loading...
پرهام رایانه1 (سایت دانلود)
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 362 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (1)



 

برای مبارزه با گرگ های یخ زده آماده باشید! گرگ های یخی در فصل زمستان به دریاها حمله می کنند. رویداد زمستانی از تاریخ 20 آذر 1392 آغاز می شود و به مدت 4 هفته ادامه خواهد داشت.
زمستان سرد در راه است. برف و یخبندان همه جا را فرا گرفته ولی این شرایط پایدار نیست چرا که به زودی صدای شلیک توپ ها و شعله های آتش همه جا را فرا خواهد گرفت. در 4 هفته آینده شما و همراهانتان باید نقشه های پاداش مختلفی را انجام دهید و به جزایر مختلف سرک بکشید. این جزایر با کارگروهی و حمایت اتحادتان قابل فتح هستند.
اگر فکر می کنید که یک دزد دریایی ماجراجو هستید و نیاز به هیجان بیشتری دارید به سرزمین های یخی سفر کنید و با گرگ های یخی اسطوره ای مبارزه کنید. اگر بتوانید گرگ های یخی را شکست دهید، صاحب کشتی ویژه بلیزاد می شوید.

admin بازدید : 271 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

فروش ویژه کیف آلوما والت اصل (Aluma Wallet)


 

کیف پول آلوما والت اصل. قابل شستشو، بدون نفوذ ذره ای آب. کيفي کوچک اما فوق العاده جا دار. ساخته شده از آلومینیوم با وزن بسيار سبک ...
کیف آلوما والت با شعار “راه حلی برای یک مشکل بزرگ” به بازار عرضه شده است! این کیف که از جنس آلومینیوم ساخته شده است، بسیار سبک و کوچک اما در عین حال فوق العاده جا دار می باشد.
با استفاده از آلوما والت میتوانید کارت های عابر بانک، کارت های شناسایی و همچنین اسکناس های خود را به راحتی هرچه تمام تر حمل کنید. از ویژگی های این کیف قابل شستشو و ضد ضربه بودن آن و همچنین مقاوم بودن آن در برابر نفوذ امواج و حفظ سلامت کارت سوخت و کارت بانکی شما می باشد که این مزایا باعث شده است آلوما ولت از سایر محصولات هم رده خود متمایز باشد.

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


قیمت: 19000 تومان

admin بازدید : 263 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (2)

تعداد : 4 DVD اورجینال + کارت طلائی + گارانتی تعویض رایگان قیمت : 8600 تومان

android3

click

برترین های این مجموعه شامل :
تقویم فارسی * دیکشنری دوطرفه * برنامه بانک های ایرانی * نقشه شهرهای ایرانی + نقشه خود ایران (آفلاین) * برنامه قرآن و برنامه های پرطرفدار * برنامه های مختلف فارسی * مجموعه 760 برنامه کاربردی (فارسی – انگلیسی) * مجموعه 22 بازی با گرافیک بالا به همراه فایل دیتا * مجموعه 125 بازی جذاب و هیجان انگیز * مجموعه 960 تم و تصویر زمینه زیبا مخصوص صفحه گوشی * مجموعه بهترین و دیدنی ترین کلیپ ها در زمینه های مختلف

 

admin بازدید : 239 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

پرهام رایانه1

 

 مجری sms تبلیغاتی


ارسال sms تبلیغاتی به شهر - منطقه یا اصناف

 

به مدیریت : شهرام برادران نویری

 

موبایل:4452-805-0911

 

Emil : shahram689@ymail.com


http://www.parhamrayaneh1.rozblog.com/page/stor

 

کیفیت  ، امنیت و سرعت را در کنار هم با ما تجربه کنید

 

تبلیغات هزینه نیست

 تبلیغات سرمایه است

 

admin بازدید : 305 شنبه 21 دی 1392 نظرات (2)

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 

kmplayer3 بهترین و پرسرعت‌ترین پخش کننده فیلم KMPlayer 3.8.0.117

 

admin بازدید : 246 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

WinMend File Copy نرم افزاری عالی و مهم برای مدیریت انجام امور copy و cut در ویندوز می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه میتواند تا ۳ برابر سرعت کپی و کات را در ویندوز افزایش دهد دارای قابلیت های است که مشکلات و دردسرهای رایج در هنگام کپی را از بین خواهد برد. همانطور که میدانید اگر در هنگام فرایند copy و cut خطایی رخ دهد ، نظیر تکراری بودن فایل یا در حال استفاده بودن فایل توسط نرم افزار ثانویه ، فرایند کپی مختل خواهد شد و حتماً بایستی در پشت سیستم حاضر باشید تا مشکل را رفع نمایید و این مسئله برای انجام کپی های با حجم سنگین مسلماً دردساز و وقت گیر خواهد بود. ولی این نرم افزار با داشتن ۳ حالت برای انجام کپی میتواند مشکل شما را حل کند. حالت اولیه skip کردن فایل های تکراری است که به صورت خودکار از آنها خواهد گذشت، حالت دوم overwrite کردن فایل ها و جایگزین کردنشان می باشد  و حالت سوم overwrite با نام جدید می باشد. همچنین برای وجود خطاها نیز نرم افزار از فایل های دارای خطا عبور می کند ولی آنها را در لیستی قرار خواهد داد تا کاربر با بررسی مشکل و مسئله بعداً نسبت به کپی آنها اقدام کند. تمامی این قابلیت ها در کنار افزایش سرعت کپی تا ۳ برابر میتواند نرم افزار WinMend File Copy بسیار کارآمد سازد. 

 

WinMend File Copy افزایش سرعت کپی و مدیریت کپی WinMend File Copy 1.4.2.0

 

 

admin بازدید : 279 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

Memory Optimizer Pro نرم افزاری کوچک و رایگان ولی با کاربرد مناسب برای افزایش سرعت حافظه Ram می باشد. همانطور که میدانید در برخی از موارد ویندوز از کل قابلیت حافظه رم استفاده نمی کند و برای استفاده از کل آن به صورت معمول نمیتوان راه حلی پیدا کرد. ولی با نرم افزارهای ویژه برای بهینه سازی حافظه رم میتواند این فرایند را انجام داد. Memory Optimizer Pro نرم افزار بسیار ساده است برای استفاده از کل قابلیت حافظه رم که تنها دارای یک کلید برای انجام این کار است و به همین دلیل تمام کاربران با سطوح فنی مختلف میتوانند از آن استفاده کنند. این نرم افزار با نمایش نموداری از وضعیت حافظه رم و نمایش حافظه در حال استفاده،حافظه cache شده و حافظه آزاد به شما نمایش میدهد که چه مقدار از حافظه آزاد باقی مانده است و استفاده نمی شود و سپس با فشرده دکمه Recover Free Memory حافظه آزاد بدون استفاده را وارد کار خواهد نمود و بدین ترتیب شما میتوانید از کل قابلیت حافظه ram استفاده کنید و در نتیجه سرعت ویندوزتان را افزایش دهید. 

 

Memory Optimizer Pro استفاده کامل از حافظه رم Memory Optimizer Pro 1.3.1

 

 

 

admin بازدید : 333 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

 

در این افزونه بازی جنگ ژولیوس سزار را در برابر قبایل Gallic Arverni, Germanic Suebi, Belgic Nervii و Rome است و بازیکن میتواند از بین چهار جناح, قدرت مورد نظر خود را انتخاب کند. در Total War ROME II Caesar in Gaul مناطق و استان های بیشتر و یک سری از ژنرال معروف و دولتمردان از تاریخ وابسته به انتخاب جناح شما به بازی اضافه میشوند. گرافیک این بازی در مقایسه با بازی های استراتژی اصلا قابل مقایسه نیست چراکه این بازی از همه ی لحاظ بصورت واقعی ساخته شده و از موتور گرافیکی قدرتمندی بهرمند است.

Total War ROME II: Caesar in Gaul PC-RELOADED

|این نسخه، نیاز به اصل بازی نداشته و دانلود همین نسخه برای اجرای بازی کافی است|

 

Total War Rome II Campaign Pack DLC cover دانلود بازی Total War ROME II: Caesar in Gaul برای PC

 

admin بازدید : 242 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

Photodex ProShow Gold حرفه ای ترین نرم افزار ممکن برای ساخت اسلایدشو به همراه عکس و فیلم های انتخابی شما می باشد. این نرم افزار هرآنچه یک برای ساخت یک اسلایدشو و درواقع کلیپ نیاز دارید را در اختیارتان قرار میدهد. مسلما یکی از اولین نیازها برای ساخت اسلایدشو ، افکت های بصری زیبا و متنوع است. افکت برای ویدیو و برای عکس ها که هنگام تغییر عکس صحنه ای دیدنی را رقم میزنند. این نرم افزار دارای بیش ۵۵۰ عدد افکت برای عکس ها و ویدیوها می باشد. امکان ویرایش عکس و ویدیو در همان لحظه ساخت اسلایدشو نیز یکی دیگر از امکانات بی نظیر نرم افزار محسوب می شود. میتوانید در همان لحظه عکس ها را ویرایش کنید و همچنین قرمزی چشم چهره ها را از بین ببرید و در مورد ویدیوها نیز میتوان قسمت های زائد را برید و دیگر قابلیت های ریز دیگر در زمینه ویرایش فیلم و عکس. اضافه کردن متن و موزیک به اسلایدشو نیز مسلما از قابلیت های Photodex ProShow Gold محسوب می شود. میتوان برای هراسلاید یک متن اختصاصی قرار داد و زمان نمایش آن را تنظیم کرد و میتوان برای صحنه های مختلف موزیک های دلخواه انتخاب کرد و زمان موزیک را نیز تنظیم نمود. بعد ساخت اسلایدشو میتوان آن را با فرمت ویدیو ذخیره کرد و یا اینکه روی دی وی دی به صورت ویدیو رایت نمود و در هنگام رایت برای دی وی دی مربوطه منو زیبا ساخت. اسلایدشو ساخته شده میتواند با کیفیت HD و ۱۰۸۰p ذخیره شود. برای امکانات جزئی تر شما را دعوت به مطالعه قابلیت های کلیدی در ادامه مطلب می نماییم. قابلیت های کلیدی نرم افزار Photodex ProShow Gold: – تنظیم زمان برای هراسلاید – امکان اختصاص افکت های جداگانه برای هر عکس و ویدیو – امکان قرار دادن موزیک به تعداد دلخواه برای اسلاید های متفاوت – پیش نمایش اسلاید انتخاب شده روی ویدیو و عکس مربوطه – ساخت اسلایدشو با عکس ، موزیک و ویدیوهای شما – دارای بیش از ۵۵۰ افکت برای عکس و ویدیو – ویرایش عکس نظیر crop کردن ، حذف قرمزی چشم ، تغییر سایز و تنظیم رنگ و… – ویرایش ویدیو نظیر بریدن قسمت های زائد و کروپ کردن – زوم کردن و چرخش اسلاید به دستور شما – ذخیره اسلایدشو ساخته شده با فرمت ویدیو و کیفیت hd روی کامپیوتر – رایت اسلایدشو ساخته شده روی دی وی دی به صورت معمولی و کیفیت hd و یا blu-ray – امکان ساخت منو برای دی وی دی در حال رایت – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸ – و…

 

PhotodexProShowGold حرفه ای ترین انتخاب برای ساخت اسلایدشو ProShow Gold 6.0.3392

admin بازدید : 130 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

Folder Colorizer نرم افزاری برای علاقمندان به شخصی سازی و زیباسازی ویندوز می باشد. توسط Folder Colorizer کاربران میتوانند رنگ فولدرها و پوشه های خود را تغییر داده و به رنگ دلخواه دراورد. این فرایند به وسیله ویندوزممکن است و امکان وجود ندارد که کاربر بتواند رنگ "زرد" پوشه ها را تغییر دهد و تنها میتواند آیکون پوشه ها را تغییر دهد. ولی توسط نرم افزار Folder Colorizer کاربر میتواند در تمامی نسخه های ویندوز حتی ویندوز ۸ رنگ پوشه ها را تغییر دهد. کاربر با نرم افزار بسیار ساده است و پس از نصب نرم افزار ، با ایجاد شدن گزینه ای در راست کلیک ، به سادگی با راست کلیک کردن روی پوشه مورد نظر میتواند رنگ آن را تغییر دهید. برای فعال بودن رنگ های اعمال شده نیازی به در حال اجرا بودن نرم افزار نیست و تنظیمات ذخیره خواهند شد. همچنین نرم افزار به سادگی قابل حذف شدن است و پس از حذف شدن آن از روی ویندوز مشکلی از نظر سیستمی ایجاد نخواهد شد و از این نظر بسیار مطمئن خواهد بود.

 

Folder Colorizer تغییر رنگ فولدرهای ویندوز Folder Colorizer 1.3.1

 

 

 

admin بازدید : 105 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

باز هم کمپانی Rockstar طرفداران بازی‌های خود را با یک نسخه‌ی تازه از سری بازی‌های GTA برای آیفون و آیپد خوشحال کرد. اینبار نوبت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این کمپانی یعنی GTA: San Andreas رسیده است. در این بازی زیبا شما در نقش Carl Johnson پس از مدت‌ها دوری از Los Santos، در حالی به آنجا بازگشته است که مادرش کشته شده و خانواده‌اش دچار مشکلات بسیاری است. او حالا به شهر و محله‌ی خود بازگشته و کارهای زیادی برای انجام دادن پیش روی خود دارد. در این نسخه از بازی، گرافیک برای آیفون ۵ و بالاتر و آیپد ۴ و بالاتر بهبود یافته است. برای اجرای این بازی به iPhone 4s و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید.  همچنین برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

gta sa بازی زیبا و محبوب Grand Theft Auto: San Andreas   آیفون و آیپد

 

 

 

admin بازدید : 139 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

اولین DLC رسمی بازی محبوب و پرطرفدار Assassins Creed IV: Black Flag با نام Freedom Cry عرضه شد. در این DLC که بیش از ۴ ساعت بازی مجزا می باشد، شما با شخصیت Adewale به بازی می پردازید. یک برده ی قدیمی که به یکی از Assassin ها تبدیل شده و برای آزادی خود با کمک دوستان خود تلاش می کند.این DLC شامل ۹ مرحله می باشد و به بررسی اتفاقاتی که درباره ی Adewale پس از ۱۵ سال آزادی از کشتی برده کشی Kenway است می پردازد. برای دانلود این DLC شما می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Assassins Creed IV Black Flag Freedom Cry PC-RELOADED

 

Assassins Creed Blackflag IV DLC 1 cover دانلود DLC بازی Assassins Creed IV Black Flag Freedom Cry برای PC

 

admin بازدید : 117 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

System Explorer نرم افزاری رایگان و البته کارآمد برای تحلیل عمیق کامپیوتر شما می باشد. این نرم افزار میتواند اطلاعات ارزشمندی در مورد سیستم به شما ارائه دهد. نظیر نرم افزارها و فایل های در حال اجرا،فرایندهای در حال اجرا و آنالیز و بررسی شبکه. رابط کاربری آسان و گرافیکی این نرم افزار قابلیت این را میدهد تا تمامی کاربران با سطوح فنی مختلف بتوانند با ان ارتباط برقرار نمایند. وجود امکاناتی برای نمایش اطلاعات نظیر نرم افزارهای فعال در استارت آپ،اتصالات به اینترنت،وضعیت سرویس ها،درایورهای سخت افزاری،شبکه، مرورگر wmi,تاریخچه ویندوز و اطلاعات امنیتی باعث می شود کاربر از این نرم افزار اطلاعات کاملی را در رابطه با سیستمش به دست آورد و اگر شما هم میخواهید اطلاعات خاصی را از سیستم بدست آورید System Explorer را نصب نمایید. یکی از قابلیت های نرم افزار توانایی نمایش تغییرات ویندوز در طول تاریخ می باشد که این قابلیت با آنالیز و بررسی عملکردهای ویندوز در طول نصب این نرم افزار می باشد. نمایش وضعیت استفاده از منابع سیستمی از طریق گرافیک و گراف و نمودار نیز از امکانات نرم افزار محسوب میگردد. یکی دیگر از امکانات مهم نرم افزار توانایی جستجو در وبسایت های VirusTotal و  Jotti service برای اطلاع از اینکه فایل مشکوک در حال اجرا برروی سیستم شما ویروس است یا خیر می باشد. بدین ترتیب به محض مشاهده فایل مشکوک در اجرا میتواند با جستجو در وبسایت های نامبرده شده از این موضوع مطلع شوید. قابلیت گزارش دهنده سیستم نیز با آنالیز روزانه سیستم شما را از تغییرات مطلع خواهد ساخت.

 

System Explorer نمایش اطلاعات زیر و کلی از سیستم System Explorer 4.5.0.5125

 

 

 

admin بازدید : 113 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Advanced Batch Converter نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت فایل های گرافیکی می باشد که از ۱۸۰ فرمت گرافیکی عکس و تصویر پشتیبانی می نماید و میتواند ضمن تبدیل فرمت آنها از ابزارهای ویرایشی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد استفاده نماید. این نرم افزار قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت های عکس می باشد چرا که از ۱۸۰ فرمت پشتیبانی میکند و بر این اساس نیازی به دیگر نرم افزارها نخواهد داشت. قابلیت اصلی این نرم افزار در توانایی انجام تمامی قابلیت هایش به صورت همزمان است ، یعنی هرانچه از قابلیت های این نرم افزار خواهیم گفت باید بدانید که میتواند به صورت همزمان برروی تعداد زیادی عکس اعمال کند و نیازی به انجام فرایندها به صورت یک به یک برروی هرعکس نخواهد بود و این مسلماً سرعت عمل را افزایش خواهد داد. این نرم افزار علاوه بر توانایی تبدیل فرمت میتواند تغییر اندازه،چرخش،برش،آینه کردن را دارد و در کنار این امکانات میتواند بر روی عکس ها واترمارک های مختلف قرار دهد و همچنین دارای قابلیت افکت گذاری نیز می باشد. افکت هایی نظیر negative, grayscale, equalize و sharpen, blur, emboss), morphing, distortion, black and white, masks (e.g. retro, clouds, sketch و… . قابلیت کشیدن اشکال مختلف نظیر مستطیل و دایره و خط نیز امکان پذیر است. تمامی فرمت های پشتیبانی شده را در ادامه مطلب قرار داده ایم.

 

Advanced Batch Converter تبدیل فرمت و ویرایش همزمان عکس ها Advanced Batch Converter 7.89

 

 

admin بازدید : 102 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

GIMP نرم افزاری رایگان و چند سیستم عامل (ویندوز،لینوکس و مک) می باشد که دارای قابلیت های اصلی فتوشاپ بوده و آن را جایگزین رایگان فتوشاپ می دانند. تمامی آنچه در زمینه ویرایش فایل های عکس نیاز خواهید داشت نرم افزار وجود دارد نظیر تبدیل فرمت،ویرایش،رتوش،اصلاح رنگ،بهینه سازی عکس،تنظیم نور کنتراست و vibration و… که مسلماً میدانید این امکانات درون فتوشاپ وجود دارد. پشتیبانی از براش و قابلیت استفاده از قلموها و دارا بودن قلموهای مختلف در نرم افزار تعبیه شده است. پشتیبانی از حالت layers و لایه بندی و همچنین پشتیبانی از فرمت های زیاد عکس نظیر  bmp, gif, jpeg, mng, pcx, pdf, png, ps, svg, tiff, tga, xpm و فرمت فتوشاپ یعنی psd از امکانات مهم نرم افزار تلقی می شود. دارا بودن امکانات gradient و blend و دارا بودن افکت ها و فیلترها نیز باعث مشابه شدن هرچه بیشتر به فتوشاپ خواهد بود. برخلاف فتوشاپ نرم افزار دارای محیطی ساده و کاربر پسند است و همچنین از منابع سیستمی کمتری استفاده می نماید. قابلیت استفاده از وکتورها و svg ها و همچنین داشتن بیش از ۱۰۰ پلاگین داخلی آماده برای ویرایش و روتوش هرچه بیشتر عکس ها یاری دهنده کاربر است. این نرم افزار رایگان بوده و دردسرهای کرکینگ را نخواهد داشت. 

 

GIMP ابزار قدرتمند ویرایش عکس جایگزین فتوشاپ GIMP 2.8.10 Final

 

 

admin بازدید : 120 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Avira Internet Security 2014 نرم افزاری کامل است که ضمن دارا بودن تمامی قابلیت های یک آنتی ویروس توانمند، امنیت کامل کاربر در جهان اینترنت را با ابزارهایی مانند دیوار آتش حفظ می کند. این نرم افزار مجهز به موتور قدرتمند حساس به ویروس ها و همچنین ابزارهای لازم برای حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از سرقت اطلاعات کاربر در دنیای اینترنت است. این نرم افزار علاوه بر مجهز بودن به آنتی فیشینگ، آنتی اسپم، آنتی ad (تبلیغات مزاحم) و مقابله با فایل های روت کیت ، مجهز به ضد جاسوس هم است که یکی از تفاوت نسخه Internet Security با Antivirus می باشد. فایروال یا دیوار آتش نیز دیگر تفاوت نرم افزار است که مطمئنا برای کاربرانی که مدام در دنیای اینترنت فعال هستند کاری ضروری می باشد. فایروال  یک لایه امنیتی جدید می باشد که از نفوذ هکرها و همچنین دسترسی های غیرمجاز جلوگیری نموده و همچنین در زمانی که درخواستی از جانب سیستم خودتان برای اتصال به اینترنت داده می شود، فایروال قادر است تا آن را کنترل کند. قابلیت دیگر این نسخه پشتیبان گرفتن از اطلاعات است که می تواند از اطلاعات حساس شما بک آپ تهیه کند.

 

Avira Internet Security  امنیت کامل در اینترنت با Avira Internet Security 2014 14.0.1.759 Final

 

 

admin بازدید : 137 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

Opera  نسخه نهایی مرورگر محبوب Opera 18.0.1284.63 Final

 

admin بازدید : 161 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

به گارفیلد و دوستانش بپیوندید و جالبترین و هیجان انگیزترین مسابقات اتومبیل رانی را با آنها تجربه کنید . دوست دارید با چه شخصیتی در بازی شرکت کنید ؟ گارفیلد , جان , اودی و یا هر شخصیت مورد علاقه خود را می توانید به دلخواه انتخاب کرده و پا به میدان رقابت بگذارید . بازی کامپیوتر Garfield Kart رالی گارفیلد یکی از سری بازی های سبک مسابقه ای است که به تازگی منتشر شده است . شرکت در یک مسابقه دیوانه وار که این امکان را به شما می دهد تا به صورت تکنفره با کامپیوتر و یا چند نفره به مبارزه بپردازید . در طول مسابقه شما می توانید مهارت رانندگی خود را به رخ دیگران کشیده و جوایزی را در انتهای خط پایان به دست آورید . گرافیک بازی بسیار جالب و خیره کننده است زیرا به صورت ۳ بعدی طراحی شده و از جهان گارفیلد از جمله محله گارفیلد , سوپر مارکت مالی , مزرعه آفتاب و جاهای دیگر الهام گرفته شده است . یکی دیگر از ویژگی های بازی امکان بازی به صورت آنلاین است که این اجازه را به شما می دهد تا سقف ۵ نفر از دوستان خود را دعوت و به ضرب و شتم هم بپردازید.

Garfield Kart PC-SKIDROW

 

Garfield Kart pc cover small دانلود بازی Garfield Kart برای PC

 

 

admin بازدید : 138 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Minuum Keyboard یک کیبورد کوچک است که برخلاف کیبوردهای عادی حروف آن در یک ردیف قرار دارند که این باعث می‌شود در حین تایپ فضای کمتری از صفحه‌ی شما اشغال شود و در عین حال بتوانید با سرعت تایپ کنید. این کیبورد مینیمالیست برای کسانی که انگشت‌های بزرگ دارند یا افرادی که از اشغال فضای زیاد توسط کیبورد در حین تایپ ناراضی هستند مناسب است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

minuum keyboard android کیبوردی کوچک و سریع Minuum Keyboard 1.2   اندروید

 

 

admin بازدید : 147 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

MPC-BE نسخه ی بهینه شده پلیر محبوب Media Player Classic می باشد که در این نسخه تغییرات فراوانی در آن صورت گرفته که از مهمترین آنها میتوان به ظاهر بسیار زیبای آن اشاره کرد، MPC-BE از بیشتر فرمت های صوتی تصویری پشتیبانی میکند و قادر است تا فایل ها را با کیفیت بسیار بالایی پخش نماید، همچنین کدکهای بسیار زیادی که در نرم افزار قرار داده شده است شما را از نصب برنامه های مختلف برای پخش فرمت های ناشناخته بی نیاز می نماید .

 

MPC BE  پخش انواع فایل های صوتی و تصویری با MPC BE 1.3.1.0 Build 3931

 

 

admin بازدید : 150 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

باز هم Ubisoft دست به انتشار نسخه‌ای تازه از بازی Assassin's Creed اینبار برای دستگاه‌های قابل حمل زده. در این نسخه از بازی که Pirates یا دزدان دریایی نام دارد، تمرکز بازی بر روی نبردهای دریای کارائیب است. شما به‌عنوان یک کاپیتان جوان کار خود را شروع می‌کنید و باید تلاش کنید در دریایی که پر است از دزدان و سارقین، برای بقای خود تلاش کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPad و iPod Touch 5 و بالاتر نیاز دارید. البته سازنده‌ی بازی پیشنهاد می‌کند برای داشتن تجربه‌ی بهتری از بازی، از iPhone 4s و بالاتر استفاده کنید. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر (در نسخه‌ی کرک شده نسخه‌ی ۶.۰ و بالاتر) استفاده نمایید.

 

assassins creed pirates بازی زیبای Assassins Creed Pirates 1.0.2   آیفون و آیپد

 

admin بازدید : 137 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

 

Monsters University BDRip (2013) Mkv

 

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

تقدیم به بچه‌های خوب ایران

منتظر عرضه آثار دیگر گلوری (قدیمی و جدید) بطور رسمی از سایت دانلودها باشید … بزودی!

 

Monsters University Glory cover2 small دانلود دوبله گلوری انیمیشن دانشگاه هیولاها   Monsters University 2013

 

نام انیمیشن: Monsters University – دانشگاه هیولاها

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۰۴ دقیقه

حجم: ۷۶۴/۱۲۸۶ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/ BDRip 1080p

IMDB

توجه: دوبله‌های دیگر موجود در سایت‌های متفرقه با نام‌های آواژه و … که در توضیحاتشان از عنوان گلوری وام گرفته‌اند به‌هیچ عنوان ارتباطی به مجموعه گلوری ندارند. تنها نسخه دوبله گلوری برای اولین بار از طریق سایت دانلودها عرضه شده است. برای مشاهده‌ی خبر در وبسایت گلوری، می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

مدیریت دوبلاژ: مهرداد رئیسی، مدیر دوبلاژ نسخه اول ( کارخانه هیولاهای گلوری) و بنیانگذار گلوری انترتینمنت

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: نگاهی به دوران دانشگاهی مایک ( Mike ) و سولی ( Sulley ) بیندازید. زمانی که آن ها بهترین دوست یکدیگر نبودند و …

 

 

admin بازدید : 125 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

WinArchiverنر

م افزاری بسیار توانمند و پر کاربرد برای کسانی است که با انواع فایل های فشرده نظیر  ZIP, RAR, ISO, 7Z, CAB, TAR و GZIP سرکار دارند می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت فایل های فشرده سازی شده که در ادامه مطلب تمامی فرمت ها را نام برده ایم، میتواند فرایندهای زیادی را روی آنها انجام دهد. ساده ترین فرایند خروج از حالت فشرده سازی شده تمامی فرمت های فایل های فشرده و همچنین ویرایش آنها و قرار دادن پسورد و همچنین قابلیت مهم mount کردن آنها به صورت درایو مجازی می باشد. توانایی تقسیم کردن فایل های فشرده سازی شده به چند فایل جداگانه که امروزه متداول شده است و بسیار دیده می شود هم توسط این نرم افزار انجام می شود.  قابلیت تهیه فایل های ایمیج (iso) از روی لوح های فشرده cd و dvd و همچنین رایت فایل های ایمیج روی لوح فشرده نیز از دیگر امکانات نرم افزار می باشد. قابلیت قرار دادن پسورد برروی فایل های فشرده نیز امکان پذیر می باشد. 

 

WinArchiver مدیریت انواع فایل های فشرده WinArchiver 3.4

 

admin بازدید : 104 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

کسی نیست که طرفدار بازی‌های سبک Racing باشد و با بازی محبوب Asphalt که توسط شرکت Gameloft منتشر می‌شود آشنایی نداشته باشد. حالا نسخه‌ی هشتم این بازی باز هم با تغییرات و بهبودهایی همراه بوده تا تجربه‌ی بازی بهتری را برای شما رقم بزند. بازی Asphalt 8 که در سبک Arcade است بر خلاف بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی، تلاش می‌کند هیجان بازی را تا حدی که می‌تواند برای شما زیاد کند. در این بازی ۴۷ ماشین پرقدرت قرار داده شده است که ۸۰٪ آن‌ها ماشین‌های جدید هستند و ماشین‌هایی نظیر لامبورگینی، بوکاتی ویرون، فراری و پاگانی زندا در بازی قرار داده شده‌اند. در جاده‌ها قسمت‌هایی هستند که مانند سکوی پرش طراحی شده‌اند و با رفتن روی آن‌ها ماشین شما پرش‌های بلند و جذابی را تجربه می‌کند. همچنین در بازی ۹ محل متفاوت برای مسابقه دادن وجود دارد و در کل ۱۸۰ مرحله در حالت Career برای به پایان رساندن قرار داده شده است.

 

asphalt 8 android بازی جذاب و محبوب ماشین‌سواری Asphalt 8: Airborne   اندروید

 

admin بازدید : 133 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

بازی Tic Tac Toe یا دوز یک بازی ساده ولی سرگرم‌کننده است. بازی خیلی ساده است،‌ هرکس بتواند ۳ شکل به‌صورت افقی، عمودی یا مورب در کنار یکدیگر قرار دهد برنده‌ی بازی است. در این بازی علاوه بر امکان بازی کردن تک‌نفره، می‌توانید با دوستان خود نیز به‌صورت دونفره به بازی بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

tic tac toe pro android بازی محبوب دوز Tic Tac Toe Pro 3.6.1   اندروید

 

admin بازدید : 102 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

 

کمتر کسی است که سری بازی‌های Angry Birds را نشناسد. حالا نسخه‌ی دوم Angry Birds Star Wars با قابلیت‌های جدید نیز منتشر شده است. اتفاق بزرگی که در این نسخه افتاده است این است که به‌شما اجازه می‌دهد برای اولین بار در نقش خوک‌ها بازی را انجام دهید و یا در نقش کاراکترهای معروف جنگ ستارگان همچون Darth Vader ظاهر شوید! در بازی بیش از ۳۰ کاراکتر برای بازی کردن قرار داده شده است. می‌توانید مراحلی را در نقش خوک‌ها بازی کنید و جاهایی را نیز در نقش پرندگان خشمگین بازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

angry birds star wars 2 android بازی محبوب Angry Birds Star Wars II 1.0.2   اندروید

admin بازدید : 129 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

همه‌ی ما بازی محبوب فیفا را می‌شناسیم. یکی از بهترین و قدیمی‌ترین بازی‌های فوتبال در جهان. بالاخره نسخه‌ی ۱۴ این بازی برای اندروید ارائه شد و می‌توانید آن را دانلود کنید. این بازی که به تیم‌های و بازیکن‌های لایسنس شده‌اش شهرت دارد در این نسخه ۳۳ لیگ، بیش از ۶۰۰ تیم و بیش از ۱۶۰۰۰ بازیکن را در خود جای داده است. همچنین ۳۴ استادیوم معروف جهان نیز در بازی گنجانده شده‌اند. در نسخه‌ی جدید گرافیک بازی و گیم‌پلی تغییراتی داشته‌اند تا تجربه‌ی کاربر از بازی بهتر شود. مثل نسخه‌ی قبلی قابلیت بازی آنلاین با دوستان نیز در این نسخه وجود دارد که می توانید دوست خود را به بازی دعوت کنید یا بگذارید خود بازی یک رقیب برای شما پیدا کند و با یکدیگر به بازی بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید. همچنین توجه داشته باشید برای نصب بازی نیاز به ۱.۳۵ گیگابایت فضای خالی بر روی دستگاه خود دارید.

 

fifa14 android بازی فوتبال محبوب FIFA 14 by EA SPORTS 1.2.8   اندروید

 

 

admin بازدید : 137 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

بازی Gangster Granny یک بازی ساده و سرگرم‌کننده است که در آن شما در نقش یک مادربزرگ عصبانی او را در راه فرار از زندان کمک می‌کنید! در این حین هرکس بخواهد جلوی مادربزرگ را برای دستبرد زدن به بزرگترین بانک شهر بگیرد باید از سر راه برداشته شود! در بازی اسلحه‌های گوناگونی وجود دارد که با انجام دادن بازی همه‌ی آن‌ها قابل دسترسی خواهند بود. در کل ۹ مرحله نیز در بازی وجود دارد که البته به‌خاطر سبک خاصی که این بازی دارد می‌توانید بارها و بارها بدون اینکه خسته شوید آن‌ها را بازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

gangster granny android بازی Gangster Granny 1.0.2   اندروید

 

admin بازدید : 128 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

بازی Traffic Racer یک بازی اتومبیل‌رانی جذاب است. در این بازی شما باید در یک بزرگراه از میان باقی اتومبیل‌ها سعی کنید بدون تصادف کردن به‌مسیر خود ادامه دهید. بازی دارای گرافیک سه‌بعدی است. همچنین می‌توانید از بین ۱۷ اتومبیل گوناگون یکی را انتخاب کنید. ۴ فضای متفاوت شهری، کویر، برف و شب در بازی وجود دارد. همچنین این بازی دارای ۴ حالت گوناگون است (بدون محدودیت، دو طرفه، محدودیت زمانی و رانندگی آزاد). لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

traffic racer android بازی جذاب و سرگرم کننده Traffic Racer 1.6.5   اندروید

 

 

admin بازدید : 129 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

بی شک یکی از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۳ در سبک مبارزه به بازار عرضه می شود Injustice : Gods Among Us ساخته استودیو Netherrealm است، در این بازی دیگر بازیکنان مورتال کمبات به چشم نمی خورند بلکه ؛ قهرمانان خیالی داستان ها و فیلم ها نقش آفرینمی می کنند. دیگر در این بازی، بازیکنان مورتال کمبات امثال ؛ Raiden , Liu Kang , Scorpion و دیگر بازیکنان در این بازی حضور ندارند. بازیکنانی که در این قسمت حضور دارند، بتمن و سوپرمن و قهرمان های خیالی داستان ها و فیلم ها هستند. شخصیت ها و محیط بازی کاملا سه بعدی است ولی مبارزه و نبردها در راستا دو بعدی است، اما این دلیل بر آن نیست که گرافیک بازی پایین است بلکه ؛ گرافیک بازی بسیار زیبا و طبیعی رونمایی شده است. ادبون خالق و مالک سری های مورتال کمبات و این سری سعی کرده است که تکنیک ها و تکنولوژی های مورتال کمبات را در بی عدالت خدایان ما جای بدهد و محبوبیت زیادی را به کاربران ببخشید. هکتور سانچز، تهیه کننده بازی های مورتال کمبات و این بازی نیز حرف ها و صحبت های ادبون را تایید کرد و این را اضافه کرد ” که این بازی نیز همانند ؛ دو بازی قبلی استودیو ما یعنی مورتال کمبات ۲۰۱۱ و DC Universe دارای داستان ها و خط داستانی جالب و زیبا و خاطره انگیز است.

Injustice Gods Among Us Ultimate Edition PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۸.۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Injustice gods pc cover دانلود بازی Injustice Gods Among Us Ultimate Edition برای PC

 

 

admin بازدید : 113 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

Glary Utilities Pro نرم افزاری بسیار محبوب با ۴۰ میلیون کاربر در سطح دنیا جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز و رفع مشکلات و تعمیر آن می باشد. این نرم افزار حرفه ای میتواند ۸ برابر سرعت ویندوز کاربر را افزایش دهد و سازگاری آن با ویندوزهای تولید مایکروسافت از ویندوز ۸ گرفته تا ویندوز XP میتواند انتخاب بسیار خوبی جهت برنامه بهینه سازی باشد. نیاز ویندوزها به برنامه های بهینه سازی جهت رفع مشکلات ، تعمیر رجیستری و پاکسازی ویندوز باعث شده است که این نرم افزار با داشتن ۲۰ ابزار حرفه ای جهت بهینه سازی و امکانات دیگر انتخاب بسیار مناسبی باشد. نرم افزار دارای ۳ بخش اصلی است که شامل Overview جهت مشاهده وضعیت کلی سیستم است. ۱click maintensce که جهت بهینه سازی کامل با یک کلیک می باشد و بخش Advanced Tools که تمامی امکانات بهینه سازی در این بخش قرار دارد. این بخش خود به ۹ قسمت تقسیم می شود. Windows Registry شامل امکانات پاکسازی و یکپارچه سازی و تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری می باشد. Privacy تنظیمات حریم خصوصی و پاکسازی ردپاهای ویندوز و اینترنت را برعهده دارد. Hard Disk امکانات دیفرگمنت و یکپارچه سازی و رفع خطاهای هارد دیسک. Disk Space امکانات پاکسازی ، یافتن فایل های اضافی و پوشه های خالی را دارد می باشد. System Tweak که شامل آزاد سازی فضای حافظه رم و افزایش سرعت آن می باشد. بخش های دیگر که خود دارای امکانات زیرمجموعه ای زیادی هستند به این شرح هستند: System Control , Drivers , File management , System Status , Anti-malware , Program

 

Glary Utilities بهینه سازی قدرتمند و حرفه ای Glary Utilities Pro 4.1.0.61

 

 

 

admin بازدید : 140 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Facetune یک ابزار خوب برای ویرایش و رتوش عکس‌هایی است که از چهره‌ی افراد دارید. این اپلیکیشن که در بخش عکس و فیلم در ۱۰۷ کشور دارای رتبه‌ی نخست است، با ابزارها و افکت‌هایی که در خود دارد، به‌شما در بهبود چهره‌تان در عکس کمک می‌کند. ابزارهایی اختصاصی برای تغییر فرم لب‌ها در لبخند، صاف کردن چروک‌ها و لکه‌های صورت، تغییرات چشم، رنگ مو و براش‌های گوناگون از جمله قابلیت‌های این برنامه هستند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

facetune رتوش چهره با Facetune 2.1.1   آیفون و آیپد

 

 

admin بازدید : 104 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

Driver Genius Professional نرم افزاری بسیار عالی و کاربردی برای مدیریت درایورهای سخت افزاری سیستم می باشد. همانطور که میدانید سخت افزارهای نصب شده روی ویندوز نظیر مادربورد،کارت گرافیک،کارت صدا،پردازنده و… دارای نرم افزارهایی هستند که برای سازگاری با سیستم عامل کاربر در هنگام نصب سیستم عامل به طور اتوماتیک با به صورت دستی نصب می شوند. به این نرم افزارها به اصطلاح درایور گفته می شود. برخی از درایورها نیازمند هستند که به صورت اختصاصی نصب شوند و به روزرسانی گردند. نرم افزار Driver Genius Professional میتواند کاربر را در زمینه نصب درایورها و به روزرسانی آنها از طریق اینترنت یاری کند چرا که با ۸۰ هزار نوع سخت افزاری سازگاری دارد و با جستجو سریع میتواند نسبت به شناسایی دقیق سخت افزارهای سیستم کاربر اقدام و درایورهای آنها را بیابید. همچنین از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار توانایی تهیه نسخه پشتیبان از درایورهای دانلود و نصب شده و با قابلیت نصب مجدد و ریستور آنها در زمان دیگر می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند نسبت به حذف و نصب نسخه دیگری از درایورها نیز اقدام نماید. انواع سخت افزارهای مورد پشتیبانی این نرم افزار شامل Digital Cameras, MP3 Players, Motherboards, VOIP Phones, Video Cameras, Modem Cards, Printers, CD/DVD Drives, Video & Sound cards, Network Cards, Keyboard & Mouse, Hard Drives  و… می شوند. 

 

Driver Genius Professional پشتیبان گیری و به روزرسانی درایورها Driver Genius Pro 12.0.0.1328 Final

 

admin بازدید : 367 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

در این پست قصد دارم تا یکی از مود های کلو را برای شما بیاورم.(اگر برنامه کلو را ندارید در همین سایت موجود است)

با این مود چهره های محبوب ، سوییت ، سیزان ، تمپنی ، رایدل ، بیگ اسموک با اوجی و... به یار های شما اضافه میشوند.

Heavy Gang Mod v2
برای دانلود کردن و راهنما به ادامه مطلب بروید
admin بازدید : 151 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

در بازی Young Justice: Legacy طرفداران این بازی می توانند به داستان اصلی این انیمیشن که روایت بین فصل ۱ و ۲ از سری تلویزیونی آن می باشد بپردازند. این روایت با همکاری نویسندگان اصلی سریال انیمیشنی آن، یعنی Greg Weisman و Brandon Vietti صورت گرفته است. بازی همراه با شخصیت های محبوب طرفداران این انیمیشن حاضر شده و قهرمانان و تبهکاران سری کارتونی عدالت جویان جوان در بازی حاضر شده اند. این بازی دارای حالت چند نفره ی آنلاین و آفلاین می باشد که گیمرها را برای تجربه ی یک بازی جذاب با یکدیگر مرتبط خواهد کرد.

Young Justice: Legacy PC-RELOADED

 

Young Justice Legacy pc cover دانلود بازی Young Justice: Legacy برای PC

 

 

admin بازدید : 162 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

در يکي از مراحل بازي Grand Theft Auto Episodes From Liberty City  در Loading بازي گير ميکنه و جلوتر نميره. براي حل اين مشکل من براي شما کرک سالمي را ميگذارم که توسط MH12 اصلاح شده و مشکلاتي مانند هنگ کردن و گيرکردن در لودينگ بعضي مراحل مانند مرحله NO.3 و Momma’s boy در GTA TBOGT و يکي از مراحل ... بیشتر بخوانید »


EFLC

admin بازدید : 181 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

Assassin's Creed IV: Black Flag PC-RELOADED

|نسخه فشرده بلک باکس با حجم ۶ گیگ در حال آماده سازی می باشد|

 

Assassins Creed IV pc cover small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

 

 

با داشتن دیدگاهی کلی و اجمالی می توان گفت که بازی همچنان چارچوب اصلی داستان سرایی و روند داستانی شماره های اولیه خود را حفظ کرده و به آنان پایبند است. بازی از لحاظ زمانی به دو بخش مجزا تقسیم شود: یکی زمان حال و دیگری زمان گذشته با محوریت Edward Kenway. حوادث بازی در ۳ شهر اصلی به نام های Hawana، Kingston و Nassau به وقوع می پیوندد و در همین راستا بازیباز می تواند به صورت آزادانه به گشت و گذار در این شهرها بپردازد. در کنار این ۳ شهر بیش از ۵۰ نقاط دیگر نیز در سرتاسر محیط عظیم بازی وجود دارد که هر یک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. به صورت کلی و با استناد به گفته سازندگان می توان محیط بازی را اینگونه بخش بندی کرد که حدود ۶۰% آن را آب های آزاد و حدود ۴۰% آن را خشکی ها فراگرفته اند. هر یک از این دو بخش زیر مجموعه های زیادی را شامل می شوند و به همین خاطر تنوع خاصی را به جهان بازی بخشیده اند. مناطق خشک بازی که بخش نسبتا کوچکی از آن محسوب می شوند شامل زیر شاخه های زیادی من جمله جنگل ها، قلعه ها، خرابه ها، روستاهای کوچک و … هستند. البته این تنها محیط خشک و ساحلی بازی نیست که از چنین تنوعی برخوردار است، در سویی دیگر از بازی، محیط های آبی نیز از چنین تنوعی برخوردارند و به دو قسمت زیر آب و روی آب ( گشت گذار و مبارزات ) تقسیم می شوند. محیط های زیر آب و غارهای نهفته در آن به صورت کاملا پویا ساخته و شبیه سازی شده اند تا جایی که امکان کاوش و کشف گنجینه های مدفون شده در آنها به بهترین شکل ممکن وجود دارد. البته کشف گنجینه ها و ثروتمند شدن در Assassin's Creed IV آنچنان کار ساده ای نیست زیرا در آب های نیلی رنگ جزایر کارائیب کوسه های گشنه انتظار شما را می کشند و آماده اند تا از وجود شما تغذیه کنند!

admin بازدید : 131 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

DVD Audio Extractor نرم افزاری فوق العاده برای ریپ دی وی دی های صوتی و همچنین استخراج صدا از دی وی دی های ویدیویی می باشد. این نرم افزار میتواند صدای فیلم های دی وی دی را استخراج کند و با فرمت صوتی نظیر MP3 و OGG ذخیره نماید. همچنین دی وی دی های صوتی که به صورت Audio رایت شده اند را ریپ کند و با فرمت mp3 روی هارد دیسک کاربر کپی نماید. این نرم افزار دارای قابلیت پیش نمایش یا پیش پخش است که این امکان را میدهد تا فقط قسمت های مورد نظر را به فرمت صوتی تبدیل کنید و ضمن صرفه جویی در وقت از نظر حجم فایل تبدیل شده نیز صرفه جویی صورت گیرد. تمامی مراحل در این نرم افزار به صورت مرحله به مرحله با کالا ویزاردی و به صورت ساده انجام خواهد شد. در نسخه جدید این نرم افزار میتواند ضمن پشتیبانی از فیلم های dvd از فیلم های blu-ray نیز صداهای مورد نظر را استخراج نماید.

 

dvd audio extractor استخراج صدا از فیلم های دی وی دی DVD Audio Extractor 7.1.3

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت پرهام رایانه 1 چیست؟
    درباره ما
    سایت پرهام رایانه 1 در روز دوشنبه 92/2/13 شروع به کارکرده و مرجعی از تمام بازی ها و نرم افزار های کامپیوتر و اندروید میباشد.
    بیشتر بازی های سایت هم دارای حجم کم و گرافیک فوق العاده میباشد.امیدوار هستیم که شما هم ازاین مطالب لذت ببرید.
    و در آخر هم من و اعضای تیم پرهام رایانه از سایت های سایت دانلود ها ، اندروید یو و یاس دانلود و mobinigi و گرند گیم و جناب آقای علی بهنام فر و سایت تم دیزاینر بقیه دوستان عزیز تشکر فراوان میکنیم
    مدیر وبلاگ: Admin

    اخبار سایت

    آخرین بروزرسانی سایت 29 / آذر / 92 ساعت 00 : 20



    آمار سایت
  • کل مطالب : 507
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,006
  • بازدید ماه : 1,006
  • بازدید سال : 14,088
  • بازدید کلی : 174,690