loading...
پرهام رایانه1 (سایت دانلود)
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 105 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

باز هم کمپانی Rockstar طرفداران بازی‌های خود را با یک نسخه‌ی تازه از سری بازی‌های GTA برای آیفون و آیپد خوشحال کرد. اینبار نوبت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این کمپانی یعنی GTA: San Andreas رسیده است. در این بازی زیبا شما در نقش Carl Johnson پس از مدت‌ها دوری از Los Santos، در حالی به آنجا بازگشته است که مادرش کشته شده و خانواده‌اش دچار مشکلات بسیاری است. او حالا به شهر و محله‌ی خود بازگشته و کارهای زیادی برای انجام دادن پیش روی خود دارد. در این نسخه از بازی، گرافیک برای آیفون ۵ و بالاتر و آیپد ۴ و بالاتر بهبود یافته است. برای اجرای این بازی به iPhone 4s و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید.  همچنین برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

gta sa بازی زیبا و محبوب Grand Theft Auto: San Andreas   آیفون و آیپد

 

 

 

admin بازدید : 138 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Minuum Keyboard یک کیبورد کوچک است که برخلاف کیبوردهای عادی حروف آن در یک ردیف قرار دارند که این باعث می‌شود در حین تایپ فضای کمتری از صفحه‌ی شما اشغال شود و در عین حال بتوانید با سرعت تایپ کنید. این کیبورد مینیمالیست برای کسانی که انگشت‌های بزرگ دارند یا افرادی که از اشغال فضای زیاد توسط کیبورد در حین تایپ ناراضی هستند مناسب است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

minuum keyboard android کیبوردی کوچک و سریع Minuum Keyboard 1.2   اندروید

 

 

admin بازدید : 150 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

باز هم Ubisoft دست به انتشار نسخه‌ای تازه از بازی Assassin's Creed اینبار برای دستگاه‌های قابل حمل زده. در این نسخه از بازی که Pirates یا دزدان دریایی نام دارد، تمرکز بازی بر روی نبردهای دریای کارائیب است. شما به‌عنوان یک کاپیتان جوان کار خود را شروع می‌کنید و باید تلاش کنید در دریایی که پر است از دزدان و سارقین، برای بقای خود تلاش کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPad و iPod Touch 5 و بالاتر نیاز دارید. البته سازنده‌ی بازی پیشنهاد می‌کند برای داشتن تجربه‌ی بهتری از بازی، از iPhone 4s و بالاتر استفاده کنید. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر (در نسخه‌ی کرک شده نسخه‌ی ۶.۰ و بالاتر) استفاده نمایید.

 

assassins creed pirates بازی زیبای Assassins Creed Pirates 1.0.2   آیفون و آیپد

 

admin بازدید : 104 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

کسی نیست که طرفدار بازی‌های سبک Racing باشد و با بازی محبوب Asphalt که توسط شرکت Gameloft منتشر می‌شود آشنایی نداشته باشد. حالا نسخه‌ی هشتم این بازی باز هم با تغییرات و بهبودهایی همراه بوده تا تجربه‌ی بازی بهتری را برای شما رقم بزند. بازی Asphalt 8 که در سبک Arcade است بر خلاف بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی، تلاش می‌کند هیجان بازی را تا حدی که می‌تواند برای شما زیاد کند. در این بازی ۴۷ ماشین پرقدرت قرار داده شده است که ۸۰٪ آن‌ها ماشین‌های جدید هستند و ماشین‌هایی نظیر لامبورگینی، بوکاتی ویرون، فراری و پاگانی زندا در بازی قرار داده شده‌اند. در جاده‌ها قسمت‌هایی هستند که مانند سکوی پرش طراحی شده‌اند و با رفتن روی آن‌ها ماشین شما پرش‌های بلند و جذابی را تجربه می‌کند. همچنین در بازی ۹ محل متفاوت برای مسابقه دادن وجود دارد و در کل ۱۸۰ مرحله در حالت Career برای به پایان رساندن قرار داده شده است.

 

asphalt 8 android بازی جذاب و محبوب ماشین‌سواری Asphalt 8: Airborne   اندروید

 

admin بازدید : 133 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

بازی Tic Tac Toe یا دوز یک بازی ساده ولی سرگرم‌کننده است. بازی خیلی ساده است،‌ هرکس بتواند ۳ شکل به‌صورت افقی، عمودی یا مورب در کنار یکدیگر قرار دهد برنده‌ی بازی است. در این بازی علاوه بر امکان بازی کردن تک‌نفره، می‌توانید با دوستان خود نیز به‌صورت دونفره به بازی بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

tic tac toe pro android بازی محبوب دوز Tic Tac Toe Pro 3.6.1   اندروید

 

admin بازدید : 102 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

 

کمتر کسی است که سری بازی‌های Angry Birds را نشناسد. حالا نسخه‌ی دوم Angry Birds Star Wars با قابلیت‌های جدید نیز منتشر شده است. اتفاق بزرگی که در این نسخه افتاده است این است که به‌شما اجازه می‌دهد برای اولین بار در نقش خوک‌ها بازی را انجام دهید و یا در نقش کاراکترهای معروف جنگ ستارگان همچون Darth Vader ظاهر شوید! در بازی بیش از ۳۰ کاراکتر برای بازی کردن قرار داده شده است. می‌توانید مراحلی را در نقش خوک‌ها بازی کنید و جاهایی را نیز در نقش پرندگان خشمگین بازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

angry birds star wars 2 android بازی محبوب Angry Birds Star Wars II 1.0.2   اندروید

admin بازدید : 129 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

همه‌ی ما بازی محبوب فیفا را می‌شناسیم. یکی از بهترین و قدیمی‌ترین بازی‌های فوتبال در جهان. بالاخره نسخه‌ی ۱۴ این بازی برای اندروید ارائه شد و می‌توانید آن را دانلود کنید. این بازی که به تیم‌های و بازیکن‌های لایسنس شده‌اش شهرت دارد در این نسخه ۳۳ لیگ، بیش از ۶۰۰ تیم و بیش از ۱۶۰۰۰ بازیکن را در خود جای داده است. همچنین ۳۴ استادیوم معروف جهان نیز در بازی گنجانده شده‌اند. در نسخه‌ی جدید گرافیک بازی و گیم‌پلی تغییراتی داشته‌اند تا تجربه‌ی کاربر از بازی بهتر شود. مثل نسخه‌ی قبلی قابلیت بازی آنلاین با دوستان نیز در این نسخه وجود دارد که می توانید دوست خود را به بازی دعوت کنید یا بگذارید خود بازی یک رقیب برای شما پیدا کند و با یکدیگر به بازی بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید. همچنین توجه داشته باشید برای نصب بازی نیاز به ۱.۳۵ گیگابایت فضای خالی بر روی دستگاه خود دارید.

 

fifa14 android بازی فوتبال محبوب FIFA 14 by EA SPORTS 1.2.8   اندروید

 

 

admin بازدید : 128 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

بازی Traffic Racer یک بازی اتومبیل‌رانی جذاب است. در این بازی شما باید در یک بزرگراه از میان باقی اتومبیل‌ها سعی کنید بدون تصادف کردن به‌مسیر خود ادامه دهید. بازی دارای گرافیک سه‌بعدی است. همچنین می‌توانید از بین ۱۷ اتومبیل گوناگون یکی را انتخاب کنید. ۴ فضای متفاوت شهری، کویر، برف و شب در بازی وجود دارد. همچنین این بازی دارای ۴ حالت گوناگون است (بدون محدودیت، دو طرفه، محدودیت زمانی و رانندگی آزاد). لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

traffic racer android بازی جذاب و سرگرم کننده Traffic Racer 1.6.5   اندروید

 

 

admin بازدید : 140 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Facetune یک ابزار خوب برای ویرایش و رتوش عکس‌هایی است که از چهره‌ی افراد دارید. این اپلیکیشن که در بخش عکس و فیلم در ۱۰۷ کشور دارای رتبه‌ی نخست است، با ابزارها و افکت‌هایی که در خود دارد، به‌شما در بهبود چهره‌تان در عکس کمک می‌کند. ابزارهایی اختصاصی برای تغییر فرم لب‌ها در لبخند، صاف کردن چروک‌ها و لکه‌های صورت، تغییرات چشم، رنگ مو و براش‌های گوناگون از جمله قابلیت‌های این برنامه هستند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

facetune رتوش چهره با Facetune 2.1.1   آیفون و آیپد

 

 

admin بازدید : 113 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

نرم افزار اندروید Notification Toggle Premium : با استفاده از این برنامه شما میتوانید میانبر اندروید خود را شخصی سازی کنید و یک میانبر جدید برای دستگاه اندروید خود بسازید! گزینه های موجود برای ساخت یک میانبر در این برنامه: وای فای، حالت بی صدا، حالت پرواز، بلوتوث، جی پی اس می باشد که شما میتوانید برای هر یک از این گزینه ها آیکون و رنگ دلخواه انتخاب کنید. یکی دیگر از ویژگی های مهم این برنامه ساخت میانبر یا shortcut برای برنامه های دلخواه است و به شما این این امکان را می دهد که دسترسی سریع به برنامه خود را داشته باشید.

 

Notification-Toggle-Premium

 

admin بازدید : 92 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Endomondo یک ابزار مناسب برای دویدن، دوچرخه‌سواری و یا پیاده‌روی است که می‌توانید با کمک آن وضعیت حرکات خود را بررسی کنید. پس از هربار پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری می‌توانید مسیر طی شده، مسافت طی شده و اطلاعات دیگر مربوط به مسیری که طی کرده‌اید را بر روی گراف مشاهده نمایید. می‌توانید برای خود زمانی مشخص را تعیین کنید و یا میزان مشخص کالری که می‌خواهید بسوزانید را مشخص کنید و با کمک این اپلیکیشن شروع به فعالیت کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

endomondo android بررسی وضعیت ورزشی شما با Endomondo Sports Tracker PRO 9.1.2   اندروید

 

 

admin بازدید : 104 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Internet Speed Meter یک ابزار ساده و کارآمد برای مشاهده‌ی سرعت اینترنت شما است. این برنامه به‌صورت لحظه‌ای سرعت اینترنت شما را در نوار بالای صفحه به‌شما نشان می‌دهد و می‌توانید تاریخچه‌ای از سرعت اینترنت خود و حجم ترافیک مصرف‌شده در هر روز را نیز در آن مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

internet speed meter android مشاهده‌ی سرعت اینترنت شما با Internet Speed Meter 1.3.0   اندروید

 

admin بازدید : 100 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

لایو والپیپر یک تصویر متحرک از ساحل است که می‌توانید به‌عنوان پشت‌صفحه گوشی اندرویدی خود انتخاب نمایید. از جمله افکت‌های موجود برای این برنامه، افکت باران، افکت‌های صوتی، پشت صفحه‌ی قابل شخصی‌سازی و قابلیت تکان دادن موبایل برای شدت گرفتن امواج است! برای فعال شدن باران، پس از فعال‌سازی آن در منوی اصلی کافیست با دوبار لمس کردن صفحه شاهد بارش باران باشید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

beach lwp android لایو والپیپر ساحل Beach Live Wallpaper 2.0.6   اندروید

 

 

admin بازدید : 127 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

یکی از قابلیت‌هایی که اپل در حین معرفی iOS 7 به‌آن اشاره نمود، تصاویر پس‌زمینه‌ای بودند که با حرکات جرئی خود در حین تکان دادن گوشی، در تصویر عمق ایجاد می‌کردند و باعث جذابیت خاصی در گوشی می‌شدند. حالا ۳D iOS7 Parallax این قابلیت را به گوشی اندرویدی شما می‌آورد. این نرم‌افزار که یک Live Wallpaper برای صفحه اصلی گوشی شما است دارای تعداد زیادی تصاویر آماده‌ی HD برای استفاده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

3d ios7 lwp android لایو والپیپر 3D iOS7 Parallax LWP 1.0.1   اندروید

 

admin بازدید : 125 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار ZPlayer یک موزیک پلیر با ظاهری شبیه به یک نرم‌افزار ویندوز فون است. اگر با گوشی‌های ویندوز فون کار کرده باشید می‌دانید که در آن‌ها نوشته‌ها در اندازه‌های بزرگ بخش اعظمی از صفحه را اشغال کرده‌اند، نرم‌افزار Zplayer هم سعی دارد همین تجربه را در اختیار شما قرار دهد. با این نرم‌افزار می‌توانید بیوگرافی خواننده‌ها را بخوانید، لیست آهنگ‌های برترتان را مشاهده کنید، خواننده‌های مشابه را پیدا کنید و پلی‌لیست ایجاد کنید. این نرم‌افزار با داشتن ویجت‌های مختلف و قابلیت‌های دیگر خود مثل استفاده از دکمه‌ی Volume برای رفتن به آهنگ در حال پخش تلاش می‌کند شما را با سرعت بیشتری به‌آهنگ مورد نظرتان نزدیک کند! لطفاً‌ توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

zplayer android موزیک پلیر ZPlayer 3.9   اندروید

 

 

admin بازدید : 106 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر علاقه‌مند به تغییر عکس‌هایتان برای به‌وجود آوردن تغییرات جالب و شاید خنده‌دار هستید، نرم‌افزار Pho.to Lab Pro می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. با این نرم‌افزار می‌تواند، عکس‌ها را ادیت کنید، آیکن‌های زیبا برای دفترچه تلفن ایجاد کنید، تصاویر متحرک ایجاد کنید، e-card و یا والپیپر برای موبایلتان بسازید. ظاهر برنامه کاربرپسند است و به همین دلیل کار با آن سخت به‌نظر نمی‌رسد. نرم‌افزار دارای چندین قالب و افکت‌های گوناگون است که می‌توانید بر روی عکس‌های خود پیاده‌سازی کنید و از نتیجه لذت ببرید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

pho.to lab pro android ویرایش عکس‌ها با کمک Pho.to Lab Pro 2.0.32   اندروید

 

admin بازدید : 114 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

به آخرین نسخه آپدیت شد و تغییرات نسخه جدید ذکر شد 

فقط و فقط قابل استفاده برای گوشی های آندرویدی مجهز به درگاه اینفرارد 

برای مشاهده لیست گوشی ها و تبلت های مجهز به درگاه اینفرارد به اینجا مراجعه نمایید 

پیشنهاد بسیار ویژه Apktops

قبل از سیستم عامل آندروید در همین سال های پیش دور دور سیمبین بود و نرم افزارهای سیمبین که یکی از پر استفاده ترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای سیمبین ، نرم افزاری بود که توسط آن قادر بودید گوشی خود را به کنترل تلویزیون و نظایر آن تبدیل کنید و توسط نرم افزاری که فکر می کنیم نام آن ir-remote بود به سادگی می توانستید کانال های تلویزیون مورد نظر خود را بدون نیاز به کنترل آن ، عوض کنید . کم کم سیستم عامل سیمبین کم رنگ شد و سیستم عاملی جدید با نام آندروید همه گیر شد تا جایی که هم اکنون در یک سایت تخصصی سیستم عامل آندروید با نام Apktops هستید! در گوشی های آندرویدی پورت اینفرارد از تمام دوایس های تولیدی یعنی دقیقا همان پورتی که گوشی سیمبین توسط یک نرم افزار قادر بود امواجی به تلویزیون بفرستد برداشته شد ولی ظاهر در جدیدترین گوشی های روز آندرویدی همانند Galaxy s4 و htc one و … این پورت مجددا قرار داده می شود .

Smart IR Remote 1.2.2

پس ما هم در این پست نرم افزاری معرفی خواهیم کرد که یاد و خاطره گوشی های سیمبین تان را برایتان زنده کند . توسط نرم افزار Smart IR Remote از گوشی خود به عنوان کنترل از راه دور وسایل خانگی از قبیل تلویزیون ، پلیرهای خانگی و … استفاده کنید ،همانطور که احتمالا مطلع هستید و به این موضوع اشاره هم شد ،  اخیرا فرستنده های مادون قرمز یا همان اینفرارد به اسمارتفونها باز گشته اند البته نه به عنوان درگاه ارسال فایل بلکه کاربردی همانند کنترل را به دستگاه می دهند ، برای این منظور برنامه پیش فرضی در گوشی نصب شده است ، این برنامه به مراتب از برنامه استوک گوشی بوده و دوستانی که گوشی های پشتیبانی شده را دارند میتونن لذتی مضاعف ر با این برنامه تجربه کنند …

ویژگی هاِی نرم افزار

** پشتیبانی از ژستر هوایی : با عبور دست خود به سمت چپ یا راست از روی سطح گوشی کانال را عوض و به سمت بالا یا پایین صدا را کم یا زیاد کنید ( فقط S4 )
** ساکت کردن خودکار دستگاه در حال پخش به محض دریافت تماس
** تونایی تشخیص شدت صوت : اگر گوشی تشخیص دهد که صدا زیاد است بصورت خودکار صدا زا کاهش می دهد .
** پشتیبانی از XBox 360

تغییرات :

** اضافه شدن قابلیت های کامل آموزش از راه دور. تنظیمات -> ضبط از راه دور
** اضافه شدن زبان های : آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، ژاپنی، کره ای، نروژی، رومانیایی و سوئدی
** اضافه شدن ویدجت قابل اندازه بندی مجدد
** اضافه شدن پشتیبانی از XBox 360

برای دانلود این نرم افزار جالب به ادامه مطلب همین پست از سایت پرهام رایانه 1 مراجعه نمایید . 

 

 

admin بازدید : 159 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

لایو والپیپرهای گوناگون و مختلفی را تا به حال با همدیگر در Apktops مرور کردیم اما در این پست قصد معرفی یک لایو والپیپر عمیقا زیبا و دلنشین با رنگ هایی که برگرفته از طبیعت و درختان هستند را معرفی کنیم که البته این تصویر متحرک با فضای فانتزی و خاص خود زیبایی گوشی آندرویدی تان را دو چندان خواهد کرد .

 

Plasticine Spring flowers 1.0.9

 

 Plasticine Spring flowers  با گل های زیبا و رنگارنگش یک روز بهاری زیبا را بر روی صفحه نمایش گوشی آندرویدی شما حک خواهد کرد . 

ویژگی های این لایو والپیپر :

** انواع مختلف حشرات
** حالت شب با آسمان پرستاره با شکوه

برای دانلود این لایو والپیپر بسیار زیبا با لینک مستقیم از سرورهای جدید و پر سرعت Apktops به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

 

admin بازدید : 154 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

 

ن شما هم نیازمند به یادداشت برداری و نرم افزارهای نوت هستید پیشنهاد می کنیم از نرم افزار یادداشت برداری ساده و درعین حال قدرتمند EasyNote Notepad که دارای امکاناتی چون  یادداشت برداری، ایجاد لیست وظایف و . . . است را تجربه نمایید . 

 

EasyNote Notepad  To Do List 1.4.4

قابلیت ها :

** ایجاد و ویرایش یادداشت ها، لیست وظایف و . . .
** ویجت های چسبان بر روی هوم اسکرین
** مدیریت یادداشت ها با 5 رنگ مختلف
** محافظت از طریق قراردادن پسورد
** بک آپ گیری یادداشت ها به مموری کارت
** جستجو در میان متن یادداشت ها
** چیدمان براساس رنگ، عنوان و زمان ویرایش
** یادآوری برای یادداشت ها و چک لیست ها
** اشتراک یادداشت ها بین دوستان از طریق ایمیل، اس ام اس، فیســبوک، توئیتر و . . .

 

تغییرات :

** رفع مشکل قطع نشدن رینگتون در بعضی مواقع
** قابلیت اشتراک متون از بقیه برنامه ها به EasyNote
** محیط کاربری جدید و زیباتر در قسمت یادآوری یادداشت ها

admin بازدید : 131 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

جالب و کاربردی 

اگر شما هم روزانه به تعداد دفعات زیاد با گوشی خود سر و کار دارید و آن را از جیب یا کیف خود بیرون آورده و کلید Power گوشی را برای روشن شدن صفحه آن فشار می دهید و روزانه مجبورید این عمل را به صورت مکرر انجام دهید پیشنهاد می کنیم به جای صرف وقت و بالا رفتن کارکرد کلید Power و طبعاعمر کمتر آن ، روشن و خاموش شدن صفحه گوشی آندرویدی خود را به نرم افزار Gravity screen off و به عبارتی به سنسورهای گوشی بسپارید .
این نرم افزار دارای ویژگی های زیر است 

Gravity screen off 1.62

ویژگی ها :

** قفل اتوماتیک با قرار دادن گوشی در جیب یا کیف و فعال کردن صفحه نمایش با بیرون آوردن گوشی با استفاده از proximity sensor
** قفل اتوماتیک یا قرار دادن گوشی روی میز.
** فعال سازی صفحه نمایش با استفاده از motion detector

تغییرات :

امکان فعال کردن مستقل proximity sensor

نکته : در صورتی که به هر دلیلی قصد پاک کردن نرم افزار را داشتید برای پاک کردن آن از داخل خود نرم افزار و قسمت Option گزینه Unisntall را انتخاب نمایید .

 

admin بازدید : 127 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار PDF Max برای این طراحی شده است که همه‌ی نیازهای مرتبط با خواندن و مدیریت فایل‌های PDF بر روی موبایل شما را پاسخ دهد. این نرم‌افزار قابلیت‌های متعددی در اختیار شما قرار می‌دهد، مثلاً قابلیت Text Reflow که سبب می‌شود فارق از نوع متن موجود در فایل PDF بتوانید نوشته‌ها را به‌ طوری بخوانید که نیازی به زوم کردن برای دیدن بهتر مطالب نباشد. قابلیت Fast Rendering که به‌کمک موتور رندر قوی باعث می‌شود صفحات با سرعتی عالی برای شما لود شوند. همچنین نرم‌افزار قابلیت‌هایی برای ایجاد Bookmark و یا جستجو در متن فایل‌های PDF دارد. همچنین این نرم‌افزار محدودیتی در حجم فایل‌های PDF ندارد. درضمن می‌توانید به‌راحتی بر روی اطلاعات موجود در فایل PDF اطلاعات مورد نیاز خودتان را با تایپ،‌ نوشتن و یا هایلایت کردن اضافه نمایید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به آندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

pdf max android مدیریت حرفه‌ای فایل‌های PDF با PDF Max 1.0 – آندروید

 

 

admin بازدید : 122 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

SwiftKey Keyboard را می توان محبوب ترین App کیبورد برای آندروید دانست که فروش ۱۵۰۰۰۰ نسخه در ۵۲ کشور دنیا نشان از کاربردی بودن این برنامه است . این نرم افزار تمام استاندارد های لازم برای تایپی سریع و بدون خطا در گوشی های لمسی مانند فاصله حروف از هم ، سایز و … را رعایت کرده است . با استفاده از تم ، می توانید رنگ مورد علاقه خود را برروی کیبورد خود نیز داشته باشید و به راحتی آن را شخصی سازی کنید . این کیبورد از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند .

 

SwiftKey Keyboard کیبورد محبوب و حرفه ای SwiftKey Keyboard v4.1.3.149   آندروید

 

 

admin بازدید : 98 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Camera FV-5 یک ابزار بسیار کارآمد است برای تبدیل عکس‌های معمولی موبایل شما به عکس‌های کاملاً‌ حرفه‌ای. این نرم‌افزار با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می‌دهد باعث بهبود عکس‌ها از هر نظر خواهد شد و می‌توانید نقاط ضعف عکس را در آن تا حد زیادی اصلاح نمایید. همه‌ی پارامترهای عکاسی در عکس‌هایی که با این نرم‌افزار گرفته می‌شود قابل تغییر است، مثل exposure,ISO, focus, white balance, light metering و program mode. همچنین قابلیت‌های گوناگونی نظیر عکاسی زمان‌بندی شده، تایمر، فرمت‌های متفاوت و… در این نرم‌افزار موجود است. Camera FV-5 یک دوربین عکاسی تمام عیار برای شماست. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

camera fv 5 android دوربین عکاسی حرفه‌ای Camera FV 5 1.5   اندروید

 

 

admin بازدید : 116 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Solo به شما کمک می‌کند تا با کمک یک گیتار مجازی،‌ هرآنچه می‌خواهید بنوازید. در این نرم‌افزار، صدای گیتارهای متفاوتی از جمله گیتار کلاسیک، آکوستیک، الکتریک گنجانده شده است که هرکدام مشخصات خاص خود را دارند. همچنین این برنامه دارای کتابخانه‌ای از آکوردها است که می‌توانید آن‌ها را بشنوید و نحوه‌ی اجرا کردن هر آکورد را پیدا کنید. در این نرم‌افزار همچنین امکان ساخت آکوردهای جدید نیز وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

solo android نواختن گیتار با Solo 1.60   اندروید

 

admin بازدید : 107 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار TuneIn Radio یک رادیو اینترنتی برای گوشی‌های موبایل است که دارای بیش از ۵۰۰۰۰ کانال مختلف در زمینه‌های مختلف است. از مزایای این برنامه می‌توان به دسته‌بندی کانال‌های شبکه‌های گوناگون رادیویی بر اساس موضوعات متخلف است. برای مثال دسته‌بندی بر اساس موضوع یعنی موزیک، اخبار، ورزش و… یا دسته‌بندی بر اساس محل قرارگیری شبکه و… که پیدا کردن شبکه‌ی مورد نظر را آسان‌تر می‌نماید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

tunein radio android رادیوی اینترنتی TuneIn Radio Pro 7.5   اندروید

 

admin بازدید : 99 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

ابزار Advanced Clock Widget Pro یک ویجت کم حجم و کاربردی است که کارش اضافه کردن ویجت ساعت به صفحه‌ی خانه‌ی گوشی اندروید شماست. این ویجت تنظیمات متنوعی در اختیار شما قرار می‌دهد و همچنین در مصرف باتری بسیار خوب عمل می‌کند. از جمله قابلیت‌های این ویجت می‌توان به امکان تنظیم فونت و رنگ نوشته‌ها، قالبت‌های متنوع، وضعیت باتری به‌همراه زمان باقی‌مانده تا اتمام شارژ، نمایش نام اپراتور یا شبکه Wi-Fi، ساعت جهانی با امکان اضافه کردن ویجت‌های متنوع برای هر منطقه، وضعیت آب و هوای امروز و فردا، نشان دادن وضعیت آلارم‌های گوشی و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

advanced clock pro android ویجت ساعت حرفه‌ای Advanced Clock Widget Pro 0.761   اندروید

 

admin بازدید : 155 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)
به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نرم افزار دروغ سنج يكي از محبوبترين نرم افزارهاي سرگرم كننده براي گوشي هاي همراه است. شما در اين نرم افزار تنها كافي است تا دست خود را در هنگام گفتن كلمه اي روي صفحه گوشي خود نگه داريد تا اين نرم افزار به شما بگويد كه راست مي گوييد يا دروغ!
 
 

 

admin بازدید : 150 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ حتما نقشه های معروف و جالب شرکت Sygic را می شناسید. این نقشه ها برای کشور های مختلفی نوشته شده و مرتب آپدیت می شود. می توانید این برنامه مسیریاب را برای ایران دانلود کنید.

این برنامه قابلیت:

قابلت انتخاب ۳ مسیر مختلف برای انتخاب
   - هشدار برای پیچ های خطرناک
   - در صورت نداشتن مسیر، طبق آخرین مسیر مسیر محاسبه خواهد کرد
   - اجتناب از رفتن به مسیر های بسته
   - در صورت نزدیکی به مقصد مسیر خودکار لغو خواهد شد و دیگر مزاحمتی ندارد
   - مقیاس در خود نقشه
   - زوم قویتر
   - تغییر سایز فونت
   - تنظیم منو برای شب یا روز
   - منو Favorites و History با جزیات جدید

متوجه می شوید هر مسیر چه محدودیت سرعتی دارد و چه زمانی تغییر می کند .
استفاده از چراغ قرمز ها ، نام خیابان ها و …. همه بصورت گویا و کاملا سه بعدی
از دوربین های کنترل سرعت آگاه شوید . . .
مسیریابی حتی از طریق کد پستی و . . .



admin بازدید : 103 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Juice PRO Live Wallpaper مجموعه‌ای از تصاویر زنده یا Live Wallpaper برای استفاده از گوشی‌های شما است که در آن تصاویر آبمیوه‌های متنوعی را می‌توانید به‌عنوان تصویر زمینه موبایل خود انتخاب کنید. در این برنامه ۱۲ شکل گوناگون از آبمیوه‌ها قرار داده شده است. همچنین کنترلهای جالبی نیز برای شما قرار داده شده است، مثلاً می‌توانید انتخاب کنید که در نوشیدنی شما یخ هم باشد یا نه، یا اندازه‌ی تکه‌های میوه را انتخاب کنید. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

juice pro lw android والپیپر زنده Juice PRO Live Wallpaper 3.0   اندروید

 

admin بازدید : 129 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

تصویر پس‌زمینه متحرک یا Live wallpaper زیبای Nature Pro HD دارای تصاویری زیبا از منظر مختلف است که می‌تواند به‌عنوان یک پس‌زمینه‌ی زیبا برای موبایل یا تبلت شما باشد. این تصویر دارای دو تم شب و روز است که در طول شبانه‌روز به‌طور خودکار قابل تغییر است. کیفیت مناظر نیز بالا است و می‌توانید بخش‌های گوناگون آن نظیر درختان موجود در عکس را بنا به سلیقه خود تغییر دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

nature pro hd android لایو والپیپر Nature Pro HD Live Wallpaper 5.1   اندروید

 

admin بازدید : 113 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

 

Premium Widgets & Weather 2.1

اگر شما هم به دنبال یک نرم افزار هواشناسی و تشخیص وضعیت آب و هوا در ساعات و روزهای آینده هستید و علاقه دارید که از ویجت های زیادی هم برخوردار باشد بد نیست که Premium Widgets & Weather را هم یک بار تست نمایید . 

Premium Widgets & Weather 2.1

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

** 3 ساعت پرمیوم متفاوت همراه با نمایش آب و هوا
** 1 ساعت کوچک همراه با نمایش آب و هوا
** ویجت پیش بینی آب و هوا
** قابلیت تغییر اسکین و اضافه کردن اسکین های جدید
** پیش بینی وضعیت جوی 30 روز آینده
** بیش از 40 آیکون آب و هوای بی نظیر
** افکت های ویژه از جمله بارش باران، تابش خورشید و حرکت ابرها
** انیمیشن های تمام صفحه اچ دی

برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

admin بازدید : 110 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)
 
jetAudio Plus 3.0.1

 

 

همان طور که می دانید در سیستم عامل ویندوز یکی از قدیمی ترین و معروف ترین پلیرهای صوتی و تصویری پلیر jetAudio می باشد که قابلیت پخش تقریبا اکثر فرمت های صوتی و تصویری را داراست . اگر به این نرم افزار و پلیر علاقه مند هستید باید مژده بدهیم که مدتی است که نسخه آندرویدی از این پلیر ساخته شده است .

 

jetAudio Plus 3.0.1

از ویژگی های نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

** دارای اکولایزر 20 باند
** نمایش متن آهنگ
** دارای 2 قفل صفحه
** دارای 10 ویجت
** دارای کنترلر سرعت پخش دقیق
** تم خاکستری روشن برای مرورگر ( فقط نسخه پلاس )
** مرور آهنگ ها بر اساس Song/Folder/Genre
** افکت های صوتی Wide, Reverb, X-Bass
** کنترل خودکار بهره جهت جلوگیری از نوسانات صدا
** پخش تراک Crossfading, Gap-less
** تنظیم ساعت خاموشی تا 24 ساعت
** دارای حالت تکرار بخشی A<->B
** دکمه کنترلی هدست : press to pause/resume
** – double/triple press to play next/prev
** – long press to mute or TTS (time, title)

تغییرات : 

** پخش MIDI
** رفع مشکل ویجت 4×2
** رفع اشکالات نرم افزار

این نرم افزار قادر است تقریبا تمام فرمت های صوتی را بر روی گوشی آندرویدی شما با قابلیت های جالب و کاربردی اش پخش کند . همچنین اکولایزر وافعا حرفه ای و پیشرفته از قابلیت های این پلیر است .  آخرین نسخه از این پلیر که jetAudio Plus 1.1.1  است از ادامه مطلب و از سرور سایت  پرهام رایانه 1  قابل دانلود است .

 

 

admin بازدید : 117 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

PARIS Designer Widgets

ویجت  بسیار شیک و زیبا برای کاربران اندروید است. این ویجت شامل دو نوع ساعت دیجیتال و آنالوگ در سایزهای مختلف و قطب نما و والپیپرهای مخصوص این ویجت نیز میباشد. این ویجت فقط بر روی لانچر go launcher قابل اجرا میباشد.

 

ویجت  پاریس PARIS Designer Widgets

 

admin بازدید : 103 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)
نرم افزار The Battery Pro از بهترین ویجتهای باطری برای اندروید است. این ویجت زیبا در چندین اندازه در هوم اسکرین گوشی شما قرار میگیرد. ویجت The Battery Pro از طرح های گوناگون بسیار زیادی برخوردار است که میتوانید بر حسب سلیقه خود از آنها استفاده کنید.


 

admin بازدید : 100 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)
ویجت Premium Widgets HD یک ویجت بسیار زیبا با گرافیک بی نظیر برای اندروید است. این ویجت از دسته ویجت های آب و هوا است. این نرم افزار با استفاده از سرورهای خود به راحتی وضعیت آب و هوای چند روز آینده محل زندگی شما را مشخص میکنند.
از ویژگی های این ویجت میتوان به پشتیبانی از تمام شهرهای جهان به خصوص ایران عزیزمان اشاره کرد.



ویجت

 

admin بازدید : 100 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

HD Clock Widgets Premium

یک ویجت زیبای ساعت است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این ویجت به شما این امکان را میدهد تا بر روی هوم اسکرین گوشی اندروید خود ویجت ساعت با کیفیت بسیار بالا را قرار دهید.

 


ویجت پریمیوم ساعت اندروید HD Clock Widgets Premium

 

admin بازدید : 124 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

HTC Weather and Clock

ویجتی فوق العاده زیبا از ساعت و آب و هوای گوشیهای اچ تی سی (سنس ۳.۵) میباشد که امروز در سایت  برای سایر تبلت ها و گوشیهای اندروید آماده دانلود شده است.
همانطور که میدانید همه اندرویدیها معتقدند زیباترین اینترفیس در بین برند های موبایل و تبلت رابط کاربری سنس شرکت HTC میباشد که جلوه اصلی این رابط کاربری مربوط به ساعت زیبای آن است و به همین دلیل ما ویجت ساعت دیجیتال و آب و هوای سنس اچ تی سی را آماده ی دانلود کردیم.
قابل ذکر است این ویجت پس از نصب هیچ آیکونی در منو بوجود نمیاورد و به قسمت ویجت های گوشی می پیوندد.برای فعال سازی این ویجت کافیست قسمتی خالی از هوم اسکرین گوشیتان را لمس طولانی کنید،سپس گزینه Add Widget را فشرده و این ساعت را انتخاب کنید.
براى دانلود این ویجت اندروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

ساعت دیجیتال اچ تی سی برای سایر گوشیها

 

admin بازدید : 163 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

برای این ساعت در سایت پرهام رایانه 1 نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که از تصاویر متحرک آن می توانید به عنوان تصاویر پشت زمینه گوشی خود استفاده نمایید . تصاویر این مجموهع در زمینه طلوع خورشید می باشد . نام این نرم افزار Sun Rise Live Wallpaper v3.0 Full و مخصوص گوشی های اندروید نسخه ۲٫۲ به بالاتر می باشد . این نرم افزار را هم اکنون از سایت دانلود ها می توانید دریافت نمایید .

 

Sun Rise Live Wallpaper v3.0 Full تصاویر متحرک زیبا Sun Rise Live Wallpaper v3.0 Full برای اندروید

 

admin بازدید : 110 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

امروز در سایت پرهام رایانه 1 نرم افزاری کاربردی مخصوص گوشی های اندروید نسخه ۲ به بالا برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . نام این نرم افزار Quickoffce Pro v4.1.121 می باشد . شما با کمک این نرم افزار قادر به نمایش و ویرایش فایل های آفیس ( word , Exel , Powepoint ) و نمایش فایل های PDF خواهید بود . این نرم افزار کاربردی را هم اکنون می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Quickoffce Pro v4.1.121 ویرایش و نمایش فایل های آفیس با Quickoffce Pro v4.1.121 برای اندروید

 

admin بازدید : 115 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

Little Owl یک والپیپر پویا و انیمیشنی برای صفحه خانه گوشی شما می باشد. این والپیپر ماجرای جغد کوچکی می باشد که در جنگلی دور افتاده زندگی می کند. او حتی کوچک تر از یک توپ کاموایی است. این جغد با ویژگی های جدیدی آشنا هست که در حین کار با آن متوجه خواهید شد. این والپیپر برای گوشی های دارای اندروید ۲٫۱ به بالا می باشد.

 

Little Owl v1.0.1 والپیپر دوست داشتنی با نام Little Owl v1.0.1   اندروید

 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت پرهام رایانه 1 چیست؟
    درباره ما
    سایت پرهام رایانه 1 در روز دوشنبه 92/2/13 شروع به کارکرده و مرجعی از تمام بازی ها و نرم افزار های کامپیوتر و اندروید میباشد.
    بیشتر بازی های سایت هم دارای حجم کم و گرافیک فوق العاده میباشد.امیدوار هستیم که شما هم ازاین مطالب لذت ببرید.
    و در آخر هم من و اعضای تیم پرهام رایانه از سایت های سایت دانلود ها ، اندروید یو و یاس دانلود و mobinigi و گرند گیم و جناب آقای علی بهنام فر و سایت تم دیزاینر بقیه دوستان عزیز تشکر فراوان میکنیم
    مدیر وبلاگ: Admin

    اخبار سایت

    آخرین بروزرسانی سایت 29 / آذر / 92 ساعت 00 : 20



    آمار سایت
  • کل مطالب : 507
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,053
  • بازدید ماه : 1,053
  • بازدید سال : 14,135
  • بازدید کلی : 174,737