loading...
پرهام رایانه1 (سایت دانلود)
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 130 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

Folder Colorizer نرم افزاری برای علاقمندان به شخصی سازی و زیباسازی ویندوز می باشد. توسط Folder Colorizer کاربران میتوانند رنگ فولدرها و پوشه های خود را تغییر داده و به رنگ دلخواه دراورد. این فرایند به وسیله ویندوزممکن است و امکان وجود ندارد که کاربر بتواند رنگ "زرد" پوشه ها را تغییر دهد و تنها میتواند آیکون پوشه ها را تغییر دهد. ولی توسط نرم افزار Folder Colorizer کاربر میتواند در تمامی نسخه های ویندوز حتی ویندوز ۸ رنگ پوشه ها را تغییر دهد. کاربر با نرم افزار بسیار ساده است و پس از نصب نرم افزار ، با ایجاد شدن گزینه ای در راست کلیک ، به سادگی با راست کلیک کردن روی پوشه مورد نظر میتواند رنگ آن را تغییر دهید. برای فعال بودن رنگ های اعمال شده نیازی به در حال اجرا بودن نرم افزار نیست و تنظیمات ذخیره خواهند شد. همچنین نرم افزار به سادگی قابل حذف شدن است و پس از حذف شدن آن از روی ویندوز مشکلی از نظر سیستمی ایجاد نخواهد شد و از این نظر بسیار مطمئن خواهد بود.

 

Folder Colorizer تغییر رنگ فولدرهای ویندوز Folder Colorizer 1.3.1

 

 

 

admin بازدید : 105 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

 

کمتر کسی را می شناسیم که بین گیمرها هیچ آشنایی با قاتل های خوش تیپ سری بازی های Assassins Creed آشنایی نداشته باشند . داستان بازی های Assassins Creed از الطیر شروع شد که برای گروهی با اعتقادات خاص در بین جنگ های صلیبی مبارزه می کرد که طی اتفاقی اعتبار خود را از دست داد و به وسیله ی المعلم رهبر خود ، مامور شد تا ۹ تن از افراد دخیل در جنگ را که وابسته به یک انجمن مخفی بزرگ بودند از بین ببرد . شخصیت الطیر در بین گیمرها بسیار محبوب شد و توانست اتفاقی بزرگ را برای شرکت یوبی سافت رقم بزند ، اما در Assassins Creed  ۲ در شرایطی عرضه شد که همه منتظر یک بازی بزرگ با ویژگی های جدید بودند که در این میان اتزیو ، پسر جوان ایتالیایی ، در راه انتقام خون پدر و برادرش کوچک پا به مسیر الطیر گذاشت و تبدیل به رهبری بزرگ برای اساسینس ها شد که در دو بازی بعد او هم شخصیت اصلی داستان بود و متاسفانه بعد از اپیزود دو قسمت دوم این بازی ها یعنی Assassins Creed Brotherhood ، بازی جذابیت و تازگی های خود را از دست داد و تنها جزییاتی خاص در اکشن ها و امکانات بازی بود که در قسمت های جدید اضافه می شد که در نهایت شرایط تا جایی شد که همه منتظر Assassins Creed 3 بودند که این بازی نیز چند ماه پیش عرضه شد تا بازهم نتواند پاسخگوی دوستداران سری بازی های Assassins Creed باشد که چندی پیش خبر از معرفی Assassins Creed 4 با عنوان پرچم سیاه داده شد تا باز هم همه ی دوست داران این بازی ها چشم امید به آن داشته باشند . در اینجا برای شما دوستان عزیز مجموعه والپیپرهای بازی Assassins Creed  را آماده نموده ایم که شامل تصاویری بسیار با کیفیت و خاص از کارکترهای مختلف این سری بازی ها می باشد و در جمع آوری تصاویر مجموعه والپیپرهای بازی Assassins Creed تمام تلاش خود را نموده ایم که تصاویری که بیشتر جنبه ی تازگی برای شما داشته باشند را به همراه چاشنی کارهای هنری دیجیتال درون مجموعه بگنجانیم . مجموعه والپیپرهای بازی Assassins Creed را می توانید از سایت گرند گیم مرجع بازی دریافت نمایید .

▐با کیفیت Full HD و بدون تگ تبلیغاتی  ▐

Assasins Creed Wallpapers مجموعه والپیپرهای بازی Assassins Creed

admin بازدید : 154 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

همه گیمرها با سری بازی های GTA آشنایی دارند و حتما یکی از نسخه های این سری بازی ها را انجام داده اند ، بنابراین نسخه جدید این بازی مشتاقان بسیار زیادی خواهند داشت تا باز هم دنیای آزاد و بزرگ را با گرافیک و جزییاتی بی نظیر تجربه کنند و باز هم نسخه جدید این سری بازی ها یعنی GTA V لذت ببرید . مطمئنا هر چقدر که برای GTA V منتظر بمانیم ارزشش را خواهد داشت ، بزرگ تر شدن محیط بازی و شهر اصلی بازی ، اضافه شدن آیتم ها و جزییات ، واقع گرایانه تر شدن کنترل ها بر روی شخصیت ها بازی و … همه دلیل خوبی برای این انتظار شیرین و لذت بخش می باشند . GTA V در آینده برای کنسول های نسل جدید عرضه خواهد شد  و به طور قطع از پرفروش ترین و محبوب ترین عناوین بازی های آینده خواهید بود . با توجه به استقبال شما دوستان از سری سوم مجموعه والپیپرهای بازی GTA V برای شما دوستان سری چهارم مجموعه والپیپرهای بازی GTA V را آماده نموده ایم که شامل مجموعه تصاویر از محیط بازی ، شخصیت ها  می باشد . مجموعه والپیپرهای بازی GTA V را می توانید در ادامه مطلب از سایت گرند گیم دریافت نمایید .

▐با کیفیت Full HD و بدون تگ تبلیغاتی  ▐

GTA V 3 مجموعه والپیپرهای بازی GTA V (سری چهارم)

 

admin بازدید : 112 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

کمتر کسی را می شناسیم که بین گیمرها هیچ آشنایی با قاتل های خوش تیپ سری بازی های Assassins Creed آشنایی نداشته باشند . داستان بازی های Assassins Creed از الطیر شروع شد که برای گروهی با اعتقادات خاص در بین جنگ های صلیبی مبارزه می کرد که طی اتفاقی اعتبار خود را از دست داد و به وسیله ی المعلم رهبر خود ، مامور شد تا ۹ تن از افراد دخیل در جنگ را که وابسته به یک انجمن مخفی بزرگ بودند از بین ببرد . شخصیت الطیر در بین گیمرها بسیار محبوب شد و توانست اتفاقی بزرگ را برای شرکت یوبی سافت رقم بزند ، اما در Assassins Creed  ۲ در شرایطی عرضه شد که همه منتظر یک بازی بزرگ با ویژگی های جدید بودند که در این میان اتزیو ، پسر جوان ایتالیایی ، در راه انتقام خون پدر و برادرش کوچک پا به مسیر الطیر گذاشت و تبدیل به رهبری بزرگ برای اساسینس ها شد که در دو بازی بعد او هم شخصیت اصلی داستان بود و متاسفانه بعد از اپیزود دو قسمت دوم این بازی ها یعنی Assassins Creed Brotherhood ، بازی جذابیت و تازگی های خود را از دست داد و تنها جزییاتی خاص در اکشن ها و امکانات بازی بود که در قسمت های جدید اضافه می شد که در نهایت شرایط تا جایی شد که همه منتظر Assassins Creed 3 بودند که این بازی نیز چند ماه پیش عرضه شد تا بازهم نتواند پاسخگوی دوستداران سری بازی های Assassins Creed باشد که چندی پیش خبر از معرفی Assassins Creed 4 با عنوان پرچم سیاه داده شد تا باز هم همه ی دوست داران این بازی ها چشم امید به آن داشته باشند . بعد از کمی وقفه با توجه به استقبال شما دوستان عزیز از سری اول مجموعه والپیپرهای بازی Assassins Creed مجموعه ی والپیپرهای بازی Assassins Creed 1 را برای شما دوستان عزیز آماده نموده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید . مجموعه والپیپرهای بازی Assassins Creed 1 شامل تصاویری با کیفیت بسیار بالا از شخصیت محبوب این بازی یعنی الطائر بن لا أحد می باشد . مجموعه والپیپرهای بازی Assassins Creed 1 را می توانید از سایت گرندگیم مرجع تخصصی بازی دریافت نمایید .

▐با کیفیت HD و بدون تگ تبلیغاتی  ▐

Altair Wallpapars مجموعه والپیپرهای بازی Assassins Creed 1.

 

admin بازدید : 119 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

مجموعه والپیپر بازی ها (سری ۲) – والپیپر تصویر بسیار با کیفیتی می باشد که بیشتر برای قرارگیری در دسکتاپ ویندوز و یا محیط بسیاری از سیستم عامل و گجت ها استفاده می شود و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شود . با توجه به زمینه کاری سایت گرندگیم و استقبال بسیاری از کاربران از والپیپرهای بازی های رایانه ای ، از این پس مجموعه های والپیپر بازی ها به صورت مرتب در سایت قرار خواهند گرفت . در تهیه این مجموعه ها سعی خواهد شد تا از والپیپر جدیدترین بازی ها در کنار والپیپر بازی های محبوب گذشته استفاده شود و ازلحاظ کیفیت و اندازه نیز تمام والپیپرها با کیفیت بین HD و Full HD می باشند تا به راحتی با حداکثر کیفیت در اکثر نمایشگرها و گجت ها قابل استفاده باشند ، همچنین برای دانلود والپیپرهای بیشتر به صورت تکی و مجموعه به می توانید به بخش والپیپر بازی در انجمن گرندگیم مراجعه نمایید . مجموعه دوم والپیپرهای بازی های رایانه ای را برای شما آماده نموده ایم که امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید . مجموعه والپیپر بازی ها را می توانید به صورت اختصاصی از سایت گرندگیم ، مرجع تخصصی بازی های رایانه ای دریافت نمایید .

game wallpaper pack 2 مجموعه والپیپر بازی ها (سری 2)

.

 

 

admin بازدید : 171 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

 

دانلود مجموعه ای از آیکون های زیبا و کاربردی

 

دانلود مجموعه ای از آیکون های کاربردی و زیبا

System and Application Icons

 

آیکون ها  تصاویر گرافیکی و کوچکی هستند که به طور کلی ما را در دریافت هرچه بهتر  فایل ها چه در صفحات وب و چه در رایانه شخصی یاری می کنند. آیکون ها به ما در سرعت بخشیدن کارمان کمک می کنند و ما به کمک آنها می توانیم کارهای خود را با دقت بیشتر انجام دهیم. همچنین در جستجو بین فایل ها و فرمان ها نیز سودمند هستند.طراحان و گرافیستها با به کار گیری ذوق و مهارت خویش دست به آفرینش آیکون های زیبا زده و آنها را وارد بازار می کنند.در این پست از سایت یاس دانلود مجموعه ای فوق العاده از آیکون های کاربردی و زیبا را برای شما آماده کرده ایم که می توانید از ادامه مطلب به طور رایگان دانلود کنید.

 

admin بازدید : 116 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

 

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۵ والپیپر زیبا و تماشایی با موضوع مناظر زیبای شهرهای مختلف دنیا آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.  

 

City 45 والپیپر دیدنی از شهرهای مشهور دنیا Cityscapes HD Wallpapers

admin بازدید : 111 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۴ والپیپر زیبا و تماشایی با کیفیت عالی HD آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.  

 

HDs 74 والپیپر زیبا با کیفیت عالی HD Wallpapers Collection

 

 

admin بازدید : 107 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای از ۱۲ آیکون زیبا از رسانه های اجتماعی مانند سایت های فیسبوک ، توییتر و… با طرح نقاشی برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم.تمام این آیکون ها با فرمت PNG و در ابعاد ۴۸ در ۴۸ هستند…  

 

Sketched مجموعه 12 آیکون زیبا با طرح نقاشی Sketched Social Media

 

admin بازدید : 109 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند. این بار برای شما کاربران گرامی دانلودها، مجموعه ای از ۴۰ والپیپر زیبا با موضوع گیم را آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند. امیدواریم کخ از این مجموعه هم لذت ببرید.

 

Game HD Wallpaper مجموعه ۴۰ والپیپر زیبا با موضوع گیم Games HD Wallpapers

 

admin بازدید : 109 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۵ والپیپر زیبا و تماشایی با موضوع منظره شهرهای زیبای جهان آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

Cityscapes HD Wallpapers S1 مجموعه ۴۵ والپیپر از شهرهای جهان Cityscapes HD Wallpapers

 

admin بازدید : 103 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

Cars HD Walpapers – والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

Cars HD Wallpapers S44 مجموعه ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو Cars HD Walpapers

 

admin بازدید : 125 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای از ۵۲ آیکون مختلف و زیبا را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم که با توجه به تنوع آن ها ، می توانید در امور مختلفی از آن ها استفاده کنید . تمام این آیکون ها با فرمت Psd, Png, Ico هستند…  

 

Iconsj دانلود مجموعه 52 آیکون زیبا با عنوان Stickers Icon

 

admin بازدید : 95 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۰۰ والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰-۲۵۶۰×۱۶۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

WallIMW مجموعه 100 والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون Incredible Mixed Walpapers

 

admin بازدید : 132 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

تم جذاب و بسیار دیدنی با عنوان Batman: The Dark Knight Rises Theme مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. به وسیله این پوسته می توانید محیط ویندوز زیباتری داشته باشید و از کار کردن با رایانه خود لذت بیشتری ببرید. این تم به صورت اورجینال بوده و روی فایل های سیستمی ویندوز تغییر و دستکاری ایجاد نمی کند. امیدواریم این تم بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز وب سایت دانلودها واقع گردد.

 

Batman The Dark Night Rises Theme دانلود تم Batman: The Dark Knight Rises Theme   ویندوز 7

 

admin بازدید : 113 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

برای شما علاقه مندان به سری بازی های محبوب Call Of Duty ، تم های مخصوص ویندوز نسخه های مختلف این بازی را آماده کرده ایم . این تم ها به همراه عکس ها ، آیکون و صفحه لوگین ویندوز آماده شده اند . همچنین این تم ها مخصوص ویندوزهای ۷/۸/Vista می باشند که امیدواریم از آنها لذت ببرید .

 

Call Of Duty Windows Theme مجموعه تم های کال اف دیوتی Call Of Duty Windows Theme

 

admin بازدید : 168 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

 

همه ما با سری بازی های Assassins Creed آشنا هستیم و حتما خاطرات زیادی هم از آن داریم . این بازی را می توان یکی از بهترین بازی های سوم شخص تاریخ نامید . از گشت و گذار در خیابان های دمشق و اورشلیم با الطیر محبوب و یا مبارزه بر علیه استبداد موجود در زمان ایتالیا و دوستی با لئوناردو داورینچی تا  شرکت در جنگ های انقلاب آمریکا را با این بازی تجربه کرده ایم ، شماره چهارم این بازی با عنوان Assassins Creed IV Black Flag نیز همه دست کمی از نسخه های قبلی ندارد و نسبت به بازی های قبل کاملا ارتقا یافته است . در این نسخه شما نقش یک دزد دریایی جوان  در سال ۱۷۱۵ به نام Edward Kenway را خواهید داشت که از خویشاوندان دور Connor و پدرش، Haytham می باشد . در Assassins Creed IV Black Flag شما عمدتا با دریا سر و کار خواهید داشت ، در این نسخه به راحتی می توانید کنترل کامل کشتی ها و ناوگان خود را بدست بگیرید و به نبرد با دشمنان بروید ، چیزی که به طور مختصر هم در نسخه سوم دیده بودیم ولی در شماره چهارم تکامل یافته است . مطمئنا Assassins Creed IV Black Flag از نظر گرافیک تغییرات بسیار زیادی خواهید نمود ولی مطمئنا چیزی که بیش از همه پرچم سیاه نیاز خواهید داشت ، داستان پردازی قوی و گرافیک بالاتر می باشد . مجموعه والپیپرهای بازی Assassins Creed IV Black Flag را برای شما دوستان عزیز با کیفیت بسیار بالا آماده نموده ایم که امیدواریم از این تصاویر لذت ببرید . مجموعه والپیپرهای بازی Assassins Creed IV Black Flag را می توانید از سایت گرند گیم مرجع تخصصی بازی دریافت نمایید .

▐با کیفیت Full HD و بدون تگ تبلیغاتی  ▐

ACBFW

 

.

 

admin بازدید : 96 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

مجموعه ای از ۲۰۰ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت برایتان آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۰۵۰×1680 تا ۲۰۰۰×3200 آماده شده اند.این مجموعه شامل تصاویری رویایی از مناظری خیره کننده از طبیعت زنده در جنگلها ، سواحل دریای و همچنین دنیای کویری و… می باشد.می توانید با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی ویژه ای به نمای پس زمینه رایانه خود بدهید…

 

wallpapers with nature 22.06 مجموعه 200 والپیپر زیبا با موضوع طبیعت Wallpapers with Nature

 

admin بازدید : 133 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای از ۵۵ آیکون مختلف و زیبا را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم که با توجه به تنوع آن ها ، می توانید در امور مختلفی از آن ها استفاده کنید . تمام این آیکون ها با فرمت Psd, Png, Ico و در ابعاد ۴۸ در ۴۸ هستند…  

 

Hinode دانلود مجموعه 40 آیکون زیبا Hinode Icons

 

admin بازدید : 119 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

WallCHW3 مجموعه 55 والپیپر زیبا با موضوع خودرو Cars HD Walpapers

 

admin بازدید : 119 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام The Moon Space Screen Saver را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم که مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

the moon space screensaver اسکرین سیور بسیار زیبا و جذاب The Moon Space Screensaver

 

admin بازدید : 115 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Sun Space Screen saver را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم که مورد قبول شما عزیزان در پرهام رایانه 1 واقع شود.

 

Sun Space Screensaver اسکرین سیور بسیار زیبا و جذاب Sun Space Screensaver

 

admin بازدید : 106 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

مجموعه از جدیدترین محافط صفحه های ساعت را برای شما آماده کرده ایم که به راحتی می توانید در ویندوز های XP , 7 و … از آن ها بهره ببرید . اسکین سیورها تصاویر و یا انیمیشن های متحرکی هستند که در صورت کارنکردن کاربر با ویندوز در یک زمان قابل تنظیم ، به صورت خودکار برروی صفحه نمایش ، به نمایش در می آیند که کاملاً قابل تنظیم هستند و باعث صرفه جویی در انرژزی می شوند .

 

Clock Screensavers 2012 مجموعه اسكين سيورهاي ساعت Clock Screensavers 2012

 

 

admin بازدید : 122 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

این مجموعه شامل ۴ اسکرین سیور زیبا و با کیفیت از ۴ فصل سال می باشد که با انتخاب هریک به انتخاب محافظ صفحه نمایش ، می توانید حال و هوای آن فصل را با موسیقی ، افکت ها و تصاویر HD این اسکرین سیور ها حس کنید ! این اسکرین سیورها در تمامی نسخه های ویندوز (Windows 8, 7, Vista, 2003, XP, 2000, 98, Me, NT) قابل استفاده می باشند .

 

Four Seasons Screensaver دانلود اسکرین سیورهای فصل ها Four Seasons Screensaver

 

admin بازدید : 110 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۰ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

WallLHW2 مجموعه 50 والپیپر زیبا با موضوع طبیعت Landscapes HD Walpapers

 

admin بازدید : 126 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

WallCHW2 مجموعه 55 والپیپر زیبا با موضوع خودرو Cars HD Walpapers

 

admin بازدید : 98 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع دکوراسیون اتاق کودکان را آماده کرده ایم که به بسیار شیک و امروزی هستند . شما می توانید با الگوبرداری از این طراحی های مدرن ، شادی و آرامشی زیبا را برای فرزندان خود ایجاد نمایید . این تصاویر در سایزهای ۱۰۲۴×۹۰۰ تا ۳۱۵۰×۲۱۶۰ هستند که امیدواریم از آن ها بهره ی کافی را ببرید .

 

design childrens rooms مجموعه 70 والپیپر دکوراسیون اتاق کودکان Design Childrens Rooms

 

admin بازدید : 120 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

Cars HD Wallpapers S2 مجموعه ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو Cars HD Walpapers

 

admin بازدید : 118 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۵ والپیپر زیبا با موضوع گیم آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

WallGHW2 مجموعه 45 والپیپر زیبا با موضوع گیم Games HD Walpapers

 

admin بازدید : 105 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

مجموعه ای از ۲۰۰ والپیپر زیبا با موضوع طبیعت برایتان آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۰۵۰×1680 تا ۲۰۰۰×3200 آماده شده اند.این مجموعه شامل تصاویری رویایی از مناظری خیره کننده از طبیعت زنده در جنگلها ، سواحل دریای و همچنین دنیای کویری و… می باشد.می توانید با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی ویژه ای به نمای پس زمینه رایانه خود بدهید…

 

wallpapers with nature 22.06 مجموعه 200 والپیپر زیبا با موضوع طبیعت Wallpapers with Nature

 

admin بازدید : 148 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

مجموعه فونت جدید و بسیار زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت ها برای زبان لاتین می باشند. شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

 

23 فونت جذاب و دیدنی

 

admin بازدید : 108 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

این پک شامل ۴۰۰۰ فونت زیبا و انگلیسی می باشد که در در فرمت TTF آماده شده‌اند . فونت ها یکی از ابزارهای طراحی می باشند که برای زیبا سازی متن ها بسیار مهم هستند و داشتن مجموعه ای زیبا و گلچین شده از انواع فونت ها ، برای یک طراح ضروری است . برای استفاده از این تم ها کافیست آن ها را درپوشه Fonts در کنترل پنل کپی کنید .   

 

Font مجموعه 4000 فونت بسیار زیبا برای طراحی

 

admin بازدید : 117 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها نیز ، مجموعه آیکون هایی زیبا و کاربردی با طرح چوب برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم.این آیکون ها با فرمت Png, Icns و در ابعاد ۵۱۲×۵۱۲ هستند…   

 

Wood مجموعه آیکون هایی زیبا با طرح چوب Collection of Wooden Icons

 

admin بازدید : 97 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها نیز ، مجموعه آیکون هایی زیبا و کاربردی با طرح سیاه برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم.این آیکون های در قالب یک فایل فتوشاپ (PSD) آماده شده اند که امیدواریم از آن ها بهره ی کافی را ببرید .

 

Minimal Dark UI Icon Set مجموعه آیکون های مشکی Minimal Dark UI Icon Set

 

admin بازدید : 135 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها نیز ، مجموعه آیکون هایی زیبا و کاربردی با طرحهای گرافیکی و هنری زیبا برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم.این آیکون ها با فرمت Png, Ico, Icns و در ابعاد ۵۱۲×۵۱۲ هستند…   

 

art مجموعه آیکون هایی گرافیکی و زیبا با عنوان Set Of Art Icons

 

admin بازدید : 107 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها نیز ، مجموعه آیکون هایی زیبا و کاربردی با طرح فرمت فایل های ویندوز را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم.این آیکون های در قالب یک فایل فتوشاپ (PSD) آماده شده اند که امیدواریم از آن ها بهره ی کافی را ببرید .

 

Minimal File Type Icons دانلود آیکون فرمت فایل ها Minimal File Type Icons

 

admin بازدید : 151 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

Ekisho Deep Ocean Icon – آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها نیز ، مجموعه آیکون هایی زیبا و کاربردی با طرحهای گرافیکی و هنری زیبا برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم.این آیکون ها با فرمت Png, Ico, Icns و در ابعاد ۵۱۲×۵۱۲ هستند…

 

Ekisho Deep Ocean icon مجموعه آیکون هایی گرافیکی با عنوان Ekisho Deep Ocean Icon

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت پرهام رایانه 1 چیست؟
    درباره ما
    سایت پرهام رایانه 1 در روز دوشنبه 92/2/13 شروع به کارکرده و مرجعی از تمام بازی ها و نرم افزار های کامپیوتر و اندروید میباشد.
    بیشتر بازی های سایت هم دارای حجم کم و گرافیک فوق العاده میباشد.امیدوار هستیم که شما هم ازاین مطالب لذت ببرید.
    و در آخر هم من و اعضای تیم پرهام رایانه از سایت های سایت دانلود ها ، اندروید یو و یاس دانلود و mobinigi و گرند گیم و جناب آقای علی بهنام فر و سایت تم دیزاینر بقیه دوستان عزیز تشکر فراوان میکنیم
    مدیر وبلاگ: Admin

    اخبار سایت

    آخرین بروزرسانی سایت 29 / آذر / 92 ساعت 00 : 20



    آمار سایت
  • کل مطالب : 507
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 40
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,009
  • بازدید ماه : 1,009
  • بازدید سال : 14,091
  • بازدید کلی : 174,693