loading...
پرهام رایانه1 (سایت دانلود)
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 138 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Minuum Keyboard یک کیبورد کوچک است که برخلاف کیبوردهای عادی حروف آن در یک ردیف قرار دارند که این باعث می‌شود در حین تایپ فضای کمتری از صفحه‌ی شما اشغال شود و در عین حال بتوانید با سرعت تایپ کنید. این کیبورد مینیمالیست برای کسانی که انگشت‌های بزرگ دارند یا افرادی که از اشغال فضای زیاد توسط کیبورد در حین تایپ ناراضی هستند مناسب است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

minuum keyboard android کیبوردی کوچک و سریع Minuum Keyboard 1.2   اندروید

 

 

admin بازدید : 147 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

MPC-BE نسخه ی بهینه شده پلیر محبوب Media Player Classic می باشد که در این نسخه تغییرات فراوانی در آن صورت گرفته که از مهمترین آنها میتوان به ظاهر بسیار زیبای آن اشاره کرد، MPC-BE از بیشتر فرمت های صوتی تصویری پشتیبانی میکند و قادر است تا فایل ها را با کیفیت بسیار بالایی پخش نماید، همچنین کدکهای بسیار زیادی که در نرم افزار قرار داده شده است شما را از نصب برنامه های مختلف برای پخش فرمت های ناشناخته بی نیاز می نماید .

 

MPC BE  پخش انواع فایل های صوتی و تصویری با MPC BE 1.3.1.0 Build 3931

 

 

admin بازدید : 150 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

باز هم Ubisoft دست به انتشار نسخه‌ای تازه از بازی Assassin's Creed اینبار برای دستگاه‌های قابل حمل زده. در این نسخه از بازی که Pirates یا دزدان دریایی نام دارد، تمرکز بازی بر روی نبردهای دریای کارائیب است. شما به‌عنوان یک کاپیتان جوان کار خود را شروع می‌کنید و باید تلاش کنید در دریایی که پر است از دزدان و سارقین، برای بقای خود تلاش کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPad و iPod Touch 5 و بالاتر نیاز دارید. البته سازنده‌ی بازی پیشنهاد می‌کند برای داشتن تجربه‌ی بهتری از بازی، از iPhone 4s و بالاتر استفاده کنید. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر (در نسخه‌ی کرک شده نسخه‌ی ۶.۰ و بالاتر) استفاده نمایید.

 

assassins creed pirates بازی زیبای Assassins Creed Pirates 1.0.2   آیفون و آیپد

 

admin بازدید : 137 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

 

Monsters University BDRip (2013) Mkv

 

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

تقدیم به بچه‌های خوب ایران

منتظر عرضه آثار دیگر گلوری (قدیمی و جدید) بطور رسمی از سایت دانلودها باشید … بزودی!

 

Monsters University Glory cover2 small دانلود دوبله گلوری انیمیشن دانشگاه هیولاها   Monsters University 2013

 

نام انیمیشن: Monsters University – دانشگاه هیولاها

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۰۴ دقیقه

حجم: ۷۶۴/۱۲۸۶ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/ BDRip 1080p

IMDB

توجه: دوبله‌های دیگر موجود در سایت‌های متفرقه با نام‌های آواژه و … که در توضیحاتشان از عنوان گلوری وام گرفته‌اند به‌هیچ عنوان ارتباطی به مجموعه گلوری ندارند. تنها نسخه دوبله گلوری برای اولین بار از طریق سایت دانلودها عرضه شده است. برای مشاهده‌ی خبر در وبسایت گلوری، می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

مدیریت دوبلاژ: مهرداد رئیسی، مدیر دوبلاژ نسخه اول ( کارخانه هیولاهای گلوری) و بنیانگذار گلوری انترتینمنت

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: نگاهی به دوران دانشگاهی مایک ( Mike ) و سولی ( Sulley ) بیندازید. زمانی که آن ها بهترین دوست یکدیگر نبودند و …

 

 

admin بازدید : 126 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

WinArchiverنر

م افزاری بسیار توانمند و پر کاربرد برای کسانی است که با انواع فایل های فشرده نظیر  ZIP, RAR, ISO, 7Z, CAB, TAR و GZIP سرکار دارند می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت فایل های فشرده سازی شده که در ادامه مطلب تمامی فرمت ها را نام برده ایم، میتواند فرایندهای زیادی را روی آنها انجام دهد. ساده ترین فرایند خروج از حالت فشرده سازی شده تمامی فرمت های فایل های فشرده و همچنین ویرایش آنها و قرار دادن پسورد و همچنین قابلیت مهم mount کردن آنها به صورت درایو مجازی می باشد. توانایی تقسیم کردن فایل های فشرده سازی شده به چند فایل جداگانه که امروزه متداول شده است و بسیار دیده می شود هم توسط این نرم افزار انجام می شود.  قابلیت تهیه فایل های ایمیج (iso) از روی لوح های فشرده cd و dvd و همچنین رایت فایل های ایمیج روی لوح فشرده نیز از دیگر امکانات نرم افزار می باشد. قابلیت قرار دادن پسورد برروی فایل های فشرده نیز امکان پذیر می باشد. 

 

WinArchiver مدیریت انواع فایل های فشرده WinArchiver 3.4

 

admin بازدید : 105 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

کسی نیست که طرفدار بازی‌های سبک Racing باشد و با بازی محبوب Asphalt که توسط شرکت Gameloft منتشر می‌شود آشنایی نداشته باشد. حالا نسخه‌ی هشتم این بازی باز هم با تغییرات و بهبودهایی همراه بوده تا تجربه‌ی بازی بهتری را برای شما رقم بزند. بازی Asphalt 8 که در سبک Arcade است بر خلاف بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی، تلاش می‌کند هیجان بازی را تا حدی که می‌تواند برای شما زیاد کند. در این بازی ۴۷ ماشین پرقدرت قرار داده شده است که ۸۰٪ آن‌ها ماشین‌های جدید هستند و ماشین‌هایی نظیر لامبورگینی، بوکاتی ویرون، فراری و پاگانی زندا در بازی قرار داده شده‌اند. در جاده‌ها قسمت‌هایی هستند که مانند سکوی پرش طراحی شده‌اند و با رفتن روی آن‌ها ماشین شما پرش‌های بلند و جذابی را تجربه می‌کند. همچنین در بازی ۹ محل متفاوت برای مسابقه دادن وجود دارد و در کل ۱۸۰ مرحله در حالت Career برای به پایان رساندن قرار داده شده است.

 

asphalt 8 android بازی جذاب و محبوب ماشین‌سواری Asphalt 8: Airborne   اندروید

 

admin بازدید : 133 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

بازی Tic Tac Toe یا دوز یک بازی ساده ولی سرگرم‌کننده است. بازی خیلی ساده است،‌ هرکس بتواند ۳ شکل به‌صورت افقی، عمودی یا مورب در کنار یکدیگر قرار دهد برنده‌ی بازی است. در این بازی علاوه بر امکان بازی کردن تک‌نفره، می‌توانید با دوستان خود نیز به‌صورت دونفره به بازی بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

tic tac toe pro android بازی محبوب دوز Tic Tac Toe Pro 3.6.1   اندروید

 

admin بازدید : 102 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

 

کمتر کسی است که سری بازی‌های Angry Birds را نشناسد. حالا نسخه‌ی دوم Angry Birds Star Wars با قابلیت‌های جدید نیز منتشر شده است. اتفاق بزرگی که در این نسخه افتاده است این است که به‌شما اجازه می‌دهد برای اولین بار در نقش خوک‌ها بازی را انجام دهید و یا در نقش کاراکترهای معروف جنگ ستارگان همچون Darth Vader ظاهر شوید! در بازی بیش از ۳۰ کاراکتر برای بازی کردن قرار داده شده است. می‌توانید مراحلی را در نقش خوک‌ها بازی کنید و جاهایی را نیز در نقش پرندگان خشمگین بازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

angry birds star wars 2 android بازی محبوب Angry Birds Star Wars II 1.0.2   اندروید

admin بازدید : 129 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

همه‌ی ما بازی محبوب فیفا را می‌شناسیم. یکی از بهترین و قدیمی‌ترین بازی‌های فوتبال در جهان. بالاخره نسخه‌ی ۱۴ این بازی برای اندروید ارائه شد و می‌توانید آن را دانلود کنید. این بازی که به تیم‌های و بازیکن‌های لایسنس شده‌اش شهرت دارد در این نسخه ۳۳ لیگ، بیش از ۶۰۰ تیم و بیش از ۱۶۰۰۰ بازیکن را در خود جای داده است. همچنین ۳۴ استادیوم معروف جهان نیز در بازی گنجانده شده‌اند. در نسخه‌ی جدید گرافیک بازی و گیم‌پلی تغییراتی داشته‌اند تا تجربه‌ی کاربر از بازی بهتر شود. مثل نسخه‌ی قبلی قابلیت بازی آنلاین با دوستان نیز در این نسخه وجود دارد که می توانید دوست خود را به بازی دعوت کنید یا بگذارید خود بازی یک رقیب برای شما پیدا کند و با یکدیگر به بازی بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید. همچنین توجه داشته باشید برای نصب بازی نیاز به ۱.۳۵ گیگابایت فضای خالی بر روی دستگاه خود دارید.

 

fifa14 android بازی فوتبال محبوب FIFA 14 by EA SPORTS 1.2.8   اندروید

 

 

admin بازدید : 138 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

بازی Gangster Granny یک بازی ساده و سرگرم‌کننده است که در آن شما در نقش یک مادربزرگ عصبانی او را در راه فرار از زندان کمک می‌کنید! در این حین هرکس بخواهد جلوی مادربزرگ را برای دستبرد زدن به بزرگترین بانک شهر بگیرد باید از سر راه برداشته شود! در بازی اسلحه‌های گوناگونی وجود دارد که با انجام دادن بازی همه‌ی آن‌ها قابل دسترسی خواهند بود. در کل ۹ مرحله نیز در بازی وجود دارد که البته به‌خاطر سبک خاصی که این بازی دارد می‌توانید بارها و بارها بدون اینکه خسته شوید آن‌ها را بازی کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

gangster granny android بازی Gangster Granny 1.0.2   اندروید

 

تعداد صفحات : 50

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت پرهام رایانه 1 چیست؟
    درباره ما
    سایت پرهام رایانه 1 در روز دوشنبه 92/2/13 شروع به کارکرده و مرجعی از تمام بازی ها و نرم افزار های کامپیوتر و اندروید میباشد.
    بیشتر بازی های سایت هم دارای حجم کم و گرافیک فوق العاده میباشد.امیدوار هستیم که شما هم ازاین مطالب لذت ببرید.
    و در آخر هم من و اعضای تیم پرهام رایانه از سایت های سایت دانلود ها ، اندروید یو و یاس دانلود و mobinigi و گرند گیم و جناب آقای علی بهنام فر و سایت تم دیزاینر بقیه دوستان عزیز تشکر فراوان میکنیم
    مدیر وبلاگ: Admin

    اخبار سایت

    آخرین بروزرسانی سایت 29 / آذر / 92 ساعت 00 : 20



    آمار سایت
  • کل مطالب : 507
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 251
  • بازدید ماه : 1,365
  • بازدید سال : 14,447
  • بازدید کلی : 175,049