسخه های قبلی است با این تفاوت که شخصیتها و قابلیتهای جدیدی به بازی اضافه گردیده است. دو تجربه جدید با سیستمی جدید. مرد عنکبوتی با لباس قرمز رنگ خود و محبوب همگان با همان شخصیتی که از قبل میشناختیم و مرد عنکبوتی سیاه. در بازی مرد عنکبوتی 3 اختیارات و توانایهای جدید و منحصر به فردی به بازی و شخصیت مرد عنکبوتی و سایر کاراکتر ها اضافه شده و ... .

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت پرهام رایانه 1 چیست؟
    درباره ما
    سایت پرهام رایانه 1 در روز دوشنبه 92/2/13 شروع به کارکرده و مرجعی از تمام بازی ها و نرم افزار های کامپیوتر و اندروید میباشد.
    بیشتر بازی های سایت هم دارای حجم کم و گرافیک فوق العاده میباشد.امیدوار هستیم که شما هم ازاین مطالب لذت ببرید.
    و در آخر هم من و اعضای تیم پرهام رایانه از سایت های سایت دانلود ها ، اندروید یو و یاس دانلود و mobinigi و گرند گیم و جناب آقای علی بهنام فر و سایت تم دیزاینر بقیه دوستان عزیز تشکر فراوان میکنیم
    مدیر وبلاگ: Admin

    اخبار سایت

    آخرین بروزرسانی سایت 29 / آذر / 92 ساعت 00 : 20



    آمار سایت
  • کل مطالب : 507
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,049
  • بازدید ماه : 1,049
  • بازدید سال : 14,131
  • بازدید کلی : 174,733