loading...
پرهام رایانه1 (سایت دانلود)
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 118 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

System Explorer نرم افزاری رایگان و البته کارآمد برای تحلیل عمیق کامپیوتر شما می باشد. این نرم افزار میتواند اطلاعات ارزشمندی در مورد سیستم به شما ارائه دهد. نظیر نرم افزارها و فایل های در حال اجرا،فرایندهای در حال اجرا و آنالیز و بررسی شبکه. رابط کاربری آسان و گرافیکی این نرم افزار قابلیت این را میدهد تا تمامی کاربران با سطوح فنی مختلف بتوانند با ان ارتباط برقرار نمایند. وجود امکاناتی برای نمایش اطلاعات نظیر نرم افزارهای فعال در استارت آپ،اتصالات به اینترنت،وضعیت سرویس ها،درایورهای سخت افزاری،شبکه، مرورگر wmi,تاریخچه ویندوز و اطلاعات امنیتی باعث می شود کاربر از این نرم افزار اطلاعات کاملی را در رابطه با سیستمش به دست آورد و اگر شما هم میخواهید اطلاعات خاصی را از سیستم بدست آورید System Explorer را نصب نمایید. یکی از قابلیت های نرم افزار توانایی نمایش تغییرات ویندوز در طول تاریخ می باشد که این قابلیت با آنالیز و بررسی عملکردهای ویندوز در طول نصب این نرم افزار می باشد. نمایش وضعیت استفاده از منابع سیستمی از طریق گرافیک و گراف و نمودار نیز از امکانات نرم افزار محسوب میگردد. یکی دیگر از امکانات مهم نرم افزار توانایی جستجو در وبسایت های VirusTotal و  Jotti service برای اطلاع از اینکه فایل مشکوک در حال اجرا برروی سیستم شما ویروس است یا خیر می باشد. بدین ترتیب به محض مشاهده فایل مشکوک در اجرا میتواند با جستجو در وبسایت های نامبرده شده از این موضوع مطلع شوید. قابلیت گزارش دهنده سیستم نیز با آنالیز روزانه سیستم شما را از تغییرات مطلع خواهد ساخت.

 

System Explorer نمایش اطلاعات زیر و کلی از سیستم System Explorer 4.5.0.5125

 

 

 

admin بازدید : 120 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Avira Internet Security 2014 نرم افزاری کامل است که ضمن دارا بودن تمامی قابلیت های یک آنتی ویروس توانمند، امنیت کامل کاربر در جهان اینترنت را با ابزارهایی مانند دیوار آتش حفظ می کند. این نرم افزار مجهز به موتور قدرتمند حساس به ویروس ها و همچنین ابزارهای لازم برای حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از سرقت اطلاعات کاربر در دنیای اینترنت است. این نرم افزار علاوه بر مجهز بودن به آنتی فیشینگ، آنتی اسپم، آنتی ad (تبلیغات مزاحم) و مقابله با فایل های روت کیت ، مجهز به ضد جاسوس هم است که یکی از تفاوت نسخه Internet Security با Antivirus می باشد. فایروال یا دیوار آتش نیز دیگر تفاوت نرم افزار است که مطمئنا برای کاربرانی که مدام در دنیای اینترنت فعال هستند کاری ضروری می باشد. فایروال  یک لایه امنیتی جدید می باشد که از نفوذ هکرها و همچنین دسترسی های غیرمجاز جلوگیری نموده و همچنین در زمانی که درخواستی از جانب سیستم خودتان برای اتصال به اینترنت داده می شود، فایروال قادر است تا آن را کنترل کند. قابلیت دیگر این نسخه پشتیبان گرفتن از اطلاعات است که می تواند از اطلاعات حساس شما بک آپ تهیه کند.

 

Avira Internet Security  امنیت کامل در اینترنت با Avira Internet Security 2014 14.0.1.759 Final

 

 

admin بازدید : 118 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

 

O&O DiskImage Pro نرم افزاری عالی و مطمئن برای ایجاد نسخه پشتیبان کامل و شبیه ساز از فایل ها و ویندوز و اطلاعات داخل هارد دیسک می باشد. خصوصیت اصلی نرم افزار در تهیه نسخه کاملاً مشابه می باشد و در زمان لازم جهت ریکاوری و بازگردانی اطلاعات ، عیناً بازگردانی خواهند شد. این نرم افزار باتوجه به امکانات و نحوه طراحی برای هر دو دسته کاربران معمولی و حرفه ای قابل استفاده می باشد. این نرم افزار میتواند به صورت کامل از درایورهای سخت افزاری نصب شده نیز نسخه پشتیبان تهیه نماید و در صورت لزوم بازگردانی نماید. قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از سیستم عامل نیز به کاربر کمک می نماید در مواقع ضروری نسبت به بازگردانی کامل سیستم عامل خود اقدام کند. چنین قابلیتی در کنار امکان پشتیبان گیری از درایورها باعث می شود کاربر در مواقع ضروری به طور کامل سیستم خود را بازیابی نماید. قابلیت اثر گذاری دیگر نرم افزار ، تهیه نسخه پشتیبان کامل از سیستم عامل با قابلیت بوت و راه انداز می باشد. این نسخه پشتیبان را میتوان روی لوح فشرده رایت کرد یا در حافظه usb نگهداری کرد تا در مواقع لازم از آن استفاده نمود. برای رایت نسخه های پشتیبان ،نرم افزار خود دارای رایت کننده داخلی است و میتواند لوح های فشرده ای را به صورت CD/DVD/Blu-ray/HD-DVD ایجاد نمود. برای بازیابی نیز مسیر بسیار ساده است و با چند کلیک قابلیت ریستور و بازیابی اطلاعات وجود دارد. همچنین نرم افزار بعد از تهیه نسخه پشتیبان با بررسی فایل ایجاد شده آن را از نظر سالم و کامل بودن تست می نماید.

 

O&O DiskImage Pro تهیه نسخه پشتیبان کامل O&O DiskImage Pro 7.2.10

admin بازدید : 149 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

IETester نرم افزاری کارآمد برای قشر حرفه ای دنیای وب و طراحان وب می باشد. یکی از مشکلات عمده طراحان وب،مخصوصاً در ایران، استفاده کاربران از نسخه های قدیمی مرورگر Internet Explorer می باشد. رندرهای مختلف این مرورگر در نسخه های مختلف اش باعث شده است که طراحان وب مجبور باشند کدنویسی های خودشان را در نسخه های مختلف این مرورگر تست نمایند. توسط نرم افزار IETester طراحان و توسعه دهندگان وب به راحتی میتوانند طرح خودشان را برروی نسخه های IE10, IE9, IE8, IE7 IE 6 و حتی IE5 مشاهده و به دی باگ و رفع مشکل آن اقدام نمایند. این نرم افزار با پشتیبانی از حالت تب این امکان را به کاربر میدهد تا به صورت همزمان چندین صفحه را با نسخه های مختلف مرورگر IE بررسی و تست نماید. به این ترتیب میتوان تغییرات حاصل شده در نسخه های مختلف را نیز به راحتی مشاهده نمود.

 

ietester موتور مجازی نسخه های اینترنت اکسپلورر IETester v0.5.2

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت پرهام رایانه 1 چیست؟
    درباره ما
    سایت پرهام رایانه 1 در روز دوشنبه 92/2/13 شروع به کارکرده و مرجعی از تمام بازی ها و نرم افزار های کامپیوتر و اندروید میباشد.
    بیشتر بازی های سایت هم دارای حجم کم و گرافیک فوق العاده میباشد.امیدوار هستیم که شما هم ازاین مطالب لذت ببرید.
    و در آخر هم من و اعضای تیم پرهام رایانه از سایت های سایت دانلود ها ، اندروید یو و یاس دانلود و mobinigi و گرند گیم و جناب آقای علی بهنام فر و سایت تم دیزاینر بقیه دوستان عزیز تشکر فراوان میکنیم
    مدیر وبلاگ: Admin

    اخبار سایت

    آخرین بروزرسانی سایت 29 / آذر / 92 ساعت 00 : 20



    آمار سایت
  • کل مطالب : 507
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,056
  • بازدید ماه : 1,056
  • بازدید سال : 14,138
  • بازدید کلی : 174,740