loading...
پرهام رایانه1 (سایت دانلود)
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 115 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

این بار برای شما علاقه مندان به موسیقی بی کلام ، آلبومی با عنوان Open Sky را آماده کرده ایم که اثری از David Nevue می باشد . موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. در این نوع موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است. تمامی این تراک ها با کیفیت ۳۲۰ آماده شده اند که امیدواریم از شنیدن آن ها لذت ببرید .

 

Open Sky دانلود آلبوم موسیقی بی کلام با عنوان Open Sky 2013

 

 

admin بازدید : 131 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

این بار برای شما علاقه مندان به موسیقی بی کلام ، آلبومی با عنوان Sweet Dreams را آماده کرده ایم که از نوازندگان مختلف جمع آوری شده است . موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. در این نوع موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

 

Sweet Dreams 2013 دانلود آلبوم موسیقی بی کلام با عنوان Sweet Dreams 2013

 

 

admin بازدید : 132 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

این بار نیز، برای علاقه مندان به موزیک های بی کلام و آرام بخش، مجموعه ای دیگر با عنوان Ibiza Piano Bar Music را قرار داده ایم که در سال ۲۰۱۳ میلادی عرضه گردیده اند. این مجموعه دارای ۳۱ آهنگ آرام بخش پیانو است که تمامی آن ها با کیفیت ۳۲۰kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. در این نوع موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

 

Ibiza Piano Bar Music دانلود آلبوم بی کلام پیانو Ibiza Piano Bar Music 2013

 

admin بازدید : 109 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

مجموعه رینگتون های ویژه محرم از آهنگ های غمگین ایرانی و خارجی که میتوانند به عنوان رینگتون های ماه های محرم و صفر با نوای غمگین استفاده شوند. این رینگتون ها از موسیقی های معروف ایرانی و خارجی برداشت شده اند و دانلودها فقط جمع آوری کننده آنها بوده است. رینگتون ها با فرمت MP3 و ۲۰ عدد می باشند.

 

moharam ringtone رینگتون های ویژه ماه محرم Muharram Special Ringtone

 

admin بازدید : 136 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

رینگتون یا آهنگ های زنگ و همچنین آلارام یا زنگ های هشدار اورجینال گوشی سامسنوگ گلگسی اس۳ (Samsung Galaxy S-III) را با فرمت MP3 و کیفیت صدای ۲۵۶kbps فراهم آورده ایم. این مجموعه شامل ۳۱ رینگتون اورجینال و مخصوص گوشی نامبرده به همراه ۷ زنگ هشدار بوده است و به این ترتیب تمامی دارندگان گوشی های موبایل میتوانند از این زنگ ها به صدای استفاده کنند و لذت ببرند.

 

 

samsung galaxy orginal ring رینگتون ها و زنگ های هشدار اورجینال گوشی Samsung Galaxy S III

 

 

 

admin بازدید : 109 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

مجموعه ۳۲ آهنگ اس ام اس جدید و فوق العاده زیبا در سایت دانلودها در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، این رینگتون ها از کیفیت بالایی برخوردارند که با فرمت MP3 آماده شده اند . هم اکنون می توانید این رینگتون ها را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کنید.

 

Sms Ringtones مجموعه 32 رینگتون جدید اس ام اس SMS Ringtones

 

admin بازدید : 124 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

این پک شامل ۷۵ هشدار زنگ جدید و زیبا می باشد که با توجه به فرمت آن ها (Mp3) در اکثر گوشی های موبایل و یا کامپیوتر قابل استفاده هستند . از این رینگتون ها می توانید به عنوان زنگ هشدار خواب و … استفاده کنید که امیدواریم از آن ها لذت ببرید .

 

Alarm Alert RingTones مجموعه 75 رینگتون هشدار زنگ Alarm Alert RingTones

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت پرهام رایانه 1 چیست؟
    درباره ما
    سایت پرهام رایانه 1 در روز دوشنبه 92/2/13 شروع به کارکرده و مرجعی از تمام بازی ها و نرم افزار های کامپیوتر و اندروید میباشد.
    بیشتر بازی های سایت هم دارای حجم کم و گرافیک فوق العاده میباشد.امیدوار هستیم که شما هم ازاین مطالب لذت ببرید.
    و در آخر هم من و اعضای تیم پرهام رایانه از سایت های سایت دانلود ها ، اندروید یو و یاس دانلود و mobinigi و گرند گیم و جناب آقای علی بهنام فر و سایت تم دیزاینر بقیه دوستان عزیز تشکر فراوان میکنیم
    مدیر وبلاگ: Admin

    اخبار سایت

    آخرین بروزرسانی سایت 29 / آذر / 92 ساعت 00 : 20



    آمار سایت
  • کل مطالب : 507
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,031
  • بازدید ماه : 1,031
  • بازدید سال : 14,113
  • بازدید کلی : 174,715