loading...
پرهام رایانه1 (سایت دانلود)
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 102 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

 

کمتر کسی است که سری بازی‌های Angry Birds را نشناسد. حالا نسخه‌ی دوم Angry Birds Star Wars با قابلیت‌های جدید نیز منتشر شده است. اتفاق بزرگی که در این نسخه افتاده است این است که به‌شما اجازه می‌دهد برای اولین بار در نقش خوک‌ها بازی را انجام دهید و یا در نقش کاراکترهای معروف جنگ ستارگان همچون Darth Vader ظاهر شوید! در بازی بیش از ۳۰ کاراکتر برای بازی کردن قرار داده شده است. می‌توانید مراحلی را در نقش خوک‌ها بازی کنید و جاهایی را نیز در نقش پرندگان خشمگین بازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

angry birds star wars 2 android بازی محبوب Angry Birds Star Wars II 1.0.2   اندروید

admin بازدید : 104 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

یک مرغ بدون سر چقدر می‌تواند بدود؟ در بازی Headless شما کنترل یک مرغ بدون سر را دارید که باید تا جایی که می‌توانید او را در دویدن کمک کنید. در راه باید از روی موانع بپرید یا از زیر آن‌ها رد شوید. همچنین در مسیر کیسه‌های خونی وجود دارد که با گرفتن آن‌ها می‌توانید مدت بیشتری را بدوید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

headless android بازی جذاب Headless 0.1.2   اندروید

 

admin بازدید : 101 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Saving Private Sheep 2   بازی جذاب نجات گوسفندان برای آندروید

 

دانلود بازی Saving Private Sheep 2 برای آندروید

 

برای این ساعت و برای شما کاربران همیشگی یاس دانلود که از گوشی های با سیستم عامل آندروید استفاده می کنید بازی Saving Private Sheep 2 که همان بازی جذاب نجات گوسفندان می باشد را آماده کرده ایم . این بازی یکی از اعتیاد آور ترین بازی های گوشی های تلفن همراه می باشد که طرفداران بیشماری در سراسر جهان دارد . و ما امروز این بازی جذاب و دیدنی را به همراه دیتای آن به شما عزیزان تقدیم می کنیم . اگر دقت کرده باشید ، نسخه ی کامپیوتری این بازی نیز در سایت موجود است ، پس اگر از گوشی های آندروید ی استفاده نمی کنید ، نگران نباشید ، میتوانید نسخه ی کامپیوتری را از اینجا دانلود کنید . و اما یک خبر خوب ! برای کاربران عزیزی که از گوشی های آندروید استفاده می کنند داریم و آن هم امکان اجرای این بازی بر روی تمامی پردازشگر ها و رزولوشن هاست .

اگر بخواهیم شما را با داستان بازی آشنا کنیم باید عرض کنم که در این نسخه از بازی Saving Private Sheep 2 گوسفندان بر گرگ ها پیروز شده اند ولی گرفتار مکر و هوش بالای روباه خواهند شد ! شما باید در بین مراحل بازی مراقب روباه مکار باشید ، البته مشکلات گوسفندان به اینجا ختم نمیشود ! عبور از موانع سخت مانند ، آبشارها و یا گذر از دشمنان شما مانند ، عنکبوت ها، جوجه ها و … از دیگر مشکلات شما برای نجات گوسفندان است . می توانم این قول را به شما عزیزان بدهم که در هیچ یک از ۶۶ مرحله ی بازی ، خستگی را حس نخواهید کرد ! بازی انقدر جذاب طراحی شده است که متوجه گذر زمان نیز نخواهید شد . پس فرصت را از دست ندهید و بازی جذاب نجات گوسفندان برای آندروید ورژن ۲.۱ و بالاتر خود دریافت نمایید .

 

admin بازدید : 130 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار دیو سخنگو آندروید Talking Ork v.1.4

 

 

Talking Ork یک نرم افزار سرگرم کننده و جالب آندروید می باشد. شما توسط این نرم افزار سخنگو لحظات شادی را تجربه خواهید کرد. این دیو خشن قادر است سخنان شما را تکرار کند و انیمیشن های جالبی انجام دهد. شما هم اکنون می توانید این نرم افزار جالب را از سایت پرهام رایانه 1 دریافت نمایید.

 

admin بازدید : 189 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای آندروید

 

دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای اندروید

نسخه اصلی انگلیسی + دیتا

نسخه نامحدود Unlimited اضافه شد …

 

Plants vs Zombies 2 v1.4.244592 امروز بازی Plants vs Zombies 2 را برای آندروید آماده دانلود کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید. سرانجام نسخه دوم بازی زیبای گیاهان علیه زامبی ها برای سیستم عامل آندروید توسط شرکت معروف Popcap منتشر شد. بازی Plants Vs Zombies 2 شما را به سفر در زمان های گذشته و آینده و همچنین تجربه ی در مناطقی همچون غرب وحشی و مصر و عصر دزدان دریایی دعوت می کند. گیمرها در این عنوان همچنین قادر خواهند بود تا در بین بازی به خرید آیتم ها و اشیا مورد نیاز خود از Crazy Dave نیز بپردازند.شما باید در بازی گیاهان علیه زامبی ها ۲ با قرار دادن گیاهان در جای مناسب از پیشروی و تجاوز زامبی ها جلو گیری کنید. سالم نگه داشتن باغ در بهترین حالت دفاعی در برابر گروه کثیری از زامبی ها از وظایف اصلی شما است که باید به خوبی آن را انجام دهید.

در بازی Plants vs Zombies 2 تغییرات چشمگیری داده شده است که باعث جذابیت بیشتر آن شده است. یکی از این تغییرات مهم بازی بهبود گرافیک آن است که به صورت چشمیگری عالی شده است. یکی دیگر از جذابیت های بازی Plants vs Zombies 2 , وجود نقشه های جدید است که در هریک از این نقشه ها زامبی ها ظاهری متفاوت دارند. همچنین این بازی در ۹ روز اول انتشار خود حدود ۲۵ میلیون بار دانلود شده است که میتوان گفت این رقم بی سابقه و چشمگیر است . پس اگر شما هم از علاقه مندان به بازی گیاهان در مقابل زامبی ها هستید هم اکنون میتوانید بازی Plants vs Zombies 2 را برای آندروید خود به طور مستقیم و رایگان از سایت پرهام رایانه 1 دریافت نمایید.

دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای آندروید

دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای آندروید

دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای آندروید

 

admin بازدید : 116 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)
  • 2072 بازدید
  • بازی آندروید

دانلود بازی Zombie Tsunami 1.6.32   سونامی زامبی ها برای اندروید

 

دانلود بازی Zombie Tsunami برای اندروید

سونامی زامبی ها – بازی اعتیاد آور اندروید

 

Zombie Tsunami در این بازی برعکس همیشه شما کنترل زامبی ها را بر عهده دارید و باید انسان ها را به زامبی تبدیل کنید و آن ها را با خود همراه کنید تا بقیه انسان ها را نیز شکست دهید. اما با وجود این محتوای ترسناک بازی Zombie Tsunami دارای گرافیک کارتونی بوده که محدودیت سنی برای آن را از بین می برد و مخاطبان را از هر بازه سنی به سمت خود می کشد.

بازی Zombie Tsunami را می توان سونامی ورود زامبی ها دانست در این بازی شما با موانع زیادی روبرو می شوید که گاهی هم به نفع شما هستند و هم چنین جایزه های زیادی وجود دارند که به زیبا تر شدن بازی و اسان شدن روند آن کمک می کند.این بازی از دسته بازی های اعتیاد آور می باشدکه ساعت ها و روز های متوالی مخاطب را به سمت خود می کشد. شما هم اکنون می توانید بازی Zombie Tsunami برای آندروید رو ا زپرهام رایانه 1 دریافت نمایید.

 

admin بازدید : 125 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

در بازی آندروید Clash of Clans شما باید سپاهی تشکیل دهید و به جنگ با دشمنانتان بروید. نیروهای خود را تجهیز و با کنترل درست آنها جنگ ها را پیروز شوید و زمین های دشمنان را تصاحب کنید. به ساخت روستا و قلعه ها بپردازید و برای دفاع از روستاها از توپ ها، برج ها، خمپاره ها، و تله ها استفاده نمایید. در بازی می توانید به صورت آنلاین با تیم های دیگر به مبارزه بپردازید و امتیاز کسب کنید. از ویژگی های این بازی گرافیک مطلوب HD، نبرد با بازیکنان در سراسر جهان و ارتقا امتیاز خود، امکان بازی Online، امکان خرید تسلیحات به کمک کسب امتیاز، ۱۴ واحد منحصر به فرد با سطوح مختلف، دفاع از روستای خود  با توپ، برج، خمپاره، بمب، تله ها و دیوارها، مبارزه با پادشاهان و امکان به روز رسانی و تقویت سپاه می باشد. در این بازی برخی از باگ های ورژن قبل رفع شده است تا شما لذت بیشتری از بازی ببرید، همچنین اگر یک حساب کاربری در این بازی باز کرده باشید می توانید در هر سیستمی ادامه بازی خود را بوسیله تنظیمات Link a Device ادامه دهید.

 

Clash-of-Clans-v5.2

 

admin بازدید : 140 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

بازی Where’s My Water یک بازی محبوب پازل از کمپانی Disney بود که توانست در نسخه‌ی اول خود کاربران زیادی را جذب خود کند. حالا نسخه‌ی دوم این بازی با مراحلی کاملاً‌ جدید عرضه شده تا مسیر موفقیت نسخه‌ی قبلی بازی را ادامه دهد. در این بازی بیش از ۱۰۰ مرحله‌ با فضایی جدید گنجانده شده است. در این بازی حالت‌های جدیدی همچون Duck Rush نیز گنجانده شده است که در آن شما باید تلاش کنید اردک‌های اسباب‌بازی بیشتری را پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

wheres my water2 android بازی سرگرم کننده Wheres My Water? 2 1.0   اندروید

 

admin بازدید : 113 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

شاید بازی Cut the Rope نیازی به تعریف نداشته باشید. بازی محبوبی که توسط شرکت ZeptoLab برای اولین بار منتشر شد و پس از استقبال بسیار خوب کاربران از بازی، این شرکت نیز نسخه‌های جداگانه‌ای از بازی را تولید کرد. حالا نیز این شرکت یک نسخه‌ی جدید از بازی به نام Time Travel یا سفر در زمان را منتشر کرده است! در این بازی جدید موجود سبز دوست‌داشتنی با سفر در زمان به زمان‌های گوناگون سفر می‌کند. قابلیت جالبی که در این نسخه اضافه شده این است که شما باید به ۲ غول سبز شکلات بدهید!
در آپدیت جدید این بازی، یک پک جدید به مراحل بازی اضافه شده است که نام آن Disco Era است!

 

cut the rope time travel android 1.1.1 بازی زیبای Cut the Rope: Time Travel HD 1.1.1   اندروید

 

 

admin بازدید : 116 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)



 

بازی جذاب و مهیج « فیلم یادت نره!» کاری دیگر ازاستودیوی طراحی Green Birds و از مجموعه بازی های یادت نره است که به تمامی ایرانیان عزیز تقدیم می گردد. در این بازی شما سفری خواهید داشت به سینمای ایران و جهان، و یاد خواهید کرد از بسیاری از فیلم های محبوب تاریخ......
ضمنا با شرکت در مسابقه آنلاین ما و کسب رتبه اول می توانید برنده یک دستگاه تبلت نکسوس 7 باشید. مهلت شرکت در دوره اول این مسابقه15 شهریور 92 بوده و برنده در تاریخ 17 شهریور معرفی خواهد شد.


و همین طور بازی های اسم یادت نره ، ماشین یادت نره و شعر یادت نره توسز گروه گرین برد

 

admin بازدید : 136 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر به بیلیارد علاقه مند هستید حالا Doodle Pool را بر روی گوشی آندرویدی خود نصب و تجربه نمایید .  Doodle Pool این بازی زیبای بیلیارد در 3 سبک و قانون با گرافیکی فوق العاده و البته به سبک کارتونی قادر است ساعت ها علاقه مندان خود را سرگرم نماید . 

 

Doodle Pool HD 1.7

 

این بازی دارای ویژگی های زیر است :

** دارای گرافیک و رزلوشن بالا برای دستگاه های قدرتمند
** دارای سه سبک: US 8 Ball Rules UK 8 Ball Rules US 9 Ball Rules
** قابلیت بازی کردن به صورت تک نفره و یا دو نفره
** دارای اچیومنت های Openfeint
** پشتیبانی از دکمه سخت افزاری back
** دارای حالت Time Attack

تغییرات :

** پشتیبانی از دستگاه های غیر تبلتی
** پشتیبانی کامل بازی از جدیدترین نسخه های اندروید
** بهبود ثبات و پایداری بازی

 

admin بازدید : 136 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

نمی دانیم اهل کلوپ های بازی و کنسول پلی استیشن بوده اید یا خیر و آیا بازی ای که در این پست از سایت Apktops قصد معرفی آن را داریم می شناسید یا خیر ولی  سرانجام پس از مدت ها انتظار و شایعه بازی زیبای PlayStation All-Stars Island برای گوشی های آندروید منتشر شد . این بازی فوق العاده زیبا دقیقا سبک بازی Temple Run می باشد با این تفاوت که از محیط زیبا و گرافیک بالاتری برخوردار می باشد و تمامی شخصیت های موجود در آن برگرفته شده ازنسخه پلی استیشن بازی می باشد .

 

PlayStation® All-Stars Island 1.0

 

در این بازی زیبا باید قهرمان مورد علاقه خود را انتخای نمایید و از میان موانع عبور نمایید ، در طول بازی باید سعی سکه های بیشتری جمع نمایید تا بتوانید شخصیت ها و آیتم های بیشتری را باز کنید . از ویژگی های بازی می توان به گرافیک فوق العاده بالا و محیط جذاب ، صداگذاری عالی و گیم پلی فوق العاده روان بازی اشاره نمود . برای دانلود این بازی بسیار زیبا با لینک مستقیم و پر سرعت به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

 

admin بازدید : 120 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

پیشنهاد بسیار ویژه پرهام رایانه 1

لطفا برای حمایت از برنامه نویس محترم هموطنمان ، نسخه اصلی بازی را خریداری نمایید 

به راستی که انسان خوشترین لحظات را در دوران کودکی سپری می کند. انواع بازی ها در آن دوران دلچسب بود و خیلی از آنها را محال است فراموش کنیم. یکی از معروفترین بازی هایی که بدون تردید خیلی از ما آن را تجربه کردیم “مار و پله” نام دارد که این بار توسط شرکت توسعه مجازی کادوس، و استودیو بازی سازی غول آخر، در شکل و فرمی جدید برای گوشی های هوشمند و تبلت های اندرویدی شما تهیه شده است .

 

Mar o Pelle 1.0

بازی مار و پله آکواریومی بر روی تمامی گوشی ها و تبلت های اندرویدی که ورژن آنها بالاتر از 2.2 باشد، بدون مشکل کار کرده و بطور هوشمند با تمامی رزلوشن ها و ابعاد صفحه نمایش تنظیم می گردد. بنابراین هیچگونه نگرانی در اجرای بازی یا عملکرد آن نخواهید داشت .  نسخه رایگان این بازی هم اکنون از طریق وب سایت پرهام رایانه 1 منتشر می شود که می توانید آن را از ادامه مطلب همین پست دانلود نمایید .

admin بازدید : 143 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا برای اندروید

با حجم بسیار کم

ابری | cloudy v1.0.5   آندروید

 

توضیحات بازی : ترکیب کاملی از پازل، ریاضی و پیکار ! “ابری” یک بازی معمایی می باشد که ماموریت شما راهنمایی یک هواپیمای کاغذی به مقصدش می باشد. از پیچش های این هواپیما لذت خواهید برد. باید بهترین مسیر برای رسیدن به مقصد را انتخاب کنید تا هر مرحله را بگذانید.

 

 

admin بازدید : 147 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

امروز در سایت پرهام رایانه 1 نسخه جدید بازی معروف Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 مخصوص گوشی های اندروید نسخه ۱٫۶ به بالا را برای شما کاربران عزیز سایت دانلود ها تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . نکته جالب توجه در مورد این بازی اندرویدی گرافیک بالا بوده که لذت خاصی به بازی کننده می بخشد . در این بازی لیگ قهرمانان اروپا ، جام یوفا ، لیگ  و … گنجانده شده که می توانید از آن ها لذت ببرید . همچنین در این بازی مانند نسخه کامپیوتری آن قادر خواهید بود رنگ لباس تیم خود را انتخاب کنید و یا سیستم تیم خود را مدیریت نمایید . تیم دانلود ها دریافت این بازی را به دارندگان گوشی های اندروید پیشنهاد می کند . 

 

Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2011 v1.04 برای گوشی های اندروید

 

admin بازدید : 98 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

این بار از سایت بزرگ پرهام رایانه 1 ، بازی جدید و جذاب IQ Tester را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی برای موبایل و دستگاه هایی که دارای سیستم عامل آندروید هستند می باشد . امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

IQ Tester بازی جدید و بسیار زیبای تست هوش IQ Tester 1.7.4 برای آندروید

 

admin بازدید : 176 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

این بار از سایت بزرگ پرهام رایانه 1 ، بازی جدید و جذاب Golden Miner را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی برای موبایل و دستگاه هایی که دارای سیستم عامل آندروید هستند می باشد . امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Golden Miner بازی جدید، بسیار زیبا و سرگرم کننده Golden Miner 1.2 برای آندروید

 

 

admin بازدید : 109 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

این بار از سایت بزرگ پرهام رایانه 1 ، بازی جدید و جذاب Restaurant Story را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی برای موبایل و دستگاه هایی که دارای سیستم عامل آندروید هستند می باشد . امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Restaurant Story بازی جدید، بسیار زیبا و سرگرم کننده Restaurant Story 1.0.9 برای آندروید

 

admin بازدید : 117 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

این بار از سایت بزرگ پرهام رایانه 1 ، بازی جدید و جذاب iPizza Shop را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی برای موبایل و دستگاه هایی که دارای سیستم عامل آندروید هستند می باشد . امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

iPizza Shop بازی جدید، بسیار زیبا و سرگرم کننده iPizza Shop 1.0 برای اندروید

 

admin بازدید : 146 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

این بار از سایت بزرگ پرهام رایانه 1 ، بازی جدید و جذاب Mega Jump را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی برای موبایل و دستگاه هایی که دارای سیستم عامل آندروید هستند می باشد . امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

megajump بازی جدید، بسیار زیبا و سرگرم کننده Mega Jump 1.3 برای اندروید

 

 

 

 

 

admin بازدید : 103 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

این بار از سایت بزرگ پرهام رایانه 1 ، بازی جدید و جذاب Unblock Me Free را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی برای موبایل و دستگاه هایی که دارای سیستم عامل آندروید هستند می باشد . امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Unblock Me Free بازی جدید، بسیار زیبا و سرگرم کننده Unblock Me Free 1.2.1 برای اندروید

 

admin بازدید : 82 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

این بار از سایت بزرگ پرهام رایانه 1 ، بازی جدید و جذاب Doodle Jump را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی برای موبایل و دستگاه هایی که دارای سیستم عامل آندروید هستند می باشد . امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Doodle Jump بازی جدید، بسیار زیبا و سرگرم کننده Doodle Jump 1.6.6 برای اندروید

 

admin بازدید : 144 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Re-Volt یکی از بازی‌های قدیمی و محبوب ماشین‌سواری برای کامپیوتر و کنسول‌ها به شمار می‌رود. در این بازی شما کنترل یک ماشین کنترلی را در اختیار دارید و با ماشین‌های دیگر به رقابت می‌پردازید. از نکات قابل توجه در این بازی می‌توان به محیط آن اشاره کرد که برعکس خیلی بازی‌های دیگر در این سبک، تجربه‌ی مسابقه در یک محیط باز را در اختیار شما قرار می‌دهد، همچنین طراحی محیط نیز جالب است و همین باعث می‌شود الزاماً همیشه نخواهید از مسیر اصلی مسابقه را دنبال کنید! در این بازی همچنین سلاح‌های گوناگون برای مبارزه با دیگر ماشین‌های مسابقه قرار داده شده است. این بازی دارای ۱۴ نقشه، ۴۲ ماشین کنترلی و ۵ حالت بازی است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

re volt classic android بازی ماشین سواری جذاب Re Volt Classic (Premium) 1.0.6   اندروید

 

admin بازدید : 122 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

Airport Mania 2: Wild Trips – خود را برای کمک به فرود ، بارگیری ، تخلیه و مدیریت باند فرودگاه تمام هواپیماها آماده کنید تا تجربه ای جدید از بازی های آندرویدی را به دست آوردید . همچنین می توانید خلبانی هواپیماها را نیز برعهده داشته باشید و با کسب مهارت و امتیاز ، این وسایل پیشرفته تر می شوند که دارای ۷۹ سطح مختلف می باشد . گرافیک بازی به صورت نقاشی است و شخصیت های آن (هواپیما) به صورت کاریکاتورهای زیبا و دوستانه طراحی شده اند . برای اجرای این بازی نیازمند سیستم عامل آندروید نگارش ۲٫۱ و بالاتر هستید .

 

Airport Mania 2 مديريت باند فرودگاه در بازي Airport Mania 2: Wild Trips v1.07   آندرويد

 

admin بازدید : 143 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

این بار در سایت پرهام رایانه 1 ، بازی بسیار زیبا و جذاب Finger Slayer را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی باید انگشت خود را به زیر تیغ برده و قبل از پایین آمدن تیغ انگشت تان را برداشته تا قطع نشود! این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Finger Slayer بازی بسیار زیبا و جذاب Finger Slayer   اندروید

 

admin بازدید : 137 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

Pods Defense یک بازی سرگرم کننده و زیبا برای گوشی های آندروید می باشد که به تازگی منتشر شده است . در این بازی شما می بایست در یک جنگ واقعی میان Pods ها شرکت کنید و با تیراندازی های دقیق دشمنان خود را نابود کنید . این بازی برای اجرا نیازمند سیستم عامل آندروید نسخه ۱٫۶ و بالاتر می باشد .

 

Pods Defense بازي سرگرم كننده و زيباي Pods Defense v1.0   آندرويد

 

admin بازدید : 134 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

این بار در سایت پرهام رایانه 1 ، بازی بسیار زیبا و جذاب Battle for Next Shot را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی باید با رقیب تان، سنگ کاغذ قیچی بازی کرده و او را شکست دهید. بازنده توسط اسلحه کشته خواهد شد! این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Battle for Next Shot بازی بسیار زیبا و جذاب سنگ کاغذ قیچی Battle for Next Shot   اندروید

 

admin بازدید : 118 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا و جذاب Angry Birds Space Premium را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. اگر شما به این پرندگان خشمگین علاقه مند هستید حتما این نسخه را دریافت نمایید ، چرا که این بار پرندگان به فضا رفته اند. از ویژگی های نسخه جدید می توان به ۶۰ مرحله بازی در بین ستارگان ، تولد پرندگان جدید با قدرت‌های جدید ، گرانش صفر در فضا با ماجراجوئی‌های فضایی، پشت‌زمینه کاملا زیبا و جدید ، موسیقی جذاب ، و … را نام برد . این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۱٫۶ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Angry Birds Space Premium دانلود بازی Angry Birds Space Premium 1.2.2   اندروید

 

admin بازدید : 149 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

اگر اهل بازی روی موبایل خود باشید حتماً با بازی Angry Birds آشنایی دارید. این بازی توسط شرکت Rovio ساخته شده و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی به‌شمار می‌رود. Rovio که به ساختن این‌گونه بازی‌های ساده و در عین حال فکری و سرگرم‌کننده علاقه‌‌ی زیادی دارد اکنون عنوان جدید خودش را با نام Bad Piggies منتشر کرده است. شخصیت‌های این بازی همان خوک‌های دوست داشتنی بازی Angry Birds هستند ولی کاری که باید انجام دهید کاملاً متفاوت از گذشته است. همه‌ی چیزی که در این بازی نیاز دارید، خلاقیت است! وظیفه‌ی اصلی شما ایجاد یک وسیله است تا با کمک آن خوک‌ها را به تخم‌مرغ‌هایشان برسانید. پیشنهاد می‌کنیم این بازی زیبا را از دست ندهید! برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

bad piggies android بازی فوق العاده جذاب Bad Piggies HD   اندروید

 

admin بازدید : 101 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

در بازی Subway Surfers شما در نقش پسری به نام Jake در حال فرار از دست مامور قطارهای شهری هستید! شما باید سعی کنید از بین موانع گوناگون و قطارهای بین راهتان عبور کنید تا نگهبان نتواند شما را دستگیر کند، هرچه بیشتر بتوانید فرار کنید موانع بیشتری در سر راه شما قرار داده خواهد شد و البته امتیاز بیشتری هم کسب خواهید کرد. این بازی از گرافیک خوبی برخوردار است. برای موفقیت در این بازی به سرعت عمل بالایی نیاز دارید. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیازمند هستید.

 

subway surfers android بازی مهیج و زیبای Subway Surfers 1.0.4   اندروید

 

admin بازدید : 147 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

در بازی Feed Me شما وظیفه دارید با روش‌های گوناگون غذای مورد نیاز تمساح‌تان را به او برسانید. این بازی جزو آن دسته از بازی‌های فکری است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. شما باید با استفاده از ابزارهای موجود در هر مرحله غذا را حرکت دهید تا نهایتاً به‌دهان تمساح رسیده و او از گرسنگی نجات پیدا کند. این بازی شامل ۳۶ مرحله است. همچنین برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

feed me android به تمساح گرسنه غذا بدهید در بازی Feed Me 1.2.5   اندروید

 

admin بازدید : 130 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

 

طناب را ببر یا همان Cut The Rope بازی فوق العاده سرگرم کننده در مورد یک موجود شگفت انگیز و جالب است که با خوردن آبنبات خوش حال می شود و اکنون شما با بریدن ریسمان متصل به آبنبات باید آن را در دهان این آبنبات خور بامزه بیاندازید و البته باید در مراحل مختلف این کار ستاره های موجود را جمع آوری، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را برای دزدین آبنبات ناکام گذارید. برای اجرای این بازی نیازمند آندروید ۱٫۶ و یا بالاتر هستید .

 

Cut The Rope نسخه جدید بازی بریدن طناب Cut The Rope v2.2.1   آندروید

admin بازدید : 110 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

نوان یک بازی اعتیاد آور برای آندروید می باشد . در این بازی تنها می بایست با توجه به فیزیک واقعی ، موتور خود از موانع گوناگون عبور دهید . کنترل ساده ، ۱۲ فضای متنوع از سراسر دنیا ، داشتن ۱۳ موتور ، ۹۶ مرحله و … از ویژگی های این بازی آندرویدی می باشند که برای اجرای آن نیاز به آندروید ۲٫۲ و یا بالاتر دارید .

 

Bike Race Pro بازی سرگرم کننده Bike Race Pro v2.3.0   آندروید

 

admin بازدید : 122 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی NightSky یک بازی زیبای در سبک فیزیک-پازل است. در این بازی باید کنترل یک کره کریستالی را به‌عهده بگیرید و از رازهای موجود در هر قسمت پرده بردارید. این بازی تاکید دارد که در آن هیچ دشمن، غول و یا خشونتی وجود ندارد و همه‌چیز در پازلهایی که شما باید با استفاده از فیزیک قوی بازی حل کنید خلاصه شده است. کنترلهای بازی نیز ساده هستند و با حرکات ساده‌ی انگشتان روی صفحه‌ی گوشی می‌توان کره را کنترل نمود. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

nightsky hd android بازی سرگرم‌کننده NightSky HD 1.0.3   اندروید

 

admin بازدید : 137 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

اگر علاقمند به بازی بولینگ هستید بدون شک از بازی زیبای ۱۰ Pin Shuffle Bowling لذت خواهید برد. این بازی شباهت زیادی به بولینگ دارد (با این تفاوت که بجای توپ با مهره‌های مخصوص پرتاب خود را انجام می‌دهید) و البه جدای از بازی بولینگ سبک دیگری از بازی نیز در آن وجود دارد که بسیار زیبا جالب است و باید سعی کنید مهره‌های خود را در محل خواسته شده پرتاب کنید، یعنی باید پرتاب خود را طوری تنظیم کنید که مهره در جای مشخص شده متوقف شود. البته همه‌ی این بازی‌ها دو‌نفره هستند و می‌توانید با دوستان خود چه در یک دیوایس، و چه در دو دیوایس با استفاده از Bluetooth و Wi-fi به بازی کردن بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

10 pin shuffle bowling android بازی سرگرم کننده در سبک بولینگ 10 Pin Shuffle Bowling   اندروید

 

admin بازدید : 142 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی Fly Cargo یک بازی در سبک پازل است که در آن شما باید با کنترل هلیکوپتری که در اختیارتان قرار داده شده است، بسته‌های مورد نظر را به مقصد برسانید. قوانین فیزیک به‌خوبی در این بازی رعایت شده است و این موضوع در کنترل هلیکوپتر به خوبی خود را نشان می‌دهد. برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز خواهید داشت.

 

fly cargo android بازی فکری و زیبای Fly Cargo 2.1.2   اندروید

 

admin بازدید : 120 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

شاید بازی Cut the Rope نیازی به تعریف نداشته باشید. بازی محبوبی که توسط شرکت ZeptoLab برای اولین بار منتشر شد و پس از استقبال بسیار خوب کاربران از بازی، این شرکت نیز نسخه‌های جداگانه‌ای از بازی را تولید کرد. حالا نیز این شرکت یک نسخه‌ی جدید از بازی به نام Time Travel یا سفر در زمان را منتشر کرده است! در این بازی جدید موجود سبز دوست‌داشتنی با سفر در زمان به زمان‌های گوناگون سفر می‌کند. قابلیت جالبی که در این نسخه اضافه شده این است که شما باید به ۲ غول سبز شکلات بدهید! این بازی زیبا را از دست ندهید. این بازی از تبلت‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند.

 

cut the rope time travel android بازی زیبا و محبوب Cut the Rope: Time Travel HD   اندروید

 

admin بازدید : 159 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

پرندگان خمشگین را با دوستان خود بازی کنید… هر جا که هستید! در این بازی رایگان جدید، می توانید از موبایل خود استفاده کنید تا دوستان فیس بوکی خود را به مبارزه برای نبردهای خوکی و یا پرنده ای دعوت نمایید! در تورنمنت های هفته ای با دوستانتان شرکت کنید و ببینید که می توانید مدال های برنز، نقره و یا طلا را کسب نمایید یا نه. هم چنین به جمع آوری جایزه های روزانه بپردازید، به ارسال و دریافت هدایا مشغول شوید و دست آوردهای خود را رخ دیگران بکشید! و اگر شما به بازی کردن Angry Birds Friends در فیس بوک مشغول هستید، فرایندهای تورنمنت شما به طور خودکار به روز رسانی خواهد شد و می توانید هرجا که هستید به ادامه ی بازی خود بپردازید!

 

Angry Birds Friends cover دانلود بازی Angry Birds Friends v1.0.0   اندروید

 

admin بازدید : 206 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)
Plants vs. Zombies - گیاهان در مقابل زامبی بازی افسانه ای است که بعد از محبوبیت در سیستم عامل های دیگر در نهایت به گوشی های آندروید رسید. در بازی با قرار دادن گیاهان در جای مناسب از پیشروی و تجاوز زامبی ها جلو گیری می کنید. خوب نگه داشتن باغ در بهترین حالت دفاعی در برابر انبوهی از زامبی ها و ارواح از وظایف اصلی شما در بازی است. بازی در 50 سطح هیجان انگیز با 26 نوع زامبی اجرا می شود. شما هم اکنون می توانید برای دانلود و دیدن تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید.


بازی گیاهان در مقابل زامبی Plants vs. Zombies مخصوص آندروید

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت پرهام رایانه 1 چیست؟
    درباره ما
    سایت پرهام رایانه 1 در روز دوشنبه 92/2/13 شروع به کارکرده و مرجعی از تمام بازی ها و نرم افزار های کامپیوتر و اندروید میباشد.
    بیشتر بازی های سایت هم دارای حجم کم و گرافیک فوق العاده میباشد.امیدوار هستیم که شما هم ازاین مطالب لذت ببرید.
    و در آخر هم من و اعضای تیم پرهام رایانه از سایت های سایت دانلود ها ، اندروید یو و یاس دانلود و mobinigi و گرند گیم و جناب آقای علی بهنام فر و سایت تم دیزاینر بقیه دوستان عزیز تشکر فراوان میکنیم
    مدیر وبلاگ: Admin

    اخبار سایت

    آخرین بروزرسانی سایت 29 / آذر / 92 ساعت 00 : 20



    آمار سایت
  • کل مطالب : 507
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,029
  • بازدید ماه : 1,029
  • بازدید سال : 14,111
  • بازدید کلی : 174,713