loading...
پرهام رایانه1 (سایت دانلود)
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 100 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

لایو والپیپر یک تصویر متحرک از ساحل است که می‌توانید به‌عنوان پشت‌صفحه گوشی اندرویدی خود انتخاب نمایید. از جمله افکت‌های موجود برای این برنامه، افکت باران، افکت‌های صوتی، پشت صفحه‌ی قابل شخصی‌سازی و قابلیت تکان دادن موبایل برای شدت گرفتن امواج است! برای فعال شدن باران، پس از فعال‌سازی آن در منوی اصلی کافیست با دوبار لمس کردن صفحه شاهد بارش باران باشید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

beach lwp android لایو والپیپر ساحل Beach Live Wallpaper 2.0.6   اندروید

 

 

admin بازدید : 127 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

یکی از قابلیت‌هایی که اپل در حین معرفی iOS 7 به‌آن اشاره نمود، تصاویر پس‌زمینه‌ای بودند که با حرکات جرئی خود در حین تکان دادن گوشی، در تصویر عمق ایجاد می‌کردند و باعث جذابیت خاصی در گوشی می‌شدند. حالا ۳D iOS7 Parallax این قابلیت را به گوشی اندرویدی شما می‌آورد. این نرم‌افزار که یک Live Wallpaper برای صفحه اصلی گوشی شما است دارای تعداد زیادی تصاویر آماده‌ی HD برای استفاده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

3d ios7 lwp android لایو والپیپر 3D iOS7 Parallax LWP 1.0.1   اندروید

 

admin بازدید : 159 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

لایو والپیپرهای گوناگون و مختلفی را تا به حال با همدیگر در Apktops مرور کردیم اما در این پست قصد معرفی یک لایو والپیپر عمیقا زیبا و دلنشین با رنگ هایی که برگرفته از طبیعت و درختان هستند را معرفی کنیم که البته این تصویر متحرک با فضای فانتزی و خاص خود زیبایی گوشی آندرویدی تان را دو چندان خواهد کرد .

 

Plasticine Spring flowers 1.0.9

 

 Plasticine Spring flowers  با گل های زیبا و رنگارنگش یک روز بهاری زیبا را بر روی صفحه نمایش گوشی آندرویدی شما حک خواهد کرد . 

ویژگی های این لایو والپیپر :

** انواع مختلف حشرات
** حالت شب با آسمان پرستاره با شکوه

برای دانلود این لایو والپیپر بسیار زیبا با لینک مستقیم از سرورهای جدید و پر سرعت Apktops به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

 

admin بازدید : 99 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

ابزار Advanced Clock Widget Pro یک ویجت کم حجم و کاربردی است که کارش اضافه کردن ویجت ساعت به صفحه‌ی خانه‌ی گوشی اندروید شماست. این ویجت تنظیمات متنوعی در اختیار شما قرار می‌دهد و همچنین در مصرف باتری بسیار خوب عمل می‌کند. از جمله قابلیت‌های این ویجت می‌توان به امکان تنظیم فونت و رنگ نوشته‌ها، قالبت‌های متنوع، وضعیت باتری به‌همراه زمان باقی‌مانده تا اتمام شارژ، نمایش نام اپراتور یا شبکه Wi-Fi، ساعت جهانی با امکان اضافه کردن ویجت‌های متنوع برای هر منطقه، وضعیت آب و هوای امروز و فردا، نشان دادن وضعیت آلارم‌های گوشی و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

advanced clock pro android ویجت ساعت حرفه‌ای Advanced Clock Widget Pro 0.761   اندروید

 

admin بازدید : 103 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Juice PRO Live Wallpaper مجموعه‌ای از تصاویر زنده یا Live Wallpaper برای استفاده از گوشی‌های شما است که در آن تصاویر آبمیوه‌های متنوعی را می‌توانید به‌عنوان تصویر زمینه موبایل خود انتخاب کنید. در این برنامه ۱۲ شکل گوناگون از آبمیوه‌ها قرار داده شده است. همچنین کنترلهای جالبی نیز برای شما قرار داده شده است، مثلاً می‌توانید انتخاب کنید که در نوشیدنی شما یخ هم باشد یا نه، یا اندازه‌ی تکه‌های میوه را انتخاب کنید. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

juice pro lw android والپیپر زنده Juice PRO Live Wallpaper 3.0   اندروید

 

admin بازدید : 129 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

تصویر پس‌زمینه متحرک یا Live wallpaper زیبای Nature Pro HD دارای تصاویری زیبا از منظر مختلف است که می‌تواند به‌عنوان یک پس‌زمینه‌ی زیبا برای موبایل یا تبلت شما باشد. این تصویر دارای دو تم شب و روز است که در طول شبانه‌روز به‌طور خودکار قابل تغییر است. کیفیت مناظر نیز بالا است و می‌توانید بخش‌های گوناگون آن نظیر درختان موجود در عکس را بنا به سلیقه خود تغییر دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

nature pro hd android لایو والپیپر Nature Pro HD Live Wallpaper 5.1   اندروید

 

admin بازدید : 115 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

Little Owl یک والپیپر پویا و انیمیشنی برای صفحه خانه گوشی شما می باشد. این والپیپر ماجرای جغد کوچکی می باشد که در جنگلی دور افتاده زندگی می کند. او حتی کوچک تر از یک توپ کاموایی است. این جغد با ویژگی های جدیدی آشنا هست که در حین کار با آن متوجه خواهید شد. این والپیپر برای گوشی های دارای اندروید ۲٫۱ به بالا می باشد.

 

Little Owl v1.0.1 والپیپر دوست داشتنی با نام Little Owl v1.0.1   اندروید

 

 

admin بازدید : 121 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

در این نوشته قصد داریم لانچری برای گوشی اندرویدی شما معرفی کنیم که موبایلتان را شبیه آنچه در ویندوز ۸ دیده‌اید خواهد کرد. در این برنامه Tileها یا کاشی‌های زنده به‌سبک ویندوز برای نرم‌افزارهای موبایل همچون Gmail، News، Weather و… وجود دارد. همچنین برنامه قابلیت‌های متنوعی برای شخصی‌سازی دارد، مثل عوض کردن محل Tileها، عنوان آن‌ها و اندازه‌هایشان. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

win8 launcher android لانچر Windows 8 +Launcher 1.5.1   اندروید

 

admin بازدید : 138 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

تم Aventador مناسب برای کسانی است که از ظاهرهای ساده و شیک در گوشی خود لذت می‌برند و به‌دنبال پیچیدگی‌های موجود در تم‌های دیگر نیستند. ظاهر کلی تم متشکل از رنگ‌‌های تیره و سیاه است و در اکثر نقاط از رنگ نارنجی نیز استفاده شده است. برای نصب این تم نیاز به اندروید ۱٫۴٫۴ و بالاتر دارید.

 

aventador theme تم ساده و شیک Aventador Theme CM10.1 AOKP   اندروید

 

admin بازدید : 133 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

همانطور که همه مطلع هستید، شرکت موزیلا در حال ارائه سیستم عامل خود برای گوشی های موبایل با نام Firefox OS Next می باشد. امروز لانچر این گوشی که یک تم ۳بعدی می باشد برای گوشی های اندروید عرضه شده است. شما برای استفاده از این لانچر نیاز به اندروید ۲٫۲ و یا بالاتر دارید. برای مشاهده ی تصاویر این لانچر و لینک دانلود، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Firefox Os Next Launcher Theme v1.0 لانچر Firefox Os Next Launcher Theme v1.0   اندروید

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت پرهام رایانه 1 چیست؟
    درباره ما
    سایت پرهام رایانه 1 در روز دوشنبه 92/2/13 شروع به کارکرده و مرجعی از تمام بازی ها و نرم افزار های کامپیوتر و اندروید میباشد.
    بیشتر بازی های سایت هم دارای حجم کم و گرافیک فوق العاده میباشد.امیدوار هستیم که شما هم ازاین مطالب لذت ببرید.
    و در آخر هم من و اعضای تیم پرهام رایانه از سایت های سایت دانلود ها ، اندروید یو و یاس دانلود و mobinigi و گرند گیم و جناب آقای علی بهنام فر و سایت تم دیزاینر بقیه دوستان عزیز تشکر فراوان میکنیم
    مدیر وبلاگ: Admin

    اخبار سایت

    آخرین بروزرسانی سایت 29 / آذر / 92 ساعت 00 : 20



    آمار سایت
  • کل مطالب : 507
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,039
  • بازدید ماه : 1,039
  • بازدید سال : 14,121
  • بازدید کلی : 174,723