loading...
پرهام رایانه1 (سایت دانلود)
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 82 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

Photoshop Text Styles – متن ها در فتوشاپ می توانند بسیار پیشرفته و زیبا باشند ، برای زیبا سازی آن ها می توانید از این استایل های آماده استفاده نمایید. این استایل ها در قالب ۹ فایل فتوشاپ (PSD) آماده شده اند که به راحتی قابلیت شخصی سازی و استفاده در سایر متن ها را دارند ، همچنین در این پک می توانید فونت های استفاده شده در این استایل ها را نیز داشته باشید . امیدواریم از این استایل ها بهره ی کافی را ببرید .

 

Photoshop Text Styles دانلود استایل برای متن های فتوشاپ Photoshop Text Styles

 

admin بازدید : 106 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

برای شما علاقه مندان به گرافیک و هنر ، مجموعه ای از ۲ بنر وکتور رنگارنگ و زیبا را آماده کرده ایم که دارای فرمت AI هستند . وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند.ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.

 

Abstract Blue Banners دانلود وکتور بنرهای آبی رنگ Abstract Blue Banners

 

admin بازدید : 103 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

برای شما علاقه مندان به گرافیک و هنر ، مجموعه ای از ۲ بنر وکتور رنگارنگ و زیبا را آماده کرده ایم که دارای فرمت AI هستند . وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند.ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.

 

Abstract Dark Banners مجموعه 2 وکتور بنرهای رنگارنگ Vectors Abstract Dark Banners

 

admin بازدید : 95 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

وکتورهای بسیار زیبا و کاربرد و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به امور گرافیکی و … که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت EPS که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت JPG که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان میتوانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این مجموعه را میتوانید در عکس مطلب مشاهده نمایید.

 

Dark abstract backgrounds مجموعه 5 وکتور مشکی پس زمینه Dark Abstract Backgrounds

 

admin بازدید : 141 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

وکتورهای بسیار زیبا و کاربرد و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به امور گرافیکی و … که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت AI که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت TiFF که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان میتوانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این مجموعه را میتوانید در عکس مطلب مشاهده نمایید.

 

Colorful Backgrounds s3 مجموعه 3 وکتور پس زمینه های رنگارنگ Colorful Backgrounds

 

admin بازدید : 97 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

برای شما علاقه مندان به گرافیک و هنر، مجموعه ای از ۲ بنر وکتور رنگارنگ و بسیار زیبا را آماده کرده ایم که دارای فرمت AI می باشند. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مثل Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش می باشند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ نمود.

 

Shiny Colorful Banners مجموعه ۳ وکتور رنگارنگ پس زمینه Colorful Backgrounds

 

admin بازدید : 119 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

وکتورهای بسیار زیبا و کاربردی و با کیفیت بالا برای استفاده در طراحی های مربوط به کارهای گرافیکی و … که می تواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر واقع شود. این وکتورها با فرمت AI که در نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ قابل استفاده هستند، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت TiFF که البته از این فایل به تنهایی نیز می توان استفاده کرد، منتشر شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان می توانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این مجموعه را میتوانید در تصویر همین مطلب مشاهده کنید.

 

Grunge Cards Mix مجموعه ۲ وکتور کارت ویزیت های آماده Grunge Cards Mix

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت پرهام رایانه 1 چیست؟
    درباره ما
    سایت پرهام رایانه 1 در روز دوشنبه 92/2/13 شروع به کارکرده و مرجعی از تمام بازی ها و نرم افزار های کامپیوتر و اندروید میباشد.
    بیشتر بازی های سایت هم دارای حجم کم و گرافیک فوق العاده میباشد.امیدوار هستیم که شما هم ازاین مطالب لذت ببرید.
    و در آخر هم من و اعضای تیم پرهام رایانه از سایت های سایت دانلود ها ، اندروید یو و یاس دانلود و mobinigi و گرند گیم و جناب آقای علی بهنام فر و سایت تم دیزاینر بقیه دوستان عزیز تشکر فراوان میکنیم
    مدیر وبلاگ: Admin

    اخبار سایت

    آخرین بروزرسانی سایت 29 / آذر / 92 ساعت 00 : 20



    آمار سایت
  • کل مطالب : 507
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 216
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 399
  • بازدید ماه : 1,513
  • بازدید سال : 14,595
  • بازدید کلی : 175,197