loading...
پرهام رایانه1 (سایت دانلود)
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 119 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

Pro Evolution Soccer 2014 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲٫۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

Update: Update v1.01-RELOADED added

 

pes14 pc cover دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC

 

admin بازدید : 116 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

نسخه جدید سری بازی‌های بسکتبالی NBA با نام NBA 2K14 به عنوان فرنچایز جدید این بازی پرآوازه می‌باشد. با وجود بیش از ۳۸ بازی ورزشی که در سال عرضه می‌شوند و عناوینی که برای بهترین‌های این بازی‌ها انتخاب می‌شود، یک بار دیگر سری بازی‌های محبوب NBA لقب برترین شبیه‌ساز بازی‌ها را برای یک‌بار دیگر به خود اختصاص داد. امسال، کمپانی ۲K تمامی نیروی خود را همراه با یکی از اثرگذارترین عوامل خود با نام LeBron James در پیاده‌سازی هرچه بهتر لیگ قهرمانان به‌کار می‌گیرد. با وجود موسیقی‌های متن بسیار هیجان‌انگیز بازی که توسط King انتخاب شده، کنترل بازی که توسط ویژگی جدید Pro Stick اصلاحات زیادی داشته، افزودن قابلیت Signature Skills، افزایش تکنیک‌های دفاع که شامل دانک‌های تدافعی هستند و بسیاری از موارد دیگر، بازی NBA 2K14 یک‌بار دیگر خود را برای برافراشتن سری برتر بازی‌های ورزشی آماده کرده است.

NBA 2K14 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵٫۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

nba 2k14 pc cover small دانلود بازی NBA 2K14 برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Pentium 4 2.4 Ghz Single Core processor or equivalent (2.8 Ghz for Vista/Win7/Win8)
RAM: 512MB of memory or more (1GB for Vista/Win7/Win8)
HDD: At least 9GB of free hard drive space
GPU: 128MB or more memory. DirectX 9.0c compatible card with Shader Model 3.0 support. Required Chipsets: Radeon HD 2400 or greater / Nvidia 6800 GT or greater
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card

 

 

admin بازدید : 181 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Le Tour De France ساخته شده توسط کمپانی Cyanide و عرضه شده بوسیله کمپانی Focus Home Interactive می باشد. این یک بازی شبیه سازی دوچرخه سواری می باشد که هر ساله نسخه ی جدیدی از آن عرضه می شود. هر ساله تغییرات و بهبودهای جدیدی در این بازی اضافه می شود تا صدها هزار گیمر طرفدار این سبک از بازی را از خود راضی نگه دارد. این بازی از سال ۲۰۱۱ به بعد برای کنسول ها نیز عرضه شد. تفاوت عمده ای که در نسخه ی کامپیوتر و کنسول وجود دارد این است که در کامپیوتر شما تنها قابلیت رهبری و مدیریت دوچرخه سواران را دارید در حالی که در نسخه ی کنسول آن می توانید خود یکی از دوچرخه سواران باشید. همراه با حرفه ای ترین های جهان پا بزنید و در رقابتی حرفه ای خود را بیازمایید!

Pro Cycling Manager 2013 PC-CPY

 

Pro Cycling Manager 2013 cpy cover دانلود بازی Pro Cycling Manager 2013 برای PC

 

 

admin بازدید : 94 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی با گرافیک زیبا و حجم بسیار کم

 

بازی مسابقات موتور سواری با گرافیکی بالا و حجم کم | Super Bikes

 

جدیدترین نسخه از بازی مسابفات موتور سواری به تازگی عرضه شده است. نهایت هیجان در محیطی فوق العاده جذاب که لذت یک مسابقه جذاب موتورسواری را با موتور سوپربایک برای کاربران تداعی خواهد کرد. SBK Superbike World Championship 2011 که تنها چند روز از انتشار آن می گذرد با گرافیکی بهبود یافته نسبت به قبل ، اضافه شدن قابلیت های جدید برای موتورسواران و تغییر در پیست ها قدم به سیستم های رایانه ای کاربران می گذارد.

 

بازی مسابقات موتور سواری | Super Bikes

 

 همه چیز برای گیمرهای حرفه ای آماده شده تا تجربه ای متفاوت در موتورسواری و شبیه سازی آن ها را داشته باشند ؛ اضافه شدن لیگ های معروف در مسابقات و بهبود جلوه های بصری از دیگر خصوصیاتی هستند که در ویرایش ۲۰۱۱ این بازی جذاب دیده می شوند. منوها ، کاراکترهای بازی ، موتورها ، جلوه های ویژه ای برخوردها و تصادفات همه و همه با انجام یک سری تغییرات با بهبود چشم گیری رو به رو شده اند تا هیجان را دو چندان کنند. ۷۹ موتور سوار ، ۱۶ مدل جاده و ۹ کارخانه تولید موتور با برندهای مختلف هم جزئیات را تشکیل می دهد.

 

بازی مسابقات موتور سواری | Super Bikes
admin بازدید : 152 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

با گرافیک زیبا و با حجم بسیار کم

بازی های ماشین سواری در بین گیمرهای مبتدی و حرفه ای جایگاه بسیار ویژه و محبوبیت خاصی دارند و به خاطر هیجان ناشی از این سبک بازی ها، کاربران زیادی مجذوب گیم های ماشین سواری شده اند، به همین دلیل بازی زیبایی تحت عنوان ماشین سواری در شهر را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که با حجم کم خود می تواند شما را مجذوب سادگی و زیبایی خود بکند،

 

بازی ماشین سواری در شهر | CITY RACING

 

 این بازی City Racing نام دارد و همان طور که از اسم آن نیز پیداست شما در بازی به رانندگی در شهر مشغول خواهید شد. شما می توانید ماشین خود را ارتقاء دهید، رنگ آن را عوض کنید و برخی امکانات دیگر به آن بیافزایید، ولی برای این کار باید در مسابقات درون شهری و به طور غیرقانونی انجام می شود شرکت کنید و حتی می توانید مسافر جابجا کنید تا کسب درآمد کنید، پس از کسب درآمد کافی می توانید به یکی از کارگاه های مربوط به تعمیر ماشین رفته و طبق نیاز و علاه خود ماشینتان را ارتقاء داده یا تعمیر کنید.

 

بازی ماشین سواری در شهر | CITY RACING

 

علاوه بر همه این ها باید مراقب رانندگان وحشی که دیوانه وار در سطح شهر رانندگی می کنند باشید، تا به خودروی شما آسیب نرسد.

 

 

admin بازدید : 319 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود بازی مسابقه کراش برای کامپیوتر

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> کم <a href="http://bazikids.com" >حجم</a> Crash 4 Team Racing

یک بازی اتومبیل رانی مهیج با ظاهری کاملآ متفاوت است. شما در این بازی می توانید با انتخاب راننده و همچنین جاده ی دلخواه به مسابقه با سایر راننده ها بپردازید. از ویژگی های بسیار جالب این بازی داشتن راه های مخفی متفاوت که در کوتاه کردن مسیر تاثیر به سزایی دارند اشاره نمود. همچنین سلاح ها و محافظ در مسیر مسابقه قرار دارد که با گرفتن هر کدام آنها می توان ماشین جلویی را منهدم ساخت و یا از ماشین خود در مقابل ماشین هایی که قصد حمله به آن را دارند محافظت نمود. شما در پایان هر مرحله از آن جاده ها باید در مقابل غول های این بازی یک مسابقه بدهید. این بازی بر روی تمامی سیستم های حاضر به لحاظ سخت افزاری کار میکند.

admin بازدید : 1001 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> هری پاتر - جام جهانی کوییدیچ Harry Potter Quidditch

بازی Harry Potter Quidditch یک بازی سبک Sports (Quidditch), action میباشد که شرکتهای EA Games/EA Sports و  Magic Pockets آن را با همکاری یکدیگر در سال 2003 ساختند. و شرکت EA Games/EA Sports آن را منتشر کرد. این بازی را در مد Single-player قابل اجرا میباشد. داستان بازی رقابت هیجان انگیز هری پاتر کوییدیج که سوار به یک جارو که با چماقی چوبی، دو توپ آهنین و محکم بازدارنده را به سمت حریف پرتاب می‌کنند تا او را از مسیر منحرف کنند.

 

admin بازدید : 804 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (1)

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Subway Surfers

Subway Surfers یک بازی فانتزی و سرعتی است که شما در آن در نقش پسر بچه ای به نام جک هستید. جک و دوستانش در حال فرار از دست مامور هستند و شما باید به آن ها کمک کنید تا بتوانند از دست مامور فرار کنند. اما فرار از دست مامور به همین سادگی نیست چرا که در بین راه با مانع هایی رو به رو می شوید که باید با سرعت عمل خود آن ها را پشت سر گذاشته و به راه خود ادامه دهید. با خوردن سکه ها و آیتم های موجود در بازی می توانید امتیاز هایی بدست آورید که باعث آسان شدن بازی می شود.

 

admin بازدید : 161 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Mortal Kombat Komplete Edition

به جرأت می توان گفت که سری بازی های Mortal Kombat یکی از پر طرفدارترین بازی های مبارزه ای هستند که تا کنون راهی بازار شده اند. اما متأسفانه این سری از بازی ها پس از کنسول Sega Genesis و از زمانی که به صورت ۳D درآمدند، دیگر نتوانستند به دوران شکوه خود بازگردند. هر چند که نسخه های نسل ششم کنسول ها (PS2-Xbox-GameCube) جزو عنوان های خوب این سری از بازی ها به حساب می آیند، اما باز هم نتوانستند به محبوبیت نسخه های کلاسیک دست پیدا کنند. حال پس از ساخت بازی ناامید کننده MK vs. DC Universe شاهد یک نسخه جدید از این سری از بازی ها هستیم. Mortal Kombat جدید آمده تا تمام ناکامی های گذشته را پشت سر بگذارد و دوباره خود را به عنوان سلطان سبک بازی های مبارزه ای معرفی کند.

 

برای دانلود بازی یا دیدن عکس های این بازی به ادامه مطلب بروید...

 

admin بازدید : 183 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

super volei بازی جذاب و محبوب سوپر والیبال برزیل Super Volei Brasil 2

یکی از ورزش هایی که طی چند دهه ی اخیر محبوبیت بسیار زیادی بین دوستداران ورزش پیدا کرده والیبال بوده که بر همین اساس از سال ها پیش نسخه های مجازی به صورت بازی ساخته و انتشار یافته که از همان بدو تولد کنسول های بازی بوده است. نسخه دوم از بازی بسیار مهیج والیبال Super Volei Brasil نسبتا قدیمی بوده و ممکن است کاربران امروزی چندان با آن آشنایی نداشته باشند. با وجود اینکه بازی گرافیک بسیار زیادی نداشته و قدیمی بوده , ولی از جذابیت بیش از حدی بهره مند است. در بازی Super Volei Brasil 2 می توانید از 23 بازیکن زن و مرد یکی را انختاب کرده و به رقابت با حریفتان بپردازید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

admin بازدید : 15093 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

این بازی رایانه‌ای جذاب فوتسال و فوتبال مخصوص رایانه بوده و در واقع یک نسخه قدیمی از بازی مشهور فیفا (fifa98) است. در بخش انتخاب استادیوم می‌توانید یک زمین چوبی به‌رنگ قهوه‌ای انتخاب کنید و از بازی فوتسال دونفره لذت ببرید. بازی از گرافیک قابل قبولی برخوردار بوده و در ویندوز XP نیز  قابلیت اجرا دارد.

 

admin بازدید : 138 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

با حجم بسیار کم!!!!

 

مسابقات خیابانی | LA Street Racing

 

توضیحات بازی : مسابقات اتوموبیلرانی LA Street Racing یک مسابقه ی رانندگی آن هم در شب های خیابان های لوس آنجلس. بازی اتومبیل رانی پرهیجانی که با قرار دادن ۱۰ ماشین سواری زیبا و قدرتمند و در اختیار علاقمندان به بازی های اتومبیل رانی مسابقاتی، آن ها را برای هیجانی جدید آماده می سازد .بازیکنان می توان خودرو های خود را در جریان مسابقه تعمیر کنند یا به کل ارتقا قدرت دهند . شبیه سازی خود خیابانهای لوس آنجلس و خودرو ها در این بازی اتومبیل رانی از ویژگی های خوب آن است .

admin بازدید : 126 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

با حجم بسیار کم!!!

 

مسابقات موتورسواری 3 | Moto Racer 3

 

توضیحات بازی : بازی زیبای Moto Racer 3 که به جرات می توان بیان نمود یکی از بازی های زیبا و جذاب موتور سواری در نوع خود می باشد که لذت و احساس واقعی قرار گرفتن در جریان مسابقات موتور سواری و تلاش برای پیروزی در این مسابقات را در وجود کاربران زنده نموده و نسبت به حجم این بازی که دارای حجم بسیار کمی می باشد دارای قابلیت های زیادی بوده که به اختصار در ادامه به حضورتان می رسانیم. از جمله ویژگی های این بازی زیبا به نوع مسابقات مربوط بوده که در حین انجام مسابقه مانند مسابقات واقعی کوچکترین اشتباه و تصادفی شما را تا حد بسیار زیادی از مسابقه دور نمود و فاصله بین شما و رقبا را بسیار زیاد می نماید…

Moto Racer3 یک بازی فوق العاده زیبا در حیطه ی بازی های چند رسانه ای است . این بازی یک بازی قدیمی و در عین حال اعتیاد آورد است .احساس واقعی قرار گیری در پیست موتور سواری را با بازی Moto Racer 3 تجربه کنید .این بازی در عین واحد دو بازی می باشد .

 

admin بازدید : 119 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

pro beach soccer بازی بسیار جذاب و کم حجم فوتبال ساحلی Pro Beach Soccer

 

فوتبال ساحلی یکی از پر طفدار ترین و محبوب ترین ورزش ها در کشور های ساحلی از جمله کشور خودمان بوده که با وجود ساده بودن آن , بسیار جذابیت دارد. بر همین اساس نیز چندین بازی از زمان کنسول های اولیه مانند میکرو و سگا تا کنون ساخته شده است. Pro Beach Soccer نام یکی از مهیج ترین در عین حال کم حجم ترین آن ها بوده و با دارا بودن ویژگی های اصلی این ورزش کهن بسیار سرگرم کننده است. این بازی که ساخته ی شرکت Pam Development بوده , با گرافیکی متناسب با حجمش دارای چندین ساحل با آب و هوای مختلف بوده و از تیم های متنوعی بهره مند است.

 

admin بازدید : 117 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

off road racers دانلود بازی فوق العاده مهیج مسابقات جنگلی Off Road Racers

یکی از سبک هایی که در میان بسیاری از علاقه مندان به بازی های ورزشی محبوبیت خاصی دارد سری بازی های مسابقه ای در سبک ماشین سواری یا رالی می باشد. این بار از سایت بازی های رایگان یک بازی بسیار هیجان انگیز با حجمی کم در این سبک با نام Off Road Racers را به صورت رایگان برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم. در بازی Off Road Racers شما قادرید در ابتدا با انتخاب یکی از ماشین های معمولی به مسابقات در جنگل و بیابان بپردازید. سپس به مرور زمان و با کسب مقام در مسبقات , ماشین های پیشرفته تر و پر سرعت تری را در دست میگیرید که رمز موفقیت شما در مسابقات بعدی می باشند.

 

admin بازدید : 177 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

International Tennis Pro دانلود بازی بسیار جذاب تنیس حرفه ای International Tennis Pro

بازی فوق العاده جذاب International Tennis Pro  که برگرفته شده از ورزش  بسیار مفرح تنیس می باشد می تواند لحظاتی شاد را برای هرکاربری فراهم کند. این بازی جذاب که از گرافیک مناسبی هم بهره می برد از GamePlay قدرتمند بهره می برد که کمک می کند تا جذابیت انجام بازی چند برابر شود. از امکانات این بازی جذاب می توان به قابلیت انجام بازی به صورت چند نفره ، امکان انجام مسابقات قهرمانی و همچنین بهره گیری از تمامی قوانین ورزش تنیس  اشاره نمود. داور این بازی که دقت بسیار بالایی دارد حرکات بازیکنان و مکان هایی که توپ بر زمین اصابت می کند را زیر نظر دارد تا هیچ گونه اشتباهی پیش نیاید ؛ تورنمنت های جالب بازی نکته ای دیگر از امکانات International Tennis Pro  به شمار می رود، زمین های چمن و خاکی ، ورزشگاه های زیبا که بسیاری زیبا شبیه سازی شده اند به زیباترشدن بازی کمک می کنند. جالب است که بازیکنان و حرکات آن ها هم دقیقا مطابق با آنچه در واقعیت صورت می گیرد شبیه سازی شده اند ، یعنی برای مثال در زمان زدن سرویس دقیقا حرکات یه بازیکن واقعی صورت می گیرد و البته مهم اینجاست که کاربر باید طوری این بازیکنان را هدایت کند تا بتواند برنده تمامی مسابقات شود.

قابلیت های کلیدی بازی International Tennis Pro :

- گرافیک مناسب بازی
- ورزشگاه ها ، زمین بازی ، داور و بازیکنان که بسیار نزدیک به واقعیت هستند
- وجود تورنمنت های مختلف با جام های قهرمانی متعدد
- دقت بالای داور در طول بازی
- بهره گیری از تمامی قوانین بازی تنیس
- امکان انجام بازی به صورت تک نفره ، دو نفره و یا چند نفره
- مناسب برای سنین مختلف
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویستا و ویندوز محبوب ۷
- و …

 

admin بازدید : 131 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

Super Motocross Deluxe دانلود بازی بسیار مهیج موتور کراس Super Motocross Deluxe   کم حجم

یکی از سبک هایی که در بین بازی های رایانه ای و ورزشی از محبوبیت خاصی برخوردار بوده , سبک موتور سواری است. در این زمینه بازی های بسیاری تولید شده که یکی از جذاب ترین آن ها سری بازی های Super Motocross است. این بار از سایت بازی های رایگان نسخه Deluxe این بازی فوق العاده مهیج و سرگرم کننده را به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده کرده ایم. هر چند این بازی دو بعدی بوده و در ظاهر کسل کننده به نظر می رسد ولی گرافیک بسیار خوبی داشته و می تواند شما را ساعت ها به خود سرگرم کند. هم چنین در طی مراحل بازی بایستی با استفاده از نیتروژن , پرش انجام دهید و با کسب امتیاز بیشتر به مراحل بالاتر صعود کنید. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

 

admin بازدید : 170 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

Champion Sheep Rally بازی مهیج و جذاب رالي گوسفند ها Champion Sheep Rally

Champion Sheep Rally بازی بسیار زیبا و هیجان انگیزی است که در آن گوسفندان به مسابقه می پردازند. این بازی همان طور که از نامش پیداست نوعی لیگ قهرمانان برای گوسفندان است که در یک مسابقه سرعت و عبور از موانع و جمع کردن امتیاز ها با هم به مسابقه و رقابتی هیجان آور می پردازند.
محیط گرافیکی این بازی نسبتا بالا می باشد. حرکت در مسیر ها و جاده های زیبا با موانع سخت و دشوار از ویژگی های این بازی محسوب می شود .
در این بازی سرعت عمل و هم چنین دقت بسیار بالایی نیاز است تا هم از دیگر گوسفندان پیشی گرفته و هم با دقت بالا جوایز موجود در مسیر مسابقه را دریافت کرد. البته با همان بالا نیز باید از موانع موجود در مسیر عبور کرد.
این بازی برای افراد بالای 3 سال مناسب می باشد. والدین می توانند این بازی را برای فرزندان خردسال خود بر روی سیستم نصب کنند تا هم در اوقات فراقت وسیله سرگرمی فرزندان فراهم کنند و هم  به رشد ذهنی و سرعت عمل و دقت فرزندان کمک کرده باشند.
لازم به ذکر است حجم واقعی این بازی 136 مگابایت می باشد که با فشرده سازی به 30 مگابایت تغییر یافته است. کافیست فایل را دانلود نموده و فایل Setup‌ را اجرا نمایید تا بازی بر روی سیستم شما نصب گردد.

قابلیت های کلیدی بازی Champion Sheep Rally:

- مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی 3 سال و بالاتر
- بازی بسیار جذاب و هیجانی  با گرافیک بالا و سه بعدی
- جلوهای زیبا و کم نظیر صوتی و بصری
- حالت مسابقه ای و تفریحی، پرهیجان بودن بازی
- بالا بردن خلاقیت و هوش افراد
- دست زدن به ابتکار و خلاقیت در طی بازی
- انیمیشن زیبا و با کیفیت
- حجم بسیار کم بازی
- و…

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت پرهام رایانه 1 چیست؟
    درباره ما
    سایت پرهام رایانه 1 در روز دوشنبه 92/2/13 شروع به کارکرده و مرجعی از تمام بازی ها و نرم افزار های کامپیوتر و اندروید میباشد.
    بیشتر بازی های سایت هم دارای حجم کم و گرافیک فوق العاده میباشد.امیدوار هستیم که شما هم ازاین مطالب لذت ببرید.
    و در آخر هم من و اعضای تیم پرهام رایانه از سایت های سایت دانلود ها ، اندروید یو و یاس دانلود و mobinigi و گرند گیم و جناب آقای علی بهنام فر و سایت تم دیزاینر بقیه دوستان عزیز تشکر فراوان میکنیم
    مدیر وبلاگ: Admin

    اخبار سایت

    آخرین بروزرسانی سایت 29 / آذر / 92 ساعت 00 : 20



    آمار سایت
  • کل مطالب : 507
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,050
  • بازدید ماه : 1,050
  • بازدید سال : 14,132
  • بازدید کلی : 174,734