loading...
پرهام رایانه1 (سایت دانلود)
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 108 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

Finger Cutter Star با این برنامه جالب ، گوشی شما می تواند انگشت های شما را قطع کند ! تنها کافیست ابزار مورد نظر برای انجام این کار را از میان اره برقی ، اره ، چاقو ، تیغ ، شمشیر ، شیشه های شکسته و قیچی انتخاب کنید و با کشیدن دست برروی صفحه گوشی صدای بریده شدن انگشت خود را بشنوید ! این برنامه در گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ و همچنین سیمبیان ۳ قابل اجرا می باشد .

 

Finger Cutter Star قطع انگشتان دست با Finger Cutter Star v.3.00   نوكيا S60v3 v5 S^3

 

admin بازدید : 146 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

Frog Scientific Calculator یک ماشین حساب پیشرفته و مهندسی برای سیستم عامل سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ و سری ^۳ می باشد که این گونه ماشین حساب ها دارای ویژگی های پیشرفته تری نسبت به نوع ساده هستند که قابلیت محاسبه عبارارت پیچیده ریاضی مانند توابع لگاریتمی را نیز دارند. امیدواریم از این نرم افزار نهایت بهره را ببرید.

 

Frog Scientific Calculator ماشین حساب حرفه ای Frog Scientific Calculator   نوکیا S60v5 و S^3

 

admin بازدید : 126 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

Coin Toss نرم افزاری بسیار جالب برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین سری ۶۰ ورژن ۵ و سری ^۳ می باشد. توسط این نرم افزار می توانید حرکت معروف شیر یا خط با سکه را درون موبایل خود تجربه کنید. این نرم افزار دارای حجم بسیار کمی بوده و نیاز به ساین شدن هم ندارد.

 

Coin Toss شیر خط با سکه در موبایل توسط Coin Toss 1.0   نوکیا S60v5 و S^3

 

 

admin بازدید : 131 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

Simple Clock Widget – با این برنامه می توانید برروی صفحه نمایش گوشی خود یک ساعت زیبا و سه رنگ (سبز ، قرمز و آبی) داشته باشید . این گدجت برروی گوشی های نوکیا سیمبیان ۳ قابل اجرا است که گوشی هایی همچون Nokia 700, Nokia 701, Nokia C7-00, Nokia E7-00, Nokia N8-00 جزء دارندگان این سیستم عامل هستند .

 

Simple Clock Widget ساعت زيبا و كاربردي Simple Clock Widget   نوكيا سيمبيان 3

 

 

admin بازدید : 118 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

برای محافظت همه جانبه از گوشی خود ، می توانید از ضدویروس قدرتمند Dr. Web Anti-virus استفاده کنید که پس از نصب ، به صورت کامل کار تامین امنیت گوشی شما را برعهده می گیرد . قادر خواهید بود تا تمام اطلاعات موجود در گوشی خود ، نظیر فایل های فشرده (ZIP, SIS, CAB, RAR, JAR) ، فایل های دریافتی توسط اینترنت ، بلوتوث ، PC ،‌ مادون قرمز و … را به صورت سفارشی و سریع اسکن کنید . این برنامه به صورت ساین شده می باشد و برروی گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ و همچنین سیمبیان ۳ قابل اجرا می باشد .

 

Dr. Web Anti virus آنتي ويروس Dr. Web Anti virus 6.00   نوكيا S60v3،v5 و Symbian^3

 

 

admin بازدید : 98 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

Icon Changer همانگونه که از نامش پیداست ، به شما اجازه تغییر آیکون های منوی گوشی های سیمبیان ۳ را می دهد تا به صورت حرفه ای آیکون های گوشی خود را شخصی سازی کنید . ایکون ها را می بایست از فایل های سیستمی و یا فایل های موجود در سایر حافظه ها و پوشه های گوشی انتخاب کنید که فرمت های PNG و JPEG توسط نرم افزار پشتیبانی می شوند . این برنامه به صورت ساین شده می باشد .

 

Icon Changer عوض كردن سريع آيكون ها با Icon Changer 1.05   سيمبيان ^3

 

 

admin بازدید : 136 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌ها از جمله iOS و اندروید وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید.

 

viber symbian ارتباط رایگان با دوستانتان توسط Viber 2.01   سیمبین S60v5 S^3

 

admin بازدید : 122 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

این بار نرم افزاری کاربردی و مفید برای گوشی نوکیا نوکیا سری ^۳ مانند : N8 ، C7 ، E6 ، C6-01 و …  برای شما کابران عزیز تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . نام این نرم افزار QuickOffice Pro v7.01(18) که با کمک آن قادر خواهید بود فایل آفیس را در گوشی های خود مشاهده و ویرایش نمایید . از مشخصات ویژه این مدل می توان : باز کردن فایلها ی WORD & EXCEL ، PPT ، ویرایش فایل های آفیس و پشتیبانی از انواع فونت ها ، نمایش فایلها طولانی با روش اسکرل ، ساپورت DOCX, DOC, XLSX, XLSM, XLS, PPT, PPS & TXT ، ساپورت ورژن های آفیس ۹۷، ۲۰۰۰ ،۲۰۰۳ ،۲۰۰۷ ،۲۰۱۰ ، پشتیبانی از فونت های فارسی بدون هیچ مشکلی را نام برد .

 

QuickOffice Pro v7.01 نرم افزار Office براي موبايل (QuickOffice Pro v7.01(18 براي Symbian^3

 

admin بازدید : 180 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار MMMOOO MazeLock ابزاری است برای دارندگان گوشی‌های Symbian تا گوشی خود را با کشیدن یک طرح به‌عنوان پسورد آنلاک کنند. این ابزار آنلاک شدن گوشی شما را مشابه آنچه در اندروید وجود دارد می‌کند. اگر این امکان را به برنامه بدهید که همیشه باز باشد، این برنامه می‌تواند جایگزین دائمی Lock Screen پیش‌فرض گوشی شما باشد. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به داشتن Nokia QT نیاز دارید.

 

mez آنلاک کردن گوشی سیمبین شما به سبک گوشی‌های اندرویدی با MMMOOO Mazelock   سیمبین Belle, Anna, S^3

 

 

admin بازدید : 135 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار CameraPro به‌شما اجازه‌ی دسترسی به یک دوربین عکاسی و فیلم‌برداری حرفه‌ای با قابلیت‌های متنوع را می‌دهد. از جمله قابلیت‌های این ابزار می‌توان به زوم دیجیتال ۱۱x، لرزش‌گیر عکس، زمان‌بندی عکس‌برداری، اتوفوکس بدون وقفه، Burst، تشخیص چهره، فیلم‌برداری ۷۲۰p و اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی است.

 

camre qt pro symbian دوربین عکاسی با قابلیت‌های متنوع CameraPro Qt 3.4.1 N8   سیمبیان S^3 Anna Belle

 

admin بازدید : 133 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار MusiMax یک موزیک‌پلیر مدرن برای گوشی‌های Symbian^3 Anna Belle است. این نرم‌افزار دارای ظاهری جذاب و مدرن است و قابلیت‌های متعددی در خود جای داده است. قابلیت کنترل موزیک با حرکت دست بر روی صفحه کار با این نرم‌افزار را آسان می‌کند (مثلاً برای رفتن به آهنگ بعدی یا قبلی باید انگشت خود را بر روی صفحه به چپ یا راست بکشید)، قابلیت‌های دیگری نظیر تغییر آهنگ با تکان دادن گوشی، نشان دادن کاور آلبوم‌ها، هماهنگی با کلید‌های کنترل هدست‌ها و هدفون‌ها و امکان دیدن مشخصات آهنگ نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است.

 

musimax symbian موزیک پلیر MusiMax 1.0   سیمبیان^3 Anna Belle

 

 

admin بازدید : 106 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

پیشرفته برای ضبط صدا با پشتیبانی از پخش و همچنین اضافه کردن تگ ها و اطلاعات مربوط به مکان و زمان و به اشتراک گذاری صدا توسط ایمیل می باشد. در این نرم افزار تنظیمات پیشرفته ای وجود دارد که شامل کیفیت صدا ، کدک ، کانال ها (مونو ، استریو ، خودکار)، نام فایل (به عنوان مثال زمان) ، دایرکتوری ها برای ذخیره فایل های صوتی  و … می باشد.

این نرم افزار بر روی تلفن های همراه دارای سیستم عامل سری ۶۰ ورژن ۵ و سیمبین ۳ قابل نصب و اجرا می باشد.

آندروید, Android, برنامه موبايل, آیپد, آیفون, دانلود, موبايل, كليپ, بازي, زنگ خوری, اس ام اس, جاوا, بازی آندروید, نرم افزار آندروید, Iphone ,Ipad - ضبط صدای پیشرفته با VoiceNote

 

admin بازدید : 115 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

ی از که به وسیله آن می توان کد های BeeTagg  ، کد های QR و کدهای Datamatrix را به راحتی از طریق دوربین تلفن همراه دارای سیستم عامل سیمبین اسکن کرد. این نرم افزار نیز می تواند قیمت برخی از محصولات مانند کتاب ، دی وی دی ، سی دی ، بازی ها ، اسباب بازی ، اسباب بازی ، محصولات زیبایی و … را به نمایش در آورد.

ویژگی ها :
- پشتیبانی از کارت ویزیت،  MeCard، متن، SMS ، ایمیل، GEO ، رویداد.
- کپی و چسباندن
- و …

این نرم افزار بر روی تلفن های همراه دارای سیستم عامل سری ۶۰ ورژن ۵ و سیمبین ۳ قابل نصب و اجرا می باشد.

آندروید, Android, برنامه موبايل, آیپد, آیفون, دانلود, موبايل, كليپ, بازي, زنگ خوری, اس ام اس, جاوا, بازی آندروید, نرم افزار آندروید, Iphone ,Ipad - دانلود BeeTagg QR Reader برای سیمبین

admin بازدید : 119 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

Mobile Cipher نرم افزاری برای سیستم عامل سیمبین است که توسط آن میتوان برای اطلاعات شخصی تلفن همراه مانند اس ام اس ها ، مخاطبین ، دفترچه یادداشت ، تقویم ، مرورگر وب و … رمز گذاشت . کاربر باید توجه داشته باشد که رمز عبور را برای رمزگشایی به یاد داشته باشد. Mobile Cipher برای تلفن های هوشمند امنیت جدیدیبه ارمغان می آورد که می توان آن را برای عنوان یک برنامه کسب و کار برای اطمینان از امنیت داده های شخصی و به عنوان یک نرم برای پیام رسانی برای انتقال محتوای مخفی به عنوان اس ام اس استفاده کرد.

این نرم افزار بر روی تلفن های همراه دارای سیستم عامل سیمبین سری ۶۰ ویرایش پنجم و سیمبین ۳ قابل نصب و اجرا می باشد.

آندروید, Android, برنامه موبايل, آیپد, آیفون, دانلود, موبايل, كليپ, بازي, زنگ خوری, اس ام اس, جاوا, بازی آندروید, نرم افزار آندروید, Iphone ,Ipad - رمزگذاری بر روی اطلاعات شخصی با Mobile Cipher

 

 

admin بازدید : 108 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

 

LockMe یک نرم افزار امنیتی است که کمک می کند تا یک رمز عبور برای حفاظت از برنامه های موجود در داخل تلفن همراه قرار دهید. کاربر میتواند قبل از قفل برنامه هایی که باید قفل شوند مانند مخاطبین، پیام ها، گالری، تماس ها، یادداشت ها، ایمیل، و … را انتخاب نماید. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه این است که اگر کسی تلاش برای بازکردن قفل برنامه ها بکند گوشی قفل شده و با رمز عبور صحیح باز خواهد شد و میتوان زمانی را معین کرد که در آن زمان تلفن همراه بطور خودکار قفل شود.

این نرم افزار بر روی تلفن های همراه دارای سیستم عامل سیمبین سری ۶۰ ورژن ۵ و سیمبین ۳ قابل نصب و اجرا خواهد بود.

 آندروید, Android, برنامه موبايل, آیپد, آیفون, دانلود, موبايل, كليپ, بازي, زنگ خوری, اس ام اس, جاوا, بازی آندروید, نرم افزار آندروید, Iphone ,Ipad - قفل کردن برنامه ها در سیمبین با LockMe



admin بازدید : 109 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

تقویم کامل هجری شمسی و میلادی با توانایی سوئیچ بین آنها و هماهنگ شده با تقویم دستگاه سیمبنی ارائه شده توسط روزهای مناسب که در آن به جشن تعطیلات روزهای شمسی و وقایع اسلامی مهم در رابط کاربری چند زبانه ارائه شده است. علاوه بر این، شما می توانید یادآور اضافه کنید و در تاریخ و ساعت معین شده یادآور نمایش داده خواهد شد.

این نرم افزار بر روی تلفن های همراه دارای سیستم عامل سیمبین سری ۶۰ ورژن ۵ و سیمبین ۳ قابل نصب و اجرا خواهد بود.

آندروید, Android, برنامه موبايل, آیپد, آیفون, دانلود, موبايل, كليپ, بازي, زنگ خوری, اس ام اس, جاوا, بازی آندروید, نرم افزار آندروید, Iphone ,Ipad - دانلود تقویم هجری شمسی برای سیمبین

 

admin بازدید : 130 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر به نرم افزار های سخنگو علاقه مندید حتما Talking Tiger را در تلفن همراه سیمبین خود امتحان کنید. این نرم افزار با ضبط و تکرار صدای شما با لحن بسیار خنده دار باعث شادی میشود و اگر شما این ببر را بزنید از خود واکنش جالبی نشان میدهد.در ضمن این ببر بصورت بسیار ویژه کنگفوکار چینی است.

نکات: در این نسخه مشکل سیاه و سفید شدن دستگاه حل شده است. این نرم افزار بر پایه QT است ، برای دانلود  QT اینجا کلیک کنید.  این نرم افزار بر روی تلفن های همراه دارای سیستم عامل سیمبین ۳ قابل نصب و اجرا میباشد.

آندروید, Android, برنامه موبايل, آیپد, آیفون, دانلود, موبايل, كليپ, بازي, زنگ خوری, اس ام اس, جاوا, بازی آندروید, نرم افزار آندروید, Iphone ,Ipad - نرم افزار سخنگو Talking Tiger برای سیمبین ۳

 

admin بازدید : 107 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

آیا دوست دارید منو و لاک اسکرین تلفن همراه سیمبین خود را زیبا کنید؟ N-Desk Pro نرم افزاریست که میتواند منو و لاک اسکرین تلفن همراه سیمبین شما را شبیه به منو و لاک اسکرین آیفون کند. این نرم افزار دارای چندین تم فوق العاده زیبا و تنظیمات حرفه ای برای شخصی سازی میباشد.

چندین تم بسیار زیبا ، تغییر آیکون های اعلانات ، امکان عوض کردن تصویر پس زمینه ، امکان عوض کردن رنگ فونت ، تنظیمات اختصاصی تولبار ، تغییر تم لاک اسکرین  از جمله امکانات این نرم افزار است.

این نرم افزار بر روی تلفن های همراه دارای سیستم عامل سیمبین سری ۶۰ ورژن ۵ و سیمبین ۳ قابل نصب و اجراست.

توجه : این نرم افزار فقط بر روی گوشی های هک شده کار میکند.

آندروید, Android, برنامه موبايل, آیپد, آیفون, دانلود, موبايل, كليپ, بازي, زنگ خوری, اس ام اس, جاوا, بازی آندروید, نرم افزار آندروید, Iphone ,Ipad - شبیه سازی سیمبین به آیفون با N-Desk Pro v2.7.28

 

admin بازدید : 123 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار های سخنگو برای سیستم عامل آندروید بسیار زیاد هستند ولی در سیستم عامل سیمبین بسیار کم بوده و به سختی یافت می شوند. Talking Cat یکی از نرم افزار های سخنگو سیمبین^۳ است. این گربه با انیمیشن های ۳ بعدی میتواند همان جمله ای را که می گویید تکرار کند و شما هم میتوانید با ضربه زدن به صفحه نمایش گوشی او را بزنید.

این نرم افزار قابل اجرا بر روی تلفن های همراه دارای سیستم عامل سیمبین^۳ مانند : Nokia N8, Nokia E7, Nokia C7, Nokia C6-00, Nokia 700, Nokia 500 و… می باشد.

آندروید, Android, برنامه موبايل, آیپد, آیفون, دانلود, موبايل, كليپ, بازي, زنگ خوری, اس ام اس, جاوا, بازی آندروید, نرم افزار آندروید, Iphone ,Ipad - دانلود نرم افزار گربه سخنگو برای سیمبین Talking Cat V1.0



 

admin بازدید : 141 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

NQ Mobile Security & AntiVirus یکی از قدرتمندترین نرم افزار ها در زمینه امنیت و حفاظت از تلفن شماست.کار اصلی این نرم افزار جلوگیری از نفوظ ویروس ها ، تروجان ها و نرم افزار های جاسوسی بدون پایین آوردن سرعت گوشی است.از دیگر ویژگی های این نرم افزار گرفتن نسخه پشتیبان از مخاطبین و بازگردانی آنها میباشد.

ویژگی ها:
- آنتی ویروس
- حفاظت از حریم شخصی
- ضد سرقت
- بک آپ گیری از مخاطبین
- بهینه سازی
- مدیریت اینترنت

این نرم افزار بر روی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین سری ۶۰ ورژن ۵ و سیمبین^۳ قابل اجراست.

آندروید, Android, برنامه موبايل, آیپد, آیفون, دانلود, موبايل, كليپ, بازي, زنگ خوری, اس ام اس, جاوا, بازی آندروید, نرم افزار آندروید, Iphone ,Ipad - دانلود نرم افزار امنیتی NQ Mobile Security & AntiVirus V5.0 برای سیمبین

 

admin بازدید : 100 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

Paint Pad Touch یک نرم افزار حرفه ای است که به شما امکان نقاشی کردن و ذخیره کردن آن به عنوان تصویر را میدهد.از دیگر مزایای این نرم افزار میتوان به ویرایش تصویر اشاره کرد.سازنده نرم افزار Paint Pad Touch لقب فتوشاپ نوکیا را به این نرم افزار داده است. این نرم افزار قابل نصب و اجرا بر روی گوشی های دارای سیستم عامل سری ۶۰ ورژن پنجم و سیمبیان ۳ میباشد.

آندروید, Android, برنامه موبايل, آیپد, آیفون, دانلود, موبايل, كليپ, بازي, زنگ خوری, اس ام اس, جاوا, بازی آندروید, نرم افزار آندروید, Iphone ,Ipad - نقاشی کردن در سیمبین با Paint Pad Touch

admin بازدید : 146 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Download Manager میتوان از هرنوع فرمتهایی مانند AVI ، Zip ، RAR ، MKV و بسیاری از فرمت های دیگر را به آسانی و با بیشترین سرعت ممکن دانلود نمود.برای دانلود فقط کافیست لینک (URL) فایل مورد نظر را کپی کرده و در قسمت ADD بچسبانید ، سپس دانلود فایل بصورت خودکار شروع خواهد شد.فرمت این دانلود منیجر SIS بوده و بر روی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین سری ۶۰ ورژن ۵  و سیمبیان ۳ قابل نصب و اجرا میباشد.

آندروید, Android, برنامه موبايل, آیپد, آیفون, دانلود, موبايل, كليپ, بازي, زنگ خوری, اس ام اس, جاوا, بازی آندروید, نرم افزار آندروید, Iphone ,Ipad - مدیریت دانلود در سیمبین با Download Manager v1.0



 

admin بازدید : 91 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

یکی از بدترین مشکلات سیستم عامل سیمبیان عدم پشتیبانی از ویجت هست ولی با نرم افزار Widgetizer شما میتوانید این مشکل بزرگ را برطرف کرده و ویجت هایی مانند ساعت HTC ، موزیک پلیر ، بلوتوث ، دفترچه تلفن  و… به گوشی خود اضافه کنید.این نرم افزار بر روی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان سری ۶۰ ویرایش ۵ و سیمبیان ۳ قابل اجرا میباشد.

آندروید, Android, برنامه موبايل, آیپد, آیفون, دانلود, موبايل, كليپ, بازي, زنگ خوری, اس ام اس, جاوا, بازی آندروید, نرم افزار آندروید, Iphone ,Ipad - اضافه کردن ویجت به سیمبین با Widgetizer v1.02

 

admin بازدید : 161 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

آیا دوست دارید وقتی فایلی که با گوشی خود دانلود میکنید و آن فایل دارای پسوند Rar هست را در همان گوشی باز کنید؟ winRAR v1.01  نرم افزاری بسیار کاربردی برای سیمبین سری ۶۰ ورژن ۵ میباشد که میتواند تمامی فایل های rar را در تلفن همراه باز کند.از دیگر قابلیت های این نرم افزار ذخیره فایل ها در حافظه تلفن یا مموری کارت میباشد.این نرم افزار بر روی تمامی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ و سیمبیان ۳ قابل اجراست.

آندروید, Android, برنامه موبايل, آیپد, آیفون, دانلود, موبايل, كليپ, بازي, زنگ خوری, اس ام اس, جاوا, بازی آندروید, نرم افزار آندروید, Iphone ,Ipad - باز کردن فایل های RAR در سیمبین با winRAR v1.01

 

admin بازدید : 136 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

برای دانلود این بازی به ادمه مطلب بروید

Pet the Cat

اگر شما هم دوست دارید با یک گربه با مزه و دوست داشتنی ، صحبت کنید ، پیشنهاد میکنم حتما نرم افزار G Soft Team Pet  Pet the Cat را دانلود کنید . شما میتوانید این نرم افزار را بر روی گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین ، سیمبین آنا، سیمبین بل نصب کنید و لذت ببرید.

در زیر لیستی از گوشی هایی که از این نرم افزار پشتیبانی می کنند ، ارائه شده است.

سیمبین ۳ : Nokia C6-01, Nokia C7-00, Nokia E7-00, Nokia N8
سیمبین آنا : Nokia X7, Nokia E6, Nokia 500, Nokia 702T  , Nokia Oro , Nokia 801T

سیمبین بل : Nokia 600, Nokia 700, Nokia 701 , Nokia T7, Nokia 808 PureView

 

 

admin بازدید : 130 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

این بار از سایت بزرگ پرهام رایانه 1 ، بازی جدید و جذاب Hot Shot Darts را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

 

بازی دارت موبایل | Hot Shot Darts –سیمبیان S60v5

 

این بازی برای موبایل های دارای سیستم عامل سری ۶۰ ورژن ۵ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

بازی دارت موبایل | Hot Shot Darts –سیمبیان S60v5
 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

admin بازدید : 118 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)
به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این برنامه كه براي گوشي هاي سيمبين طراحي شده است با حذف فایلهای اضافی، به حداقل رساندن مصرف انرژی، مسدود ساختن سایت ها ی مضر و جلوگیری از نفوذ انواع تروجان ها باعث می شود کارایی تلفن همراه بیشتر و عملکرد آن بهبود یابد. همچنین از قابلیت های دیگر این برنامه مدیریت در استفاده از اینترنت در گوشی موبایل است بطوریکه میتوان استفاده از اینترنت با محدودیت های ماهیانه، گزارشات و جزئیات اتصلات را مدیریت کرده و حتی نوار ترافیکی استفاده از اینترنت را بطور مستقیم مشاهده كرد.
 

 

 

 

 

 

admin بازدید : 129 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ عكس هاي گرفته شده توسط اين نرم افزار با فرمت BMP و يا JPEG قابل ذخيره سازي هستند و مي توانيد سايز و كيفيت آنها را هم تنظيم كنيد.




 

admin بازدید : 108 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)
به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛  اين نرم افزار كه براي گوشي هاي نوكيا با سيستم عامل سيمبين طراحي شده است؛ بین یکی از بهترین نرم افزارهای این سیستم است که به شما امکان می دهد تا نوشته ها و اجسام مختلف را بزرگتر از حالت اصلی ببینید. این نرم افزار با دوربین تلفن همراه کار می کند و کاربرد بسیاری برای شما خواهد داشت.





 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت پرهام رایانه 1 چیست؟
    درباره ما
    سایت پرهام رایانه 1 در روز دوشنبه 92/2/13 شروع به کارکرده و مرجعی از تمام بازی ها و نرم افزار های کامپیوتر و اندروید میباشد.
    بیشتر بازی های سایت هم دارای حجم کم و گرافیک فوق العاده میباشد.امیدوار هستیم که شما هم ازاین مطالب لذت ببرید.
    و در آخر هم من و اعضای تیم پرهام رایانه از سایت های سایت دانلود ها ، اندروید یو و یاس دانلود و mobinigi و گرند گیم و جناب آقای علی بهنام فر و سایت تم دیزاینر بقیه دوستان عزیز تشکر فراوان میکنیم
    مدیر وبلاگ: Admin

    اخبار سایت

    آخرین بروزرسانی سایت 29 / آذر / 92 ساعت 00 : 20



    آمار سایت
  • کل مطالب : 507
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,010
  • بازدید ماه : 1,010
  • بازدید سال : 14,092
  • بازدید کلی : 174,694