loading...
پرهام رایانه1 (سایت دانلود)
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 133 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

بازی Tic Tac Toe یا دوز یک بازی ساده ولی سرگرم‌کننده است. بازی خیلی ساده است،‌ هرکس بتواند ۳ شکل به‌صورت افقی، عمودی یا مورب در کنار یکدیگر قرار دهد برنده‌ی بازی است. در این بازی علاوه بر امکان بازی کردن تک‌نفره، می‌توانید با دوستان خود نیز به‌صورت دونفره به بازی بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

tic tac toe pro android بازی محبوب دوز Tic Tac Toe Pro 3.6.1   اندروید

 

admin بازدید : 102 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

 

کمتر کسی است که سری بازی‌های Angry Birds را نشناسد. حالا نسخه‌ی دوم Angry Birds Star Wars با قابلیت‌های جدید نیز منتشر شده است. اتفاق بزرگی که در این نسخه افتاده است این است که به‌شما اجازه می‌دهد برای اولین بار در نقش خوک‌ها بازی را انجام دهید و یا در نقش کاراکترهای معروف جنگ ستارگان همچون Darth Vader ظاهر شوید! در بازی بیش از ۳۰ کاراکتر برای بازی کردن قرار داده شده است. می‌توانید مراحلی را در نقش خوک‌ها بازی کنید و جاهایی را نیز در نقش پرندگان خشمگین بازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

angry birds star wars 2 android بازی محبوب Angry Birds Star Wars II 1.0.2   اندروید

admin بازدید : 101 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Saving Private Sheep 2   بازی جذاب نجات گوسفندان برای آندروید

 

دانلود بازی Saving Private Sheep 2 برای آندروید

 

برای این ساعت و برای شما کاربران همیشگی یاس دانلود که از گوشی های با سیستم عامل آندروید استفاده می کنید بازی Saving Private Sheep 2 که همان بازی جذاب نجات گوسفندان می باشد را آماده کرده ایم . این بازی یکی از اعتیاد آور ترین بازی های گوشی های تلفن همراه می باشد که طرفداران بیشماری در سراسر جهان دارد . و ما امروز این بازی جذاب و دیدنی را به همراه دیتای آن به شما عزیزان تقدیم می کنیم . اگر دقت کرده باشید ، نسخه ی کامپیوتری این بازی نیز در سایت موجود است ، پس اگر از گوشی های آندروید ی استفاده نمی کنید ، نگران نباشید ، میتوانید نسخه ی کامپیوتری را از اینجا دانلود کنید . و اما یک خبر خوب ! برای کاربران عزیزی که از گوشی های آندروید استفاده می کنند داریم و آن هم امکان اجرای این بازی بر روی تمامی پردازشگر ها و رزولوشن هاست .

اگر بخواهیم شما را با داستان بازی آشنا کنیم باید عرض کنم که در این نسخه از بازی Saving Private Sheep 2 گوسفندان بر گرگ ها پیروز شده اند ولی گرفتار مکر و هوش بالای روباه خواهند شد ! شما باید در بین مراحل بازی مراقب روباه مکار باشید ، البته مشکلات گوسفندان به اینجا ختم نمیشود ! عبور از موانع سخت مانند ، آبشارها و یا گذر از دشمنان شما مانند ، عنکبوت ها، جوجه ها و … از دیگر مشکلات شما برای نجات گوسفندان است . می توانم این قول را به شما عزیزان بدهم که در هیچ یک از ۶۶ مرحله ی بازی ، خستگی را حس نخواهید کرد ! بازی انقدر جذاب طراحی شده است که متوجه گذر زمان نیز نخواهید شد . پس فرصت را از دست ندهید و بازی جذاب نجات گوسفندان برای آندروید ورژن ۲.۱ و بالاتر خود دریافت نمایید .

 

admin بازدید : 189 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای آندروید

 

دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای اندروید

نسخه اصلی انگلیسی + دیتا

نسخه نامحدود Unlimited اضافه شد …

 

Plants vs Zombies 2 v1.4.244592 امروز بازی Plants vs Zombies 2 را برای آندروید آماده دانلود کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید. سرانجام نسخه دوم بازی زیبای گیاهان علیه زامبی ها برای سیستم عامل آندروید توسط شرکت معروف Popcap منتشر شد. بازی Plants Vs Zombies 2 شما را به سفر در زمان های گذشته و آینده و همچنین تجربه ی در مناطقی همچون غرب وحشی و مصر و عصر دزدان دریایی دعوت می کند. گیمرها در این عنوان همچنین قادر خواهند بود تا در بین بازی به خرید آیتم ها و اشیا مورد نیاز خود از Crazy Dave نیز بپردازند.شما باید در بازی گیاهان علیه زامبی ها ۲ با قرار دادن گیاهان در جای مناسب از پیشروی و تجاوز زامبی ها جلو گیری کنید. سالم نگه داشتن باغ در بهترین حالت دفاعی در برابر گروه کثیری از زامبی ها از وظایف اصلی شما است که باید به خوبی آن را انجام دهید.

در بازی Plants vs Zombies 2 تغییرات چشمگیری داده شده است که باعث جذابیت بیشتر آن شده است. یکی از این تغییرات مهم بازی بهبود گرافیک آن است که به صورت چشمیگری عالی شده است. یکی دیگر از جذابیت های بازی Plants vs Zombies 2 , وجود نقشه های جدید است که در هریک از این نقشه ها زامبی ها ظاهری متفاوت دارند. همچنین این بازی در ۹ روز اول انتشار خود حدود ۲۵ میلیون بار دانلود شده است که میتوان گفت این رقم بی سابقه و چشمگیر است . پس اگر شما هم از علاقه مندان به بازی گیاهان در مقابل زامبی ها هستید هم اکنون میتوانید بازی Plants vs Zombies 2 را برای آندروید خود به طور مستقیم و رایگان از سایت پرهام رایانه 1 دریافت نمایید.

دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای آندروید

دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای آندروید

دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای آندروید

 

admin بازدید : 125 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

در بازی آندروید Clash of Clans شما باید سپاهی تشکیل دهید و به جنگ با دشمنانتان بروید. نیروهای خود را تجهیز و با کنترل درست آنها جنگ ها را پیروز شوید و زمین های دشمنان را تصاحب کنید. به ساخت روستا و قلعه ها بپردازید و برای دفاع از روستاها از توپ ها، برج ها، خمپاره ها، و تله ها استفاده نمایید. در بازی می توانید به صورت آنلاین با تیم های دیگر به مبارزه بپردازید و امتیاز کسب کنید. از ویژگی های این بازی گرافیک مطلوب HD، نبرد با بازیکنان در سراسر جهان و ارتقا امتیاز خود، امکان بازی Online، امکان خرید تسلیحات به کمک کسب امتیاز، ۱۴ واحد منحصر به فرد با سطوح مختلف، دفاع از روستای خود  با توپ، برج، خمپاره، بمب، تله ها و دیوارها، مبارزه با پادشاهان و امکان به روز رسانی و تقویت سپاه می باشد. در این بازی برخی از باگ های ورژن قبل رفع شده است تا شما لذت بیشتری از بازی ببرید، همچنین اگر یک حساب کاربری در این بازی باز کرده باشید می توانید در هر سیستمی ادامه بازی خود را بوسیله تنظیمات Link a Device ادامه دهید.

 

Clash-of-Clans-v5.2

 

admin بازدید : 140 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

بازی Where’s My Water یک بازی محبوب پازل از کمپانی Disney بود که توانست در نسخه‌ی اول خود کاربران زیادی را جذب خود کند. حالا نسخه‌ی دوم این بازی با مراحلی کاملاً‌ جدید عرضه شده تا مسیر موفقیت نسخه‌ی قبلی بازی را ادامه دهد. در این بازی بیش از ۱۰۰ مرحله‌ با فضایی جدید گنجانده شده است. در این بازی حالت‌های جدیدی همچون Duck Rush نیز گنجانده شده است که در آن شما باید تلاش کنید اردک‌های اسباب‌بازی بیشتری را پیدا کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

wheres my water2 android بازی سرگرم کننده Wheres My Water? 2 1.0   اندروید

 

admin بازدید : 113 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

شاید بازی Cut the Rope نیازی به تعریف نداشته باشید. بازی محبوبی که توسط شرکت ZeptoLab برای اولین بار منتشر شد و پس از استقبال بسیار خوب کاربران از بازی، این شرکت نیز نسخه‌های جداگانه‌ای از بازی را تولید کرد. حالا نیز این شرکت یک نسخه‌ی جدید از بازی به نام Time Travel یا سفر در زمان را منتشر کرده است! در این بازی جدید موجود سبز دوست‌داشتنی با سفر در زمان به زمان‌های گوناگون سفر می‌کند. قابلیت جالبی که در این نسخه اضافه شده این است که شما باید به ۲ غول سبز شکلات بدهید!
در آپدیت جدید این بازی، یک پک جدید به مراحل بازی اضافه شده است که نام آن Disco Era است!

 

cut the rope time travel android 1.1.1 بازی زیبای Cut the Rope: Time Travel HD 1.1.1   اندروید

 

 

admin بازدید : 136 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر به بیلیارد علاقه مند هستید حالا Doodle Pool را بر روی گوشی آندرویدی خود نصب و تجربه نمایید .  Doodle Pool این بازی زیبای بیلیارد در 3 سبک و قانون با گرافیکی فوق العاده و البته به سبک کارتونی قادر است ساعت ها علاقه مندان خود را سرگرم نماید . 

 

Doodle Pool HD 1.7

 

این بازی دارای ویژگی های زیر است :

** دارای گرافیک و رزلوشن بالا برای دستگاه های قدرتمند
** دارای سه سبک: US 8 Ball Rules UK 8 Ball Rules US 9 Ball Rules
** قابلیت بازی کردن به صورت تک نفره و یا دو نفره
** دارای اچیومنت های Openfeint
** پشتیبانی از دکمه سخت افزاری back
** دارای حالت Time Attack

تغییرات :

** پشتیبانی از دستگاه های غیر تبلتی
** پشتیبانی کامل بازی از جدیدترین نسخه های اندروید
** بهبود ثبات و پایداری بازی

 

admin بازدید : 143 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا برای اندروید

با حجم بسیار کم

ابری | cloudy v1.0.5   آندروید

 

توضیحات بازی : ترکیب کاملی از پازل، ریاضی و پیکار ! “ابری” یک بازی معمایی می باشد که ماموریت شما راهنمایی یک هواپیمای کاغذی به مقصدش می باشد. از پیچش های این هواپیما لذت خواهید برد. باید بهترین مسیر برای رسیدن به مقصد را انتخاب کنید تا هر مرحله را بگذانید.

 

 

admin بازدید : 98 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

این بار از سایت بزرگ پرهام رایانه 1 ، بازی جدید و جذاب IQ Tester را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی برای موبایل و دستگاه هایی که دارای سیستم عامل آندروید هستند می باشد . امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

IQ Tester بازی جدید و بسیار زیبای تست هوش IQ Tester 1.7.4 برای آندروید

 

admin بازدید : 137 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

Pods Defense یک بازی سرگرم کننده و زیبا برای گوشی های آندروید می باشد که به تازگی منتشر شده است . در این بازی شما می بایست در یک جنگ واقعی میان Pods ها شرکت کنید و با تیراندازی های دقیق دشمنان خود را نابود کنید . این بازی برای اجرا نیازمند سیستم عامل آندروید نسخه ۱٫۶ و بالاتر می باشد .

 

Pods Defense بازي سرگرم كننده و زيباي Pods Defense v1.0   آندرويد

 

admin بازدید : 134 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

این بار در سایت پرهام رایانه 1 ، بازی بسیار زیبا و جذاب Battle for Next Shot را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی باید با رقیب تان، سنگ کاغذ قیچی بازی کرده و او را شکست دهید. بازنده توسط اسلحه کشته خواهد شد! این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Battle for Next Shot بازی بسیار زیبا و جذاب سنگ کاغذ قیچی Battle for Next Shot   اندروید

 

admin بازدید : 117 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

باز هم Iron Man به صحنه بازگشته است تا دنیا را از شرارت‌ها نجات دهد. این بازی که پیش از این نیز نسخه‌های قبلی آن به‌خاطر گرافیک بالا و همچنین داستان جذاب جزء عناوین مهم iOS به‌شمار می‌رفت، باز هم تلاش دارد شما را با جذابیت‌های خود سرگرم نماید. در این بازی شما باید در نبردهای رودررو و پروازهای سریع خود مراحل را پشت سر بگذارید و در این راه از قدرت‌های بی‌نظیر Iron Man استفاده نمایید. این بازی همانطور که گفته شد از گرافیک ۳D بسیار بالایی برخوردار است و برای اجرای آن به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

iron man3 android دانلود بازی زیبای Iron Man 3 1.0.2   اندروید

 

admin بازدید : 113 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

به دنیای Miseria خوش آمدید! شما در نقش Lurk هستید که توسط یک عنکبوت بدجنس حبث شده‌اید و از عشق زندگی خود جدا شده‌اید. شما باید تلاش کنید با فرار از تله‌های عنکبوت برای فرار از دست او و بازگشت به‌سوی عشق واقعی خود تلاش کنید. این بازی در سبک پازل است و معماهایی در آن وجود دارد که حل کردن آن‌ها به‌عهده‌ی شماست. در این بازی ۸۰ مرحله وجود دارد که می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

miseria android بازی فکری و زیبای Miseria 1.01    اندروید

به دنیای Miseria خوش آمدید! شما در نقش Lurk هستید که توسط یک عنکبوت بدجنس حبث شده‌اید و از عشق زندگی خود جدا شده‌اید. شما باید تلاش کنید با فرار از تله‌های عنکبوت برای فرار از دست او و بازگشت به‌سوی عشق واقعی خود تلاش کنید. این بازی در سبک پازل است و معماهایی در آن وجود دارد که حل کردن آن‌ها به‌عهده‌ی شماست. در این بازی ۸۰ مرحله وجود دارد که می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

miseria android بازی فکری و زیبای Miseria 1.01    اندروید

به دنیای Miseria خوش آمدید! شما در نقش Lurk هستید که توسط یک عنکبوت بدجنس حبث شده‌اید و از عشق زندگی خود جدا شده‌اید. شما باید تلاش کنید با فرار از تله‌های عنکبوت برای فرار از دست او و بازگشت به‌سوی عشق واقعی خود تلاش کنید. این بازی در سبک پازل است و معماهایی در آن وجود دارد که حل کردن آن‌ها به‌عهده‌ی شماست. در این بازی ۸۰ مرحله وجود دارد که می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

miseria android بازی فکری و زیبای Miseria 1.01    اندروید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت پرهام رایانه 1 چیست؟
    درباره ما
    سایت پرهام رایانه 1 در روز دوشنبه 92/2/13 شروع به کارکرده و مرجعی از تمام بازی ها و نرم افزار های کامپیوتر و اندروید میباشد.
    بیشتر بازی های سایت هم دارای حجم کم و گرافیک فوق العاده میباشد.امیدوار هستیم که شما هم ازاین مطالب لذت ببرید.
    و در آخر هم من و اعضای تیم پرهام رایانه از سایت های سایت دانلود ها ، اندروید یو و یاس دانلود و mobinigi و گرند گیم و جناب آقای علی بهنام فر و سایت تم دیزاینر بقیه دوستان عزیز تشکر فراوان میکنیم
    مدیر وبلاگ: Admin

    اخبار سایت

    آخرین بروزرسانی سایت 29 / آذر / 92 ساعت 00 : 20



    آمار سایت
  • کل مطالب : 507
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,025
  • بازدید ماه : 1,025
  • بازدید سال : 14,107
  • بازدید کلی : 174,709