loading...
پرهام رایانه1 (سایت دانلود)
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 128 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

بازی Traffic Racer یک بازی اتومبیل‌رانی جذاب است. در این بازی شما باید در یک بزرگراه از میان باقی اتومبیل‌ها سعی کنید بدون تصادف کردن به‌مسیر خود ادامه دهید. بازی دارای گرافیک سه‌بعدی است. همچنین می‌توانید از بین ۱۷ اتومبیل گوناگون یکی را انتخاب کنید. ۴ فضای متفاوت شهری، کویر، برف و شب در بازی وجود دارد. همچنین این بازی دارای ۴ حالت گوناگون است (بدون محدودیت، دو طرفه، محدودیت زمانی و رانندگی آزاد). لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

traffic racer android بازی جذاب و سرگرم کننده Traffic Racer 1.6.5   اندروید

 

 

admin بازدید : 129 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

بی شک یکی از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۳ در سبک مبارزه به بازار عرضه می شود Injustice : Gods Among Us ساخته استودیو Netherrealm است، در این بازی دیگر بازیکنان مورتال کمبات به چشم نمی خورند بلکه ؛ قهرمانان خیالی داستان ها و فیلم ها نقش آفرینمی می کنند. دیگر در این بازی، بازیکنان مورتال کمبات امثال ؛ Raiden , Liu Kang , Scorpion و دیگر بازیکنان در این بازی حضور ندارند. بازیکنانی که در این قسمت حضور دارند، بتمن و سوپرمن و قهرمان های خیالی داستان ها و فیلم ها هستند. شخصیت ها و محیط بازی کاملا سه بعدی است ولی مبارزه و نبردها در راستا دو بعدی است، اما این دلیل بر آن نیست که گرافیک بازی پایین است بلکه ؛ گرافیک بازی بسیار زیبا و طبیعی رونمایی شده است. ادبون خالق و مالک سری های مورتال کمبات و این سری سعی کرده است که تکنیک ها و تکنولوژی های مورتال کمبات را در بی عدالت خدایان ما جای بدهد و محبوبیت زیادی را به کاربران ببخشید. هکتور سانچز، تهیه کننده بازی های مورتال کمبات و این بازی نیز حرف ها و صحبت های ادبون را تایید کرد و این را اضافه کرد ” که این بازی نیز همانند ؛ دو بازی قبلی استودیو ما یعنی مورتال کمبات ۲۰۱۱ و DC Universe دارای داستان ها و خط داستانی جالب و زیبا و خاطره انگیز است.

Injustice Gods Among Us Ultimate Edition PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۸.۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Injustice gods pc cover دانلود بازی Injustice Gods Among Us Ultimate Edition برای PC

 

 

admin بازدید : 113 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

Glary Utilities Pro نرم افزاری بسیار محبوب با ۴۰ میلیون کاربر در سطح دنیا جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز و رفع مشکلات و تعمیر آن می باشد. این نرم افزار حرفه ای میتواند ۸ برابر سرعت ویندوز کاربر را افزایش دهد و سازگاری آن با ویندوزهای تولید مایکروسافت از ویندوز ۸ گرفته تا ویندوز XP میتواند انتخاب بسیار خوبی جهت برنامه بهینه سازی باشد. نیاز ویندوزها به برنامه های بهینه سازی جهت رفع مشکلات ، تعمیر رجیستری و پاکسازی ویندوز باعث شده است که این نرم افزار با داشتن ۲۰ ابزار حرفه ای جهت بهینه سازی و امکانات دیگر انتخاب بسیار مناسبی باشد. نرم افزار دارای ۳ بخش اصلی است که شامل Overview جهت مشاهده وضعیت کلی سیستم است. ۱click maintensce که جهت بهینه سازی کامل با یک کلیک می باشد و بخش Advanced Tools که تمامی امکانات بهینه سازی در این بخش قرار دارد. این بخش خود به ۹ قسمت تقسیم می شود. Windows Registry شامل امکانات پاکسازی و یکپارچه سازی و تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری می باشد. Privacy تنظیمات حریم خصوصی و پاکسازی ردپاهای ویندوز و اینترنت را برعهده دارد. Hard Disk امکانات دیفرگمنت و یکپارچه سازی و رفع خطاهای هارد دیسک. Disk Space امکانات پاکسازی ، یافتن فایل های اضافی و پوشه های خالی را دارد می باشد. System Tweak که شامل آزاد سازی فضای حافظه رم و افزایش سرعت آن می باشد. بخش های دیگر که خود دارای امکانات زیرمجموعه ای زیادی هستند به این شرح هستند: System Control , Drivers , File management , System Status , Anti-malware , Program

 

Glary Utilities بهینه سازی قدرتمند و حرفه ای Glary Utilities Pro 4.1.0.61

 

 

 

admin بازدید : 140 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

اپلیکیشن Facetune یک ابزار خوب برای ویرایش و رتوش عکس‌هایی است که از چهره‌ی افراد دارید. این اپلیکیشن که در بخش عکس و فیلم در ۱۰۷ کشور دارای رتبه‌ی نخست است، با ابزارها و افکت‌هایی که در خود دارد، به‌شما در بهبود چهره‌تان در عکس کمک می‌کند. ابزارهایی اختصاصی برای تغییر فرم لب‌ها در لبخند، صاف کردن چروک‌ها و لکه‌های صورت، تغییرات چشم، رنگ مو و براش‌های گوناگون از جمله قابلیت‌های این برنامه هستند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

facetune رتوش چهره با Facetune 2.1.1   آیفون و آیپد

 

 

admin بازدید : 105 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

Driver Genius Professional نرم افزاری بسیار عالی و کاربردی برای مدیریت درایورهای سخت افزاری سیستم می باشد. همانطور که میدانید سخت افزارهای نصب شده روی ویندوز نظیر مادربورد،کارت گرافیک،کارت صدا،پردازنده و… دارای نرم افزارهایی هستند که برای سازگاری با سیستم عامل کاربر در هنگام نصب سیستم عامل به طور اتوماتیک با به صورت دستی نصب می شوند. به این نرم افزارها به اصطلاح درایور گفته می شود. برخی از درایورها نیازمند هستند که به صورت اختصاصی نصب شوند و به روزرسانی گردند. نرم افزار Driver Genius Professional میتواند کاربر را در زمینه نصب درایورها و به روزرسانی آنها از طریق اینترنت یاری کند چرا که با ۸۰ هزار نوع سخت افزاری سازگاری دارد و با جستجو سریع میتواند نسبت به شناسایی دقیق سخت افزارهای سیستم کاربر اقدام و درایورهای آنها را بیابید. همچنین از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار توانایی تهیه نسخه پشتیبان از درایورهای دانلود و نصب شده و با قابلیت نصب مجدد و ریستور آنها در زمان دیگر می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند نسبت به حذف و نصب نسخه دیگری از درایورها نیز اقدام نماید. انواع سخت افزارهای مورد پشتیبانی این نرم افزار شامل Digital Cameras, MP3 Players, Motherboards, VOIP Phones, Video Cameras, Modem Cards, Printers, CD/DVD Drives, Video & Sound cards, Network Cards, Keyboard & Mouse, Hard Drives  و… می شوند. 

 

Driver Genius Professional پشتیبان گیری و به روزرسانی درایورها Driver Genius Pro 12.0.0.1328 Final

 

admin بازدید : 367 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

در این پست قصد دارم تا یکی از مود های کلو را برای شما بیاورم.(اگر برنامه کلو را ندارید در همین سایت موجود است)

با این مود چهره های محبوب ، سوییت ، سیزان ، تمپنی ، رایدل ، بیگ اسموک با اوجی و... به یار های شما اضافه میشوند.

Heavy Gang Mod v2
برای دانلود کردن و راهنما به ادامه مطلب بروید
admin بازدید : 151 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

در بازی Young Justice: Legacy طرفداران این بازی می توانند به داستان اصلی این انیمیشن که روایت بین فصل ۱ و ۲ از سری تلویزیونی آن می باشد بپردازند. این روایت با همکاری نویسندگان اصلی سریال انیمیشنی آن، یعنی Greg Weisman و Brandon Vietti صورت گرفته است. بازی همراه با شخصیت های محبوب طرفداران این انیمیشن حاضر شده و قهرمانان و تبهکاران سری کارتونی عدالت جویان جوان در بازی حاضر شده اند. این بازی دارای حالت چند نفره ی آنلاین و آفلاین می باشد که گیمرها را برای تجربه ی یک بازی جذاب با یکدیگر مرتبط خواهد کرد.

Young Justice: Legacy PC-RELOADED

 

Young Justice Legacy pc cover دانلود بازی Young Justice: Legacy برای PC

 

 

admin بازدید : 162 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

در يکي از مراحل بازي Grand Theft Auto Episodes From Liberty City  در Loading بازي گير ميکنه و جلوتر نميره. براي حل اين مشکل من براي شما کرک سالمي را ميگذارم که توسط MH12 اصلاح شده و مشکلاتي مانند هنگ کردن و گيرکردن در لودينگ بعضي مراحل مانند مرحله NO.3 و Momma’s boy در GTA TBOGT و يکي از مراحل ... بیشتر بخوانید »


EFLC

admin بازدید : 181 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

Assassin's Creed IV: Black Flag PC-RELOADED

|نسخه فشرده بلک باکس با حجم ۶ گیگ در حال آماده سازی می باشد|

 

Assassins Creed IV pc cover small دانلود بازی Assassins Creed IV: Black Flag برای PC

 

 

با داشتن دیدگاهی کلی و اجمالی می توان گفت که بازی همچنان چارچوب اصلی داستان سرایی و روند داستانی شماره های اولیه خود را حفظ کرده و به آنان پایبند است. بازی از لحاظ زمانی به دو بخش مجزا تقسیم شود: یکی زمان حال و دیگری زمان گذشته با محوریت Edward Kenway. حوادث بازی در ۳ شهر اصلی به نام های Hawana، Kingston و Nassau به وقوع می پیوندد و در همین راستا بازیباز می تواند به صورت آزادانه به گشت و گذار در این شهرها بپردازد. در کنار این ۳ شهر بیش از ۵۰ نقاط دیگر نیز در سرتاسر محیط عظیم بازی وجود دارد که هر یک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. به صورت کلی و با استناد به گفته سازندگان می توان محیط بازی را اینگونه بخش بندی کرد که حدود ۶۰% آن را آب های آزاد و حدود ۴۰% آن را خشکی ها فراگرفته اند. هر یک از این دو بخش زیر مجموعه های زیادی را شامل می شوند و به همین خاطر تنوع خاصی را به جهان بازی بخشیده اند. مناطق خشک بازی که بخش نسبتا کوچکی از آن محسوب می شوند شامل زیر شاخه های زیادی من جمله جنگل ها، قلعه ها، خرابه ها، روستاهای کوچک و … هستند. البته این تنها محیط خشک و ساحلی بازی نیست که از چنین تنوعی برخوردار است، در سویی دیگر از بازی، محیط های آبی نیز از چنین تنوعی برخوردارند و به دو قسمت زیر آب و روی آب ( گشت گذار و مبارزات ) تقسیم می شوند. محیط های زیر آب و غارهای نهفته در آن به صورت کاملا پویا ساخته و شبیه سازی شده اند تا جایی که امکان کاوش و کشف گنجینه های مدفون شده در آنها به بهترین شکل ممکن وجود دارد. البته کشف گنجینه ها و ثروتمند شدن در Assassin's Creed IV آنچنان کار ساده ای نیست زیرا در آب های نیلی رنگ جزایر کارائیب کوسه های گشنه انتظار شما را می کشند و آماده اند تا از وجود شما تغذیه کنند!

admin بازدید : 131 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

DVD Audio Extractor نرم افزاری فوق العاده برای ریپ دی وی دی های صوتی و همچنین استخراج صدا از دی وی دی های ویدیویی می باشد. این نرم افزار میتواند صدای فیلم های دی وی دی را استخراج کند و با فرمت صوتی نظیر MP3 و OGG ذخیره نماید. همچنین دی وی دی های صوتی که به صورت Audio رایت شده اند را ریپ کند و با فرمت mp3 روی هارد دیسک کاربر کپی نماید. این نرم افزار دارای قابلیت پیش نمایش یا پیش پخش است که این امکان را میدهد تا فقط قسمت های مورد نظر را به فرمت صوتی تبدیل کنید و ضمن صرفه جویی در وقت از نظر حجم فایل تبدیل شده نیز صرفه جویی صورت گیرد. تمامی مراحل در این نرم افزار به صورت مرحله به مرحله با کالا ویزاردی و به صورت ساده انجام خواهد شد. در نسخه جدید این نرم افزار میتواند ضمن پشتیبانی از فیلم های dvd از فیلم های blu-ray نیز صداهای مورد نظر را استخراج نماید.

 

dvd audio extractor استخراج صدا از فیلم های دی وی دی DVD Audio Extractor 7.1.3

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات : 50

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره سایت پرهام رایانه 1 چیست؟
    درباره ما
    سایت پرهام رایانه 1 در روز دوشنبه 92/2/13 شروع به کارکرده و مرجعی از تمام بازی ها و نرم افزار های کامپیوتر و اندروید میباشد.
    بیشتر بازی های سایت هم دارای حجم کم و گرافیک فوق العاده میباشد.امیدوار هستیم که شما هم ازاین مطالب لذت ببرید.
    و در آخر هم من و اعضای تیم پرهام رایانه از سایت های سایت دانلود ها ، اندروید یو و یاس دانلود و mobinigi و گرند گیم و جناب آقای علی بهنام فر و سایت تم دیزاینر بقیه دوستان عزیز تشکر فراوان میکنیم
    مدیر وبلاگ: Admin

    اخبار سایت

    آخرین بروزرسانی سایت 29 / آذر / 92 ساعت 00 : 20



    آمار سایت
  • کل مطالب : 507
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 241
  • بازدید ماه : 1,355
  • بازدید سال : 14,437
  • بازدید کلی : 175,039