loading...
پرهام رایانه1 (سایت دانلود)
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 305 شنبه 21 دی 1392 نظرات (2)

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 

kmplayer3 بهترین و پرسرعت‌ترین پخش کننده فیلم KMPlayer 3.8.0.117

 

admin بازدید : 247 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

WinMend File Copy نرم افزاری عالی و مهم برای مدیریت انجام امور copy و cut در ویندوز می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه میتواند تا ۳ برابر سرعت کپی و کات را در ویندوز افزایش دهد دارای قابلیت های است که مشکلات و دردسرهای رایج در هنگام کپی را از بین خواهد برد. همانطور که میدانید اگر در هنگام فرایند copy و cut خطایی رخ دهد ، نظیر تکراری بودن فایل یا در حال استفاده بودن فایل توسط نرم افزار ثانویه ، فرایند کپی مختل خواهد شد و حتماً بایستی در پشت سیستم حاضر باشید تا مشکل را رفع نمایید و این مسئله برای انجام کپی های با حجم سنگین مسلماً دردساز و وقت گیر خواهد بود. ولی این نرم افزار با داشتن ۳ حالت برای انجام کپی میتواند مشکل شما را حل کند. حالت اولیه skip کردن فایل های تکراری است که به صورت خودکار از آنها خواهد گذشت، حالت دوم overwrite کردن فایل ها و جایگزین کردنشان می باشد  و حالت سوم overwrite با نام جدید می باشد. همچنین برای وجود خطاها نیز نرم افزار از فایل های دارای خطا عبور می کند ولی آنها را در لیستی قرار خواهد داد تا کاربر با بررسی مشکل و مسئله بعداً نسبت به کپی آنها اقدام کند. تمامی این قابلیت ها در کنار افزایش سرعت کپی تا ۳ برابر میتواند نرم افزار WinMend File Copy بسیار کارآمد سازد. 

 

WinMend File Copy افزایش سرعت کپی و مدیریت کپی WinMend File Copy 1.4.2.0

 

 

admin بازدید : 279 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

Memory Optimizer Pro نرم افزاری کوچک و رایگان ولی با کاربرد مناسب برای افزایش سرعت حافظه Ram می باشد. همانطور که میدانید در برخی از موارد ویندوز از کل قابلیت حافظه رم استفاده نمی کند و برای استفاده از کل آن به صورت معمول نمیتوان راه حلی پیدا کرد. ولی با نرم افزارهای ویژه برای بهینه سازی حافظه رم میتواند این فرایند را انجام داد. Memory Optimizer Pro نرم افزار بسیار ساده است برای استفاده از کل قابلیت حافظه رم که تنها دارای یک کلید برای انجام این کار است و به همین دلیل تمام کاربران با سطوح فنی مختلف میتوانند از آن استفاده کنند. این نرم افزار با نمایش نموداری از وضعیت حافظه رم و نمایش حافظه در حال استفاده،حافظه cache شده و حافظه آزاد به شما نمایش میدهد که چه مقدار از حافظه آزاد باقی مانده است و استفاده نمی شود و سپس با فشرده دکمه Recover Free Memory حافظه آزاد بدون استفاده را وارد کار خواهد نمود و بدین ترتیب شما میتوانید از کل قابلیت حافظه ram استفاده کنید و در نتیجه سرعت ویندوزتان را افزایش دهید. 

 

Memory Optimizer Pro استفاده کامل از حافظه رم Memory Optimizer Pro 1.3.1

 

 

 

admin بازدید : 242 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

Photodex ProShow Gold حرفه ای ترین نرم افزار ممکن برای ساخت اسلایدشو به همراه عکس و فیلم های انتخابی شما می باشد. این نرم افزار هرآنچه یک برای ساخت یک اسلایدشو و درواقع کلیپ نیاز دارید را در اختیارتان قرار میدهد. مسلما یکی از اولین نیازها برای ساخت اسلایدشو ، افکت های بصری زیبا و متنوع است. افکت برای ویدیو و برای عکس ها که هنگام تغییر عکس صحنه ای دیدنی را رقم میزنند. این نرم افزار دارای بیش ۵۵۰ عدد افکت برای عکس ها و ویدیوها می باشد. امکان ویرایش عکس و ویدیو در همان لحظه ساخت اسلایدشو نیز یکی دیگر از امکانات بی نظیر نرم افزار محسوب می شود. میتوانید در همان لحظه عکس ها را ویرایش کنید و همچنین قرمزی چشم چهره ها را از بین ببرید و در مورد ویدیوها نیز میتوان قسمت های زائد را برید و دیگر قابلیت های ریز دیگر در زمینه ویرایش فیلم و عکس. اضافه کردن متن و موزیک به اسلایدشو نیز مسلما از قابلیت های Photodex ProShow Gold محسوب می شود. میتوان برای هراسلاید یک متن اختصاصی قرار داد و زمان نمایش آن را تنظیم کرد و میتوان برای صحنه های مختلف موزیک های دلخواه انتخاب کرد و زمان موزیک را نیز تنظیم نمود. بعد ساخت اسلایدشو میتوان آن را با فرمت ویدیو ذخیره کرد و یا اینکه روی دی وی دی به صورت ویدیو رایت نمود و در هنگام رایت برای دی وی دی مربوطه منو زیبا ساخت. اسلایدشو ساخته شده میتواند با کیفیت HD و ۱۰۸۰p ذخیره شود. برای امکانات جزئی تر شما را دعوت به مطالعه قابلیت های کلیدی در ادامه مطلب می نماییم. قابلیت های کلیدی نرم افزار Photodex ProShow Gold: – تنظیم زمان برای هراسلاید – امکان اختصاص افکت های جداگانه برای هر عکس و ویدیو – امکان قرار دادن موزیک به تعداد دلخواه برای اسلاید های متفاوت – پیش نمایش اسلاید انتخاب شده روی ویدیو و عکس مربوطه – ساخت اسلایدشو با عکس ، موزیک و ویدیوهای شما – دارای بیش از ۵۵۰ افکت برای عکس و ویدیو – ویرایش عکس نظیر crop کردن ، حذف قرمزی چشم ، تغییر سایز و تنظیم رنگ و… – ویرایش ویدیو نظیر بریدن قسمت های زائد و کروپ کردن – زوم کردن و چرخش اسلاید به دستور شما – ذخیره اسلایدشو ساخته شده با فرمت ویدیو و کیفیت hd روی کامپیوتر – رایت اسلایدشو ساخته شده روی دی وی دی به صورت معمولی و کیفیت hd و یا blu-ray – امکان ساخت منو برای دی وی دی در حال رایت – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸ – و…

 

PhotodexProShowGold حرفه ای ترین انتخاب برای ساخت اسلایدشو ProShow Gold 6.0.3392

admin بازدید : 118 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

System Explorer نرم افزاری رایگان و البته کارآمد برای تحلیل عمیق کامپیوتر شما می باشد. این نرم افزار میتواند اطلاعات ارزشمندی در مورد سیستم به شما ارائه دهد. نظیر نرم افزارها و فایل های در حال اجرا،فرایندهای در حال اجرا و آنالیز و بررسی شبکه. رابط کاربری آسان و گرافیکی این نرم افزار قابلیت این را میدهد تا تمامی کاربران با سطوح فنی مختلف بتوانند با ان ارتباط برقرار نمایند. وجود امکاناتی برای نمایش اطلاعات نظیر نرم افزارهای فعال در استارت آپ،اتصالات به اینترنت،وضعیت سرویس ها،درایورهای سخت افزاری،شبکه، مرورگر wmi,تاریخچه ویندوز و اطلاعات امنیتی باعث می شود کاربر از این نرم افزار اطلاعات کاملی را در رابطه با سیستمش به دست آورد و اگر شما هم میخواهید اطلاعات خاصی را از سیستم بدست آورید System Explorer را نصب نمایید. یکی از قابلیت های نرم افزار توانایی نمایش تغییرات ویندوز در طول تاریخ می باشد که این قابلیت با آنالیز و بررسی عملکردهای ویندوز در طول نصب این نرم افزار می باشد. نمایش وضعیت استفاده از منابع سیستمی از طریق گرافیک و گراف و نمودار نیز از امکانات نرم افزار محسوب میگردد. یکی دیگر از امکانات مهم نرم افزار توانایی جستجو در وبسایت های VirusTotal و  Jotti service برای اطلاع از اینکه فایل مشکوک در حال اجرا برروی سیستم شما ویروس است یا خیر می باشد. بدین ترتیب به محض مشاهده فایل مشکوک در اجرا میتواند با جستجو در وبسایت های نامبرده شده از این موضوع مطلع شوید. قابلیت گزارش دهنده سیستم نیز با آنالیز روزانه سیستم شما را از تغییرات مطلع خواهد ساخت.

 

System Explorer نمایش اطلاعات زیر و کلی از سیستم System Explorer 4.5.0.5125

 

 

 

admin بازدید : 113 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Advanced Batch Converter نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت فایل های گرافیکی می باشد که از ۱۸۰ فرمت گرافیکی عکس و تصویر پشتیبانی می نماید و میتواند ضمن تبدیل فرمت آنها از ابزارهای ویرایشی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد استفاده نماید. این نرم افزار قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت های عکس می باشد چرا که از ۱۸۰ فرمت پشتیبانی میکند و بر این اساس نیازی به دیگر نرم افزارها نخواهد داشت. قابلیت اصلی این نرم افزار در توانایی انجام تمامی قابلیت هایش به صورت همزمان است ، یعنی هرانچه از قابلیت های این نرم افزار خواهیم گفت باید بدانید که میتواند به صورت همزمان برروی تعداد زیادی عکس اعمال کند و نیازی به انجام فرایندها به صورت یک به یک برروی هرعکس نخواهد بود و این مسلماً سرعت عمل را افزایش خواهد داد. این نرم افزار علاوه بر توانایی تبدیل فرمت میتواند تغییر اندازه،چرخش،برش،آینه کردن را دارد و در کنار این امکانات میتواند بر روی عکس ها واترمارک های مختلف قرار دهد و همچنین دارای قابلیت افکت گذاری نیز می باشد. افکت هایی نظیر negative, grayscale, equalize و sharpen, blur, emboss), morphing, distortion, black and white, masks (e.g. retro, clouds, sketch و… . قابلیت کشیدن اشکال مختلف نظیر مستطیل و دایره و خط نیز امکان پذیر است. تمامی فرمت های پشتیبانی شده را در ادامه مطلب قرار داده ایم.

 

Advanced Batch Converter تبدیل فرمت و ویرایش همزمان عکس ها Advanced Batch Converter 7.89

 

 

admin بازدید : 103 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

GIMP نرم افزاری رایگان و چند سیستم عامل (ویندوز،لینوکس و مک) می باشد که دارای قابلیت های اصلی فتوشاپ بوده و آن را جایگزین رایگان فتوشاپ می دانند. تمامی آنچه در زمینه ویرایش فایل های عکس نیاز خواهید داشت نرم افزار وجود دارد نظیر تبدیل فرمت،ویرایش،رتوش،اصلاح رنگ،بهینه سازی عکس،تنظیم نور کنتراست و vibration و… که مسلماً میدانید این امکانات درون فتوشاپ وجود دارد. پشتیبانی از براش و قابلیت استفاده از قلموها و دارا بودن قلموهای مختلف در نرم افزار تعبیه شده است. پشتیبانی از حالت layers و لایه بندی و همچنین پشتیبانی از فرمت های زیاد عکس نظیر  bmp, gif, jpeg, mng, pcx, pdf, png, ps, svg, tiff, tga, xpm و فرمت فتوشاپ یعنی psd از امکانات مهم نرم افزار تلقی می شود. دارا بودن امکانات gradient و blend و دارا بودن افکت ها و فیلترها نیز باعث مشابه شدن هرچه بیشتر به فتوشاپ خواهد بود. برخلاف فتوشاپ نرم افزار دارای محیطی ساده و کاربر پسند است و همچنین از منابع سیستمی کمتری استفاده می نماید. قابلیت استفاده از وکتورها و svg ها و همچنین داشتن بیش از ۱۰۰ پلاگین داخلی آماده برای ویرایش و روتوش هرچه بیشتر عکس ها یاری دهنده کاربر است. این نرم افزار رایگان بوده و دردسرهای کرکینگ را نخواهد داشت. 

 

GIMP ابزار قدرتمند ویرایش عکس جایگزین فتوشاپ GIMP 2.8.10 Final

 

 

admin بازدید : 121 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Avira Internet Security 2014 نرم افزاری کامل است که ضمن دارا بودن تمامی قابلیت های یک آنتی ویروس توانمند، امنیت کامل کاربر در جهان اینترنت را با ابزارهایی مانند دیوار آتش حفظ می کند. این نرم افزار مجهز به موتور قدرتمند حساس به ویروس ها و همچنین ابزارهای لازم برای حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از سرقت اطلاعات کاربر در دنیای اینترنت است. این نرم افزار علاوه بر مجهز بودن به آنتی فیشینگ، آنتی اسپم، آنتی ad (تبلیغات مزاحم) و مقابله با فایل های روت کیت ، مجهز به ضد جاسوس هم است که یکی از تفاوت نسخه Internet Security با Antivirus می باشد. فایروال یا دیوار آتش نیز دیگر تفاوت نرم افزار است که مطمئنا برای کاربرانی که مدام در دنیای اینترنت فعال هستند کاری ضروری می باشد. فایروال  یک لایه امنیتی جدید می باشد که از نفوذ هکرها و همچنین دسترسی های غیرمجاز جلوگیری نموده و همچنین در زمانی که درخواستی از جانب سیستم خودتان برای اتصال به اینترنت داده می شود، فایروال قادر است تا آن را کنترل کند. قابلیت دیگر این نسخه پشتیبان گرفتن از اطلاعات است که می تواند از اطلاعات حساس شما بک آپ تهیه کند.

 

Avira Internet Security  امنیت کامل در اینترنت با Avira Internet Security 2014 14.0.1.759 Final

 

 

admin بازدید : 137 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

Opera  نسخه نهایی مرورگر محبوب Opera 18.0.1284.63 Final

 

admin بازدید : 147 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

MPC-BE نسخه ی بهینه شده پلیر محبوب Media Player Classic می باشد که در این نسخه تغییرات فراوانی در آن صورت گرفته که از مهمترین آنها میتوان به ظاهر بسیار زیبای آن اشاره کرد، MPC-BE از بیشتر فرمت های صوتی تصویری پشتیبانی میکند و قادر است تا فایل ها را با کیفیت بسیار بالایی پخش نماید، همچنین کدکهای بسیار زیادی که در نرم افزار قرار داده شده است شما را از نصب برنامه های مختلف برای پخش فرمت های ناشناخته بی نیاز می نماید .

 

MPC BE  پخش انواع فایل های صوتی و تصویری با MPC BE 1.3.1.0 Build 3931

 

 

admin بازدید : 125 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

WinArchiverنر

م افزاری بسیار توانمند و پر کاربرد برای کسانی است که با انواع فایل های فشرده نظیر  ZIP, RAR, ISO, 7Z, CAB, TAR و GZIP سرکار دارند می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت فایل های فشرده سازی شده که در ادامه مطلب تمامی فرمت ها را نام برده ایم، میتواند فرایندهای زیادی را روی آنها انجام دهد. ساده ترین فرایند خروج از حالت فشرده سازی شده تمامی فرمت های فایل های فشرده و همچنین ویرایش آنها و قرار دادن پسورد و همچنین قابلیت مهم mount کردن آنها به صورت درایو مجازی می باشد. توانایی تقسیم کردن فایل های فشرده سازی شده به چند فایل جداگانه که امروزه متداول شده است و بسیار دیده می شود هم توسط این نرم افزار انجام می شود.  قابلیت تهیه فایل های ایمیج (iso) از روی لوح های فشرده cd و dvd و همچنین رایت فایل های ایمیج روی لوح فشرده نیز از دیگر امکانات نرم افزار می باشد. قابلیت قرار دادن پسورد برروی فایل های فشرده نیز امکان پذیر می باشد. 

 

WinArchiver مدیریت انواع فایل های فشرده WinArchiver 3.4

 

admin بازدید : 113 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

Glary Utilities Pro نرم افزاری بسیار محبوب با ۴۰ میلیون کاربر در سطح دنیا جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز و رفع مشکلات و تعمیر آن می باشد. این نرم افزار حرفه ای میتواند ۸ برابر سرعت ویندوز کاربر را افزایش دهد و سازگاری آن با ویندوزهای تولید مایکروسافت از ویندوز ۸ گرفته تا ویندوز XP میتواند انتخاب بسیار خوبی جهت برنامه بهینه سازی باشد. نیاز ویندوزها به برنامه های بهینه سازی جهت رفع مشکلات ، تعمیر رجیستری و پاکسازی ویندوز باعث شده است که این نرم افزار با داشتن ۲۰ ابزار حرفه ای جهت بهینه سازی و امکانات دیگر انتخاب بسیار مناسبی باشد. نرم افزار دارای ۳ بخش اصلی است که شامل Overview جهت مشاهده وضعیت کلی سیستم است. ۱click maintensce که جهت بهینه سازی کامل با یک کلیک می باشد و بخش Advanced Tools که تمامی امکانات بهینه سازی در این بخش قرار دارد. این بخش خود به ۹ قسمت تقسیم می شود. Windows Registry شامل امکانات پاکسازی و یکپارچه سازی و تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری می باشد. Privacy تنظیمات حریم خصوصی و پاکسازی ردپاهای ویندوز و اینترنت را برعهده دارد. Hard Disk امکانات دیفرگمنت و یکپارچه سازی و رفع خطاهای هارد دیسک. Disk Space امکانات پاکسازی ، یافتن فایل های اضافی و پوشه های خالی را دارد می باشد. System Tweak که شامل آزاد سازی فضای حافظه رم و افزایش سرعت آن می باشد. بخش های دیگر که خود دارای امکانات زیرمجموعه ای زیادی هستند به این شرح هستند: System Control , Drivers , File management , System Status , Anti-malware , Program

 

Glary Utilities بهینه سازی قدرتمند و حرفه ای Glary Utilities Pro 4.1.0.61

 

 

 

admin بازدید : 104 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

Driver Genius Professional نرم افزاری بسیار عالی و کاربردی برای مدیریت درایورهای سخت افزاری سیستم می باشد. همانطور که میدانید سخت افزارهای نصب شده روی ویندوز نظیر مادربورد،کارت گرافیک،کارت صدا،پردازنده و… دارای نرم افزارهایی هستند که برای سازگاری با سیستم عامل کاربر در هنگام نصب سیستم عامل به طور اتوماتیک با به صورت دستی نصب می شوند. به این نرم افزارها به اصطلاح درایور گفته می شود. برخی از درایورها نیازمند هستند که به صورت اختصاصی نصب شوند و به روزرسانی گردند. نرم افزار Driver Genius Professional میتواند کاربر را در زمینه نصب درایورها و به روزرسانی آنها از طریق اینترنت یاری کند چرا که با ۸۰ هزار نوع سخت افزاری سازگاری دارد و با جستجو سریع میتواند نسبت به شناسایی دقیق سخت افزارهای سیستم کاربر اقدام و درایورهای آنها را بیابید. همچنین از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار توانایی تهیه نسخه پشتیبان از درایورهای دانلود و نصب شده و با قابلیت نصب مجدد و ریستور آنها در زمان دیگر می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند نسبت به حذف و نصب نسخه دیگری از درایورها نیز اقدام نماید. انواع سخت افزارهای مورد پشتیبانی این نرم افزار شامل Digital Cameras, MP3 Players, Motherboards, VOIP Phones, Video Cameras, Modem Cards, Printers, CD/DVD Drives, Video & Sound cards, Network Cards, Keyboard & Mouse, Hard Drives  و… می شوند. 

 

Driver Genius Professional پشتیبان گیری و به روزرسانی درایورها Driver Genius Pro 12.0.0.1328 Final

 

admin بازدید : 181 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

Assassin's Creed IV: Black Flag PC-RELOADED

|نسخه فشرده بلک باکس با حجم ۶ گیگ در حال آماده سازی می باشد|

 

Assassins Creed IV pc cover small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

 

 

با داشتن دیدگاهی کلی و اجمالی می توان گفت که بازی همچنان چارچوب اصلی داستان سرایی و روند داستانی شماره های اولیه خود را حفظ کرده و به آنان پایبند است. بازی از لحاظ زمانی به دو بخش مجزا تقسیم شود: یکی زمان حال و دیگری زمان گذشته با محوریت Edward Kenway. حوادث بازی در ۳ شهر اصلی به نام های Hawana، Kingston و Nassau به وقوع می پیوندد و در همین راستا بازیباز می تواند به صورت آزادانه به گشت و گذار در این شهرها بپردازد. در کنار این ۳ شهر بیش از ۵۰ نقاط دیگر نیز در سرتاسر محیط عظیم بازی وجود دارد که هر یک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. به صورت کلی و با استناد به گفته سازندگان می توان محیط بازی را اینگونه بخش بندی کرد که حدود ۶۰% آن را آب های آزاد و حدود ۴۰% آن را خشکی ها فراگرفته اند. هر یک از این دو بخش زیر مجموعه های زیادی را شامل می شوند و به همین خاطر تنوع خاصی را به جهان بازی بخشیده اند. مناطق خشک بازی که بخش نسبتا کوچکی از آن محسوب می شوند شامل زیر شاخه های زیادی من جمله جنگل ها، قلعه ها، خرابه ها، روستاهای کوچک و … هستند. البته این تنها محیط خشک و ساحلی بازی نیست که از چنین تنوعی برخوردار است، در سویی دیگر از بازی، محیط های آبی نیز از چنین تنوعی برخوردارند و به دو قسمت زیر آب و روی آب ( گشت گذار و مبارزات ) تقسیم می شوند. محیط های زیر آب و غارهای نهفته در آن به صورت کاملا پویا ساخته و شبیه سازی شده اند تا جایی که امکان کاوش و کشف گنجینه های مدفون شده در آنها به بهترین شکل ممکن وجود دارد. البته کشف گنجینه ها و ثروتمند شدن در Assassin's Creed IV آنچنان کار ساده ای نیست زیرا در آب های نیلی رنگ جزایر کارائیب کوسه های گشنه انتظار شما را می کشند و آماده اند تا از وجود شما تغذیه کنند!

admin بازدید : 131 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

DVD Audio Extractor نرم افزاری فوق العاده برای ریپ دی وی دی های صوتی و همچنین استخراج صدا از دی وی دی های ویدیویی می باشد. این نرم افزار میتواند صدای فیلم های دی وی دی را استخراج کند و با فرمت صوتی نظیر MP3 و OGG ذخیره نماید. همچنین دی وی دی های صوتی که به صورت Audio رایت شده اند را ریپ کند و با فرمت mp3 روی هارد دیسک کاربر کپی نماید. این نرم افزار دارای قابلیت پیش نمایش یا پیش پخش است که این امکان را میدهد تا فقط قسمت های مورد نظر را به فرمت صوتی تبدیل کنید و ضمن صرفه جویی در وقت از نظر حجم فایل تبدیل شده نیز صرفه جویی صورت گیرد. تمامی مراحل در این نرم افزار به صورت مرحله به مرحله با کالا ویزاردی و به صورت ساده انجام خواهد شد. در نسخه جدید این نرم افزار میتواند ضمن پشتیبانی از فیلم های dvd از فیلم های blu-ray نیز صداهای مورد نظر را استخراج نماید.

 

dvd audio extractor استخراج صدا از فیلم های دی وی دی DVD Audio Extractor 7.1.3

 

 

 

 

 

 

admin بازدید : 136 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

SecretFolder نرم افزاری مناسب و کاربردی برای قفل کردن و پسورد گذاشتن روی فولدرها می باشد. این نرم افزار رایگان به سادگی هرچه تمام تر میتواند روی تعداد بی نهایت فولدر پسورد گذاشته و از دسترسی غیرمجاز به پوشه ها جلوگیری نماید. پشتیبانی از فایل سیستم های  NTFS, FAT32, exFAT و FAT که کاربر توانایی پسورد گذاشتن روی انواع هارد دیسک را داشته باشد. یکی دیگر از نکات قابل ذکر عدم وجود محدودیت حجمی برای فولدرها می باشد که مهم نیست فولدر مورد نظر کاربر برای محافظت چقدر حجم داشته باشد. نرم افزار با پسورد از خود محافظت خواهد کرد که کاربران غیرمجاز توانایی مدیریت و از بین بردن پسورد را نداشته باشد. جلوگیری از حذف شدن نرم افزار توسط افراد غیرمجاز و همچنین عدم قابلیت از بین بردن پوشه ها و محدودیت ها از طریق CMD از قابلیت های نرم افزار محسوب می شود.

 

SecretFolder قفل گذاشتن روی فولدرها SecretFolder v2.5.0.0 Final

 

admin بازدید : 127 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

 

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی، با کیفیت HD 720p می باشد|

|قسمت های ۱ الی ۱۰ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Angry Birds Toons PersianDubbed Glory small دانلود دوبله فارسی انیمیشن پرندگان خشمگین   Angry Birds Toons 2013

 

ام انیمیشن: Angry Birds Toons – پرندگان خشمگین

ژانر: انیمیشن، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲ دقیقه

حجم: ۲۲۳ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

دوبله فارسی گلوری – پخش اختصاصی دانلودها

خلاصه داستان: -

 

admin بازدید : 120 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

 

یکی از بهترین فعال ساز های ویندوز و مجموعه آفیس برنامه KMSpico است که مشکل خیلی از کاربرانی که داخل ایران از سیستم عامل ویندوز و مجموعه آفیس استفاده می کنند را حل می کند. با این فعال ساز حرفه ای می توانید ویندوز ۸ و آفیس ۲۰۱۳ را فعال کنید و البته لازم به ذکر است که این برنامه کارآمد به جز تمام ورژن های ویندوز ۸ ویندوز ویستا و ویندوز ۷ و مجموعه آفیس ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ را هم کرک می کند.برای راحتی کاربر رابط کاربری آسان و راحتی دارد که کاربر لازم نیست کار خاصی انجام دهد. تیم دانلودها امیدوار است این برنامه برای شما کاربران گرامی مفید واقع شود.

 

KMSpico v9.0.2 فعال سازی ویندوز و آفیس با KMSpico v9.0.2.20131025

 

ویژگی های نرم افزار KMSpico :

  •      فعال سازی ویندوز ۸
  •      فعال سازی ویندوز ۸٫۱
  •      فعال سازی مایکروسافت آفیس ۲۰۱۳
  •      فعال سازی Visio 2013
  •      فعال سازی Project 2013
  •      فعال سازی مایکروسافت آفیس ۲۰۱۰
  •      فعال سازی Visio 2010
  •      فعال سازی Project 2010
  •      فعال سازی ویندوز ۷ – Enterprise
  •      فعال سازی ویندوز ۷ – Professional
  •      فعال سازی ویندوز ویستا – Enterprise
  •      فعال سازی ویندوز ویستا – Bussines
  •      فعال سازی ویندوز سرور – 2008
  •      فعال سازی ویندوز سرور – 2008R2
  •      فعال سازی ویندوز سرور – 2012
admin بازدید : 112 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

BatteryCare نرم افزاری کارامد برای کسانی است که از لپ تاپ استفاده میکنند. این نرم افزار کاربردی با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار میدهد کمک میکند تا مصرف باتری لپ تاپ ضمن کاهش ، با مدیریت و زیر نظر کاربر صورت گیرد. اولین خدمت نرم افزار بررسی چرخه خالی شدن باتری لپ تاپ است. این نرم افزار با بررسی شارژها و دی شارژهای صورت گرفته و طبق الگوریتم به دست آمده از این تغییرات ، زمان مناسب برای شارژ و دی شارژ کامل را به اطلاع کاربر می رساند و از این طریق در صورت عمل به این راهنمایی عمر باتری افزایش خواهد یافت. نمایش اطلاعات دقیق از وضعیت باتری نیز دیگر قابلیت نرم افزار است. البته خود ویندوز چنین امکانی را به صورت ناقص انجام میدهد که BatteryCare این قابلیت را جزئیات بیشتر از وضعیت باتری نمایش خواهد داد. همچنین این نرم افزار دمای هارد و سی پی یو را نیز اندازه گیری خواهد کرد و دارای هشدارهایی در زمان افزایش بیش از حد دما و همچنین در زمینه باتری می باشد. لازم به ذکر است BatteryCare میتواند به طور اتوماتیک پلان مصرف برق سیستم را تعویض کند تا زمان استفاده از باتری مصرف کمتری صورت گیرد.

 

BatteryCare مراقبت و نگهداری از باتری لپ تاپ BatteryCare 0.9.15.0

 

 

 

admin بازدید : 104 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

BlazeVideo SmartShow نرم افزاری بسیار عالی و راه حلی ساده برای ساخت ویدیوهای زیبا و ویژه با استفاده از عکس،ویدیو،موزیک و صدای خود شماست. شما به وسیله این نرم افزار به صورت تایم لاین و خط زنده نسبت به ساخت و ویرایش ویدیوی خود اقدام کنید. قابلیت اضافه ساختن انواع افکت ها،افکت های انتقالی و عنوان ها و از همه مهم تر وجود قالب و تم و پوسته های آماده برای ساخت کلیپ های مناسبتی به سادگی توسط این نرم افزار کارامد تعبیه شده است. بنابراین توسط این نرم افزار کاربر میتواند به سادگی نسبت به میکس نمودن ویدیو و عکس های خود اقدام کند. کافیست عکس و ویدیوهای مورد نظر را وارد نرم افزار سازد و سپس با اضافه ساخت صوت و افکت های مورد علاقه اش ویدیو مورد نظر را آماده سازد. قابلیت استفاده از انواع مختلف افکت های انتقالی (transitions) و همچنین استفاده از چندین تم و پوسته امکان پذیر است. وجود چندین پوسته از قبل طراحی شده زیبا مخصوص تولد،عروسی،جشن ها،کریسمس و… باعث می شود کاربر در ساخت کلیپ بسیار آزاد باشد. قابلیت ویرایش عکس و ویدیو در خود نرم افزار نیز تعبیه شده است. برای مثال میتوانید نسبت به تنظیم روشنایی،کنتراست ویدیو و عکس اقدام کنید یا برروی آنها واترمارک و زیرنویس قرار دهید. برای خروجی گرفتن نیز قابلیت خروجی گرفتن با فرمت HD به صورت ویدیویی فراهم شده است.

 

BlazeVideo SmartShow ساخت کلیپ های ویدیویی زیبا BlazeVideo SmartShow 1.3.0.0

 

 

 

admin بازدید : 127 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

ی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد.

 

Winzip قدرتمندترین فشرده ساز WinZip Pro 18.0 Build 10661 Final

 

 

 

admin بازدید : 81 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

Photoshop Text Styles – متن ها در فتوشاپ می توانند بسیار پیشرفته و زیبا باشند ، برای زیبا سازی آن ها می توانید از این استایل های آماده استفاده نمایید. این استایل ها در قالب ۹ فایل فتوشاپ (PSD) آماده شده اند که به راحتی قابلیت شخصی سازی و استفاده در سایر متن ها را دارند ، همچنین در این پک می توانید فونت های استفاده شده در این استایل ها را نیز داشته باشید . امیدواریم از این استایل ها بهره ی کافی را ببرید .

 

Photoshop Text Styles دانلود استایل برای متن های فتوشاپ Photoshop Text Styles

 

admin بازدید : 105 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

در این دوره ی آموزشی مربی Andy Anderson به شما قابلیت های فتوشاپ برای طراحی حرفه ای وب را آموزش می دهد . پس از پایان این دوره ی آموزشی شما درک و فهم بیشتری از قابلیت های فتوشاپ برای طراحی وب خواهید داشت . برای درک بهتر اندی یک صفحه وب را از ابتدا برای شما طراحی می کند تا تمام مراحل کار را مشاهده کنید . از کار با لایه ها گرفته تا قابلیت های فتوشاپ که شاید از دید شما مخفی باشند . فایل های پروژه ای که مربی برروی آن کار می کند نیز در فایل های فشرده قرار دارند . زبان این آموزش ها انگلیسی می باشد که امیدواریم از آن بهره ی کافی را ببرید .

 

Photoshop for The Web آموزش فتوشاپ برای طراحی سایت Learning Photoshop for The Web

 

admin بازدید : 131 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)
  به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران   ؛DameWare Mini Remote Control  نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید کامپیوتر خود را از راه دور کنترل کنید. این برنامه برخلاف نام Mini که در آن وجود دارد از امکانات و قابلیت های بسیار زیادی برخوردار است.

شما با استفاده از آن می توانید در هر نقطه از شهر یا کشور خود و حتی جهان که باشید قادرید تا به سیستم خود متصل شوید و کارهای دلخواهتان را با آن انجام دهید. از ویژگی های بارز این برنامه داشتن سرعت بسیار بالا در برقراری ارتباط میان دو سیستم می باشد.

برخی از ویژگی های این برنامه:
قابلیت اتصال به سیستم بدون راه اندازی
قابلیت کنترل سیستم از راه دو
داشتن امنیت بسیار بالا
داشتن سرعت مناسب
سازگار با ویندوز های ۹۸/۲۰۰۰/XP/Vista/7
حجم مناسب
و …

 

admin بازدید : 144 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ سرعت اجرای بازی یک اصل مهم برای کاربر است ولی برخی اوقات به دلیل باگ های موجود در بازی و ویندوز توان سخت افزار کاهش می یابد ولی این نرم افزار می تواند با استفاده از تکنولوژی پیشرفته خود سرعت اجرای بازی ها را بالا ببرد و توان سخت افزار رایانه را برای اجرای بهتر بازی ها افزایش دهد.



 

admin بازدید : 152 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ WOLFCODERS SecurityCam نرم افزاری امنیتی و فوق العاده جهت مدیریت وب کم های متصل به رایانه می باشد. اگر شما دارای یک یا چند وبکم متصل به رایانه شخصی خود هستید و قصد دارید با وب کم های متصل اقدام به مانیتور کردن محیط اطراف نمایید و به عبارت ساده تر وبکم ها را به یک دوربین مدار بسته حرفه ای تبدیل کنید ما به شما استفاده از این ابزار کاملا قدرتمند که توسط شرکت معتبری در زمینه امنیت تصویری ساخته شده است را پیشنهاد می دهیم. از امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت ضبط اتوماتیک و هشدار با صدا و ... نام برد که این روند به این صورت می باشد که نرم افزار با پیکسل پیکسل کردن تصاویری که در زاویه دید وبکم قرار دارد اگر پس از فعال سازی یکی از پیکسل های موجود در تصویر تغییر پیدا کند نرم افزار اقدام به پخش صدا و ضبط اتوماتیک می کند و ضبط تا زمانی که تصویر به حالت قبلی باز گردد ادامه دارد که این روند باعث مصرف کم فضای دیسک و همین طور عدم ضبط تصاویر بی اهمیت می شود.


قابلیت های نرم افزار WOLFCODERS SecurityCam:
- قابلیت پخش صدا در صورت دیدن حرکت
- قابلیت انتخاب صدای آژیر و ایمپورت کردن صدای جدید
- قابلیت ضبط تصویر بلافاصله پس از حرکت
- قابلیت زمان بندی در ضبط تصویر و یا ضبط دائمی
- قابلیت پشتیبانی از چند وب کم
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


admin بازدید : 121 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ Spam ها امروزه به یكی از بزرگترین خطرات و عاملین اصلی انتقال ویروس در اینترنت مبدل شده اند و دیگر كمتر ایمیلی وجود دارد كه به یكی از انواع این تبلیغات و یا نامه های مزاحم اینترنتی مبدل نشود. نرم افزار MailWasher Pro آخرین نوآوری درمقابل نامه های الکترونیکی ناشناس می باشد. این نرم افزار ابزاری موثر مدیریت ایمیل برای رهایی از Spam و ایمیل های ناخواسته می باشد.
نرم افزار MailWasher Pro کلیه ایمیل های دریافتی را بررسی کرده و اگر ایمیلی با عنوان هرزنامه و یا ویروس مشکوک باشد، پیغام می دهد تا از فیلترینگ استفاده کنید. آدرس ایمیل دوستانتان را به لیست MailWasher Pro's friends اضافه کنید تا ایمیل های آن ها تشخیص داده شوند. آدرس ایمیل های مزاحم را به لیست سیاه اضافه کنید تا هرگز از آنها ایمیل دریافت نکنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا مبدا ایمیل های دریافتی را بررسی کرده و ایمیل هایی که DNS آن ها بر خلاف سرور لیست سیاه هرزنامه ها باشد، دریافت شود.

قابلیت های نرم افزار MailWasher Pro:
- حذف نامه های ناخواسته قبل از دانلود آن ها
- ساخت Friend List برای دریافت ایمیل از سرورهای دلخواه
- قابلیت ایجاد Adress book های مجزا
- قابلیت ساخت Blacklist جهت عدم دریافت ایمیل از سرورهای دلخواه
- قابلیت شناسایی ۵ میلیون از انواع مختلف اسپم ها و ویروس ها
- پیش نمایش نامه ها قبل از ورود به سیستم و بر روی سرور و حذف آن ها در سرور
- بازگشت دادن نامه به سرور های فرستنده جهت عدم ارسال دوباره آن ها
- قابلیت فیلترینگ برای Spam كردن نامه هایی كه تاپیك و یا فرستنده و ... آن ها باب میل شما نباشد
- سرعت بالا در دانلود ایمیل ها و آپدیت خودكار لیست شما
- پشتیبانی از POP3 ،AOL ،Hotmail ،MSN و IMAP
- امکان بازگردانی ایمیل های پاک شده
- قابلیت طبقه بندی ایمیل ها به سادگی
- توانایی ذخیره نامحدود ایمیل
- سازگاری با دیتابیس بزرگ شناسایی اسپم FirstAlert
- توانایی تامین امنیت سیستم
- قابلیت نمایش ایمیل های خوب به طور واضح با رنگ سبز و هرزنامه ها و ویروس ها با رنگ قرمز
- راهنمای جامع و دارا بودن اکثر سوالات مطرح شده و خودآموز انیمیشنی برای یادگیری بهتر
- سازگاری با ویندوزهای 95، 98، Me ،NT ،2000 ،Xp ،Vista ،Linux ،MAC OSX
- و ...

admin بازدید : 150 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

به گزارشگروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، این روزها گرفتن وام از بانک ها از شکستن شاخ بسیاری از غول های شاهنامه نیز سخت تر است و همچنین بازپس دادن آن ها نیز ممکن است برای بسیاری از مشتریان سخت باشد.

این مشکل خود به تنهایی می تواند دلیلی باشد تا به فکر ایجاد یک صندوق قرض الحسنه خانوادگی بیافتید تا بتوانید یک بانک کوچک را در دل خانواده خودتان داشته باشید.

صندوق های خانوادگی دیگر مشکل های کوچکی مانند داشتن ضامن و یا قرار دادن وثیقه ندارند و همچنین در هر زمانی که بخواهید می توانید به سراغ آن رفته و از اندوخته های خودتان وامی برداشت کنید.  البته برای داشتن یک صندوق خانوادگی باید به نکات مختلفی نیز توجه داشته باشید که در ادامه به آن ها می پردازیم:






admin بازدید : 180 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

از فایل های محرمانه خود حفاظت کنید

Ashampoo Magical Security يکي از قدرتمندترين و محبوب‌ترين برنامه‌هايي است که به منظور رمزگذاري روي فايل‌ها به صورتي حرفه‌اي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اگر شما هم جزو آن دسته از کاربراني هستيد که در رايانه‌تان اطلاعات مهمي را ذخيره مي‌کنيد يا اين که با ابزارهاي خاصي سرو کار داريد که دوست نداريد ديگران از وجود آن‌ها اطلاع داشته باشند بهتر است که از راه‌حل‌هايي مطمئن براي پنهان کردن آن‌ها استفاده کنيد.
 براي به وجود آوردن امنيت در سيستم‌هاي ديجيتالي، نرم‌افزارهاي مختلفي تا به حال ارائه شده است اما مهم اين است که انتخاب درستي داشته و نرم‌افزاري را نصب کنيد که تمامي نيازهاي شما را به خوبي پوشش دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Magical Security:
- رمزگشایی و رمزگذاری فایل های انتخاب شده تنها با یک کلیک موس
- قابلیت پاک کردن فایل ها بصورت کامل
- یکپارچه سازی نرم افزار در ویندوز Explorer
- بهره گیری نرم افزار از آخرین تکنولوژی های رمزگذاری
- قابلیت رایت اطلاعات محافظت شده بر روی CD/DVD
- قابلیت رمزگذاری و رایت اطلاعات فقط در یک مرحله
- امکان رمزگذاری و ارسال ایمیل فقط در یک مرحله
- قابلیت رمزگذاری فایل ها با پسوند EXE و رایت مستقیم آن ها بر روی CD/DVD
- قابلیت فشرده سازی فایل های رمز شده
- توانایی مدیریت فایل ها برای راحت تر کار کردن با نرم افزار
- قابلیت ارسال فایل ها از طریق ایمیل توسط نرم افزار
- پشتیبانی از زبان های مختلف
- و .../ط

admin بازدید : 136 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

StartIsBack نرم افزاری است مخصوص ویندوز ۸ که میتواند منوی محبوب استارت را به ویندوز ۸ برگرداند. شاید کسی قبل از استفاده از ویندوز ۸ به کارامد بودن منوی استارت موجود در سیستم عامل های مایکروسافت پی نبرده بود! ولی حالا کسانی که از ویندوز ۸ استفاده میکنند دوست دارند هنوز منوی استارت را برای دسترسی ساده تر به نرم افزارها و امکانات ویندوز در اختیار داشته باشند. البته بهتر است خودتان را با تکنولوژی های جدید سازگار کنید ولی اگر نبود منو استارت در ویندوز ۸ آزارتان میدهید میتوانید از نرم افزار StartIsBack استفاده کنید. این نرم افزار در وبسایت معتبر سافت پدیا معرفی شده است و مسلما کیفیت لازم را دارا می باشد.

 

StartIsBack بازگشت منوی استارت به ویندوز 8 با StartIsBack 1.2.1

 

 

admin بازدید : 132 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

 

آیا ویندوز شما غیرقانونی شده و پیغام های This Copy Of Widows is Not Genuine و یا پیغام هایی شبیه به این را دریافت می کنید ، باید بدانید که ویندوزی که شما نصب کرده اید به صورت غیرمجاز کپی برداری شده است و اصل نیست ! البته تمام ویندوز هایی که در ایران موجود است به شکل غیرقانونی کپی برداری شده اند و این مشکل را دارند . وقتی که ویندوز شما توسط مایکروسافت غیرقانونی شناسایی شود ، دیگر قادر به Update و به روز رسانی ویندوز نیستید و این باعث می شود که ویندوز شما در برابر حفره های امنیتی ناتوان باشد . سایت بزرگ دانلودها به معرفی نرم افزار با نام Make Windows XP 100% Genuine این توانایی را به شما می دهد که بدون هیچ هزینه ای ویندوز خود را قانونی کنید . این کار بیشتر از چند دقیقه طول نمی کشد و بسیار آسان است !

 

xp کرک جدید فعال سازی ویندزو ایکس پی Genuine Windows XP 2012

admin بازدید : 101 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

Yamicsoft Windows 8 Manager نرم افزاری قدرتمند و کامل برای بهینه سازی ، تعمیر ، پاکسازی و افزایش سرعت ویندوز ۸ می باشد. ویندوز ۸ جدیدترین ویندوز مایکروسافت است. کاربر به کمک نرم افزار با انجام فرایندهایی باعث افزایش سرعت ویندوز و رفع خطاها خواهد شد ، همچنین نرم افزار با ارائه پیشنهاداتی و انجام آنها توسط کاربر ، امنیت سیستم را افزایش خواهد داد. به طور کلی نرم افزار دارای ۶  اصلی بخش Information ، Optimizer ، Cleaner ، Customization ، Security ، Network و بخشی به نام Misc. Utilities است که ابزارهای مختلف در آن قرار دارد. در ادامه مطلب بخش های این نرم افزار را به طور مفصل توضیح داده ایم.

 

win8manager بهبود کارایی ویندوز 8 با Yamicsoft Windows 8 Manager 1.0.9

 

 

admin بازدید : 110 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

KMSnano برنامه ای ایده آل برای فعال سازی (کرک کردن) ویندوز ۸/۷ و همچنین آفیس ۲۰۱۰/۲۰۱۳ می باشد که برای استفاده از آن هیچ نیازی به دخالت دستی کاربر نمی باشد و تمام مراحل کرک کردن در چند دقیقه به صورت خودکار انجام می گیرد . یکی دیگر از مزیت های این برنامه عدم نیاز به اینترنت می باشد و قابلیت فعال سازی به صورت آفلاین را نیز دارد . در ادامه می توانید لیست برنامه هایی را که با این برنامه می توانید کرک کنید را مشاهده نمایید .

 

KMSnano فعال سازی ویندوز 8 و آفیس 2013 توسط KMSnano v20.1 Final

 

 

دانلود + ادامه مطلب

 

admin بازدید : 115 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

VMware Workstation نام نرم افزاری مشهور در زمینه ساخت هارد دیسک های مجازی و سیستم عامل های مجازی می باشد. به کمک این برنامه و محیط موجود در آن کاربر قادر به نصل هر نوع سیستم عاملی در آن می باشد. همچنین شما قادر خواهید بود تا با این نرم افزار علاوه بر استفاده همزمان از چند سیستم عامل از ویژگی مدیریت وظایف موجود در برنامه نیز برای سوئیچ نمودن مابین سیستم عامل های موجود در محیط مجازی استفاده نمود. استفاده از چنین محیط های مجازی دارای استفاده های مفید و فراوانی می باشد ، به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا نرم افزاری را که به آن از نظر آلوده بودن به ویروس مشکوک است را استفاده نماید. چنین محیط مجازی برای این کار بسیار مناسب اند زیرا هیچ ارتبطی میان هارد اصلی سیستم و محیط مجازی نیست.

 

VMware Workstation v9.0.2.1031769 اجرای چندین سیستم عامل با VMware Workstation v9.0.2.1031769

 

 

admin بازدید : 127 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

AllallSoft Google Satellite Maps Downloader نرم افزاری کوچکی می باشد که وظیفه ذخیره سازی عکس های ماهواره ای بخش Google Map را بر عهده می گیرد و کاربران به کمک آن می توانند بدون نیاز به داشتن نرم افزارهایی مانند گوگل ارث عکس مورد نظر خود را در کمترین زمان دریافت کنند. کافی است طول و عرض جغرافیایی یا نام منطقه مورد نظر را به نرم افزار ارائه کنید و سپس با تنظیماتی که وجود دارد میزان زوم و… را مشخص کنید و سپس نقشه ماهواره ای مورد نظر را دانلود کنید. نقشه های بزرگ با یکدیگر ادغام خواهند شد و در قالب فایل bmp قابل مشاهده هستند. با کمک این نرم افزار پس از ذخیره سازی عکس ها شما می توانید بدون نیاز به اینترنت و با ابزار موجود در نرم افزار عکس ها را مشاهده نمایید و دیگر لازم نیست تا برای هر بار مشاهده تصاویر به اینترنت متصل شوید. 

 

google Satellite map downloader دانلود نقشه های ماهواره گوگل Google Satellite Maps Downloader v6.998

 

 

admin بازدید : 118 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

برای تمامی مرورگرها

 

Adobe Flash Player پلاگین فلش پلیر برای ویندوز و مک Adobe Flash Player 11.7.700.224

 

admin بازدید : 197 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

Gmail Notifier Pro نرم افزاری عالی برای آنهایی است که از چندین ایمیل استفاده میکنند. این نرم افزار برخلاف اسمش که نشانگر پشتیبانی از ایمیل های شرکت گوگل یعنی جیمیل است ، از سرویس های ایمیل یاهو و مایکروسافت نیز پشتیبانی میکند همچنین برای ایمیل های سایت ها که به صورت IMAP یا POP هستند ، نیز پشتیبانی میکند. پس با این نرم افزار میتوانید ضمن اینکه از ایمیل های دریافتی جدید سرویس های ایمیل جیمیل ، یاهو و مایکروسافت با خبر شوید و آنها را پاسخ دهید و یا مشاهده کنید و مدیریت نمایید ، از سرویس های ایمیل IMAP و POP نیز پشتیبانی به عمل آورید. همچنین با این نرم افزار میتوانید حساب های فیس بوک و تویتر خودتان را نیز چک کنید و مدیریت نمایید. ارسال پاسخ برای ایمیل ها ، دانلود و آپلود فایل های پیوست ، پاک سازی ایمیل ها و نشانه گذاری آنها از قابلیت های نرم افزار در زمینه مدیریت ایمیل ها است. نحوه کار در این نرم افزار به این صورت است که با اضافه کردن حساب های کاربری ، وقتی ایمیل و اطلاعیه ها (notifications) با خبر شوید. در نسخه های جدید این نرم افزار از گوگل+ و دیگر سرویس های گوگل نظیر Google Calendar, Google Reader, Google News, Google Docs نیز برای مدیریت پشتیبانی میکند. شما با این نرم افزار میتوانید اطلاعیه ها و ارسال های شبکه های اجتماعی گوگل+ ، فیس بوک و توییتر را مشاهده کنید و همچنین به ارسال بپردازید.

 

gmail notifier مدیریت حرفه ای اکانت جیمیل با Gmail Notifier Pro v5.03

 

 

admin بازدید : 129 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

NETGATE Spy Emergency نرم افزاری قدرتمند برای مقابله و حذف انواع جاسوس افزارها و تروجان ها و از بین برنده اسپم ها انجام پاکسازی مربوط به آنها می باشد. با این نرم افزار ابزارهای جاسوسی مانند spyware, trojans, adware, worms و spam دیگر بر روی ویندوز شما جایی نخواهند داشت. این نرم افزار از ۳ نرم افزار جداگانه تشکیل شده است که شامل حذف جاسوس افزار ، حذف تروجان ها و پاکسازی اسپم ها می باشد. این سه ابزار به کاربر کمک میکند که در دنیای پر از خطر آنلاین و آفلاین سیستمی پاک و بدون جاسوس را تجربه کند. این نرم افزار با شناسایی هزاران فایل مخرب با تکنولوژی های جدید میتواند انتخاب خوبی باشد. این نرم افزار با زیرنظر گرفتن زنده ویندوز تمامی اعمال فایل های مختلف را بررسی می نماید و موارد مشکوک را گزارش خواهد داد. همچنین با بررسی صفحات اینترنتی و کوکی ها از حملات جلوگیری خواهد کرد. آپدیت های منظم نرم افزار باعث می شود که نرم افزار دارای جدیدترین فایل های مخرب دنیا باشد. این نرم افزار از منابع سیستمی تا کمترین حد استفاده میکند و با دیگر نرم افزارهای معتبر آنتی ویروس نیز سازگاری کامل دارد. برای خواندن قابلیت های کلیدی نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 spyemergency حذف و مقابله با جاسوس افزارها Spy Emergency 12.0.195.0

 

 

admin بازدید : 96 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

SUPERAntiSpyware Pro نرم افزاری قدرتمند و کارآمد برای مبارزه با انواع جاسوس افزارها و ابزارهای مخرب می باشد. توسط این نرم افزار میتوان انواع فایل های مخرب نظیر Spyware, Adware, Malware, Trojans, KeyLoggers, Dialers, Hi-Jackers, and Worms را از بین برد و از آلودگی سیستم به انها اجتناب ورزید. این نرم افزار دارای موتور قدرتمند اسکنر لحظه ای و زنده است و میتواند به صورت آنی از ورود انواع جاسوس افزارها به سیستم جلوگیری کند. در زمینه اسکن این نرم افزار با بررسی انواع حافظه های قابل حمل از ورودی جاسوس ابزارها از این طریق جلوگیری میکند و همچنین با اسکن رجیستری در صورتی که جاسوس افزارها در رجیستری تغییراتی را ایجاد کرده باشند ، آنها را حذف و رفع خواهند کرد. این نرم افزار در هنگام خاموش و روشن شدن با بررسی ۵۰ نقظه حساس ویندوز این اطمینان را به کاربر میدهد که قبل از آنکه یک جاسوس افزارها قصد نفوذ را داشته باشد ، شناسایی و حذف شود.

 

SUPERAntiSpyware حذف و مقابله با جاسوس افزارها SUPERAntiSpyware Pro 5.6.1018

 

 

 

admin بازدید : 112 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

 

AVG Internet Security نرم افزار آنتی ویروس به همراه ابزار لازم جهت حافظت از کامپیوتر در دنیای اینترنت و فایروال می باشد. این نرم افزار کامل امنیتی ، با داشتن بخش های مختلف نظیر AntiVirus, AntiMalware, AVG Anti-Rootkit, AVG Email Scanner, AVG LinkScanner® Surf-Shield, AVG Social Networking Protection و… امنیت بسیار بالایی برای کاربر فراهم میکند. توسط این نرم افزار ضمن اینکه در دنیای آفلاین در برابر ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی و جاسوس افزارها در امان خواهید بود ، در دنیای آنلاین نیز با وجود بخش AVG Enhanced Firewall و AVG Identity Protection™ در برابر حملات دنیای آنلاین و سرقت کنندگان اطلاعات نیز محافظت خواهید شد. این نرم افزار با بررسی صفحات وب ، محتوای آنها را چک میکند تا در صورت وجود ریسک ان را به اطلاعتان برساند و مقابله نماید. باتوجه به رشد شبکه های بی سیم ، بخشی به نام AVG WiFi Guard در نرم افزار تهیه شده است تا امنیت این شبکه ها که مورد استفاده کاربر قرار دارد ، تامین گردد. با بخش AVG Anti-Rootkit نرم افزارهای جاسوسی که به طور مخفی از کامیپوتر شما استفاده میکنند ، شناسایی و حذف خواهند شد و با بخش AVG Do Not Track این امکان فراهم می شود تا رد پاهای خودتان را از دنیای اینترنت پاک کنید. Anti-Spyware نیز برای جلوگیری از فعالیت و ورود جاسوس افزارهاست تا این نرم افزار در هرگونه سرقت به شکست برخورند. بخش فایروال نیز با کنترل ورودی و خروجی سیستم تمام اتصالات را بررسی خواهد نمود تا انواع حملات اینترنتی شناسایی و بلاک شوند و هکرها نتوانند از طرق مختلف به کامپیوتر دسترسی یابند.

AVG Internet Security 2013 Build 3272a6212

 

AVG Internet Security 2013 امنیت قدرتمند و کامل AVG Internet Security 2013 Build 3272

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت پرهام رایانه 1 چیست؟
    درباره ما
    سایت پرهام رایانه 1 در روز دوشنبه 92/2/13 شروع به کارکرده و مرجعی از تمام بازی ها و نرم افزار های کامپیوتر و اندروید میباشد.
    بیشتر بازی های سایت هم دارای حجم کم و گرافیک فوق العاده میباشد.امیدوار هستیم که شما هم ازاین مطالب لذت ببرید.
    و در آخر هم من و اعضای تیم پرهام رایانه از سایت های سایت دانلود ها ، اندروید یو و یاس دانلود و mobinigi و گرند گیم و جناب آقای علی بهنام فر و سایت تم دیزاینر بقیه دوستان عزیز تشکر فراوان میکنیم
    مدیر وبلاگ: Admin

    اخبار سایت

    آخرین بروزرسانی سایت 29 / آذر / 92 ساعت 00 : 20



    آمار سایت
  • کل مطالب : 507
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,061
  • بازدید ماه : 1,061
  • بازدید سال : 14,143
  • بازدید کلی : 174,745