loading...
پرهام رایانه1 (سایت دانلود)
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 119 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

Pro Evolution Soccer 2014 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲٫۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

Update: Update v1.01-RELOADED added

 

pes14 pc cover دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC

 

admin بازدید : 116 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

نسخه جدید سری بازی‌های بسکتبالی NBA با نام NBA 2K14 به عنوان فرنچایز جدید این بازی پرآوازه می‌باشد. با وجود بیش از ۳۸ بازی ورزشی که در سال عرضه می‌شوند و عناوینی که برای بهترین‌های این بازی‌ها انتخاب می‌شود، یک بار دیگر سری بازی‌های محبوب NBA لقب برترین شبیه‌ساز بازی‌ها را برای یک‌بار دیگر به خود اختصاص داد. امسال، کمپانی ۲K تمامی نیروی خود را همراه با یکی از اثرگذارترین عوامل خود با نام LeBron James در پیاده‌سازی هرچه بهتر لیگ قهرمانان به‌کار می‌گیرد. با وجود موسیقی‌های متن بسیار هیجان‌انگیز بازی که توسط King انتخاب شده، کنترل بازی که توسط ویژگی جدید Pro Stick اصلاحات زیادی داشته، افزودن قابلیت Signature Skills، افزایش تکنیک‌های دفاع که شامل دانک‌های تدافعی هستند و بسیاری از موارد دیگر، بازی NBA 2K14 یک‌بار دیگر خود را برای برافراشتن سری برتر بازی‌های ورزشی آماده کرده است.

NBA 2K14 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵٫۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

nba 2k14 pc cover small دانلود بازی NBA 2K14 برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Pentium 4 2.4 Ghz Single Core processor or equivalent (2.8 Ghz for Vista/Win7/Win8)
RAM: 512MB of memory or more (1GB for Vista/Win7/Win8)
HDD: At least 9GB of free hard drive space
GPU: 128MB or more memory. DirectX 9.0c compatible card with Shader Model 3.0 support. Required Chipsets: Radeon HD 2400 or greater / Nvidia 6800 GT or greater
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card

 

 

admin بازدید : 181 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

بازی Le Tour De France ساخته شده توسط کمپانی Cyanide و عرضه شده بوسیله کمپانی Focus Home Interactive می باشد. این یک بازی شبیه سازی دوچرخه سواری می باشد که هر ساله نسخه ی جدیدی از آن عرضه می شود. هر ساله تغییرات و بهبودهای جدیدی در این بازی اضافه می شود تا صدها هزار گیمر طرفدار این سبک از بازی را از خود راضی نگه دارد. این بازی از سال ۲۰۱۱ به بعد برای کنسول ها نیز عرضه شد. تفاوت عمده ای که در نسخه ی کامپیوتر و کنسول وجود دارد این است که در کامپیوتر شما تنها قابلیت رهبری و مدیریت دوچرخه سواران را دارید در حالی که در نسخه ی کنسول آن می توانید خود یکی از دوچرخه سواران باشید. همراه با حرفه ای ترین های جهان پا بزنید و در رقابتی حرفه ای خود را بیازمایید!

Pro Cycling Manager 2013 PC-CPY

 

Pro Cycling Manager 2013 cpy cover دانلود بازی Pro Cycling Manager 2013 برای PC

 

 

admin بازدید : 1001 یکشنبه 06 مرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> هری پاتر - جام جهانی کوییدیچ Harry Potter Quidditch

بازی Harry Potter Quidditch یک بازی سبک Sports (Quidditch), action میباشد که شرکتهای EA Games/EA Sports و  Magic Pockets آن را با همکاری یکدیگر در سال 2003 ساختند. و شرکت EA Games/EA Sports آن را منتشر کرد. این بازی را در مد Single-player قابل اجرا میباشد. داستان بازی رقابت هیجان انگیز هری پاتر کوییدیج که سوار به یک جارو که با چماقی چوبی، دو توپ آهنین و محکم بازدارنده را به سمت حریف پرتاب می‌کنند تا او را از مسیر منحرف کنند.

 

admin بازدید : 183 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

super volei بازی جذاب و محبوب سوپر والیبال برزیل Super Volei Brasil 2

یکی از ورزش هایی که طی چند دهه ی اخیر محبوبیت بسیار زیادی بین دوستداران ورزش پیدا کرده والیبال بوده که بر همین اساس از سال ها پیش نسخه های مجازی به صورت بازی ساخته و انتشار یافته که از همان بدو تولد کنسول های بازی بوده است. نسخه دوم از بازی بسیار مهیج والیبال Super Volei Brasil نسبتا قدیمی بوده و ممکن است کاربران امروزی چندان با آن آشنایی نداشته باشند. با وجود اینکه بازی گرافیک بسیار زیادی نداشته و قدیمی بوده , ولی از جذابیت بیش از حدی بهره مند است. در بازی Super Volei Brasil 2 می توانید از 23 بازیکن زن و مرد یکی را انختاب کرده و به رقابت با حریفتان بپردازید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

admin بازدید : 15093 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

این بازی رایانه‌ای جذاب فوتسال و فوتبال مخصوص رایانه بوده و در واقع یک نسخه قدیمی از بازی مشهور فیفا (fifa98) است. در بخش انتخاب استادیوم می‌توانید یک زمین چوبی به‌رنگ قهوه‌ای انتخاب کنید و از بازی فوتسال دونفره لذت ببرید. بازی از گرافیک قابل قبولی برخوردار بوده و در ویندوز XP نیز  قابلیت اجرا دارد.

 

admin بازدید : 119 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

pro beach soccer بازی بسیار جذاب و کم حجم فوتبال ساحلی Pro Beach Soccer

 

فوتبال ساحلی یکی از پر طفدار ترین و محبوب ترین ورزش ها در کشور های ساحلی از جمله کشور خودمان بوده که با وجود ساده بودن آن , بسیار جذابیت دارد. بر همین اساس نیز چندین بازی از زمان کنسول های اولیه مانند میکرو و سگا تا کنون ساخته شده است. Pro Beach Soccer نام یکی از مهیج ترین در عین حال کم حجم ترین آن ها بوده و با دارا بودن ویژگی های اصلی این ورزش کهن بسیار سرگرم کننده است. این بازی که ساخته ی شرکت Pam Development بوده , با گرافیکی متناسب با حجمش دارای چندین ساحل با آب و هوای مختلف بوده و از تیم های متنوعی بهره مند است.

 

admin بازدید : 177 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

 

International Tennis Pro دانلود بازی بسیار جذاب تنیس حرفه ای International Tennis Pro

بازی فوق العاده جذاب International Tennis Pro  که برگرفته شده از ورزش  بسیار مفرح تنیس می باشد می تواند لحظاتی شاد را برای هرکاربری فراهم کند. این بازی جذاب که از گرافیک مناسبی هم بهره می برد از GamePlay قدرتمند بهره می برد که کمک می کند تا جذابیت انجام بازی چند برابر شود. از امکانات این بازی جذاب می توان به قابلیت انجام بازی به صورت چند نفره ، امکان انجام مسابقات قهرمانی و همچنین بهره گیری از تمامی قوانین ورزش تنیس  اشاره نمود. داور این بازی که دقت بسیار بالایی دارد حرکات بازیکنان و مکان هایی که توپ بر زمین اصابت می کند را زیر نظر دارد تا هیچ گونه اشتباهی پیش نیاید ؛ تورنمنت های جالب بازی نکته ای دیگر از امکانات International Tennis Pro  به شمار می رود، زمین های چمن و خاکی ، ورزشگاه های زیبا که بسیاری زیبا شبیه سازی شده اند به زیباترشدن بازی کمک می کنند. جالب است که بازیکنان و حرکات آن ها هم دقیقا مطابق با آنچه در واقعیت صورت می گیرد شبیه سازی شده اند ، یعنی برای مثال در زمان زدن سرویس دقیقا حرکات یه بازیکن واقعی صورت می گیرد و البته مهم اینجاست که کاربر باید طوری این بازیکنان را هدایت کند تا بتواند برنده تمامی مسابقات شود.

قابلیت های کلیدی بازی International Tennis Pro :

- گرافیک مناسب بازی
- ورزشگاه ها ، زمین بازی ، داور و بازیکنان که بسیار نزدیک به واقعیت هستند
- وجود تورنمنت های مختلف با جام های قهرمانی متعدد
- دقت بالای داور در طول بازی
- بهره گیری از تمامی قوانین بازی تنیس
- امکان انجام بازی به صورت تک نفره ، دو نفره و یا چند نفره
- مناسب برای سنین مختلف
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویستا و ویندوز محبوب ۷
- و …

 

admin بازدید : 154 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

همواره پس از عرضه ی هرساله ی نسخه های بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer (به اختصار PES) برای آن پچ هایی عرضه می شود که تکمیل کننده ی بازی و آپدیت نمودن نقل و انتقالات و رفع باگ های بازی و … را دارا می باشد. تا به حال در وبسایت دانلودها پچ های انگلیسی مربوط به این بازی قرار می گرفت. اما در این پست قصد معرفی پچ فوق العاده ای برای این بازی که کاملا فارسی و توسط هموطنان ایرانیمان می باشد را داریم. این پچ توسط وبسایت Pesbaz حاضر شده است. برای دانلود این پچ بی نظیر و برای مشاهده ی ویژگی ها و تصاویری از محیط بازی هنگامی که این پچ را نصب نمایید می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

|پچ فیکس PESBaz Persian Gulf Patch v1.1 Fix به پست اضافه شد|

 

pesbaz cover پچ فارسی برای PES 2013 با نام PESBaz Persian Gulf Patch v1.0

 

admin بازدید : 140 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

اخیرا شرکت ایتالیایی Milestone که توسعه دهنده سری بازی های Moto Gp می باشد از عنوان جدید خود با نام Moto GP 13 رونمایی کرد و از آن به عنوان نسخه ای کاملا بهبود و تکامل یافته یاد کرد. در جدیدترین نسخه ی سری بازی های “موتور سواری” بخش های آنلاین و چند نفره,مسابقات حرفه ای و سرعتی اضافه شده است که به نظر می رسد جدیدترین نسخه ی این عناوین نسبت به نسخه های گذشته کاملا متفاوت و از نکات بسیار خوبی الهام گرفته باشد. با توجه به اخباری که از سوی CVG منتشر شده است امسال باید منتظر یک”motoGP” با کیفیت بسیار بیشتر و گرافیکی خارق العاده و طراحی و فیزیک بهتر موتور ها و پیست ها باشیم. اینطور که معلوم است با اضافه کردن بخش های جدیدی قرار است بازیکنان کژوال نیز جذب بازی شوند. بازی بخش چند نفره نیز خواهد داشت.

MotoGP 13 PC-RELOADED

 

MotoGP13 pc cover دانلود بازی MotoGP 13 برای PC

 

admin بازدید : 123 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

همواره پس از عرضه ی هرساله ی نسخه های بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer (به اختصار PES) برای آن پچ هایی عرضه می شود که تکمیل کننده ی بازی و آپدیت نمودن نقل و انتقالات و رفع باگ های بازی و … را دارا می باشد. تا به حال در وبسایت دانلودها پچ های انگلیسی مربوط به این بازی قرار می گرفت. اما در این پست قصد معرفی پچ فوق العاده ای برای این بازی که کاملا فارسی و توسط هموطنان ایرانیمان می باشد را داریم. این پچ توسط وبسایت Pesbaz حاضر شده است. برای دانلود این پچ بی نظیر و برای مشاهده ی ویژگی ها و تصاویری از محیط بازی هنگامی که این پچ را نصب نمایید می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

|پچ فیکس PESBaz Persian Gulf Patch v1.1 Fix به پست اضافه شد|

 

pesbaz cover پچ فارسی برای PES 2013 با نام PESBaz Persian Gulf Patch v1.0

 

sp2000 بازدید : 133 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی Trials Evolution که در سال ۲۰۰۹ روی شبکه XBLA عرضه شد، به چنان موفقیتی دست پیدا کرد که کسی فکرش را هم نمی کرد. یک موتورسوای بسیار هیجان انگیز و زیبا که استودیوی RedLynx به شکل فوق العاده ای آن را خلق کرد. نسخه دوم این بازی نیز با نام Trials Evolution روی شبکه XBLA عرضه شد تا در همان ۲۴ ساعت اول، رکورد پرفروش ترین بازی های این شبکه را بشکند و از آن خود کند. بازی ای که تنها در مدت ۲۴ ساعت میزبان بیش از ۱۰۰ هزار نفر در بخش آنلاینش بود.اکنون سازندگان این بازی یک بار دیگر به ساخت نسخه کامپیوتری بازی روی آورده اند. استودیوی Red Lynx که چندی پیش توسط Ubisoft خریداری شده است نخستین نسخه از بازی های Trials را در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد و با استقبال بی نظیر علاقه مندان به این سبک از بازی رو به رو شد.اما از آن زمان تاکنون همگان در انتظار نسخه های جدید تر این بازی بوده اند.بازی Trials Evolution از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است و همین موضوع محیط بازی را بسیار جذاب کرده است. سازندگان بازی سعی کرده اند که محیط ها بسیار پرجزئیات و جذاب به نظر برسند و به همین دلیل آن ها را بسیار شلوغ و متنوع طراحی کرده اند.مسیرهای بسیار زیادی برای TE طراحی شده که هر کدام با دیگری تفاوت دارند و از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار هستند. محیط های جنگلی، برفی، بیانانی که در آن ها گرد و خاک زیادی را مشاهده می کنید.

Trials Cover دانلود بازی Trials Evolution Gold Edition برای PC

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت پرهام رایانه 1 چیست؟
    درباره ما
    سایت پرهام رایانه 1 در روز دوشنبه 92/2/13 شروع به کارکرده و مرجعی از تمام بازی ها و نرم افزار های کامپیوتر و اندروید میباشد.
    بیشتر بازی های سایت هم دارای حجم کم و گرافیک فوق العاده میباشد.امیدوار هستیم که شما هم ازاین مطالب لذت ببرید.
    و در آخر هم من و اعضای تیم پرهام رایانه از سایت های سایت دانلود ها ، اندروید یو و یاس دانلود و mobinigi و گرند گیم و جناب آقای علی بهنام فر و سایت تم دیزاینر بقیه دوستان عزیز تشکر فراوان میکنیم
    مدیر وبلاگ: Admin

    اخبار سایت

    آخرین بروزرسانی سایت 29 / آذر / 92 ساعت 00 : 20



    آمار سایت
  • کل مطالب : 507
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,037
  • بازدید ماه : 1,037
  • بازدید سال : 14,119
  • بازدید کلی : 174,721